Xbox 360

  • 191 081
  • 1 175

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jep, näinhän se täytynee tehdä, ei tosiaan viitsisi pelejä hajottaa. Vituttaa vaan tuo mahdollinen kuukauden odotus juuri kun NHL 08:kin ensi viikon alussa tulisi. :)

Jos siinä yli kuukausi menee niin kannattaa yrittää vinkua peliä tai ylimääräistä kuukautta Live-aikaa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Paljonko maksaa boxiin "WLAN- adapteri"?!? Olisi jo kätevä, jos pääsisi tuolla boxilla langattomasti pelaaman liveä..

Muistaakseni olen jossain tämmöisen nähnyt, mutta hintaa en muista..

EDIT:Jaahans, löytyikin tuolta Xbox.com osoitteesta tuo hinta .. Tosin aika suolaine hinta tuo 89,90 euroa on..
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jos joku ei ole huomannut niin Marketplacelle on tullut NBA 2K8 demo. Kokoa on 320 megaa, valittavana on Spurs ja Cavaliers, kaksi neljännestä, ilman selostusta. Myös FIFA 08 ja PES 2008 demot ovat tulleet.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jos joku ei ole huomannut niin Marketplacelle on tullut NBA 2K8 demo. Kokoa on 320 megaa, valittavana on Spurs ja Cavaliers, kaksi neljännestä, ilman selostusta. Myös FIFA 08 ja PES 2008 demot ovat tulleet.

Ihan kivalta tuo tuntui, vaikka vähän hakusessa vielä kontrollit, kun en ole vuosiin pelaillut korispelejä ja 2k sarjaa en koriksen puolella ollenkaan. Olisi kiva testata myös NBA Liveä, niin voisi sitten miettiä ostaisiko tänä vuonna korispelin pitkästä aikaa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Myös FIFA 08 ja PES 2008 demot ovat tulleet.
Pelataanko PES:n demossa millä joukkueilla?!? Ja onko siis kaksi puoliaikaa?
Huomenna pitää ladata molemmat kun kotiin pääsen..

PES on jo ennakkotilauksessa, mukava nähdä minkälainen peli sieltä on sitten ensi kuussa tulossa..
 

Teloch

Jäsen
Pelataanko PES:n demossa millä joukkueilla?!? Ja onko siis kaksi puoliaikaa?

Koko ottelun saa pelata. Joukkue valitaan kuudesta maajoukkueesta - Brasilia, Ranska, Turkki, Portugali, Espanja ja joku mitä en tähän hätään kyllä muista. Hieman hämmentävä kokemus tuo demo kyllä oli. Tuntuu ettei peli ole muuttunut mihinkään sitten PES 2:n.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Koko ottelun saa pelata. Joukkue valitaan kuudesta maajoukkueesta - Brasilia, Ranska, Turkki, Portugali, Espanja ja joku mitä en tähän hätään kyllä muista. Hieman hämmentävä kokemus tuo demo kyllä oli. Tuntuu ettei peli ole muuttunut mihinkään sitten PES 2:n.

Argentiina on se puuttuva joukkue. Jooh, tuntuu että aika samalla kaavalla eteenpäin menty ja lisätty lähinnä nopeutta. Hyvänä asiana toki itse pitkään valittamani "saa valita ketä nostaa ylös kulmissa".
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Argentiina on se puuttuva joukkue. Jooh, tuntuu että aika samalla kaavalla eteenpäin menty ja lisätty lähinnä nopeutta. Hyvänä asiana toki itse pitkään valittamani "saa valita ketä nostaa ylös kulmissa".

Konsolifinissä eräs kaveri joka pääsi hiljattain pelaamaan ilmeisesti tuoreempaa versiota ihmetteli kuinka nopea demo oli joten ehkä tempo on hitaampi lopullisessa versiossa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Konsolifinissä eräs kaveri joka pääsi hiljattain pelaamaan ilmeisesti tuoreempaa versiota ihmetteli kuinka nopea demo oli joten ehkä tempo on hitaampi lopullisessa versiossa.

Niin, sopii toivoa että on. Sitä ennen en kyllä viitsi peliä ostaa, niin arcademenolta tuo jo tuntui. Sitähän ei tiedä jos kaveri onkin pelannut aiempaa versiota?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kysymys Xboxin360:n optisesta äänipiuhasta

Eli millainen ko. piuhan pitää olla, kun ohjekirjassa ei mainita tyyppiä. Kävin ostamassa Biltemasta toslink-kaapelin, onko se oikea kaapelityyppi vai pitäisikö olla toisenlainen. Itse en kaapeleista juurikaan mitään ymmärrä ja Stockmannilta sanoivat, että kaapeleita on paria eri tyyppiä ja eivät osanneet suoralta kädeltä sanoa mikä olisi oikea kaapeli.

En vielä viitsi avata prässättyä pakettia ja kokeilla sen varalta, jos pitää käydä vaihtamassa.

Jatkokysymys. Tuoreena Boxin omistajana en ole oikein perillä näistä Live yms. jutuista. Pitääkö XBoxia jotenkin päivittää, kuten esim digibokseja. Saako jostakin jossakin vaiheessa NHL:ään ajantasaiset rosterit?
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Eli millainen ko. piuhan pitää olla, kun ohjekirjassa ei mainita tyyppiä. Kävin ostamassa Biltemasta toslink-kaapelin, onko se oikea kaapelityyppi vai pitäisikö olla toisenlainen. Itse en kaapeleista juurikaan mitään ymmärrä ja Stockmannilta sanoivat, että kaapeleita on paria eri tyyppiä ja eivät osanneet suoralta kädeltä sanoa mikä olisi oikea kaapeli.

En vielä viitsi avata prässättyä pakettia ja kokeilla sen varalta, jos pitää käydä vaihtamassa.

Jatkokysymys. Tuoreena Boxin omistajana en ole oikein perillä näistä Live yms. jutuista. Pitääkö XBoxia jotenkin päivittää, kuten esim digibokseja. Saako jostakin jossakin vaiheessa NHL:ään ajantasaiset rosterit?

Kaapelin pitää olla ainakin tarpeeksi pitkä, liian lyhyellä kaapelilla ei välttämättä pääse tarpeeksi lähelle reikää. Myös jotkut sanovat että mitä paksumpi kaapeli on, sitä parempi, tai ero on siinä miten sitä käyttää. Kuulemma liian pitkä ja ohut kaapeli heikentää suoritusta. Toiset saavat paksusta kaapelista enemmän irti kun taas toisille on ihan sama kunhan vaan kaapeli suoriutuu tehtävästään.

Minulla on aika ohut kaapeli.
tällainen
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jatkokysymys. Tuoreena Boxin omistajana en ole oikein perillä näistä Live yms. jutuista. Pitääkö XBoxia jotenkin päivittää, kuten esim digibokseja. Saako jostakin jossakin vaiheessa NHL:ään ajantasaiset rosterit?

XBOX päivittyy automaattisesti, kun menet XBOX Liveen. Tai siis toisinsanoen kun pistät piuhan koneeseen ja seinään. NHL:n saat rosterit vain jos olet ns. Gold Live Member. Uudet Live tunnuksen luovat saavat kuukauden ilmaista Gold-jäsenyyttä. Suosittelenkin siis odottamaan esim. viikon tai pari kun rosterit ehtivät tulemaan ja sitten vasta rekisteröidyt Liveen ja saat silloin sen kuukauden ilmaiseksi.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tiedoksi vaan että viikonlopun ajan ovat kaikki Silver-tilit myös Goldeja.
 

Sinisointu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Perhana! Oma kone sanoi 1.5 viikkoa sitten sopimuksensa irti ja nyt on saksan matkalla. Halo 3 tuli hankittua ja kaverin kanssa varmastikin mahtavat live väänöt ovat jääneet kokematta. Tuosta Eb games diilistä kun on ollut puhe niin itse hankin seuraavat tuotteet vaihtopeleillä.

- Halo 3
- World in Conflict (PC)
- God of War 2 (PS2)
- Final Fantasy XII (PS2)
- Live 12kk
- Call of duty 4 (Varaus)
- Mass Effect (Varaus)
- Super Mario Galaxy (Wii varaus)
- Medroid 3 (Wii varaus)
- Forza 2

Oli kyllä asematunnelin liikkeessä niin ystävällistä palvelua jotta tulen varmastikin asioimaan siellä myös tulevaisuudessakin ihan ilman mitään tarjouksiakin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt on paha paikka!

Kumpi vehje kannattaa ostaa XBox 360 vai Playstation3? Itse olen aina ollut pleikka-ihmisiä ja en pelaa juuri muita pelejä kuin lätkää (2k-sarja) ja rallia ja formulaa. Eli pelikoneeksi lähinnä. Ja tuleeko tähän XBoxille tuo 2k8? Avittakaa nyt ammattilaiset!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nyt on paha paikka!

Kumpi vehje kannattaa ostaa XBox 360 vai Playstation3? Itse olen aina ollut pleikka-ihmisiä ja en pelaa juuri muita pelejä kuin lätkää (2k-sarja) ja rallia ja formulaa. Eli pelikoneeksi lähinnä. Ja tuleeko tähän XBoxille tuo 2k8? Avittakaa nyt ammattilaiset!

Tulee, on jenkeissä jo ulkona. Tällä hetkellä sanoisin että 360. Sen verran enemmän löytyy pelejä ja hintakin on ainakin toistaiseksi halvempi. Jos PS3 saa sitten kunnolla pelitaloja tekemään myös sille pelejä, niin ehkä PS3:kin käy.
 

Jeppez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rockets, FC Barcelona
Halo 3 skaba...

Microsoftin ja Peliputkan järjestämä kilpailu, jossa oikein vastanneiden kesken arvotaan kaksi Halo 3 -peliä.

Kilpailuun pääset tästä.
 
Viimeksi muokattu:

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Nyt on paha paikka!

Kumpi vehje kannattaa ostaa XBox 360 vai Playstation3? Itse olen aina ollut pleikka-ihmisiä ja en pelaa juuri muita pelejä kuin lätkää (2k-sarja) ja rallia ja formulaa. Eli pelikoneeksi lähinnä. Ja tuleeko tähän XBoxille tuo 2k8? Avittakaa nyt ammattilaiset!

Itse vannoin henkeen ja vereen pleikkaa, ja melkeen itku tuli kun en ps3 saannu ostettua. Sitten sain omasta ps2 aivan käsittämättömän hinnan jolla sain ostettua xbox360 ja eipä tuo pleikka enään itelle kelpais. Olen vasta harjoitellut nettipelaamista ja se on helvetin hauskaa vaikka aluksi epäilin että se ei kiinnosta. Urheilu pelit on mukavia siellä, mutta olen löytänyt itsetäni myös sota ihmisen, vaikka armejan jälkeen vannoin että en sotaa enään leiki edes virtuaali elämässä. Onhan se mahdollista pelata netissä myös ps3:lla mutta jotenki kun se että joudut, siitä boxilla vähän maksaa tulee sellanen tunne että siellä päässä siihen vähän panostetaan. Ps3:lla tätä tunnetta ei ainakaan itsellä ole, en tiedä miten se siinä toimii. Myöskin jotkut(ei toki kaikki) kaverit ovat harmittelleet kun ostivat kalliin ps3 halvemman boxin sijaan. En myöskään uuden ohjaimen lähinnä taka liipasimien kanssa tule oikeen toimeen, kun olen vanhaan pleikka kapulaan tottunut. Kummatkin ovat varmasti hyviä, mutta jos laitat sen 679€ mikä taitaa olla tämänhetkinen pleikan hinta saat boxin ja ralli lätkä ja formula pelin. Mahdollisesti myös vielä toisen ohjaimen. Tokihan pleikastakin on tullut joku hiemen edullisempi malli missä on pienempi kovalevy.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eaglelle ja devilille kiitokset päätöksen teon helpottamisesta. Ja myöskin MasterChief saa kiitokset samasta asiasta. Ei muuta kuin boxia tilaukseen.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pleikka taitaa irrota tällä hetkellä 399€ jos tilaa Saksasta. Takuu voimassa myös Suomessa eli siihen se ei vaikuta ja kaikki kieliasetukset voi vaihtaa.

Tohon pakettiin ei tosin kuulu pelejä.

EDIT: niin piti sanoa että on tarkotus hommata PS3 BlueRay soittimeksi + mediacentteriksi. Halpa ja erittäin tyylikäs ratkaisu jonka kehtaa laittaa television viereen. XBox360 on aika rujon näköinen.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olet ilmeisesti jo päätöksen tehnyt, mutta jaanpa silti oman näkemykseni.

Jos molemmat konsolit olisivat olleet saatavissa Suomessa suurinpiirtein samaan hintaa,n kun reilu vuosi sitten olin uutta konsolia ostamassa, olisin varmaan valkannut pleikkarin. PS2 tosiaan oli edellinen kone ja vieläkin hyllyssä, mutta uudessa sukupolvessa sitten ollaan nyt kuitenkin XBox-leirissä. Eikä ole tarvinnut katua. Boksi oli kyllä vastikään huoltoreissulla hajonneen dvd-aseman takia, mutta homma toimi helposti eikä paljoa vaivaa tarvinnut nähdä odottamisen lisäksi. Hajoaahan noita selvästi enemmän kuin Sonyn koneita. Mutta olen hyvin tyytyväinen siihen miten Live, verkkopelaaminen ja marketplace toimivat (en ollut verkkopelaamista tätä ennen harrastanut), ja pelejäkin alkaa olla jo halvalla saatavissa. Lisäksi olen tykästynyt kovasti tuohon 360:n ohjaimeen, vaikka aluksi se tuntui melko suurelta dualshockiin verrattuna. Koko on kuitenkin lopulta pelkkää plussaa. Ja mitä tulee liipaisimiin, niin ei ole henk.koht tuntumaa ps3:n ohjaimen liipaisimista, mutta boxilla niiden suuri liikealue on pelkästään eduksi kunhan siihen tottuu. Mm. autopeleissä.

Tuskin tulet katumaan, kumman tahansa hankitkin. Bluray ja toimintavarmuus ovat PS3:n valtteja, XBoxin puolesta puhuu hinta, Live, ja suurempi pelivalikoima. Kannattaa toki miettiä onko sellaisia yksinoikeuspelejä olemassa tai tulossa, joiden takia pitäisi jompaankumpaan puoleen kallistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös