Onko tietoa kuinka nopea tuo sisäinen w-lan on. esim läppäreissä se on yleensä max 40M/?Uudemmissa malleissa on sisäänrakennettu WLAN, vanhempiin on myynnissä erillinen WLAN-vastaanotin.
Tämänhän voi tehdä myös muistitikulla, palanen kerrallaan tai rj-47 (vai mikä se normi nettipiuha nyt olikaan).Pitäisi siirtää vanhan xboxin kovalevyn sisältö toiselle ns. tavallisellisen vanhan mallisen xboxin kovalevylle, onnistuuko siirto Xbox 360 -kiintolevyn siirtokaapelilla? Siinä lukee, että Xbox 360s:ltä siirto ei käy toiselle s:lle, mutta noista ns. vanhanmallisista kovalevyistä ei ollut mainintaa.
Edit: onnistuu, ostin kaapelin ja kokeilin.
Onko muilla ongelmia Liveen kirjautumisen kanssa? En pääse kirjautumaan jostain syystä..
Onko tietoa kuinka nopea tuo sisäinen w-lan on. esim läppäreissä se on yleensä max 40M/?
Sama ongelma täällä.
Xbox.com sivuilla näkyy tuo Liven tilanne jossa siis tällä hetkellä statuksena "Ylläpidon hälytys". Ei siis oikein auta kuin odottaa.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110913035559AA2aDCO&cp=5
Näyttäisi olevan melko monella alhaalla :E
Jos joku väittää, että on kirjautuneena livessä, niin se puhuu kyllä kakkaa.
Tais lasahtaa Boxi sitten minullakin. Voi perkeleen perkele. Nyt jää NHL, Fifa ja Battle kesken. Olihan tuo jo vuodelta 2007 muistaakseni. Joten hyvin on palvellut. Tänään vaan ilmestyi kuuluisat kolme punaista palloa. Eikä mikään auta. Joisin kännit jos olis kaljaa..
Hyvää neuvoa tulee sieltä suunnalta. Mutta mä oon niin käsi näiden laitteiden kanssa että tuota jos alkaisin kokeilemaan niin polttaisin todennäköisesti koko talon. Joten tyydyin kohtalooni ja ostin sitten kokonaan uuden Xboxin. Olihan tuo entinen jo antiikin mallia ja vanha kuin mummoni. Hinnat eivät todellakaan enää päätä huimaa ja 250gb kovoisen XBoxin sain reilulla 200 eurolla. Eipähän tartte emännänkään enään valittaa kun hirveä hurina kuuluu olohuoneesta :-)Itselläni se on myös lojahdellut tässä tasaisin väliajoin, mutta olen saanut kuntoon laittamaan taakse tuulettimien esteeksi hammastikut ja "ylikuumentamalla" laitteen ja sitten vaan johdot pois ja uutta yritystä. juutuubista löytyy kyllä hyvin ohjeita kuinka tuo tehdään.
Jos/kun laittelet hammastikkuja perään niin katso, ettei ne tiput sisälle :D Itse onnistuin tiputtamaan yhden tikun koneen uumineen ja siellä se roksuttaa... Kuva jäätyili tuon jälkeen kokoajan ja pelaamisesta ei tullut mitään, mutta sitten keksin laittaa lattituulettimen masiinan taakse ja jälleen kehrää kuin kissa ja pelaaminen onnistuu. Tosin äänet ovat kuin venäläisessä lentokoneessa, mutta offline pelaaminen on kyllä onnistunut hyvin.