Pystyy. Vapaina ovat vissiin NYI, Calgary ja Carolina.Täällä olisi yksi halukas mukaan. Pystyykö kesken kauden liittymään?
Pystyy. Vapaina ovat vissiin NYI, Calgary ja Carolina.Täällä olisi yksi halukas mukaan. Pystyykö kesken kauden liittymään?
Pystyy. Vapaina ovat vissiin NYI, Calgary ja Carolina.
Liiga löytyy nimellä JATKOAIKA. Ilmoittakaa liittyjät gamertagit tähän ketjuun, niin komissaari Petro tietää kenen pyynnöt hyväksyä.No Islanders voisi natsata. Milläs nimellä liigan löytää ja pitääkö mun lähettää jonkilaista liittymispyyntöä?
Petroa kyllä kaivattaisiin hiukan aktiivisemmaksi nyt liigan ekoina päivinä. Nytkin on pari kaveria liittymässä mukaan, mutta komissaari ei näytä mitään elonmerkkejä.
Tietoisia ollaan ja hyväksytään heti kun pääsen boxille. Voin myös kännykällä nämä hyväksyä, jos tänne ilmoittaa että mille joukkueelle on lähettänyt liittymispyynnön, koska en pysty kännykällä tarkistamaan gamertagia yms.
E:Siksi vaikeaa kännykällä hyväksyä jos en ole varma, koska liigaan pyrkii todella moni ei oikeutettu lähettämään liittymispyyntöä.
Lähetin aamulla liittymispyynnön Buffalon ruoriin. Tänään vois jo pelailla, neljältä tosin oon telkkarin ääressä kun matsi alkaa.
Hyväksytty on! Entä Phillyn ruoriin pekkis11, onko oikea ja patewee Columbuksen?
Oletkos minun pyynnön hyväksynyt? Paikallisen jälkeen voisin pelailla ekat pelit.
Phoenix kotiutunut juuri ja saapumassa piakkoin linjoille.
Ja jos nyt jo sais vastauksen, että saako noille vapaille agenteille tarjota jo sopimuksia????
Kausi avattu 3-2 rankkarivoitolla Tampa Baysta. Vaikka laukaukset taisi mennä mulle, tuntuu että Tampa olisi ansainnut voiton. Maalit ratkasee, ja tästä on hyvä lähteä jatkamaan kohti Stanley Cupia.
Päivystän tässä illan aikana siihen asti kun väsymys vie voiton, Detroit, Ottawa Pittsburgh, Columbus ja Chicago vielä vastassa. Laittakaahan haastetta jos satutte onlineen.
Meinaakko läpiajoa? Jos meinaat niin eiköhän vika löydy peiliin katsomalla silloin :D3. Katsotaanko seuraavanlaista maalia hyvällä: Hyökkääjä tulee n. 45asteen kulmasta maalia kohti, käyttää rystyllä niin, että maalivahti "väistää" ja etukulmaan aukeaa isohko rako, siitä sitten "tyhjiin". Jotkut sanovat bugiksi, toiset eivät. Helpostihan tuon voi toki puolustaa pois, että puolustavan joukkueen vikahan se on, imo. Toivottavasti joku tajusi mitä haen tässä.
Meinaakko läpiajoa? Jos meinaat niin eiköhän vika löydy peiliin katsomalla silloin :D
Pelissä on tasan yksi bugi ja se on kurkijalka vanhanaikainen. Onneksi näitä ei ole tullut vielä vastaan, jos tulee niin osaan olla ihan yhtä vittumainen sen kanssa ;)