Mainos

XBox 360 SM-liiga

• 11 723
  • 192

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu eipä haittaa, otetaan vaikka illemmalla uusiksi/huomenna.

Äsken otin Lukkoa vastaan matsin , 1.erän jälkeen laukaukset 14-4 minulle ja tilanne 1-0. 2.erän alussa heti 2-0 minulle , ja Lukolle jäähy -> yhteys vastustajaan on katkennut. Näin tällä kertaa.

Niin se olin minä siis. Laitoin sulle jo ekassa erässä sitä kutsua, että lopetetaan peli, mutta et vastannut? Yhteensä kolme kertaa yritin laittaa sitä kutsua, että lopetetaan, kun lagitti niin törkeästi. Lähdin pois pelistä siinä vaiheessa, kun en pystynyt enää pysyättämään peliä noiden kutsujen lähettämisen takia ja kääntämään hyökkäyssuuntaa.

Suosikkijoukkue
#17 & #29
Niin se olin minä siis. Laitoin sulle jo ekassa erässä sitä kutsua, että lopetetaan peli, mutta et vastannut? Yhteensä kolme kertaa yritin laittaa sitä kutsua, että lopetetaan, kun lagitti niin törkeästi. Lähdin pois pelistä siinä vaiheessa, kun en pystynyt enää pysyättämään peliä noiden kutsujen lähettämisen takia ja kääntämään hyökkäyssuuntaa.
Mitäs helvettiä , eipä näkynyt tuota kutsua ollenkaan :S. Omituista muutenkin ,että minulla toiminut aivan hyvin nuo pelit ilman mitään lageja.. (?) Muilla sitten laganut minua vastaan..

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs helvettiä , eipä näkynyt tuota kutsua ollenkaan :S. Omituista muutenkin ,että minulla toiminut aivan hyvin nuo pelit ilman mitään lageja.. (?) Muilla sitten laganut minua vastaan..

Joo, tuli vain ilmoitus että vastustaja on palannut peliin tms. Ja eikä kannata harmitella, että 2-0-johto meni hukkaan, sillä tuohan on varsin pieni johto mun ollessa vastustaja.

T, pisteautomaatti.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
HIFK-SaiPa 3-2ja.
Ja taas mentiin samalla kaavalla, eli: 1. erä ihan päin persettä, onneksi tästä selvisin 0-0 -tilanteessa. 2.erä jo vähän parempaa havajia, 2-2 tämä erä. 3. erä oli meikäläisen paras, ja jatkoajan alussa Kankaanperä kahvitti turhan aktiivisesti taklauksia hakevat SaiPa -pelaajat, ja heitti takatolpalle, jossa seiskoskeli -kukas muukaan- Kim Hirschovits ja bang bang. Kiitos hyvästä pelistä.

5 voittoa, 3 tappiota. Ja erityismaininta Jan Lundelille, ilman lunkkaa vois olla statsit vähän erilaiset.

edit. Matsit pelaamatta ainakin Jokereita, Bluesia, Kärppiä ja Ilvestä vastaan, tais siel viel joku muukin olla. Anyway, ilmotelkaahan vaikka täällä jatkiksessa, kun olisi mahdollista saada pelattua nuo pelit pois.

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jos Jokereille ei pelejä kerry, niin voin tulla stunttaamaan tilalle. Peteliuksella taitaa olla ongelmia yhteyksien kanssa ja ainakin tuo edellinen aktiivisten pelaajien" NHL-liiga on jäänyt ihan vaiheeseen, eli taitaa olla neljä matsia pelattuna sitä...

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Modeemi sattui kyrvähtämään pääsiäispyhien aikana ja uusi tulee "viikon sisällä". Joten jos ette malta sen vertaa odottaa, niin Jokerit on mun puolesta vapaa.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HIFK-SaiPa 3-2ja.

Oli kyllä hyvä matsi, kiitoksia vastuksesta. Vähän jäi tappio kirvelemään, olis siinä voittoonkin ollut hyvät tsäänssit mutta tällä kertaa näin. Turhan helpolla annoin tosiaan höntyilemällä tuon jatkoaikamaalin suoraan keskialoituksesta...

Jundea vastaan koitin minäkin eilen pelata ja ei siitä mitään tullut, ihan älytöntä lagaamista jatkuvasti. Ei meinannut kaveri ilmeisesti tajuta mikä on "mutual quit" kun se otti niin koville saada peli yhteisesti lopetettua... :p

JKaapin Kerholta tuli otettua eilen kunnon selkäsauna. Ihmeellisin asia pelissä oli mielestäni se, että voitin ensimmäisen aloituksen ehkä aikaisintaan pelin puolivälissä? En kuitenkaan usko että meidän tasoero aloituksissa on noin iso, en ainakaan muista että NHL-liigojen puolella olisit aloituksista vienyt 95%. Eikä kyllä SaiPan sentterit ole muita joukkueita vastaan aloituksia noin roimasti hävinneet, että en tiedä mikä tuossa oli... No, JKaapin tasoista pelaajaa vastaan tuosta koitui se että pari erää koitti vaan juosta perässä ja katsella kun kaveri pyörittää peliä minun alueella. Tuon tason pelaajalta kiekkoa on melkein mahdoton saada pois, ja sekös turhautti. Se on toki enemmän pelin vika, ei vastustajan. Olis kai pitänyt vaan pitää säkkipuolustus maalinedessä, mutta kyllä sieltä pakitkin muutaman kaapin lämärillä tykitti ja itselleni jäi kiikarit taululle. Toivottavasti et tule playoffeissa vastaan... :D

Tänään voin tulla pelaamaan n. klo 16 saakka, joten ilmoitelkaa vaikka yv:llä tai tässä ketjussa jos joku tulis ottamaan (aamu)päiväpeliä.

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tänään voin tulla pelaamaan n. klo 16 saakka, joten ilmoitelkaa vaikka yv:llä tai tässä ketjussa jos joku tulis ottamaan (aamu)päiväpeliä.

KalPa saapuu Liveen juuri tällä hetkellä. Netti pätkiny sen verran viime päivinä, että vasta yhden pelin olen saanut pelattua.

E: Tajusin vasta miten paskat paidat näillä tiimeillä. Kärppiä vastaan meinas mennä koko ajan sekasin ja nyt sama homma Saipan kanssa.

E2: Kolme eri vastustajaa ja kaikkia vastaan on nyt tässä liigassa lagannu ihan vitusti. Mikä on homman nimi?

Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tappara linjoilla heti klo15.

Hyvin meni eilenkin pelit. Jkaapin kanssa tiukka matsi, josta 5-4 tappio minulle kirjattiin.
Sitten jargonin TPS:ää vastaan hurjan tiukka matsi josta 2-1 voitto minulle. Suht hieno oli voittomaali vaikka itse sanonkin. 2vs1 hyökkäys, jossa hienolla ristiinluistelulla ja jättösyötöllä pelattiin tepsi pakki (BÄri varmasti) ulos tilanteesta.

tilastot taitaa tällä hetkellä olla 4-1-1 jos oikein muistan. Tasaisia on ollut miltei kaikki matsit ja mukava tottakai että näin on.

Yksi treidi tuli tehtyä Hpk:n eli Jkaapin kanssa juuri ennen keskinäistä ottelua kun hämeenlinnaan suuntasi Jyri Junnila ja takaisin kirvespaitaan Niämisen Villen kenttään saapui Niko Niäminen. Kovaa duunia jätkät painaa.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellistä lagausta. KalPaa vastaan yhteistuumin päätettiin lopettaa. Jumitti niin pahasti.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ihmeellistä lagausta. KalPaa vastaan yhteistuumin päätettiin lopettaa. Jumitti niin pahasti.

Joo oon nyt tässä liigassa yrittäny neljä matsia pelata (eri vastustajia) ja joka kerta hirveä lagi. Lopputuloksena jätän tän liigan tähän ja siirrän GM:n vastuut muille äijille jotka voi halutessaan ottaa uutta ukkoa tilalle tai ei.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo oon nyt tässä liigassa yrittäny neljä matsia pelata (eri vastustajia) ja joka kerta hirveä lagi. Lopputuloksena jätän tän liigan tähän ja siirrän GM:n vastuut muille äijille jotka voi halutessaan ottaa uutta ukkoa tilalle tai ei.

Kiitokset thegolle gm valtuuksista.

Näin ollen siis valitettavasti KalPa on nyt vapaana. Siihen tottakai otetaan uusi aktiivinen pelaaja.

Kolmipäisenä gm hirviönä tehdään Speedin ja Jargonin kanssa päätös Peteliuz casesta. Ilmeisesti kuitenkin jonkin aikaa "paikat" hajalla. Siihen on sitten JiVe tulossa tilalle jos "erottamiseen" joutuu turvautumaan.

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Vara-varalle...

Täällä olis yksi kans valmiina tositoimiin. Meni kyllä just tuo kuukauden koe tsydeemi umpeen ja tänään tilasin uuden 12kk goldin(tulee toivottavasti huomenna). Et jos nopeampia löyty, niin vapaana on vielä. :)

Varasijan metsästäjä,

Daywalker-75

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut tulee liveen kunhan tuo ManU-Bayern päättyy.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hiljaista oli eilen. Allekirjoittanut päivystää livessä tänään puolenpäivän jälkeen ja illalla sitten Ilveksen pelin jälkeen. Lisäksi huomenna aina iltapäivään asti.

Treidit on aikaslailla tehty, toki voi ehdotuksia aina laittaa. Sentteri tai laituri kelpaa toki aina.

Edit: En ehtinytkään ennen kuin nyt liveen, mutta jos joku haluaa pelata niin viestiä meikäläiselle sinne.

Viimeksi muokattu:

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiljaista oli eilen. Allekirjoittanut päivystää livessä tänään puolenpäivän jälkeen ja illalla sitten Ilveksen pelin jälkeen. Lisäksi huomenna aina iltapäivään asti.

Treidit on aikaslailla tehty, toki voi ehdotuksia aina laittaa. Sentteri tai laituri kelpaa toki aina.

Edit: En ehtinytkään ennen kuin nyt liveen, mutta jos joku haluaa pelata niin viestiä meikäläiselle sinne.

Jos tossa klo. 22 maissa voitaisiin pelata se keskinäinen pois?

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo eli Blapshemer voi ottaa KalPan ja liittyä liigaan.

Liigan nimi: JATKI SM
Lyhenne taisi olla: SML

Salasanan sait yv:nä.

Mitenkäs Peteliuz millon sinä sait sen netin kuntoon?

---

Oon linjoilla pelaamas toista peliä, mutta jos joku joka ei ole tapparaa kohdannut haluaa pelata laita viestiä livessä.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo eli Blapshemer voi ottaa KalPan ja liittyä liigaan.

Salasanan sait yv:nä.

Kiitoksia kiitoksia, salasanakin näytti tulleen. Hyppään kelkkaan tuossa kahdeksan pintaan, kunhan saan taas ensiksi laittaa puoleksi tunniksi aivot narikkaan.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Modeemi sattui kyrvähtämään pääsiäispyhien aikana ja uusi tulee "viikon sisällä". Joten jos ette malta sen vertaa odottaa, niin Jokerit on mun puolesta vapaa.

McJoken kanssa tätä pähkäiltiin ja oltais sitä mieltä että tää turnaus olisi hyvä vetää nopealla aikataululla läpi joten kävisikö että Kranke ottaa sun paikan niin saadaan homma etenemään? Tervetuloa sitten seuraavaan turnaukseen kun eiköhän sellaisen joku viikon sisään taas laita pystyyn :D

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
23:00 aikoihin olen varmaan livessä, jos porukkaa paikalla.

Edit: Huomenna en ole paikalla illalla 18:00 ->

Tuli vaihteeksi turpaan pelissä, nyt voiton vei IFK numeroin 2-1 pilkuilta.

Ps. Alkaa pikkuhiljaa menemään hermo tuohon varmaan maaliin, kun joka saatanan pelissä niitä mulle tehdään (hyökkäyspäässä aloitus pakille, siirto sivulle ja veto yläpesään).

Viimeksi muokattu:

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK-Blues 0-2
Ilves-HIFK 1-2rl.
- Tehottomuus, ei jumalauta mitä paikkojen tuhlausta toi mun peli oli. Lisäksi blegiä vastaan loppui ohjaimesta patterit kesken erän, mahtavaa. Avauspelissä esiintyi paikoitellen ärsyttävää lagia, joka ei kuitenkaan ollut syy tappioon. Kiitos peleistä!

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Eilen tulikin polkaistua KalPa uudestaan liikkeelle ihan useamman pelin voimin, kun kutsuja vyöryi peräkanaa heti ensimmäisen päätyttyä. Eipä se haittaa, viihdyttäviä pelejä ainakin minulle jokainen. Yhden taisin voittaa varsinaisella peliajalla, yhden jatkoajalla, hävisin kahdet rankkarit ja viimeisin ihan suoraan varsinaisella peliajalla turpiin. Kranken kanssa tuppasi lagaamaan, mutta saatiin se peli silti aika selkein lukemin meikäläisen tappioksi kirjoihin, narripaidat hyödynsivät maalipaikkansa, kun itse en oikein saanut kiekkoa Riksmanin taakse.

Kiitokset tiukoista peleistä Jääkaappi, Speed, McJokke, Jargon & Kranke!

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliskos jotakuta ottamaan aamuhöntsää SaiPaa vastaan? Voin tulla linjoille n. klo 12 saakka. Laitelkaa vaikka yv:tä täällä jatkiksessa jos nappaa.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raportoidaanpas nyt vähän miten TPS pelit ovat sujuneet kun ei ole ehtinyt paljon kommentteja laittelemaan.

Voitot on tullut napsittua Ilveksestä ja Ässistä, molemmista reilulla 1 maalin erolla eli tiukkoja pelejä olleet.

Jatkoaika- tai rankkaritappiot tuli otettua HPK:lta ja eilen Kalpalta.

Turpaan on tullut HIFKiltä, Pelicanseilta, Saipalta ja Tapparalta. Ainakin pari näistä oli tosi tiukkoja pelejä ja vähän paremmalla viimeistelyllä olisi ollut pisteitä otettavissa.

Eli olisihan tämä paremminkin voinut mennä. Sama ongelma on ollut kuten aina eli liian paljon joutuu tekemään töitä yhden maalin eteen, tosin mitään ihan rökäletappioitakaan ei ole tullut joten puolustus on toiminut suht ok.

Eilen oli kyllä helvetin hyvä matsi Blasphemerin Kalpaa vastaan. Olin jo 0-3 tappiolla mutta sain kirittyä rinnalle ja oli vielä hyviä paikkoja tehdä voittomaalikin. Jatkoajalla sitten Kalpalle hyökkäys ja oma puolustaja heittäytyi ja liukui kiekon maaliin.

Kiitoksen vaan kaikille vastustajille. Hyviä pelejä olleet kaikki, parissa ollut vähän enemmän lagia mutta ihan pelattavissa olleet kuitenkin kaikki.

Mitenkäs tässä menee pleijarit? 8 parasta jatkoon vai mikä on systeemi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy