Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 307
  • 2 672

Matsku

Jäsen
Mun mielestä ois hyvä pitää vaikka joku kanava ircin puolella mistä huudella vastustajia. Joskus muinoin nettipeleissä oli helppo systeemi sieltä kysellä. Vai käyttääkö kukaan enää edes irciä? :) Sen verran kauan siitä on, että ei mitään käryä missä nykyään mennään.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Voisin lähteä myös mukaan.

GT: Apinajii ja joukkueeksi Nashville Predators.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
GT lakanat St. Louis Blues

e. Ja mielellään niin että kaikki pelaa omat matsinsa? Manageri-/koutsausliigat erikseen.

Niin siis kai tässä nyt normaalisti silti kauppoja ja nimenomaan GM:n työtä tehdään pelaamisen lisäksi? Vai mitä haet takaa?
 

trap

Jäsen
Niin siis kai tässä nyt normaalisti silti kauppoja ja nimenomaan GM:n työtä tehdään pelaamisen lisäksi? Vai mitä haet takaa?

Totta kai. Mutta siis että omaa joukkuetta ohjastetaan peleissä itse, eikää vain tehdä ketjunvaihtoja ja anneta AI:n pelata. Sellainenkin vaihtoehto kun pelimoodissa käsittääkseni on.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks.

Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan? Jos ei haittaa niin mukana ollaan ja GT ilmoitan myöhemmin kun selvittelen että pelataanko pelit omalla koneella vai kaverin koneella.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tarkennetaan vielä omaa viestiä, että pystyn pelaamaan siis pe-su välisenä aikana, johtuen varusmiespalveluksesta, joka kestää tammikuun ensimmäiselle viikolle. Peli on kyllä sen verran kiehtova, että ennakkoon ostan.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
San Jose Sharks.

Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan? Jos ei haittaa niin mukana ollaan ja GT ilmoitan myöhemmin kun selvittelen että pelataanko pelit omalla koneella vai kaverin koneella.
Meikäläistä ei ainakaan haittaa. Onko jollakulla muulla vastaansanomista?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä ois hyvä pitää vaikka joku kanava ircin puolella mistä huudella vastustajia. Joskus muinoin nettipeleissä oli helppo systeemi sieltä kysellä. Vai käyttääkö kukaan enää edes irciä? :) Sen verran kauan siitä on, että ei mitään käryä missä nykyään mennään.

Olisihan tuo tietysti helpompaa sopia pelejä. Ja voisihan tuo FB myös olla potentiaalinen vaihtoehto, mikäli porukat ei enää IRCiä käytä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kannattaako tätä muuten heti laittaa pystyyn ainakaan pelien osalta?

Olen aikas varma, etten ole ainoa joka haluaa leikkiä vähän pelillä ja pelata muutenkin itse ennen, kun suoraan nettipeleihin syöksyy. Kausi voidaan toki aloittaa, mutta ei kai pelaamista nyt pakko ole aloittaa heti ensimmäisenä päivänä?

Esimerkiksi seuraava päivä tai sitä seuraava voisi olla hyvä aloitustakarajapäivä peleille?
 

Schadowan

Jäsen
Kannattaako tätä muuten heti laittaa pystyyn ainakaan pelien osalta?

Olen aikas varma, etten ole ainoa joka haluaa leikkiä vähän pelillä ja pelata muutenkin itse ennen, kun suoraan nettipeleihin syöksyy. Kausi voidaan toki aloittaa, mutta ei kai pelaamista nyt pakko ole aloittaa heti ensimmäisenä päivänä?

Esimerkiksi seuraava päivä tai sitä seuraava voisi olla hyvä aloitustakarajapäivä peleille?

Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2

Tämä sopisi allekirjoittaneelle ainakin todella hyvin. Tiedän kyllä että monella into on suuri, mutta mikseipä aloittaa editoiduilla rostereilla, jotka varmasti tulevat ja noista rosteriesta varmasti löytyy valitettavaa. Esimerkkinä nyt tämä "vuoden lapsitähti".

Ja onko tuosta varmuutta ettei customit käy tähän pelimuotoon? Todennäköistähän tämä on, mutta onko tuo varmistettu jossain?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.

Miksiköhän ei pysty custom rostereilla? Kuulostaa ainakin vähän oudolta jos näin on, mutta minkäs teet.

Joka tapauksessa tuo syyslokakuu kuulostaisi itsellenikin paremmalta kun ehtii vähän tutustua uusiin toimintoihin ennen tosipelejä. Ja jos tuo päivitys tulee syyskuun puolivälin jälkeen, niin käykö kaikille, että odotellaan ainakin 26. päivään asti ennen kuin pistetään pelit käyntiin, kun syksyn ylioppilaskirjoitukset loppuisivat omalta osaltani silloin. Tietenkin jos joku muu osallistujista kirjoittaa nyt syksyllä matematiikan tai lyhyen vieraan kielen niin aloituspäivää voidaan puolestani lykätä vielä parilla päivällä. Tottakai liiga voidaan laittaa käyntiin myös aikaisemmin jos halutaan, koska luulisin kuitenkin ehtiväni pelata edes yhden ottelun päivässä, vaikka opiskelenkin kirjoituksia edeltävän viikon suht aktiivisesti.

PS. Tuli vain mieleen, että sitten kun liiga varsinaisesti käynnistyy niin joku voisi tehdä ketjun, jossa käsiteltäisiin treidejä, jälkipelejä, ennakkoanalyysejä jne. ja pyhitettäisiin tämä ketju peliaikojen ja muutenkin käytännön asioiden sopimiseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
PS. Tuli vain mieleen, että sitten kun liiga varsinaisesti käynnistyy niin joku voisi tehdä ketjun, jossa käsiteltäisiin treidejä, jälkipelejä, ennakkoanalyysejä jne. ja pyhitettäisiin tämä ketju peliaikojen ja muutenkin käytännön asioiden sopimiseen.

Hyvä idea, mutta kannatan kyllä tämän lisäksi tuota irkkivaihtoehtoa. Voin itse perustaa kanavan, sovitaan nimi jne sitten lähempänä julkaisua.

Kaikkein helpoin paikka sopia pelejä, tämä keskustelupalsta kun on vähän väkinäinen sinänsä. Toki yv:itä kannattaa heitellä sitten, niin ei missaa huuteluita täältä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.
Katsotaan miltä oletuskokoonpanot näyttävät ja jos mitään älyttömyyksiä ei löydy, niin aloitetaan niillä. Voidaan alkuviikkoina vaikka edetä vähän verkkaisemmalla tahdilla, jotta kaikki kerkeävät tutustumaan peliin kunnolla.

Edit: Tarvittaessa voidaan odottaa ensimmäistä kokoonpanopäivitystä.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Kaverini kysyi josko hänkin pääsisi mukaan pelaamaan. Hänellä ei ole vielä kirjoitusoikeuksia tänne.

Jos sopii, niin hänen gamertaginsa on JALMA ja joukkueeksi hän valitsi Dallas Starsin.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Kaverini kysyi josko hänkin pääsisi mukaan pelaamaan. Hänellä ei ole vielä kirjoitusoikeuksia tänne.

Jos sopii, niin hänen gamertaginsa on JALMA ja joukkueeksi hän valitsi Dallas Starsin.
Alustavasti mukaan pääsee vain Jatkislaiset, mutta voidaan katsoa lähempänä pelin julkaisupäivää, onko vielä vapaita paikkkoja.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Okei, niin vähän arvelinkin.

Ja tosiaan myös mulle sopisi hyvin tuo että ei aloiteta liigaa aivan heti julkaisussa, vaan vasta hieman myöhemmin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, lähetään mukaan nyt kun tuli hommattua boxi uudestaan.

GT: wicci

Paskoista jäljelle jääneistä otetaan Leinon Villet (BUF)
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Järjestelin valitut joukkueet avausviestiin divisioonien mukaan, jos vaikka joku haluaa vielä taktikoida ja vaihtaa joukkuetta. Vielä olisi viisi paikkaa vapaana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tässäpä muuten idea.

Kun näitä joukkeita nyt varattiin tällä perinteisellä "nopeampi syö hitaamman puurot"-periaatteella, niin otetaan mukaan nyt vielä joukkevaihdot keskenään?

Eli yhteispäätöksellä voidaan vaihtaa joukkueita, tai niitä voi porukalle tarjota jos haluaa.

Itse siis mielelläni vaihdan Capitalsin Penguinsiin tai Bruinsiin, mutta ei haittaa jos tuolla pelaan.

Aikaa tässä kuitenkin on.
 

Matsku

Jäsen
Tässäpä muuten idea.

Kun näitä joukkeita nyt varattiin tällä perinteisellä "nopeampi syö hitaamman puurot"-periaatteella, niin otetaan mukaan nyt vielä joukkevaihdot keskenään?

Eli yhteispäätöksellä voidaan vaihtaa joukkueita, tai niitä voi porukalle tarjota jos haluaa.
Eikös tossa nyt kuitenkin aikaisemmin varanneella eli nopeemmalla ole ollut myös mahdollista ottaa se joukkue, jota hitaampi tarjoaa? :D Eli siis joka "vaihtoparista" toisella. En tiedä ymmärsinkö oikein mitä tarkoitit.

EDIT: Mutta siis joo toki jos joku hyvää hyvyyttään haluaa olla reilu ja antaa toiselle esimerkiksi suosikkijoukkueensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös