Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 717
  • 2 672

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tänään onnistui matsit Canadiensia vastaan, joten epäilen, että ongelma johtui juuri tuosta julkisesta IP-osoitteesta. Nyt on vaan ongelma, että itse en pysty laittamaan tuota julkiseksi, koska isäni yritys operoi samalla osoitteella. Yritän löytää jostain tarpeeksi pitkän kaapelin, että saan tuon netin toimimaan langallisena (modeemi on toisessa huoneessa), jos muut eivät pysty laittamaan tuota IP-osoitetta julkiseksi.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Laitoin yksityisviestiä Hypodermicille ja Mausteelle, että Toronto ja Vancouver ovat vapaana. Onko em. joukkuiden osalta jotain treidejä vielä tekemättä?

Hyväksyntää kai ei ole, mutta ehdotukset laitoin tänään Torontolle.
 

Molkke

Jäsen
Hetkinen! Pidän Torontoa vielä tämän illan, suoritan kokeilut netin kanssa vielä tämän illan aikana. Muutama kikka vielä takataskussa jotka toivottavasti auttavat. Huomenna aamulla laitan viestiä OskariB:lle jos mikään ei auta. Jos sopii odottaa vielä huomisaamuun?

Pelivalmiudessa tänään joskus 21-22 aikoihin.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Hetkinen! Pidän Torontoa vielä tämän illan, suoritan kokeilut netin kanssa vielä tämän illan aikana. Muutama kikka vielä takataskussa jotka toivottavasti auttavat. Huomenna aamulla laitan viestiä OskariB:lle jos mikään ei auta. Jos sopii odottaa vielä huomisaamuun?

Pelivalmiudessa tänään joskus 21-22 aikoihin.
Selvä pyy.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Hetkinen! Pidän Torontoa vielä tämän illan, suoritan kokeilut netin kanssa vielä tämän illan aikana. Muutama kikka vielä takataskussa jotka toivottavasti auttavat. Huomenna aamulla laitan viestiä OskariB:lle jos mikään ei auta. Jos sopii odottaa vielä huomisaamuun?

Pelivalmiudessa tänään joskus 21-22 aikoihin.

Kerro mullekki jos saat toimii et saisin ite pitää kans Vancouverini! Eli Vancouver vielä mulla jos Molkke saa toimimaan? Koska mulla on kanssa netin kanssa ongelmia boxilla!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Kerro mullekki jos saat toimii et saisin ite pitää kans Vancouverini! Eli Vancouver vielä mulla jos Molkke saa toimimaan? Koska mulla on kanssa netin kanssa ongelmia boxilla!
Oletko ajatellut kokeilla täällä mainittuja vinkkejä? Esimerkiksi julkista IP:tä tai ethernet-kaapelin kautta pelaamista. Tutustu myös tuohon Cansin linkittämään ohjeeseen.
 

Molkke

Jäsen
Toronton gm haluaisi nyt suorittaa kokeilut jos washington, ottawa, montreal tai columbus sattuisi olemaan otteluetäisyyksillä

yksi kokeilu takana, tehdään vielä muutamia muutoksia ja sitten uusi kokeilu, sitten jos ei toimi niin sitten joudun luopumaan.

edit. NAT-error löydetty. nyt vaan alan selvimään mistä mahtaa löytyä ratkaisu.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei ehdi allekirjoittanut tänään pelaamaan. Liian kauan meni kaikessa mitä teki tänään ja YLE:n futismatsia en kyllä nyt missaa.

Huomenna pelaamassa 17.00-20.00 välissä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vieläkö pidetään keskiviikkoa takarajana? Noi on tietysti pahoja kun osa on saanu vasta yhteydet toimiin. Mun puolesta jos vehkeet on alkanu pelittään niin takarajaa voidaan siirtää, ei oo niin hoppu.

Mites muuten jatkossa, meitä on 30 manageria ja jokaisella se 82 peliä. Oon aika varma että jokaiseen peliin kauden aikana ei kaikilla aikataulut osu yksiin. Pitääkö sillon pelailla konetta vastaan vai vedetäänkö simulaatiolla jos ei vaan kykene jotain peliä pelaan?

Saa nähdä kun jakso vaihtuu moniko treideistä on viturallaan. Toisessa liigassa on menty 5-6 jaksoo eteenpäin ja jännästi on treidejä pompannu jaksolta toiselle. Eli mä oon siellä komissaarina ja oon hyväksyny kaikki treidit mutta silti ne on tullu voimaan vasta parin jakson päästä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Vieläkö pidetään keskiviikkoa takarajana? Noi on tietysti pahoja kun osa on saanu vasta yhteydet toimiin. Mun puolesta jos vehkeet on alkanu pelittään niin takarajaa voidaan siirtää, ei oo niin hoppu.

Mites muuten jatkossa, meitä on 30 manageria ja jokaisella se 82 peliä. Oon aika varma että jokaiseen peliin kauden aikana ei kaikilla aikataulut osu yksiin. Pitääkö sillon pelailla konetta vastaan vai vedetäänkö simulaatiolla jos ei vaan kykene jotain peliä pelaan?
Siirretään takarajaa huomisiltaan, jonka jälkeen simuloin pelaamattomat ottelut. Jos jatkossa tietää, ettei kerkeä esim. lomamatkan takia pelaamaan, niin GM voisi sallia pelaamisen konetta vastaan. Muuten pelaamattomat ottelut simuloidaan.
 

Molkke

Jäsen
Luovun raskain mielin Toronton gm:n tehtävistä. Ilmeisesti tekemäni vaihdot olivat kannattajille liian iso pala nieltäviksi ja johtokunnalta vaadittiin eroani. Tai sitten selvitettyäni ongelmaa eilisillasta tähän aamuun sain viimein selville että ongelmaa ei voi ratkaista. Veikkaan itse kuitenkin ensimmäistä. Kiitos paljon kaikille apua tarjonneille ja liigaan osallistuneille, tähän asti oli todella hauskaa! Jatkossa joudun seuraamaan liigaa sivusta. Onnea peleihin ja treideihin!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Stars, Flyers, Hurricanes peleille tänään?

EDIT: Devils puuttui näköjään tuosta listasta.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voisin tuon Toronton sitten ottaa (Vancouver aiheuttaa antipatioita), mieluummin tulee tätä liigaa pelaamaan kun joukossa on muutamia vanhoja tuttuja jatkiksen änäriliigoista.

edit: Jaa, näköjään "jokunen" kauppa jo Torontolla sovittuna alkup. GM:n toimesta... Täytyykös noista sitten pitää kiinni?

edit2: Voin tänään tulla linjoille n. 16.30 jälkeen, kunhan saan/löydän jostain ohjeet miten liigaan liitytään? :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Washington Capitals, oletko valmiina kohta pelaamaan maineesta ja kunniasta? :)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Miten tuo Toronto oikein hoidetaan, olisi kiva saada pelattua kaikki pelit alta pois ennen seuraavaa jaksoa?!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Miten tuo Toronto oikein hoidetaan, olisi kiva saada pelattua kaikki pelit alta pois ennen seuraavaa jaksoa?!
Potkin Toronton ja Vancouverin GM:t pois liigasta. Toronton uusi GM liittyi juuri liigaan. Olen tarjonnut Mausteelle Vancouveria, mutta hän ei ole vielä vastannut. Tommy on ilmoittanut halukkuutensa Vancouveriin, ohitetaanko törkeästi jonotuslistan muut vai odotellaanko Mausteen vastausta?

edit. Mauste onkin jo toisessa liigassa, joten laitoin Vancouverin Tommylle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös