Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 48 720
  • 836

Fled45

Jäsen
Jakso pakettiin ja päin vittua meni ainakin tuloksellisesti. 1-3-0. Tosin Columbus peli on vielä kesken, mutta ohjain makaa pöydällä, enkä aio koskea siihen ennen kuin summeri soi. Mulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa joka vitun hidastus, oli sitten kyseessä paitsio tai maali. Tosin kerran taisi painaa A:ta kun Anisimov vispasi etukulmamaalin.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Jakso pakettiin ja päin vittua meni ainakin tuloksellisesti. 1-3-0. Tosin Columbus peli on vielä kesken, mutta ohjain makaa pöydällä, enkä aio koskea siihen ennen kuin summeri soi. Mulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa joka vitun hidastus, oli sitten kyseessä paitsio tai maali. Tosin kerran taisi painaa A:ta kun Anisimov vispasi etukulmamaalin.
Ok, pahoittelut tästä. Sattui olemaan sen verran tärkeät järjestelyjutut meneillään FB:ssä, että välillä piti nopea kommentti heittää.

Mutta ei kai se nyt noin koville pitäisi ottaa, jos erien annan mennä täysipituisina ja maalit katson uusintana?
 

Fled45

Jäsen
Ok, pahoittelut tästä. Sattui olemaan sen verran tärkeät järjestelyjutut meneillään FB:ssä, että välillä piti nopea kommentti heittää.

Mutta ei kai se nyt noin koville pitäisi ottaa, jos erien annan mennä täysipituisina ja maalit katson uusintana?

Okei, no tuu ens kerralla pelaan mua vastaan sitten kun ei tarvitse Facebookissa samaan aikaan sählätä. Harvinasien vittumaista.

Mutta sulla oli hyvä syy tuohon, niin asia ok. Jätetään mun puolesta tämä tähän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Blackhawksia vastaan tiukka peli, josta voitto 11.7 sekuntia ennen pelin loppua.

Pelasin kyllä niin haluttomasti, kun mitään panosta pelissä ei ollut kunnian lisäksi, ettei mitään rajaa.

Ihmetytti tosin Blackhawksin pelaaminen, pelaako Hawks kokoajan tuota "kiekko maalille ja maalivahti kahville"-yritystä? Sitä kun haki melkolailla koko pelin äsken.

Jos, niin ei ihme että sijoitus noin heikko joukkueella.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackhawksia vastaan tiukka peli, josta voitto 11.7 sekuntia ennen pelin loppua.

Pelasin kyllä niin haluttomasti, kun mitään panosta pelissä ei ollut kunnian lisäksi, ettei mitään rajaa.

Ihmetytti tosin Blackhawksin pelaaminen, pelaako Hawks kokoajan tuota "kiekko maalille ja maalivahti kahville"-yritystä? Sitä kun haki melkolailla koko pelin äsken.

Jos, niin ei ihme että sijoitus noin heikko joukkueella.

Kyllä mua vastaan ainakin on tuota hakenut aika paljon, tosin ei se mua niin haittaa.

Edit. Anaheimin pelit tältä jaksolta pelattu
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronton jakso meni samaan malliin kuin aikaisemmatkin, tuloksena 1 voitto ja 3 tappiota. Viimeisessä matsissa 1-3 tappio Islandersille. Viimeisetkin pelihalut meni kun vastustaja teki voittomaalin jostain tolppien ja kivesten kautta pomppien. Ite taas en perinteisesti saanu mistään sisään. Ostakaa toi Vanek v****** multa, se ei saa mitään aikaan ja on jatkuvasti selällään makoilemassa (myyntipuhe.net).

Itellänikin tossa parin päivän ajan lagaili/pätki aika pahasti pitkin pelejä, mutta siihen auttoi ainakin mulla ihan modeemin boottaus -> tämän jakson pelit toimi ongelmitta.
 

trap

Jäsen
Kauden onnettomin esitys treidikarusellin jälkeen. Huolestuttavaa. Lundqvist aloitti maalissa ja pääsi pian vaihtoon, aivan sysipaska esitys. Vaikka oma peli oli heikkoa niin myös Florida oli todella hyvä, ehkä paras vastustaja tällä kaudella.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Aivan onnetonta tämän hetkinen Phillyn pelaaminen. Bostonia ja Washingtonia vastaan pataan, jotka olivat voitettavissa, mutta mikäs siinä kun kaveri laittaa paikoista sisään, niin turha alkaa itkemään. Poffi haaveet on kohta menetetty jos tällä prosentilla maaleja tehdään.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama tuuba näköjään jatkuu, pelas tuolla ketä tahansa ja oli vastustajan maalilla kuka tahansa. Aina saan sen 0-1 maalia aikaan. Ottawalle1-2 tappio. Mun ensimmäinen veto lurahti sisään siniseltä. Heti seuraavasta hyökkäyksestä Bernier hörppäsi Ottawan ekan vedon etukulmasta ja lähes välittömästi tämän jälkeen Bufyglienin(?) lämärin siniviivalta. Hyvin alkoi Bernierin ura Torontossa, eli tuon jälkeen Schneider tuli maalille. Paikkoja oli tuon jälkeen molemmilla mutta mun uunot nyt ei tietenkään laita kiekkoa mistään reppuun, yllätys. VMP.com

Helppoja pisteitä tarjolla!

edit: 1-0 voitto jatkoajalla Islandersista. Siis ei saatana, miten toi kiekko ei oikeesti mene maaliin? Tuokin maali tuli kun täysin vahingossa painoin 2-0 hyökkäyksessä ensin kiekon suojausta ja sitten hätäpäissäni syötin josta kerrankin meni onetimer sisään. Tuohon vielä päälle se ainakin vaikutti että kaveri pelaa puolivaloilla kun olis monta kertaa ollut paikka tehdä maali niin vei kiekon mieluummi Ossilouhivaaramaisesti maalin taakse. ;) Tässä pelissä lähdin vetämään kovaa ("hurrikaani")prässiä ja taklauksia sateli. Kaverilla oli kyllä tosiaan paljon nuoria janareita joukkueessa ja silti meni noin tiukille, kertonee sekin jotakin...

edit2: Ja sitten taas perus 1-2 tappio, tällä kertaa Calgarylle. Mä luon kohta ittelleni uuden "hahmon" ja live-tilin ja halkasen ton änärilevyn kahtia ja ostan kaupasta uuden. Joku helvetin kirous tässä on kyllä päällä ettei kiekko mene sitten millään maaliin enkä voita edes vaikka vastustaja pelaa puolivaloilla(?). Ei mitää väliä onko vetoja 30 vai 10 ja mistä ne tulee ja kuka ne laukoo.
Tämähän ei tietenkään voinu vajaa 30s ennen kolmannen erän loppua mennä sisään: Putket Kilisee Kling Klong Klang

edit3: Ja taas 1-2, tällä kertaa rankkareissa Edmontonille. Piip piip.

Mielelläni kuulisin esim. edellä mainituilta vastustajilta mitä voisin tehdä pelissäni paremmin? Alanko jatkossa laukomaan ainoastaan maalin edustalta / kaarien välistä niin että vetoja tulee ~10 koko pelissä? :) Puolustus toimi mielestäni kuitenkin ihan ok, toki siinäkin voi aina petrata.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
edit: 1-0 voitto jatkoajalla Islandersista. Siis ei saatana, miten toi kiekko ei oikeesti mene maaliin? Tuokin maali tuli kun täysin vahingossa painoin 2-0 hyökkäyksessä ensin kiekon suojausta ja sitten hätäpäissäni syötin josta kerrankin meni onetimer sisään. Tuohon vielä päälle se ainakin vaikutti että kaveri pelaa puolivaloilla kun olis monta kertaa ollut paikka tehdä maali niin vei kiekon mieluummi Ossilouhivaaramaisesti maalin taakse. ;)
Mulla on noi prospectit kehissä ja niillä ei vaan nopeus riitä. Äijät "yksin läpi" ja ihan sama kuka sieltä tulee, niin se ehtii saada sen kiinni ja pääsee sen verran iholle, että en ssa edes vetoa aikaan.

Toisessa matsissa aivan vastaantulija Rangersia vastaan. 3 tai 4-1 lopputulos.
 

Mige

Jäsen
Seittemän matsin jakso paketissa pl. (mahdollinen) AI-peli Decin Nashvilleä vastaan. 5 voittoa, ainoa tappio harmillisesti Montrealia vastaan idän kuninkuusottelussa lukemin 1-2. Oon muokannut hyökkäyspeliä hieman rauhallisemmaksi mikä on tuntunut sujuvan ihan mukavasti; monessa pelissä on ollut hyökkäysalueaikaa yli 10 minuuttia. Valtaosahan siitä on "turhaa" pyörimistä mutta eipä ainakaan pääse vastustaja silloin hyökkäämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös