Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 282
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eikös tossa nyt kuitenkin aikaisemmin varanneella eli nopeemmalla ole ollut myös mahdollista ottaa se joukkue, jota hitaampi tarjoaa? :D Eli siis joka "vaihtoparista" toisella. En tiedä ymmärsinkö oikein mitä tarkoitit.

Niin siis itse tarkoitin sitä, että kirjoittaja A ottaa joukkueen x, mutta tämä joukkue on kirjoittajalle sinänsä yksi lysti. Myöhemmin liigaan liittyy kirjoittaja B, joka ottaa joukkueen Z, vaikka olisi halunnut joukkueen X.

Lähinnä nyt näiden jälkimmäisten joukkueiden osalta nyt tämän heitin, mutta yrittänyttä ei koskaan laiteta, vai miten se sanonta nyt meni. Tiedän kyllä ettei kukaan halua vaihtaa kultaa paskaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Konsolinfinistä löysin nämä linkit joissa on vähän lisäinfoa pelimuodosta:

GM Connected Revealed | EA SPORTS

EA Forums

Nyt kun on asiaan enemmän perehtynyt niin tässähän on mahdollisuuksia vaikka mihin ja jännä nähdä mihin tämä lähtee muotoutumaan. Lähinnä tuo mahdollisuus että joukkueessa voisi olla yli 20 ihmispelaajaa mutta toki tämä ei taida olla Suomen Xbox-piireissä realistista.

Ihan hyvä jos nyt alkuun saataisiin pelattua matsit 1 vs1 ilman että Oskarin tarvitsee pahemmin simuloida. Sitoutumista tämä tulee vaatimaan itse kultakin ja toivotaan että kaikki ilmoittautuneet ovat tosissaan eikä käy niinkuin lähes aina Jatkis-liigojen kanssa.

Itse ajattelisin sopivaksi pelitahdiksi esim. 7 peliä / vko. Tällöin ei haittaa jos on parina päivänä poissa boxin ääreltä tms.

Tässähän ei käsittääkseni voi pelata ketä vain vastaan vaan ainoastaan niitä joukkueita vastaan jotka ovat vastassa ottelukalenterissa seuraavan jakson aikana. Jakso voi olla jälkimmäisen linkin mukaan ilmeisesti 3pv - 2vkoa ja erikseen määritellään siis montaa päivää on aikaa nämä pelit pelata. Jäljelle jääneet pelit sitten simuloidaan.

Sellainen kysymys että mikä olisi hyvä sivusto josta näkisi NHL joukkueiden tulleet ja lähteneet pelaajat kaudelle 2012-2013?
 

Teloch

Jäsen
Josko sitä pitkän jahkailun jälkeen ilmoittautuisin mukaan.

GT Teloch ja joukkueeksi Montreal.
Eipähän tarvitse lähteä heti treidejä tekemään että saa Armyn.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Järjestetään joku äänestys tästä milloin porukka haluaa aloittaa ja mikä on toivottu pelimäärä/viikko? Siitä vaan sitten keskiarvon mukaan tekemään päätökset.

Itse tosin kannatan tuota 7 peliä/viikko. Liiallinen määrä pelejä vie osalta motivaation aivan varmasti, kun menee ns. väkisinpelaamiseksi.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Lähdetään nyt sitten mukaan kokeilemaan, varmaan jos ei pelimuoto nappaakkaan niin paljoa niin ensimmäisen kauden jälkeen pystyy jättämään paikan toiselle, vai meneekö se noin?

GT: ThroughTopi
Joukkue: Columbus Blue Jackets
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan? Jos ei haittaa niin mukana ollaan ja GT ilmoitan myöhemmin kun selvittelen että pelataanko pelit omalla koneella vai kaverin koneella.
Tämän hetkisen tiedon valossa näyttäisi siltä, ettette voi pelata kaverin kanssa samalta koneelta. Kahdestaan voi käsittääkseni pelata, mutta kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus.
Olin jostain lukevinani, että tässä pelimuodossa olisi mahdollisuus aika tarkasti määritellä, miten haluaa tekoälyn pelaavan ne pelit, joita ei itse ohjasta. Pohdiskelin sellaista tilannetta, että toinen haluaisi pelata ottelun, mutta toinen ei kerkeä. Simuloidaanko ottelua silloin vai pelaako ihmispelaaja konetta vastaan?
Itse itselleni vastaten: toimitusjohtaja voi kytkeä päälle ominaisuuden, joka mahdollistaa muiden ihmispelaajien pelaavan oman joukkueen CPU:ta vastaan.
Järjestetään joku äänestys tästä milloin porukka haluaa aloittaa ja mikä on toivottu pelimäärä/viikko? Siitä vaan sitten keskiarvon mukaan tekemään päätökset.

Itse tosin kannatan tuota 7 peliä/viikko. Liiallinen määrä pelejä vie osalta motivaation aivan varmasti, kun menee ns. väkisinpelaamiseksi.
Äänestetään myös vaikeustasosta (Rookie-Superstar) ja pelityylistä (Casual-Hardcore).
Lähdetään nyt sitten mukaan kokeilemaan, varmaan jos ei pelimuoto nappaakkaan niin paljoa niin ensimmäisen kauden jälkeen pystyy jättämään paikan toiselle, vai meneekö se noin?
Luultavasti jo kesken kauden pystyy jättämään paikan toiselle, mutta sellaiseen toimeen en ketään kannusta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itse tosin kannatan tuota 7 peliä/viikko. Liiallinen määrä pelejä vie osalta motivaation aivan varmasti, kun menee ns. väkisinpelaamiseksi.

Seitsemän peliä saa äänen täältäkin. Joku oli kirjoittanut, että on intissä nyt, mutta viikonloppuisin voi pelailla niin silloinkin kerkeää pelata tuon seitsemän peliä täyteen, mikäli porukkaa vaan on onlinessa.

Aivan mahtavasti on porukkaa ilmestynyt ja minä todella toivon, että tämä jatkuisi näin aktiivisena myös tästä eteenpäinkin! Tämä pelimuoto on pakottanut minut ostamaan Nhl13:n. Mulle myös sopii se, että odotellaan se eka kokoonpanopäivitys valmiiksi ennen kuin liiga potkaistaan käyntiin :)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Jos joku ei pääse/pysty osallistumaan tai suljetaan ulos tms, voin ottaa hänen paikkansa.


Gt: Markke97
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minun tuo Gamertag onkin Numperi, en ole pelannut muutamaan kuukauteen netissä niin en muistanut tuota oikein.
 

Teloch

Jäsen
Ja jälleen pitkän jahkailun (ja kummasti täyttyneen kalenterin) tuloksena lienee parempi ilmoittaa, että Montrealin voi luovuttaa ensimmäisellä varasijalla majailevalle pelaajalle.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Jeah, päästiinhän sitä sisään! Ovatko joukkuet sitovat, vai voiko niitä vaihtaa jos esim. kummatkin haluavat?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Oskarille tiedoksi että gamertag jolla pelataan on: hereari59
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Jeah, päästiinhän sitä sisään! Ovatko joukkuet sitovat, vai voiko niitä vaihtaa jos esim. kummatkin haluavat?
Ennen kauden alkua voitte vaihtaa joukkueita, jos kummatkin niin haluaa.

Oskarille tiedoksi että gamertag jolla pelataan on: hereari59
Todennäköisesti ette pysty pelaamaan samalta koneelta, vaan kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus. Näin olin lukevinani jostain.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Todennäköisesti ette pysty pelaamaan samalta koneelta, vaan kummallakin täytyy olla oma boksi ja tunnus. Näin olin lukevinani jostain.

Eikös tässä Parker27 hae sitä että pelaavat tolla kyseisellä tunnuksella juurikin samalta koneelta? Kukaanhan ei pysty tietään kenen kädessä se ohjain on. Samaa tunnusta ei varmaan pysty sitten sitoon kahteen eri boksiin Connected-liigassa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Eikös tässä Parker27 hae sitä että pelaavat tolla kyseisellä tunnuksella juurikin samalta koneelta? Kukaanhan ei pysty tietään kenen kädessä se ohjain on. Samaa tunnusta ei varmaan pysty sitten sitoon kahteen eri boksiin Connected-liigassa.
Aikaisemmin Parker27 sanoi näin:
Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan?
Käsitin tämän niin, että haluaisivat pelata samalta koneelta kahdella ohjaimella, mikä ei todennäköisesti ole mahdollista. Vuorotellen yhdellä ohjaimella voivat toki pelata.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Siis tarkoitus alunperin oli että pelattaisiin samalla koneella ja kahdella ohjaimella yhtä aikaa pelejä mutta näköjään se ei ole mahdollista.

Ollaan kuitenkin mukana sarjassa. Pelit vaan joudutaan pelaamaan vuorotellen :-)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Aikaisemmin Parker27 sanoi näin:

Käsitin tämän niin, että haluaisivat pelata samalta koneelta kahdella ohjaimella, mikä ei todennäköisesti ole mahdollista. Vuorotellen yhdellä ohjaimella voivat toki pelata.

Kappas, mulla on joku lukihäiriö. Luin ton ihan eri tavalla. Ja näköjään asia tulikin jo selväks.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Jos joku haluaa Montrealin, olen valmis keskustemaan vaihdosta.
 

Molkke

Jäsen
Toronto voisi olla kaupan, joko jotain rebuildin keskellä olevaa joukkuetta vastaan tai sitten jotain jo tasonsa huipulla osoittanutta joukkuetta kohtaan, esimerkki joukkueina voisi olla vaikkapa Winnipeg tai Chicago. Silti mietin tapauskohtaisesti eteentulevia tarjouksia.

Edit. Ottelumääristä per viikko on ollut täällä puhetta. Itse ehdottaisin 14 ottelua per viikko. Tekisi kaksi päivää kohden. Tällöin kauden saisi pelattu noin 6 viikossa ja siihen pleijarit pari viikkoa, niin kausi paketissa kahdessa kuukaudessa. Jos pelataan se aiemmin ehdotettu seitsemän päivässä, niin vuodessa ehdittäisiin pelata kokonaista kolme kautta. Joten oma ääni noin 14 peliä viikossa, mutta suostun tottakai enemmistön mielipiteeseen jos se on eri kuin sivuunkirjoittaneen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös