Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 148 535
  • 2 672

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix tänään taas linjoilla jostain about 20:stä eteenpäin, onnistuuko Washington, Winnipeg tai Nashville ? (Chicagon kanssa pelataan huomenna).

Pelailen varmaan Assassin´s Greed 3:sta mutta laitelkaa viestiä liven kautta niin tulen pelaamaan pelit pois.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Blackhawksilla vastassa tässä jaksossa Phoenix x2, Detroit x2, Anaheim, Boston sekä Columbus. Laittakaas yv:tä millon pelataan. Phoenixin kanssa ollaan jo sovittu et huomenna vedetään ja Anaheimia vastaan näyttäs taisto alkavan just näillä hetkillä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NYI tänään linjoilla noin 21-22:30 ja mahdollisesti vielä noin 23:15 -->
2xOTW ja NYR, TB, TOR ja MTL

Ja tähän sitten ehdoksi se, että toi Microsoft suostuu päästämään mut liveen tänään. Juuri näköjään lakkasi toimimasta selaimen kautta live.xbox.com ja samaan aikaan kuuluu huutelua, että hotmail ei toimi.
 

Matsku

Jäsen
Kings tänään ja huomenna illalla paikalla. Perjantai ei mitenkään käy kun on firman pikkujoulut. Vastustajista jäljellä Devils, Pens, Caps, Canucks ja Oilers.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks yrittää huomena tulla linjoille joten vastustajat hereillä silloin. Tarkempaa ajankohtaa ilmoittelen viimeistään huomena.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins linjoilla koko illan, mutta mielellään voisi ilmoittaa yv:llä tai tänne ketjuun, että pääsee pelaileen. Mielellään 5-10 minuutin varoitusajalla niin ei pitäisi tulla suurempia ongelmia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals 30min sisällä onlinessa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Pahoittelen Lake79:n kanssa äsken käytyä matsia. Paloi kiinni omaan huonouteen joten tein näitä paskamaaleja sitten. Ei tule toistumaan enää.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mikä tää Montreal oikein on? Nyt se ei edes vastaa sitä "Joo, ehkä...." viestiänsäkään kun yritän livessä ottaa yhteyksiä, että koska pelataan. Kertaakaan ei ole tainnu olla livessä samaan aikaan kun mä. Ja yritän aika usein kurkkia netin kauttakin, etä oliskos se siellä.
 

Mige

Jäsen
Kuka tän Montrealin muuten hommaskaan liigaan mukaan? Vaikuttaa kyl olevan hankalaa sopia matseja, lähettelin ko. jannulle eilen viestiä Livessä, ei ainakaan vielä vastausta. Viime jaksollakin tais mennä muutama matsi simulointiin Canadiensilla?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ihme viheltäjä tuo Canadiens :D Mä sain onneks pelattua sitä vastaan jo.

Perse, kävi paskasti kun oli kaikki vastukset samaan aikaan online. Ottawalle sorit, oli pakko pelata Rangers ja Caps pois alta kun olin luvannu niille. Huomenna omistan sulle koko päivän, oot ainoona jäljellä <3
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Rasittavia ongelmia, kun Bruins ei pysty millään pelaamaan Hurricanesia vastaan jakson viimeistä ottelua. Aina kun yritän haastaa Canesia niin yhteys katkeaa. Netin boottaaminen ei toimi, eikä muutenkaan pitäisi olla netin kanssa mitään ongelmia kummallakaan. Muita joukkueita vastaan tätä ongelmaa ei ole.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rasittavia ongelmia, kun Bruins ei pysty millään pelaamaan Hurricanesia vastaan jakson viimeistä ottelua. Aina kun yritän haastaa Canesia niin yhteys katkeaa. Netin boottaaminen ei toimi, eikä muutenkaan pitäisi olla netin kanssa mitään ongelmia kummallakaan. Muita joukkueita vastaan tätä ongelmaa ei ole.

Hmmm... Mulla ja Canesillahan oli tota samaa viime jaksossa. Tosin, päästiin aina peliin asti ja alotukset sitten uusittiin. Muutaman kerran jälkeen saatiin kyllä se pelattua pois.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Mikä tää Montreal oikein on? Nyt se ei edes vastaa sitä "Joo, ehkä...." viestiänsäkään kun yritän livessä ottaa yhteyksiä, että koska pelataan. Kertaakaan ei ole tainnu olla livessä samaan aikaan kun mä. Ja yritän aika usein kurkkia netin kauttakin, etä oliskos se siellä.

Kuka tän Montrealin muuten hommaskaan liigaan mukaan? Vaikuttaa kyl olevan hankalaa sopia matseja, lähettelin ko. jannulle eilen viestiä Livessä, ei ainakaan vielä vastausta. Viime jaksollakin tais mennä muutama matsi simulointiin Canadiensilla?

Ihme viheltäjä tuo Canadiens :D Mä sain onneks pelattua sitä vastaan jo.

Meikäläinenhän sen sinne hommasi.
Olen nyt kaksi kertaa käskenyt sitä ryhdistäytymään. Voitte kyllä sen potkia pihalle, jos ei kerran viesteihin vastaile ja jos ottelut menee simuloimiseksi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose linjoilla huomena klo 17 eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös