Kausi käynnistyi kahdella ottelulla Canesia ja Starseja vastaan. Molemmissa peleissä kuviot oli vielä hakusessa, vaikkakin voitot tulikin molemmista matseista. Carolinaa vastaan olin täysin kuutamolla pelin 1&2 erässä, ainoastaan Neuvirthin huipputorjunnat piti ottelun 0-0 tilanteessa. Kolmannessa erässä pääsin hieman juonesta kiinni ja otin yksinkertaisen taktiikan, varsinkin hyökkäyspäässä; vetoa välittömästi kunnes pääsisin kohtalaiselle maalintekopaikalle. Näistä sitten yksi rääpäisy p-pisteen yläkaarelta upposi Ovechkinin toimesta. Pariin otteeseen Canesien tasoitus oli todella lähellä, varsinkin Skinnerin Onetimer lämäri p-pisteiden välistä. Harmillista, että ottelu ratkesi Bäckströmin tekemään tyhjään maaliin, joka jäi ottelun voittomaaliksi 2-1. Niin ja Cream, kyllä sä sen veskarin otit hyvään aikaan pois, (30sek jäljellä ja hyökkäyspään aloitus) samoin olisin itse tehnyt. Kävi vaan "paskasäkä" kun onnistuit tekeen maalin liian myöhään.
Starseja vastaan oli kanssa hyvä matsi, joka lopulta päätty 3-0 Capitalsille. Maalinteko oli vaikeaa molemmilla joukkueilla, ainoastaan Lehtosen avustuksella sain raavittua voiton. 1-0 maali syntyi Wolskin siniviivalämäristä, ja 2-0 maali Bäckströmin miinuskulmasta lähettämästä syöttöyrityksestä maalin eteen kohti Lehtosta ja jotenkin se sen puikoista onnistui imaisemaan. Kolmannen maalin taisi tehdä Erat, kun vastustajalla taisi olla jo pelihuumori vähissä ottelun lopussa.
Muutaman hienon hyökkäyksen ja hyviä maalipaikkoja Stars sai luotua, mutta Neuvirth oli kuin muuri.
Säännöistä; HC simulation passaa myös mulle! Täällä onkin ehdoteltu jo hyviä sääntöjä mm. Maalivahdilla max. 70 ottelua, lisäksi AV-sääntö myös kuulostaa hyvältä. Maalivahdilla avaamisen rajoittamista kannatetaan myös!
Toivottavasti tästä jotain tolkkua sai, kännykällä kirjoittaminen on aina niin mukavan haastavaa.