Tämän hetkisen tiedon valossa näyttäisi siltä, ettette voi pelata kaverin kanssa samalta koneelta. Kahdestaan voi käsittääkseni pelata, mutta kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus.Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan? Jos ei haittaa niin mukana ollaan ja GT ilmoitan myöhemmin kun selvittelen että pelataanko pelit omalla koneella vai kaverin koneella.
Itse itselleni vastaten: toimitusjohtaja voi kytkeä päälle ominaisuuden, joka mahdollistaa muiden ihmispelaajien pelaavan oman joukkueen CPU:ta vastaan.Olin jostain lukevinani, että tässä pelimuodossa olisi mahdollisuus aika tarkasti määritellä, miten haluaa tekoälyn pelaavan ne pelit, joita ei itse ohjasta. Pohdiskelin sellaista tilannetta, että toinen haluaisi pelata ottelun, mutta toinen ei kerkeä. Simuloidaanko ottelua silloin vai pelaako ihmispelaaja konetta vastaan?
Äänestetään myös vaikeustasosta (Rookie-Superstar) ja pelityylistä (Casual-Hardcore).Järjestetään joku äänestys tästä milloin porukka haluaa aloittaa ja mikä on toivottu pelimäärä/viikko? Siitä vaan sitten keskiarvon mukaan tekemään päätökset.
Itse tosin kannatan tuota 7 peliä/viikko. Liiallinen määrä pelejä vie osalta motivaation aivan varmasti, kun menee ns. väkisinpelaamiseksi.
Luultavasti jo kesken kauden pystyy jättämään paikan toiselle, mutta sellaiseen toimeen en ketään kannusta.Lähdetään nyt sitten mukaan kokeilemaan, varmaan jos ei pelimuoto nappaakkaan niin paljoa niin ensimmäisen kauden jälkeen pystyy jättämään paikan toiselle, vai meneekö se noin?
Itse tosin kannatan tuota 7 peliä/viikko. Liiallinen määrä pelejä vie osalta motivaation aivan varmasti, kun menee ns. väkisinpelaamiseksi.
Kaikki halukkaat voivat ilmoittautua varalle, sillä luultavasti joku tulee syystä tai toisesta keskeyttämään jo kauden aikana.Jos joku ei pääse/pysty osallistumaan tai suljetaan ulos tms, voin ottaa hänen paikkansa.
Ennen kauden alkua voitte vaihtaa joukkueita, jos kummatkin niin haluaa.Jeah, päästiinhän sitä sisään! Ovatko joukkuet sitovat, vai voiko niitä vaihtaa jos esim. kummatkin haluavat?
Todennäköisesti ette pysty pelaamaan samalta koneelta, vaan kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus. Näin olin lukevinani jostain.Oskarille tiedoksi että gamertag jolla pelataan on: hereari59
Todennäköisesti ette pysty pelaamaan samalta koneelta, vaan kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus. Näin olin lukevinani jostain.
Aikaisemmin Parker27 sanoi näin:Eikös tässä Parker27 hae sitä että pelaavat tolla kyseisellä tunnuksella juurikin samalta koneelta? Kukaanhan ei pysty tietään kenen kädessä se ohjain on. Samaa tunnusta ei varmaan pysty sitten sitoon kahteen eri boksiin Connected-liigassa.
Käsitin tämän niin, että haluaisivat pelata samalta koneelta kahdella ohjaimella, mikä ei todennäköisesti ole mahdollista. Vuorotellen yhdellä ohjaimella voivat toki pelata.Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan?
Aikaisemmin Parker27 sanoi näin:
Käsitin tämän niin, että haluaisivat pelata samalta koneelta kahdella ohjaimella, mikä ei todennäköisesti ole mahdollista. Vuorotellen yhdellä ohjaimella voivat toki pelata.