Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 809
  • 2 672

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
TB keskiviikkona, NYI illalla. Mites Chicago ja Ottawa (ei saatana, pelataanko me joka jaksossa?)?

Hah, hyviä matseja ollut kaikki buffaloa vastaan, että mikäs siinä pelatessa..

Ottawalla alkuviikko aika kiireinen, mutta yritän tulla aina sopivana rakona kehiin. Tarkempaa aikaa saa kysellä yvllä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals onlinessa heti kun ehdin, mutta viimeistään 19.30.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Dallasin gm:lle terveisiä että mulle käy pelit tänään klo 22.15 ja huomenna 22. Ainut vastustaja jäljellä jaksosta ja kolme kohtaamista ois edessä.
 

Matsku

Jäsen
Pääseekö pelaamaan Anaheimilla?
Eihän sulla aika riitä? Mun mielestä ei tosiaan oo mitään järkeä ottaa ukkoa, joka jättää toisessa sarjassa leikin kesken kun "aika ei riitä". Sen verran mukava liiga käynnissä niin mun mielestä ei tarvita yhtään ylimäärästä kitisijää mukaan. Varmasti löytyy joku muu äijä tilalle.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Eihän sulla aika riitä? Mun mielestä ei tosiaan oo mitään järkeä ottaa ukkoa, joka jättää toisessa sarjassa leikin kesken kun "aika ei riitä". Sen verran mukava liiga käynnissä niin mun mielestä ei tarvita yhtään ylimäärästä kitisijää mukaan. Varmasti löytyy joku muu äijä tilalle.

Huhhuh, mitä tekstiä ennen kuin olen pelannut peliäkään. : D Draamaa! Voitte heittää liigasta ulos ensimmäisen kitinän jälkeen. : )
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampa ja Ottawa voisivat ilmoitella itsestään jotain. Koska pelataan?

Tänään onlinessa 23.00 asti tarvittaessa ja yksi peli sovittuna Phillyä vastaan.

Floridan kanssa katsellaan sitten keskiviikkona.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins huomenna online klo 17.30-19.30, keskiviikkona 16.15-19.00. Tänään ei valitettavasti oikein ehdi pelailemaan, mutta nuo edellä mainitut päivät sopii hyvin. Torstaina taas olen käytettävissä n. klo 14 eteenpäin iltaan asti, eli silloin viimeistään. Jäljellä taisi olla ainakin Ottawa, Toronto, Montreal ja Rangers 2x.

Laittakaa tähän ketjuun tai yv:llä ilmoitusta millon pelit sopisi.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tampa ja Ottawa voisivat ilmoitella itsestään jotain. Koska pelataan?

Tänään onlinessa 23.00 asti tarvittaessa ja yksi peli sovittuna Phillyä vastaan.

Floridan kanssa katsellaan sitten keskiviikkona.

Tampalla taisi olla edellisellä sivulla viesti, mutta siis keskiviikkona suunnilleen viiden jälkeen olen takaisin kotona boksin äärellä.

Olisiko muuten passeli idea, että sinne vaihtomarkkinat ketjuun voisi jokainen viestinsä loppuun pistää, jos tietää olevansa vähän pidemmän aikaa poissa boksin äärestä? Näin homma helpottuisi, kun ei kanssapelurin tarvitsisi miettiä missä vastustaja huitelee.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mutta tosiaan, mites sielä Anaheimilla on mennyt? Monentena sarjassa, onko jotain erikoisia treidejä tehty?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mutta tosiaan, mites sielä Anaheimilla on mennyt? Monentena sarjassa, onko jotain erikoisia treidejä tehty?

Anaheim on tällä hetkellä lännen toiseksi viimeinen, pisteitä 27. Pudotuspelipaikkaan on 22 pistettä ja puolet kaudesta vielä jäljellä. Kokoonpano näyttää kahden edellisen pelaajan jälkeen tältä:

P. Kessel
R. Pelley
J. Blake
N. Hagman
S. Koivu
J. Lupul
T. Selänne
R. Getzlaf
D. Winnik
A. Cogliano
M. Beleskey
D. Sexton
B. McMillan
D. Smith-Pelly
N. Bonino

B. Allen
F. Beauchemin
T. Lydman
S. Souray
D. Phaneuf
D. Kulikov
C. Fowler

D. Ellis
J. Hiller
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Siellä on puolustusta paranneltu Phaneufilla ja Kulikovilla. Ryanin saat sopivaa (Kessel, Phaneuf) korvausta vastaan Floridasta takaisin.


Haha, Kessel Phaneuf Ryanista, pitää miettiä. Kunhan pääsen ensiksi katselemaan ja pelaamaan, niin tietää kenestä luopua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampalla taisi olla edellisellä sivulla viesti, mutta siis keskiviikkona suunnilleen viiden jälkeen olen takaisin kotona boksin äärellä.

Asia roger. Pelataan siis myös me keskiviikkona peli pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös