engångIFKalltidIFK
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL
Voisko Arska käydä eroamassa liigasta? En päässyt laittamaan liittymispyyntöä kun oli täynnä...
inissyt asiasta kuin asiasta? Voisit vähän selventää mullekkin, että mistähän kaikesta olen nyt sitten inissyt. :D Säälittävää. Ja sinuna en tulisi paljon huutelemaan, kun kuulin miten olit pelaillut Buffaloa vastaa toisessa liigassa. :D Niin, ja olenko sitten puhunut täällä jonkun pelityylistä? En. En ymmärrä sun poraamista, vaikka en ole sanonut yhtään mitään. Voit tästä eteenpäin jatkaa itkemistäsi yksityisviesteillä jos on tarvis.
Tänään on sitten patterit täynnä Tampaa vastaan ja saadaan jakso pakettiin. Olikohan niin, että Juteeni ilmestynee siinä 17 aikaan? Meitä on varmaan muutama ketkä sitä odottelee, pitäiskö sopia joku aikataulu peleille? Ei tarvis sitten miettiä että pelaako kuka ketäkin vastaan?
Muutes eikai liigassa ole suojaamattomat pelaajat päällä?
Ekaan vahva sama. Tokassa ei kyllä ole mistään läpästä kyse, vaan ärsyttää kaverin pelityyli. Toisaalta tuo mopoautojengi on siinä iässä, että ne ottaa nää hommat niin tosissaan ja vetää kaikki pelit hampaat irvessä. :)wicciä ei kannata ottaa tosissaan ja bugi-Rangers on läppää
Tuutte jonos, lähette pinos!
n. 1715 Buffalo
Ekaan vahva sama.
Ja siis mitä? Peteliuz saatana, et ota tosissas mua? Mä tiedän missä sä asut, varo ettei talos jne. :)
Tokassa ei kyllä ole mistään läpästä kyse, vaan ärsyttää kaverin pelityyli. Toisaalta tuo mopoautojengi on siinä iässä, että ne ottaa nää hommat niin tosissaan ja vetää kaikki pelit hampaat irvessä. :)
Millos Calgary olisi linjoilla?
Ei onnistu linkittäminen puhelimella, mutta hän on kuulemma reissussa ja voit pelata tietokonetta vastaan. Taklata ei saa, saattaa muuten Iginla loukkaantua ;)
Toronto ja Montreal, koska sopii pelit? Washingtonin kanssa huomiselle peli jo sovittuna.
Mäkin odottelen Montrealia kun meillä olis kaks pelii mut tyypillä ei kai ole jatkoaika tunnuksia?
Onko kuin moni pelannut jo jakson pelit pois? Vaihtuuko jakso huomena klo 23? Et jos sitä aikaistais vaikka klo 17 tai 18 niin ehtis jo huomena pelata uuden jakson pelejä :-)