Mainos

Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 237
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mutta ehkä vielä vähän liian aikaista joukkueita valita:)

Toki tarkoitin sitten joskus avautuvaa NHL14-ketjua liigalle.

Täältä ääni myös sille, että jokainen manangeri on etuoikeutettu valitsemaan joukkue, jonka puikoissa päättää tämän manageroinnin.

Mutta hieman houkutteleva ajatus myös tuo drafti, joten en valita jos sellaiseen päädyttäisiin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pakko sittenkin kysyä, mikä on Carolinan tilanne? Mun pitäis olla kahteen asti töissä mut tuntuu vähän ettei huvita. Joten voisin lähtee aikasemmin meneen ja pelata pelin pois jotta pääsen vetään seitinohuet. Eilen ei uskaltanu ottaa paria enempää. Vai meneekö peli myöhemmäks?

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Capitals koska linjoilla? Ehtis tohon 13 saakka pelailla, tai sitten 22.30 -->.

Navy

Jäsen
Pakko sittenkin kysyä, mikä on Carolinan tilanne? Mun pitäis olla kahteen asti töissä mut tuntuu vähän ettei huvita. Joten voisin lähtee aikasemmin meneen ja pelata pelin pois jotta pääsen vetään seitinohuet. Eilen ei uskaltanu ottaa paria enempää. Vai meneekö peli myöhemmäks?

Olen paikalla noin. 14.00.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ikävä kyllä kun tätä liigaa ei ns. suoraan voi millään järjellä siirtää ns. jatkumoksi, toivottavasti tulevaisuudessa EA kehittää jotain tälläistä.
Jos EA tekisi asian fiksusti, niin kokoonpanot ja liigan tilanne olisi mahdollista siirtää seuraavaan NHL-peliin. Tälläkin hetkellä em. tietoja säilytetään EA:n palvelimilla, joten ei pitäisi olla mahdotonta toteuttaa.

Florida ja Washington olisi vielä pelaamatta. Huomenna heti klo 16 jälkeen sopii.
Florida on tänään viiden jälkeen livessä. Bostonin lisäksi vielä Washington kohtaamatta.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tykkään pelata aikalailla originaalijoukkueella.

Pelaa sä ensi kaudella orginaali Phoenixilla niin mä pelaan orginaali San Josella :)

Kaupanteon kannalta fantasydraft olisi hyvä koska silloin joka jengillä olisi mitä vaihtaa. Esim.Phoenixilla oli NHL13 alussa paras hyökkääjä ovr 83 joten vaikea tolla rosterilla on mitään tähtipelaajia saada. Ei sillä että sijoitus olisi siitä kiinni mutta kuitenkin.

Toisaalta ymmärrän kyllä kannan alkuperäisistäkin jengeistä koska voi olla että tuo fantasy meininki tekisi kuitenkin jengeistä epätasaisia koska Ovechkineja, Malkineita ja Crosbyja ei kuitenkaan riitä 30 jengiin. Ja jos jengit on ihan ufoja niin ehkä se laskisi myös mielenkiintoa.

No ei näitä varmaan vielä tarvitse päättää kun peli ilmestyy reilun puolen päästä mutta ehkä olisi syytä järjestää joku äänestys vaikka kesällä kun nähdään ketkä ovat vielä siinä vaiheessa messissä.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itekin oon sitä mieltä että mielekkäämpää pelata lähempänä "aitoja" joukkueita, nythän täällä on äkkiseltään ajateltuna paljon joukkueita joissa on korkeintaan kourallinen pelaajia jotka alunperin joukkueessa oli. Okei, pelihän tämä on mutta silti. :) Mutta, NHL 14 on vielä pitkän ajan päässä joten ei tästä sen enempää.

Toronto sai eilen jakson pakettiin, seuraavaa odotellessa. Tulevana viikonloppuna on reippaasti aikaa pelailla heti perjantaina kun töistä pääsee.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Haluan pelata teitä vastaan tässä jaksossa, joten älkääpäs luistako mihinkään ennen kahdeksaa?

Linjoilla ollaan koko ilta tuonne kymmeneen asti ainakin joten eiköhän me saada lännen jumbofinaali pelattua :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään vaihtoon vaan, saapahan huomenna pelata vähän aiemmin sitten jo.

Mitäs mieltä porukka olisi, jos miettisi omaa keskustelupalstaa liigalle?

Tällä ehkä saataisiin porukkaa sidottua tähän pidemmäksi aikaa, kunhan vaan EA suo meille tämän huikean pelimuodon myös tulevissa peliversioissa.

Tuo ei vaatisi kuin aktiiviset ylläpitäjät palstalle ja kai tuo lysti nyt muutaman latin maksaakin.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose saa myös pelattua jakson klo 23 mennessä. Sitä ennen ei mieluusti sinua :)

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
COL ja SJ, Detroit tulee peleille yhdeksään mennessä, sori viivästys. Kokous venähti.

Minäkin saan pelit pelattua tänään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy