Mainos

XBox 360 SM-liiga

• 11 710
  • 192

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ironista että uusi modeemi tuli sopivasti tänään :D noh, ollaan sitten uusitulla laitteistolla mukana ensi turneessa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ironista että uusi modeemi tuli sopivasti tänään :D noh, ollaan sitten uusitulla laitteistolla mukana ensi turneessa.
Meikäläinenkin odotteli eilisiltaan asti, jotta kuuluuko mitään. En ole tosin pelannut kun muutaman matsin vasta, joten voin kyllä hypätä sivuunkin, joten huikkaa vaikka täällä tai livessä, jos haluat mukaan, niin hyppään pois liigasta.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tällaista tää on kun Hifk ja tappara gm iskee viisaat päät yhteen.

Mulle sopii hyvin kumpi tahansa eli sopikaa Kranke ja Peteliuz keskenään.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En muuten itseasiassa edes tiedä. thego varmaan parhaiten tämän tietää vai pystyykö gm muuttamaan sitä asetuksista?

En kyl edes muista tollasta kohtaa et monta menee pleijareihin. Ne tais kuitenki olla sit paras kolmesta. GM:llä on joitain asetuksia siel liigan sivuilla joista voi ehkä vielä muutella.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
En kyl edes muista tollasta kohtaa et monta menee pleijareihin. Ne tais kuitenki olla sit paras kolmesta. GM:llä on joitain asetuksia siel liigan sivuilla joista voi ehkä vielä muutella.

Joo ei siel tainnut tällaista asetusta olla, mutta olympialiigassahan oli paras kolmesta mikä on hyvä.

----

Tappara päivystää linjoilla tuohon puoli kuuteen asti, joten haasteita otetaan vastaan mielellään.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SaiPa jatkoi taivaltaan tällä kertaa kahdella voitolla, kun ensin kaatui Tappara niukasti 4-3 ja seuraavaksi Lukko 3-0. Tappara nousi 1-3 tappioasemasta tasoihin jonka jälkeen vaihdoin Myllyniemen kassariksi, joka jatkoi voitokkaasti myös Lukko-pelissä pitäen nollan. Tiukka peli oli Kahvaraa vastaan, mutta mielestäni ihan ansaittu voitto lopulta tuli. Lopussa vielä Redenbach ampui 10 sentin päästä tyhjästä maalista tolppaan... :D Kiitos molemmille matseista!

SaiPalla on kohtaamatta enää Jokerit, Kalpa, Kärpät ja JYP. JYP:iä vastaan peliä yritettiin mutta lagasi aivan mahdottomasti...

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kohtaamatta Kärpät, KalPa ja Jokerit. Viikonloppuna olen himassa luultavasti koko ajan, joten ilmoitelkaahan, milloin saataisiin nuo pelit pelattua. Ja toivottavasti saadaan suht nopeasti pleijarit käyntiin!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jokerit-HIFK 2-3
-Huhheijjaa, vedot narreille jotain 33-11. Täysin kusessa olin melkein koko pelin. Viimeistely oli kovaa luokkaa, alivoima toimi ja Lundell... Tuuriakin oli mukavasti.
HIFK-KalPa 3-2
-Ajoittain aika laginen peli, mutta irtosihan sieltä pisteet.

Kiitokset molemmille peleistä. Vielä olisi Kärpät kohtaamatta, mutta ei ole Kärpät tainnut pelata vielä ensimmäistäkään matsia?

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Blueskin voisi tulla linjoille nyt.

Jep, tuli pelattua pelit KalPaa ja Jokereita vastaan. Molemmat olivat tasaisia otteluita, joissa jatkoaika ei olisi ollut suuri vääryys. Ensimmäinen kääntyi Bluesille 1-2, ja toinen Jokereille 1-0. Narrien maali oli aika tyly; siniviivalta maskiton rannelaukaus jonka Tarkki imee längistä. Ja KalPaa vastaan myös minullakin lagasi matsin lopussa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Juu itsekin Jokereita vastaan pelasin ja maalit olivat aika tylyjä: 1. maali tuli kun Hentunen syötti maalille missä oli vain Malmivaara => luistimesta 1-0. Toinen Jokeri maali tuli rankkarista jota lähti laukomaan Juha Lind, torjuin ja kiekko torjunnasta pomppasi ilmaan ja jäi maaliviivalle moneksi sekunniksi enkä liikkunut. Heti kun liikuin=> toinen maali.
Onneksi sain tasoitettua pelin 4sec ennen loppua ja hävisin rankkareilla , noh tulipahan edes piste.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jokereita vastaan juuri pelasin pelin ja päättyi 6-0 narreille. 3-0 maalin jälkeen ei kiinnostanut enää vähää alusta ja luistelinkin pääasiassa vain kenttää ympäri laukomatta kertaakaan.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vähän eilen lagasi pelit, mitä tuli pelailtua, mutta kaikki saatiin kuitenkin vietyä päätökseen. Muutama harmillinen tappio varsinaisella peliajalla, kun en onnistunut tekemään niitä tarvittavia osumia ja pisteet jäivät saamatta. Bluesia vastaan kiekko vähän pomppi ilkeesti minua vastaan, kun taas omilla pelaajilla ei tahtonut pysyä tarpeeksi peliväline lavassa. Pelsuja vastaan onnistuin jopa voittamaan, vaikkakin oli siinä sopivasti tuuriakin matkassa. Vähän ajoittain tuuppasi lagailemaan, muttei jatkuvalla syötöllä onneksi. OskariB:n pelityyli ei oikein sovellu omaani, joten vähän vittumaista oli pelata, mutta on oltava tyytyväinen pisteisiin.

Pelit käyvät KalPallakin vähiin, enää olisi matsit SaiPaa, Ilvestä, Lukkoa ja Kärppiä vastaan. Mikä muuten onkaan Kärppien tilanne?

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Minä pelaan kärpillä ja saa potkia pihalle. ei yksinkertaisesti ole aikaa näin kevään korvilla istua boksin ääressä kuin maksimissaan kerran viikossa, ja tuurillani silloin saan pelattua yhden ainoan matsin. Jos siis on innokkaampia pelimiehiä niin Kärpät vapaalla!

(Liigan tj, potku vaan meikän perseeseen. laita yv:tä jos mun pitää ite käydä "eroamassa".)

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä pelaan kärpillä ja saa potkia pihalle. ei yksinkertaisesti ole aikaa näin kevään korvilla istua boksin ääressä kuin maksimissaan kerran viikossa, ja tuurillani silloin saan pelattua yhden ainoan matsin. Jos siis on innokkaampia pelimiehiä niin Kärpät vapaalla!

(Liigan tj, potku vaan meikän perseeseen. laita yv:tä jos mun pitää ite käydä "eroamassa".)

Jeps. Suoritan poiston iltapäivän aikaan.

Eli siis nyt on tarjolla Kärpät. Peteliuz tahtooko siirtyä Kärppien nipun omistajaks vai onko liian paha rasti vihollista ohjastaa?

Jos ei niin se menee sitten ensimmäiselle vapaaehtoiselle joka tuolla jo edellisellä sivulla olikin nimimerkki Daywalker-75.

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jeps. Suoritan poiston iltapäivän aikaan.

Eli siis nyt on tarjolla Kärpät. Peteliuz tahtooko siirtyä Kärppien nipun omistajaks vai onko liian paha rasti vihollista ohjastaa?

Jos ei niin se menee sitten ensimmäiselle vapaaehtoiselle joka tuolla jo edellisellä sivulla olikin nimimerkki Daywalker-75.

Mites nyt jos hyppään lennosta mukaan niin tietysti älyttömällä kiireellä pitäisi pelata pelejä pois alta?
Tämä viikko on sikakiire, kun pikkutytölle arvotaan nimi papin siunauksella ja on lentopallosarja menossa.

Olen kuitenkin kaikkien kiireiden keskellä yrittänyt antaa aikaa änärille. Olen yleensä kyllä aina ~21.00 -> verkossa, et jos silloin löytyisi pelaajia niin otan kyllä haasteen vastaan.

Ilmotelkaa!

-D-

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Jos daywalker ei ehdi/halua mukaan lähteä, niin voisin olla seuraava vapaaehtoinen. Aikaa on pelata kaikki päivät, sillä olen tällä hetkellä lomalla. GT on mannnyyy.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siellä kyllä alkaa olla aika suuret määrät jo miehilä pelattuina, joten melkein suosittelen Daywalkerille jättämään tämän liigan väliin ja keskittämään nyt kaikki voimat pienokaisen nimeen ja hyviinvointiin.

Onneksi Olkoon!

Näin ollen se olisi sitten mannyy joka paikan saisi. Varmistetaan vielä Jargonilta ja Speediltä tämä.

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Siellä kyllä alkaa olla aika suuret määrät jo miehilä pelattuina, joten melkein suosittelen Daywalkerille jättämään tämän liigan väliin ja keskittämään nyt kaikki voimat pienokaisen nimeen ja hyviinvointiin.

Onneksi Olkoon!

Näin ollen se olisi sitten mannyy joka paikan saisi. Varmistetaan vielä Jargonilta ja Speediltä tämä.
Kuitti!

Joo, tulevaisuudessa kyllä on aikaa enempi, joten kyttäilen sit uutta kautta...

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät

Käy minulle.

Mannyy, tulen paikalle tänään joskus kello kahdeksan jälkeen ja mielelläni pelaisin jo tänään tuon viimeisen pelin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Meikä ilmestyy liveen tuossa neljän pintaan varmaankin tänään, joten peliehdotusta kehiin vaan sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy