Xbox 360

  • 191 294
  • 1 175

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mistä sais 360:sen Scart liittimiä? Siis koko johto ja päät.

Eiköhän niitä löydy melkein kaikista kaupoista jotka 360:stä myy. Konsolinetiä tai Tiltin Pelikauppaa voi myös kokeilla. Kannattaa muuten suoraan etsiä Advanced Scartia, jos pelaat tavallisella telkkarilla. Saat hiukan paremman kuvan kuin sillä tavallisella.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Eiköhän niitä löydy melkein kaikista kaupoista jotka 360:stä myy. Konsolinetiä tai Tiltin Pelikauppaa voi myös kokeilla. Kannattaa muuten suoraan etsiä Advanced Scartia, jos pelaat tavallisella telkkarilla. Saat hiukan paremman kuvan kuin sillä tavallisella.

Asia selvä. Tuli vain mieleen, kun joskus kuukaus sitte soitin Turun Tilt pelikauppaan, ja sanoivat ettei heillä ole. Nyt sitten pakko kyllä käydä netissä katsomassa.

E. Ja heti ekalta katsomalta sivulta löytys. Hinta 26,95 + Postit. Kait se pakko pikkusen maksaakkin, kerta se boxikin saahaan kuntoon.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
E3-messuilta uutisia: http://pelaajalehti.com/2007/07/11/xbox-e3-2007-press-conference-lehdistotilaisuus

http://pelaajalehti.com/2007/07/11/grand-theft-auto-iv-pelaaja

Jos jotakuta kiinnostaa E3:n anti muutenkin niin tässä on aikataulu (Suomen aikoja):

Keskiviikko 11.7
06:30 - Microsoft Press Event
19:30 - Nintendo Press Conference
21:30 - Sony Computer Entertainment Press Conference

Torstai 12.7
00:00 - EA Press Conference
01:15 - Activision Press Conference
02:30 - Midway Press Conference
03:45 - Konami Press Conference
18:30 - Take Two Interactive Press Conference
19:15 - THQ Press Conference
20:30 - Ubisoft Press Conference
23:30 - Namco Bandai Press Conference

Perjantai 13.7
01:30 - Disney Interactive Press Conference

Streami-/videolinkkejä löytyy täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=485347#post485347
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Uskomatonta, mutta totta. XBox lähti himasta paketissa 2 viikkoa sitten ja nyt jo takaisin. Olipas nopeaa toimintaa Saksan päässä! Kerrankin näin päin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Uskomatonta, mutta totta. XBox lähti himasta paketissa 2 viikkoa sitten ja nyt jo takaisin. Olipas nopeaa toimintaa Saksan päässä! Kerrankin näin päin.

No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole, mulla kesti kanssa kaksi viikkoa. Mutta koita nyt olla ärsyttämättä niitä jenkkin00beja Smäkkärissä liikaa. ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole, mulla kesti kanssa kaksi viikkoa. Mutta koita nyt olla ärsyttämättä niitä jenkkin00beja Smäkkärissä liikaa. ;)

Pelataanko täällä Smäkkäriä?
Saako tuossa mitenkään 1 vs 1 peliä jos tietää toisen gamer tagin?

Itse olen luonut Chris Jerichon peliin ja olen melkoisen kova sillä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Pelataanko täällä Smäkkäriä?
Saako tuossa mitenkään 1 vs 1 peliä jos tietää toisen gamer tagin?

Itse olen luonut Chris Jerichon peliin ja olen melkoisen kova sillä.

No ainakin multa ja JWilliltä löytyy. Ollaan käyty jenkkejä ja brittejä välillä tag-matseilla kyykyttämässä. Tosin kun tuo on pelannut (=voittanut) rankkimatseja niin vitusti on vähän hankalaa saada vastustajia. ;)

Siinähän voi valita pelaako player-matseja vai ranked-matseja. Kummassakin taitaa olla samat vaihtoehdot eli voi ottaa 1-1, handicap, tag team (normaali tai tornado) ja tietty kaikki matsimuodot käy.

Ai niin, tuo uusi Halo 3 traileri löytyy myös Marketplacelta, kuten myös Ace Combat 6 demo.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
No ainakin multa ja JWilliltä löytyy. Ollaan käyty jenkkejä ja brittejä välillä tag-matseilla kyykyttämässä. Tosin kun tuo on pelannut (=voittanut) rankkimatseja niin vitusti on vähän hankalaa saada vastustajia. ;)

Niin mutta etten joudu pelaamaan joitain brittilapsia vastaan vaan esim. jompaa kumpaa teistä?
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Niin mutta etten joudu pelaamaan joitain brittilapsia vastaan vaan esim. jompaa kumpaa teistä?

Otetaan vaan matsia, mutta nyt viikolla ei kyllä iltaisin pahemmin kerkeä, kun on aamulla töihin lähtö. Viikonloppuna sitten. Tosin jos sieltä tulee sitä spike headbutt/women toekick paskaa, niin loppuu pelit lyhyeen...
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Osallistun mukaan peleihin kunhan saan tuon boxin takaisin ja liven hommailtua. Mitäs muuta täällä pelaillaan?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Riippuu minkä arvoinen sun Jerichosi on? En lähe pelaan mitään 99 overall äijiä vastaan.

Ehkä joku 96 overall.
Tykkään kyllä pelata normaalisti Bret Hartilla tai Triple H:lla mutta livepeleissä kaikilla tuntuu olevan 99 overall -hemmot ja perusjätkillä ei pärjää.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ehkä joku 96 overall.
Tykkään kyllä pelata normaalisti Bret Hartilla tai Triple H:lla mutta livepeleissä kaikilla tuntuu olevan 99 overall -hemmot ja perusjätkillä ei pärjää.

Omat hahmot pois päältä, niin ei tuu tollasia vastaan.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä tosiaan yllättänyt. Nuo lähteet eivät ole virallisia, mutta kyllähän tuo on totta. Itellä on ollut sellainen tuntuma, että jokainen loota hajoaa joskus.

Omakin otti ja hajosi tuossa viikko sitten sitten ja lähti tänään matkustamaan Saksaan. Kaiken tämän negatiivisuuden keskellä on kuitenkin pakko kehaista huollon toimivuutta. Homma on tehty melko yksinkertaiseksi ja sujuvaksi, ja varsinkin jos sieltä tulee livelipukkeita sun muita koneen kanssa takaisin, niin ei mulla ole mitään valittamista.
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itselläni kävi boxi myös huollossa parisen kuukautta takaperin, ring of death piti vermettä Saksassa kolmisen viikkoa. Nyt on taas pelannut mainiosti.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Perinteinen NHL 07 ja nyt olen innostunut taas Top Spin 2 -tennispelistä.

Top Spin 2 oli/on erinomainen peli ja odotellaan tässä jo kolmososaa. Toivottavasti olisi saatu lisää pelaajia tai ainakin ne generoidut pelaajat olisivat parempia vastustajia. Tyhmää, kun vain lisenssoidut pelaajat antavat vastusta kun olet oppinut pelaamaan. Muuten kyllä kuten sanottua erinomainen peli. Niinjuu ja kyllä saisi siinä uramoodissakin olla 6 pelin eriä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niinjuu ja kyllä saisi siinä uramoodissakin olla 6 pelin eriä.

Kyllä tuokin kolmella voitolla ottaa koville vetää Wimbledon putkeen.
Valittelin töissä kun on hartijat ja niska niin kipeänä tenniksestä. Toki en kertonut että pelasin Top Spiniä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyllä tuokin kolmella voitolla ottaa koville vetää Wimbledon putkeen

Toki, varsinkin aluksi. Mutta siis lähinnä tarkoitin että voisi valita esim. yksittäiseen turnaukseen sen 6 pelin erät jos tahtoisi.

Siitä olen iloinen että pelaajaa ei saa ns. "kaikki täyteen", kuten useissa peleissä missä pelaajaa kehitetään, vaan pitää miettiä tarkasti mihin panostaa. Itsellänihän on Rafael Nadal tehtynä ja kaveri on vähintään yhtä nopea&voimakas kuin oikeasti.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä tosiaan yllättänyt. Nuo lähteet eivät ole virallisia, mutta kyllähän tuo on totta. Itellä on ollut sellainen tuntuma, että jokainen loota hajoaa joskus.

Omakin otti ja hajosi tuossa viikko sitten sitten ja lähti tänään matkustamaan Saksaan. Kaiken tämän negatiivisuuden keskellä on kuitenkin pakko kehaista huollon toimivuutta. Homma on tehty melko yksinkertaiseksi ja sujuvaksi, ja varsinkin jos sieltä tulee livelipukkeita sun muita koneen kanssa takaisin, niin ei mulla ole mitään valittamista.

Oma vehje laukesi pari päivää sen jälkeen, kun olin lukenut "kolmen punaisen valon virheestä". Mutta huollon toimivuus saa tosiaan (ainakin tähän mennessä) täydet pisteet. Konsoli lähtee huomenna Saksaan. Onni onnettomuudessa on se, että laite hajosi kesäaikana! Onko joku saanut noita livelipukkeita vai mistä tuo ajatelma tuli?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Pelataanko täällä Smäkkäriä?
Saako tuossa mitenkään 1 vs 1 peliä jos tietää toisen gamer tagin?

Itse olen luonut Chris Jerichon peliin ja olen melkoisen kova sillä.

Itsellä on peli. Gamertag on Jni0, saa vapaasti lisätä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Arvaatkaapa missä kohtaa lensi juomat näytölle? ;) Sori off-topic.

Haha. Lisää OT:ta, mutta samoissa kohdin, vähän tietenkin auttoi avustuksesi tuohon lainattuun kohtaan.

Ja ihan ketjun aiheeseenkin liittyen, minkä hintaisia XBox360:et nykyään ovat? Ja rehellisiä mielipiteitä, kannattaako ostaa?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Ja ihan ketjun aiheeseenkin liittyen, minkä hintaisia XBox360:et nykyään ovat? Ja rehellisiä mielipiteitä, kannattaako ostaa?


Täällä prismassa oli Need For Speed: Carbon -pelin kera xo -paketti 378e. Luultavasti premiumin hinta on siinä 350€ - 400€.

Eipä ole itseä osto vielä kaduttanut, että jos vain pelaaminen maistuu niin mikä ettei :) Kohta on tulossa vielä se Xbox elite -malli, jossa on isompi kiintolevy sekä konsoli on musta. Hinta tosin on hieman korkeampi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös