Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 792
  • 2 672

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mikä vaikeustaso on muuten käytössä? Huomasin että pelejä oli päättynyt 7-3, 4-0 yms.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks pahoittelee ettei ole päässyt pelaamaan töiden takia mutta keskiviikkona ollaan linjoilla klo 19 eteenpäin joten matsia silloin kiitos :-)
 
Suosikkijoukkue
NHL
Minua kiinnostaisi siirtyä Anaheimin johtoon mutta en usko että olen tervetullut liigaan :/

Edit. Olisi pitänyt lukea taaksepäin eikä vaan katsoa että listassa on kysymysmerkki Anaheimin kohdalla :) Se paikka menikin jo!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradon jakso päätökseen Dallasia vastaan pelatuilla minipleijareilla. Kolme kertaa putkeen pelattiin ja voitot mulle 2-1.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
McJokke, mä tiän että sä luet tän. Hae nyt vaan kaupasta se uus boxi...

Jokke ois ollu kyllä hienoa saada remmiin mukaan, hyviä matseja tullu aikoinaan väännettyä. :p

Vituttaa edelleen ettei rankkareissa saa kassaria AI:n ohjaamaksi. Ei sillä että sekään välttämättä hyvin torjuis (joku varma maalikikka siihenkin varmaan on?), mutta ei vaan jaksa opetella maalivahdin hommia pelkästään rankkarien takia. Kai se on pakko alkaa opetteleen, jos mielii pleijareihin päästä...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään Detroit linjoilla koko päivän lukuunottamatta klo 16-18. Liigakierroksen aikaankin voin pelin tarvittaessa pelata alta pois! Laita yv:tä tai tähän viestiä aikatauluista.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Jep, se on nyt sillain että täytyy ihan liigan sujuvuudenkin nimissä lähteä liigasta kun tuntuu että en ehdi oikein linjoille kuin viikonloppuisin. Melkein joka jaksolta aina 2-3 peliä jää pelaamatta kun ei vaan ehdi. Toivottavasti löytyy uusi pelaaja tilalleni jolla riittää paremmin aikaa. Harmi!
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Detroit, Minnesota, Calgarary, Edmonton ja Vancouver milloin linjoilla? Mielellään liigakierroksen aikaan pelejä pois, kun en enään illalla ole täällä. -Anaheim GM
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Jep, se on nyt sillain että täytyy ihan liigan sujuvuudenkin nimissä lähteä liigasta kun tuntuu että en ehdi oikein linjoille kuin viikonloppuisin. Melkein joka jaksolta aina 2-3 peliä jää pelaamatta kun ei vaan ehdi. Toivottavasti löytyy uusi pelaaja tilalleni jolla riittää paremmin aikaa. Harmi!
Eli Pittsburgh Penguins olisi seuraava vapautuva joukkue. Tällä hetkellä joukkue porskuttaa 40 pisteellä idän yhdeksäntenä ja pudotuspelipaikkaan on matkaa 9 pistettä.

Edit. Jäipä huomaamatta, että Hunajata28 oli jättänyt leikin kesken edellisessä liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Miten sen asian laita nyt olikaan? Kestääkö se pelihuumori?

En saa ilmeisesti puhua täällä foorumilla mitään? Mitähän se teikäläiseen vaikuttaa, jos sanon että pelihuumori meni. Jos nyt tuon lausahduksen jälkeen haluatte heittää mut ulos liigasta, niin antaa palaa vaan.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
En saa ilmeisesti puhua täällä foorumilla mitään? Mitähän se teikäläiseen vaikuttaa, jos sanon että pelihuumori meni. Jos nyt tuon lausahduksen jälkeen haluatte heittää mut ulos liigasta, niin antaa palaa vaan.
Lienee jokaiselle mukavampaa, jos liigassa on kaikkien joukkueiden ohjaksissa ihmispelaaja, joten annetaan Hunajata28:lle mahdollisuus.
:) Kai saan ees kauppoja tehä jos hyväksytän ne sulla jo ennen kun treidi lyödään lukkoon?
Samat sanat engångIFKalltidIFK:sta. Parin ensimmäisen jakson aikana en kuitenkaan hyväksy Pittsburghilta vaihtoja, joissa osallisena on Malkin, Crosby, Letang tai Fleury
 
Suosikkijoukkue
NHL
Lienee jokaiselle mukavampaa, jos liigassa on kaikkien joukkueiden ohjaksissa ihmispelaaja, joten annetaan Hunajata28:lle mahdollisuus.

Samat sanat engångIFKalltidIFK:sta. Parin ensimmäisen jakson aikana en kuitenkaan hyväksy Pittsburghilta vaihtoja, joissa osallisena on Malkin, Crosby, Letang tai Fleury

Juu ei noista olisi ollut kaupan kuin Malkin mutta annetaan pojalle mahdollisuus!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
En saa ilmeisesti puhua täällä foorumilla mitään? Mitähän se teikäläiseen vaikuttaa, jos sanon että pelihuumori meni. Jos nyt tuon lausahduksen jälkeen haluatte heittää mut ulos liigasta, niin antaa palaa vaan.

Etkö kestä ansaittua vittuilua pätkääkään? Jos oot lähteny aiemmasta liigasta menemään ja siellä muutenkin inissyt asiasta kuin asiasta, niin ihan syystä sulle auotaan päätä.

Tässä liigassa ei kukaan ole toistaiseksi valittanut kenenkään pelityylistä (wicciä ei kannata ottaa tosissaan ja bugi-Rangers on läppää) ja pelit on muutenkin olleet erittäin tasokkaita, joten olisi suotavaa että sitä huumoripipon kuminauhaa löysätään ohimoiden kohdalta. Älä tartu jokaiseen trolliin.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Etkö kestä ansaittua vittuilua pätkääkään? Jos oot lähteny aiemmasta liigasta menemään ja siellä muutenkin inissyt asiasta kuin asiasta, niin ihan syystä sulle auotaan päätä.

Tässä liigassa ei kukaan ole toistaiseksi valittanut kenenkään pelityylistä (wicciä ei kannata ottaa tosissaan ja bugi-Rangers on läppää) ja pelit on muutenkin olleet erittäin tasokkaita, joten olisi suotavaa että sitä huumoripipon kuminauhaa löysätään ohimoiden kohdalta. Älä tartu jokaiseen trolliin.

inissyt asiasta kuin asiasta? Voisit vähän selventää mullekkin, että mistähän kaikesta olen nyt sitten inissyt. :D Säälittävää. Ja sinuna en tulisi paljon huutelemaan, kun kuulin miten olit pelaillut Buffaloa vastaa toisessa liigassa. :D Niin, ja olenko sitten puhunut täällä jonkun pelityylistä? En. En ymmärrä sun poraamista, vaikka en ole sanonut yhtään mitään. Voit tästä eteenpäin jatkaa itkemistäsi yksityisviesteillä jos on tarvis.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
inissyt asiasta kuin asiasta? Voisit vähän selventää mullekkin, että mistähän kaikesta olen nyt sitten inissyt. :D Säälittävää. Ja sinuna en tulisi paljon huutelemaan, kun kuulin miten olit pelaillut Buffaloa vastaa toisessa liigassa. :D Niin, ja olenko sitten puhunut täällä jonkun pelityylistä? En. En ymmärrä sun poraamista, vaikka en ole sanonut yhtään mitään. Voit tästä eteenpäin jatkaa itkemistäsi yksityisviesteillä jos on tarvis.


Niinno, turha vääntää rautalangasta sen enempää kun riittää että lukee sun viimesimmät viestit kakkosliigan ketjusta. Sen verran tartun vielä, että Buffalo ei ainakaan mulle laittanut mitään paskaa mistään pelityylistä kun juuri hetki sitten pelattiin. Enkä ole sitä huomannut myöskään toisessa analyysiketjussa, joten lyöppä mulle vaikka yksityisviestillä että millaista palautetta oon saanu niin tiedän korjata pelitapaani.

Ja en väittänyt missään vaiheessa että olet valittanut jonkun pelityylistä, tarkoitus oli selventää vain että tässä liigassa on ainakin itelle tullut pelkästään rehtejä pelejä eikä ole jäänyt kaivelemaan mikään jälkikäteen. Olisin voinut ilmaista asian paremmin. Tuossa kakkosliigan analyysiketjussa on aika paljon vaan puhetta ollut "bugirannareista" jne.

Ja sen verran vielä trollaan että miten aikas riittää tähän liigaan jossei riittänyt toiseen?

Asia jää nyt mun puolesta tämän ketjun osalta tähän. Laita viestiä, jos jää jotain hampaankoloon.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oli eilen muuten eka päivä ilmestymisen jälkeen kun en avannu boxia ollenkaan. Teki oikeestaan hyvää pitää välipäivä lätkästä kokonaan. Tänään on sitten patterit täynnä Tampaa vastaan ja saadaan jakso pakettiin. Olikohan niin, että Juteeni ilmestynee siinä 17 aikaan? Meitä on varmaan muutama ketkä sitä odottelee, pitäiskö sopia joku aikataulu peleille? Ei tarvis sitten miettiä että pelaako kuka ketäkin vastaan?

Ja siis mitä? Peteliuz saatana, et ota tosissas mua? Mä tiedän missä sä asut, varo ettei talos jne. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös