GT lakanat St. Louis Blues
e. Ja mielellään niin että kaikki pelaa omat matsinsa? Manageri-/koutsausliigat erikseen.
Niin siis kai tässä nyt normaalisti silti kauppoja ja nimenomaan GM:n työtä tehdään pelaamisen lisäksi? Vai mitä haet takaa?
GT lakanat St. Louis Blues
e. Ja mielellään niin että kaikki pelaa omat matsinsa? Manageri-/koutsausliigat erikseen.
Niin siis kai tässä nyt normaalisti silti kauppoja ja nimenomaan GM:n työtä tehdään pelaamisen lisäksi? Vai mitä haet takaa?
Meikäläistä ei ainakaan haittaa. Onko jollakulla muulla vastaansanomista?San Jose Sharks.
Haittaako jos pelejä pelaa kaverin kans? Eli meinaan että kaverin kans oltais sama joukkue. Ja pelataan kahdestaan pelejä muita vastaan? Jos ei haittaa niin mukana ollaan ja GT ilmoitan myöhemmin kun selvittelen että pelataanko pelit omalla koneella vai kaverin koneella.
Mun mielestä ois hyvä pitää vaikka joku kanava ircin puolella mistä huudella vastustajia. Joskus muinoin nettipeleissä oli helppo systeemi sieltä kysellä. Vai käyttääkö kukaan enää edes irciä? :) Sen verran kauan siitä on, että ei mitään käryä missä nykyään mennään.
Kannattaako tätä muuten heti laittaa pystyyn ainakaan pelien osalta?
Olen aikas varma, etten ole ainoa joka haluaa leikkiä vähän pelillä ja pelata muutenkin itse ennen, kun suoraan nettipeleihin syöksyy. Kausi voidaan toki aloittaa, mutta ei kai pelaamista nyt pakko ole aloittaa heti ensimmäisenä päivänä?
Esimerkiksi seuraava päivä tai sitä seuraava voisi olla hyvä aloitustakarajapäivä peleille?
Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.
Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.
PS. Tuli vain mieleen, että sitten kun liiga varsinaisesti käynnistyy niin joku voisi tehdä ketjun, jossa käsiteltäisiin treidejä, jälkipelejä, ennakkoanalyysejä jne. ja pyhitettäisiin tämä ketju peliaikojen ja muutenkin käytännön asioiden sopimiseen.
Katsotaan miltä oletuskokoonpanot näyttävät ja jos mitään älyttömyyksiä ei löydy, niin aloitetaan niillä. Voidaan alkuviikkoina vaikka edetä vähän verkkaisemmalla tahdilla, jotta kaikki kerkeävät tutustumaan peliin kunnolla.Itse odottelisin ainakin ensimmäistä rosterpäivitystä,koska custom rosterit eivät ole gm connectedissa mahdollisia. Eli aloitus olisi joskus syyslokakuussa,milloin ensimmäinen päivitys on tullut.
Alustavasti mukaan pääsee vain Jatkislaiset, mutta voidaan katsoa lähempänä pelin julkaisupäivää, onko vielä vapaita paikkkoja.Kaverini kysyi josko hänkin pääsisi mukaan pelaamaan. Hänellä ei ole vielä kirjoitusoikeuksia tänne.
Jos sopii, niin hänen gamertaginsa on JALMA ja joukkueeksi hän valitsi Dallas Starsin.
Eikös tossa nyt kuitenkin aikaisemmin varanneella eli nopeemmalla ole ollut myös mahdollista ottaa se joukkue, jota hitaampi tarjoaa? :D Eli siis joka "vaihtoparista" toisella. En tiedä ymmärsinkö oikein mitä tarkoitit.