Ollut taas Elite pari vuotta aikalailla käyttämättä niin ajattelin kysyä seuraavaa, kun en nyt pääse itse testaamaan.
Onko siellä Marketplacessa miten suuri valikoima pelejä ja onko hinnat järkeviä? 120 GB kuitenkin kiintolevyllä kokoa niin kyllähän siihen omiin tarpeisiini pelit mahtuvat. Eli jos nyt ei välttämättä ole tarvetta levylle ja kotelolle niin löytääkö ko. paikasta tarvitsemansa järkevään hintaan? Siinä vaiheessa ei kyllä levyt ja kotelot haittaa, mikäli verkkokaupoista lähtee puolet halvemmalla ja silloin olisi vielä jälleenmyyntiarvoakin.
Ja oliko nyt viimeaikoina tullut joku uudistus pelien levyihin? Joku suojaus tms. Ehkä olen nähnyt unta, mutta muistelisin lukeneeni jotain tuollaista.
// Onhan noilla näköjään oikein nettisivutkin. Hyvä, että elän taas tällä vuosituhannella.
Halo 1 vihdoin menossa läpi. Eihän tästä ole kuin 100 vuotta kun se julkaistiin.
En koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi, mutta nyt menee kyllä helposti. Huikea peli kyseessä kyllä. Halo 2 ei koskaan jaksanut innostaa, kolmonen jäi about puoleen väliin ja aion pelata joskus vielä sen läpi.
Nelonenhan tulee kohta ja Mikkisoftan hype on myös sen mukaista. Monikos täällä odottaa kyseistä jatko-osaa? Vai alkaako Halo jo kyllästyttää?
Halo 1 vihdoin menossa läpi. Eihän tästä ole kuin 100 vuotta kun se julkaistiin.
En koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi, mutta nyt menee kyllä helposti. Huikea peli kyseessä kyllä. Halo 2 ei koskaan jaksanut innostaa, kolmonen jäi about puoleen väliin ja aion pelata joskus vielä sen läpi.
Nelonenhan tulee kohta ja Mikkisoftan hype on myös sen mukaista. Monikos täällä odottaa kyseistä jatko-osaa? Vai alkaako Halo jo kyllästyttää?
Mikäs helkatti minun boxia vaivaa? Levyasema ei lue levyä toisinaan.
Mulla oli ihan sama ongelma talvella, ja silloin asiaa selvittelin niin ilmeisesti kyseessä lukupää joka alkaa mennä pikkuhiljaa rikki. Eli jos on takuuta niin menee sen piikkiin ja saa sen ilmeisesti muutenkin Microsoftin kautta korjautettua. Kannattaa kattoa tuolta Xbox.comista mitä sieltä löytyy asiasta.
Pitäisi päästä tänään tullutta NHL12-demoa testaamaan, mutta on pieniä ongelmia.
Oho, sattuipa Junalle pikku lapsus. No voin pelailla vaikka sitä NHL12-demoa, jos vaan saadaan yhteydet kuntoon.Psst... voisin myydä sulle kokoversion kuukautta aiemmin...50€...
Ei varmaan enää tähän konsolisukupolveen, mutta tulevaan Xboxiin hyvinkin todennäköisesti, koska - jostain syystä - ollut kovinkin ostettu vekotin käsittääkseni.Onkohan tästä tulossa uutta versiota jossain vaiheessa?
Pistäppä se piuha kiinni...Pelaan langattomalla yhteydellä, lähinnä NHL:ää. Yhteys riittää normaaleihin Onlinepeleihin ja on riittänyt HUT-peleihin, mutta jostain syystä ei riitä GM connected - liigamme peleihin. Onko mitään vinkkejä millä yhteyden voisi saada paremmaksi?
Ja kysymys ei ole siitä etteikö nopeuden pitäisi riittää vaan se ei vaan kantaudu boxille asti tarpeeksi nopeana.
Onko kellään kokemuksia Forzan uudesta pelistä, Forza Horizon? Peli on ostoslistalla, mutta olisi kiva tietää muiden kokemuksia pelistä. Löytyykö kaupunkiajoa tarpeeksi? Onko auton tuunaus riittävää?
Heh, no tuollalailla saa lisäaikaa konsolille, mutta samanlainen v-tutus sieltä on tulossa taas jossain vaiheessa. Itse tein konsolilleni kaikki x-clamp-fixit ja lopulta noi koneen lämmittelyt pyyhkeissä ja en tainnut edes 9 kk saada lisäaikaa, josta pyyhkeillä osuus lopussa jokusen kuukauden. Osta lopuksi uusi Slim vaan suosiolla, ettei hermot mene. Varmaan jouluksi tulee jotain tarjouksiakin....ei muuta kuin viltti esiin ja boksi sen sisään hiillostumaan.
Lämpöhoito taisi kestää parikymmentä minuuttia ennen kuin sammui ja on toiminut nyt vajaan kuukauden verran sellaista ajoittaista pelailua. Eri asia milloin pettää kokonaan, mutta ei tuo korjaus kovin kalliiksi tullut vrt. jos olisin ostanut samantien uuden koneen. Nyt jos alkaa valoshow niin pitää avata kone ja tutkia tarkemmin niitä liitoksia, mutta toivotaan että nyt toimisi jonkin aikaa.