Xbox 360

  • 191 285
  • 1 175

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Miten onnistuu musiikin siirtäminen tietokoneelta xboxiin? vai pystyykö tätä kautta musiikkia tallentamaan xboxiin?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onkos kellään kokemusta ohjaimeen liitettävästä
chattipadista?

Lähinnä että haittaako pelaamista ja onko kätevä käyttää?


Ei haittaa pelaamista millään muotoa ja on mun mielesta tosi kätevä. äätä ja öötä siina ei ole mutta väliäkös tuolla?

Lisätään vielä se että tuleehan ohjaimeen vähän enemmän painoa kun sen siihen laittaa mut mun mielestä se tuntuu kädessä vaan entistä tukevammalta kun se siinä on. Pidän siis aina M-Kit:ä kiinni ohjaimessa ja se on se ohjain millä ei muut meillä pelaa :)
 
Viimeksi muokattu:

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tuossa vajaa viikko sitten hommattua tuo uusi 60gb:n Xbox ja siihen päälle vielä tuo play and charge -setti. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma, että vaikka olen ladannut tuota akkua yli 12h, niin ohjaimessa palaa vieläkin punainen valo, vaikka akun pitäisi latautua täyteen noin kuudessa tunnissa ainakin ohjeiden mukaan. Missäköhän mättää?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuli tuossa vajaa viikko sitten hommattua tuo uusi 60gb:n Xbox ja siihen päälle vielä tuo play and charge -setti. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma, että vaikka olen ladannut tuota akkua yli 12h, niin ohjaimessa palaa vieläkin punainen valo, vaikka akun pitäisi latautua täyteen noin kuudessa tunnissa ainakin ohjeiden mukaan. Missäköhän mättää?

Oot värisokea? Itellä tekee joskus niin että näyttää punaista valoa vaikka pitäis olla jo täynnä ja senhän näkee sielt jostain et paljon on palkkeja akussa (ohjaimen ISOA X-nappia painamalla). Otat vaan pois latauksesta ja pelailet siihen asti että tyhjenee ja pistät uudestaan lataukseen.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Rock band 2. Mistäköhän ulkomaalaisesta nettisivustosta voi tilata kyseisen pelin. En tunne lainkaan ulkomaansivuja, en ole koskaan käyttänyt mutta tuo peli on pakko saada. Koska ykkönen ja melkeen kaikki siihen ladattavat biisit on soitettu läpi moneen kertaan. Jos jollain on kokemusta että mikä sivu toimittaa pelit parhaiten ja nopeiten niin olisin kiitollinen avusta. Haittaa ei tietenkään ole jos sivu on edullinen mutta sillä ei nyt ole niin väliä. Voi laittaa tähän tai sitten ihan YV:llä.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rock band 2. Mistäköhän ulkomaalaisesta nettisivustosta voi tilata kyseisen pelin. En tunne lainkaan ulkomaansivuja, en ole koskaan käyttänyt mutta tuo peli on pakko saada. Koska ykkönen ja melkeen kaikki siihen ladattavat biisit on soitettu läpi moneen kertaan. Jos jollain on kokemusta että mikä sivu toimittaa pelit parhaiten ja nopeiten niin olisin kiitollinen avusta. Haittaa ei tietenkään ole jos sivu on edullinen mutta sillä ei nyt ole niin väliä. Voi laittaa tähän tai sitten ihan YV:llä.

Jos nyt tosiaan XBox360 -versiota halajat niin joudut kyllä odottamaan eurojulkaisua, sillä RB2 ei ole aluekoodivapaa. Jenkeistä tai Kanadasta tilattu peli ei siis täkäläisissä koneissa toimi. Ellet sitten omista modattua boksia. Itsekin olisin toki muuten tuon jo tilannut.

PS3-versio on sitten kokonaan toinen juttu. Sitä saa mm. tuolta, kunhan se kuukauden päästä julkaistaan:
http://www.dvdboxoffice.com/713-3597113-21597118/games/ps3/products/90346031?fs=true
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mulla on tuo latausmokkula koneen kautta käytössä ja sen kanssa latailin aikani ennen kuin testasin. Ja itse asiassa kyllähän tuo ohjain toimii ihan moitteetta, kunhan ohjain on maksimissaan metrin päässä konsolista. Heti kun tuo vähänkin kauemmas, niin yhteys ohjaimeen katoaa ja ohjaimen valot alkavat vilkkua hulluna. Mikäs perkele tuohon auttaisi?

Melkein tekisi mieli sanoa, että vituttaa. Ja vituttaa koko konsolin hommaaminen, kun tiesi että tämä korjausrumba on edessä todennäköisesti ennemin kuin myöhemmin.
Tänään rimpauttelin aiheesta "Julielle" Viroon ja hommaan saatiin pientä ratkaisun tynkää:
Koska ovat vaihtaneet boksin sisältä hyvin paljon kamaa, saattaa olla niin, että ohjain on vanhaa mallia. Siihen auttaa mahdollisesti siis uusi ohjain(väittivät, että joissain tapauksissa tämä olisi auttanut). No he lupasivat lähettää sellaisen ja se siis lähtee tulemaan UPSin kautta Saksasta. Kyselin, että mitenkäs on kun olen kuitenkin ostanut toisenkin ohjaimen, niin hetken selvittelyn jälkeen tuli viesti, että lähettävät aluksi tuon yhden ohjaimen ja sen jälkeen, jos se toimii kuten pitääkin lähettävät uuden. Jos ei toimi, niin vaihtavat koko boksin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tänään rimpauttelin aiheesta "Julielle" Viroon ja hommaan saatiin pientä ratkaisun tynkää:
Koska ovat vaihtaneet boksin sisältä hyvin paljon kamaa, saattaa olla niin, että ohjain on vanhaa mallia. Siihen auttaa mahdollisesti siis uusi ohjain(väittivät, että joissain tapauksissa tämä olisi auttanut). No he lupasivat lähettää sellaisen ja se siis lähtee tulemaan UPSin kautta Saksasta. Kyselin, että mitenkäs on kun olen kuitenkin ostanut toisenkin ohjaimen, niin hetken selvittelyn jälkeen tuli viesti, että lähettävät aluksi tuon yhden ohjaimen ja sen jälkeen, jos se toimii kuten pitääkin lähettävät uuden. Jos ei toimi, niin vaihtavat koko boksin.
Tämäpä oli nopeaa palvelua. UPS kiikutti ohjaimen tänään toimistolle, joten ehkä ennen Areenalle lähtöä ehdin testaamaan, että voiko vika tosiaan olla ohjaimessa, vai laittavatko kohtapuolin uutta boksia tulemaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei vittu... vapaapäivä enkä pääse Liveen. :( MTU Failed, mitä ihmettä? Ei mitään käsitystä. Reitittimen enkä minkään muunkaan asetuksiin ole koskenut.
 

-RVL-

Jäsen
Jos oikein muistan lukeneeni, niin Livessä on nyt syyskyyn lopulla huolto, jonka vuoksi verkossa pelaaminen on vuorokauden mittaisessa tauolla.

Sitä en muista milloin tarkalleen, alkoiko esim. jo eilen vai onko jo ollut?
 

Matsku

Jäsen
Ei vittu... vapaapäivä enkä pääse Liveen. :( MTU Failed, mitä ihmettä? Ei mitään käsitystä. Reitittimen enkä minkään muunkaan asetuksiin ole koskenut.
Sama juttu. Xboxin hommasin lauantaina ja oon suht kujalla vielä näistä livetouhuista muutenkin, mutta olettaisin ja muistaakseni luin jostakin, että parhaillaan käynnissä oleva huoltokatkos aiheuttaisi ton.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Sama juttu. Xboxin hommasin lauantaina ja oon suht kujalla vielä näistä livetouhuista muutenkin, mutta olettaisin ja muistaakseni luin jostakin, että parhaillaan käynnissä oleva huoltokatkos aiheuttaisi ton.

Live on nyt taas toiminnassa. Mutta EAn linjat ovat offline joten ei pääse pelaamaan NHL:lää.

EDIT: EA toimii!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Hei!

Auttakaas joku tyhmää. Ostin pari viikkoa sitten uuden XBOX360:sen. Paketissa tuli kaikki oleellinen mukana, mutta nyt on ongelma. Miten pääsen käyttämään paketin mukana tulleen kuukauden kulta jäsenyyden Xboxliveen? Itselläni ei ole mitään käryä, enkä löytänyt ohjekirjasta mitään apua tähän ongelmaan. Pitäisikö "tili" rekisteröidä netissä vai miten tämä onnistuu. Varmasti jollain toisellakin on tämä vastaava tullut paketissa mukana. Eikös se kaikissa boxeissa ole mukana?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuossa tainnut muuta olla, kuin letkut kiinni ja painat sitä sign in-nappulaa valikosta. Sitten vaan täytetään tiedot ja homma onkin valmis. 1kk ilmaista kultaa laakista käytössä.

Onko tämä tosiaankin näin helppoa? Itse olen kuvitellut/saanut väärää informaatiota tästä asiasta. Ei tarvita mitään koodeja tai mitään vastaavaa? Olen jotenkin kuvitellut tämän vaativan jotain elämää pidempiä koodeja yms. muita härpäkkeitä.No kiitoksia avusta!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Half-Life 2; Episode 2

Elikäs nyt tarvitaan apua. Olen ollut otsikonmukaisessa pelissä jumissa jo puoli vuotta. Olen nyt ylittänyt sen katkenneen sillan, ja vapauttanut lukitun oven takaa sen Freemanin naisapulaisen (Alyx?) ja sen örkin, joka yleensä availee ovia ja siten auttaa Freemania eteenpäin. Nyt edessä on iso ovi, jonka ilmeisesti pitäisi aueta sellaisella sähköhärvelillä, jollaisia tuo örkki on tähän asti käynnistellyt. Nyt niin ei tapahdu, vaan örkki ja Alyx jäävät vain jäpittämään paikoilleen kahden keltaisen pömpelin viereen. Miten hemmetissä tuon oven saa auki, vai kuuluuko sen edes aueta? Olisi kiva päästä taas eteenpäin...

Edit: Selkis jo. Olin unohtanut hypätä auton kyytiin sillan alkupäässä.
 
Viimeksi muokattu:

Roimo

Jäsen
Romurallipeli

Löytyyköhän 360:lle kunnon romurallipeliä? Aikoinaan pleikkarilla tuli väännettyä hulluna Destruction Derby 2:sta ja vieläkin aika ajoin tulee kaivettua pleikkari kaapista ja otettua muutamat kisat. DD2:ssa parasta on vauhti, törmäykset, sopiva ajettavuus ja julmettu määrä autoja samaan aikaan kisassa (~20). Uudempiakin romuralleja on tullut koitettua, esim. FlatOuttia, mutta ainakin siinä versiossa kisassa mukana oli muistaakseni vain 6 autoa ja vauhti ei päätä huimannut.

Eli vauhdikasta monen auton (väh. 15) romuralllipeliä tässä etsitään.
 

-RVL-

Jäsen
Toimiiko Nordean Visa Electron Xboxcomissa? Olisin tilannut liveaikaa, mutta valittaa että luottokorttitiedot eivät kelpaa. Sampon Electronilla ainakin muilla toiminut.

Ei ole muutakaan tekemistä tänään niin olisi kiva verkossa ottaa pari peliä 2k9:ä. Ei taida olla mitään muutakaan nopeaa tapaa saada live-aikaa, kun ei nyt huvittaisi lähteä ajelemaan mihinkään tuon takia.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Toimiiko Nordean Visa Electron Xboxcomissa? Olisin tilannut liveaikaa, mutta valittaa että luottokorttitiedot eivät kelpaa. Sampon Electronilla ainakin muilla toiminut.

Ei ole muutakaan tekemistä tänään niin olisi kiva verkossa ottaa pari peliä 2k9:ä. Ei taida olla mitään muutakaan nopeaa tapaa saada live-aikaa, kun ei nyt huvittaisi lähteä ajelemaan mihinkään tuon takia.

Itsellä on kyllä toiminut. Olethan käynyt verkkopankissa katsomassa että kortilla voi maksaa netin kautta? Itsellä oli myös ongelmia, ennen kuin tajusin käydä laittamassa nettimaksamisen sallituksi.
 

-RVL-

Jäsen
Olen käynyt, mutta kävin aktivoimassa sen maksuyritysten välissä. Ehkä pitää kirjautua uudestaan sivuille tai jotain. Täytyy kokeilla.

//Tänään vasta hyväksyi tuon maksun.
 
Viimeksi muokattu:

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pystyykös xboxilla kuunnella poltettuja levyjä ja sitä kautta tallentamaan niitä? Vai enkö vain osaa polttaa musiikkia levylle, kun ei levyt kuulu missään omistamissani stereoissa. Ainoastaan koneella pystyy kuuntelemaan kyseistä levyä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ja mitäs tarkoittaa sellainen, kun kesken pelaamisen kuva ja ääni häipyy ja boxin rinkulassa vilkkuu kaksi vasemmanpuoleista valoa punaista? Hetken päästä pystyi taas pelaamaan? Ei löydy ohjekirjaa, joten siitä ei pysty kattomaan.
 

Teloch

Jäsen
Ja mitäs tarkoittaa sellainen, kun kesken pelaamisen kuva ja ääni häipyy ja boxin rinkulassa vilkkuu kaksi vasemmanpuoleista valoa punaista? Hetken päästä pystyi taas pelaamaan? Ei löydy ohjekirjaa, joten siitä ei pysty kattomaan.

Täältä löytyy selitykset jotakuinkin jokaiseen virheeseen mitä 360 voi lykätä silmille valojen tai virheviestien muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Löytyyköhän 360:lle kunnon romurallipeliä? Aikoinaan pleikkarilla tuli väännettyä hulluna Destruction Derby 2:sta ja vieläkin aika ajoin tulee kaivettua pleikkari kaapista ja otettua muutamat kisat. DD2:ssa parasta on vauhti, törmäykset, sopiva ajettavuus ja julmettu määrä autoja samaan aikaan kisassa (~20). Uudempiakin romuralleja on tullut koitettua, esim. FlatOuttia, mutta ainakin siinä versiossa kisassa mukana oli muistaakseni vain 6 autoa ja vauhti ei päätä huimannut.

Eli vauhdikasta monen auton (väh. 15) romuralllipeliä tässä etsitään.

Tässä tulee vastaus vähän myöhään. Tänään arvosteltiin Tilt-TV:ssä Pure -niminen mönkijäkaahailu. Ei siis autopeli, mutta ajopeli kuitenkin. Näytti kyllä aika messevältä grafiikaltaan ja vauhtia oli lähes kuin PC-peli Rollercagessa aikoinaan. Sai arvosanaksi kasin. Kannattanee ainakin tutustua, jos mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös