Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 872
  • 2 672

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Koittakaas nyt Nashvillen ja Dallasin GM ilmoitella jotain itsestänne. Pistin jo eilen viestiä, mutta kumpikaan ei vastaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose kaipailee Vancouveria tai Bostonia linjoille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals onlinessa Chelsea-ManU-pelin jälkeen ysiin asti.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Montreal, Philadelphia, Columbus ja Dallas, tänään pelataan pelit pois! Minulle käy 16-18 ja 20-21.30.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Montreal ja Minnesota: Islanders linjoilla tänään klo 21 tai pienellä varauksella jo puoli tuntia aiemmin. (jos tuo toissaöinen kellojen siirto aiheuttaa nappuloissa tarpeeksi jetlagia ja sattuisivat sammumaan aikaisemmin)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh, jakso päättyy tänään ja vasta yksi matsi Torontolla pelattuna (olin viikonlopun pois kuten jo aiemmin kerroin). En nyt muista ulkoa mutta vastustajia oli ainakin Edmonton, Washington ja Winnipeg.

Toronto tulee tänään linjoille joskus klo 16 jälkeen ja voin pelata siitä n. klo 21 saakka (19.30 on kuitenkin salkkaritauko...). Jos en saa kaikkia pelatuksi niin kysyn jo valmiiksi, mistä voin kytkeä päälle sen että vastustajat voi pelata mun AI:ta vastaan pelit pois?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Bostonia vastaan peli jäljellä ja tänään pitää pelata. Koskas Pulla21:lle käy? Pääsen itse klo 16.45 duunista joten klo 17-22.59 välisenä aikana sopii Coloradolle.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montreal ja Minnesota: Islanders linjoilla tänään klo 21 tai pienellä varauksella jo puoli tuntia aiemmin. (jos tuo toissaöinen kellojen siirto aiheuttaa nappuloissa tarpeeksi jetlagia ja sattuisivat sammumaan aikaisemmin)

Pistin sulle boxilla jo viestiä, mutta sanotaan tännekkin: Tulen klo 22 jälkeen linjoille treeneistä. Olen myös 18 asti päivystämässä ennen kuin menen treeneihin.
 

Titans

Jäsen
Jos en saa kaikkia pelatuksi niin kysyn jo valmiiksi, mistä voin kytkeä päälle sen että vastustajat voi pelata mun AI:ta vastaan pelit pois?

Siinä päävalikossa, kun haastat joukkueita normaalisti on vaihtoehdon "Pelaa käyttäjän joukkuetta vastaan" alapuolella valinta "Ota käyttöön joukkuettasi vastaan pelattavat tietokonevastustajaottelut ja simuloidutottelut". Sitä painamalla saa bottijoukkueen käyttöön.

Samasta kohdasta sen saa sitten poiskin päältä.

Sopisiko heti klo. 16 matsi?

Titans
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Toronto tulee tänään linjoille joskus klo 16 jälkeen ja voin pelata siitä n. klo 21 saakka (19.30 on kuitenkin salkkaritauko...). Jos en saa kaikkia pelatuksi niin kysyn jo valmiiksi, mistä voin kytkeä päälle sen että vastustajat voi pelata mun AI:ta vastaan pelit pois?

Menee meillä sopivasti ristiin, ite poissa nyt 16-21 ja sen jälkeen pääsisi linjoille. Montrealikin jos lukee niin 21 jälkeen jos saisi ottelua.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä päävalikossa, kun haastat joukkueita normaalisti on vaihtoehdon "Pelaa käyttäjän joukkuetta vastaan" alapuolella valinta "Ota käyttöön joukkuettasi vastaan pelattavat tietokonevastustajaottelut ja simuloidutottelut". Sitä painamalla saa bottijoukkueen käyttöön.

Samasta kohdasta sen saa sitten poiskin päältä.

Sopisiko heti klo. 16 matsi?

Ok, kiitos infosta.

Menee meillä sopivasti ristiin, ite poissa nyt 16-21 ja sen jälkeen pääsisi linjoille. Montrealikin jos lukee niin 21 jälkeen jos saisi ottelua.

Saattais heti klo 21 vielä onnistua! Jos en pysty pelaan niin laitan siten että voit(te) pelata mun AI:ta vastaan.

edit: Toronto tulee vielä tossa hieman vaille klo 21 käymään livessä ja yhen matsin ehdin pelata jos Wpg / Edm on sillon paikalla. Jos ei niin pistän molemmille mahdollisuuden pelata AI:ta vastaan.

Ens jaksossa lupaan taas pelata kaikki pelit jos vaan vastustajille käy, tässä jaksossa meni hankalaks kun olin koko vklopun pois kotoa.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pistin sulle boxilla jo viestiä, mutta sanotaan tännekkin: Tulen klo 22 jälkeen linjoille treeneistä. Olen myös 18 asti päivystämässä ennen kuin menen treeneihin.

Joo, kuittasinkin tän jo liven puolella. Tän lisäksi Montrealiin saatu yhetys xbox liven kautta ja se matsi pitäisi pelata klo 21-22 välillä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bostonia vastaan peli jäljellä ja tänään pitää pelata. Koskas Pulla21:lle käy? Pääsen itse klo 16.45 duunista joten klo 17-22.59 välisenä aikana sopii Coloradolle.

Käy vaikka heti ja klo 18 asti. Koitetaan saada äkkiä alta pois.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Joo, kuittasinkin tän jo liven puolella. Tän lisäksi Montrealiin saatu yhetys xbox liven kautta ja se matsi pitäisi pelata klo 21-22 välillä.
Paitsi että Montrealia ei näy livessä taaskaan. Meikku on tässä roikkunut nyt valikoissa kohta tasan tunnin. Päivällä sai sovittua (kai?) että olisi linjoilla tähän aikaan, mutta nyt ei sitten olekaan. Sama homma viikonlopun aikana. Ei voi sitten laittaa viestiä tai mitään. Onko muilla ollut samaa probleemaa Montrealin kanssa?

Onneksi on ollut tosi vähän ongelmia matsien sovittamisessa aikatauluihin tähän mennessä.

Toivottavasti saadaan Wildin kanssa peli alta pois ennen kuin jakso loppuu ja sitä ennne täytyy vielä simulaatiota varten poistaa hyökkäyksestä kaikki ovr 80+ miehet. Ne kaikki kolme siis.

Jotain positiivista tosta odottelustakin: nyt saatan saada tonne kokoonpanoketjuun viestin aikaiseksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Senatorsia vastaan menee näemmä simuloinniksi, vituttaa jo valmiiksi.

Capitals huomenna pelaamassa Ilveksen pelin jälkeen pari peliä, eli 21.15 ->

Edit: Niin ja omasta puolestani Oskari voisi antaa Montrealille vielä viimeisen varoituksen ja seuraavasta tälläisestä pelaamatta jättämisestä kylmästi pihalle, jos näin yleistä kerran ongelmat ovat.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Onko muilla ollut samaa probleemaa Montrealin kanssa?

Kyllä on ollut. Mullakin pitäisi pelata vielä peli, mutta eipäs ole näkynyt. Yritin lisätä kaveriksikin nyt illalla, kun huomasin, ettei hän omaa Jatkoaikaan tunnuksia, mutta ei ole hyväksynyt.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Edit: Niin ja omasta puolestani Oskari voisi antaa Montrealille vielä viimeisen varoituksen ja seuraavasta tälläisestä pelaamatta jättämisestä kylmästi pihalle, jos näin yleistä kerran ongelmat ovat.
Mua ei sinänsä haittaa jos jäisi peli pelaamatta silloin tällöin, mutta jos joku aika sovitaan, niin siitä sitten pidetään kiinni tai sitten laitetaan jotain kautta viestiä, että ei onnistukaan. Suoraan sanottuna vituttaa venata tyhjän panttina, että tuleeko se vai eikö tule pelaamaan.

Vielä kun sillä puolen tuntuu olevan oma-aloitteisuutta tasan nolla matsin sopimiseen, niin ehkä sieltä voisi löytyä joku innokas taistelemaan playoff paikasta.


EDIT: FFFUUUU nyt reilu puoltoista tuntia helvetin turhauttavaa roikkumista valikoissa ja ei vieläkään näy vastustajia. Ei ole viitsiniyt aloittaa mitään peliäkään, kun on koko ajan ajatellut, että kyllä sieltä kohta jompikumpi tulee linjoille. Jos tästä vielä saadaan peli aikaiseksi, niin mites toi jakson vaihto menee? Ehtiiköhän sitä ennen vielä muokata ketjuja simulaatiota varten?
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Oskari: Venaatko simuloinnin kanssa hetken, koska pelataan nyt Islandersin kanssa matsi.

Ei venannu. Perseensuti sentään. Kaks tuntia saatana roikkunut linjoilla. Vikan vartin käytin siihen, että ekana napsin parhaat ukot pois kokoonpanosta simuja varten ja sitten huomaan, että tulee pelikutsu. Ei kun ukkoja takaisin ja heti kun oli saanut kaikki normiketjut ja pakkiparit kuntoon, niin "League is advancing to next period" tjsp.

On muuten hyvin liki, ettei nyt ihan ohuesti vituttaisi.

EDIT: ja sinällään ihan oikein, että silloin mennään eteenpäin, kun on sovittu aika. Enemmän vaan vituttaa toi koko säätäminen. Tähän vielä bonukseksi joku Grabnerin loukkaantuminen noissa simumatseissa, niin Islandersille etsitään uutta GM:ää. Ja tämä ei myöskään ole Wildin vika. Oli tiedossa, että menee tiukille ja se on ihan fine, yritystä sentään oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös