Huomenna tulee lähetti hakemaan kuolleen tiiliskiven Saksan maalle. Microlta "lupasivat" koneen palautumisajaksi n.1kk. On kuulemma ruuhkaa....
Tuli mainittua samalla tästä laatukoneesta toinenkin vika, kun on boxxi tehnyt tommosen n.1,5-2cm halkeaman, mun nhl 07 peliin. Kohteliaasti tädit neuvoivat viemään pelin ostopaikkaan ja mainitsemaan, että xbox 360 rikkoi levyn ja microsoft korvaa. Näin olisi tullut uusi peli tilalle. Jätän tilaisuuden käyttämättä, kun peli toimii vielä, sekä 08 on jo tuloillaan:) Pistivät tosin jotain peliä tulemaan myös Microsoftilta, kun rupesin kunnolla itkemään, reilua-elämä on.
Pelin lisäksi sieltä tulee jotain live-korttiakin, mutta kun ei moiselle ole käyttöä:(
Olipahan aika hyvin tuo kirjakieli uponnut asiakaspalvelun tädeille. Melkein olisi voinut tulkita jonkinmoiseksi nuoleskeluksi. Mutta asiallisestihan nuo homman hoiti ja kova niillä on yritys pitää asiakas tyytyväisenä. Eli pojot siitä.
Nyt sitten odotellaan seuraavaa laatikkoa ja jännitellään, milloin siihen ilmestyy nämä maagiset kolme punaistavaloa.
ps. Mites tuo takuu nyt menee, kun sieltä joku masiina tulee kotia? Eli, millaiset takuut siihen tulee? En minä tyhmä ole- mie oon Joensuusta :)