Nyt pitää kyllä haukkua Detroitin GM maanrakoon! Peli oli täysin selvä, 7-0 meikäläisen voitoksi Calgaryyn ja kaveri tuhoaa kaksi parasta pelaajaani.
Onnea vaan Detroitille tuleviin matseihin, ja olette erittäinkin tervetulleita Calgaryyn! Vittu.
Titans
Täältä minä saavun tämä tähtipelaajien tuhoaja, joka tahallisesti vahingoittaa kaikkea mikä liikkuu 7-0 tappioasemassa JA VIELÄPÄ DETROITILLA! Näinkö se ihan oikeasti meni?
Iginla loukkaantui maalinedustilanteessa, jossa kiekko oli jo minulla hallussa ja kaikkien aikojen poliisi, Henrik Zetterberg, tekee maalin edustalla jotain tekoälyn ohjastamana ja Iginla pyörii jään pinnassa. Peli taisi olla tuossa vaiheessa jotain 3-0 tai 4-0. Pitää ottaa ensi peliin teitä vastaan joku toinen ohjastamaan noita kiekottomia pelaajia, jotta ne eivät tee vahingossakaan mitään ilman minun käskemisvaltaa ja ei sinun lasinilkkainen Iginla pääse loukkaantumaan, viittaan tällä Iginlan loukkaantumishistoriaan.
Toinen tilanne tapahtui kolmannessa erässä jossain vaiheessa ja tilanne oli karkeasti arvioituna 5-0 (ei todellakaan vielä 7-0) ja minä _pyörittelin_ hyökkäyspäässä kiekkoa, kun tulee purkukiekko laidan viereen, johon säntää joku minun nelosketjun laitureistani, olisikohan ollut Abdelkader(?) ja sinun Glencross. Molemmat olimme samalla etäisyydellä kiekosta ja olin blokkaamassa sinua kiekosta, olisit itse voinut tehdä täsmälleen samoin. En ole vielä ikinä jättänyt taklaamatta tuommosessa tilanteessa enkä tehnyt sitä nytkään, paukautin sinut seinälle ja taas siellä pyörittiin kuin italialaisessa jalkapallo-ottelussa. Tosiaan taisi sattua Glencrossia, mutta jääkiekko on kontaktipeli ja minä jakelen pommeja. Ei ole tarkoitus satuttaa muuta kuin henkisesti, mutta nyt se osui vissiin sitten GM:n henkiseen kipukynnykseen.
Minä innolla odotan uutta kohtaamista Galgaryn kanssa, löytyisiköhän tuolta farmista jotain pehmeämpiä pelaajia kuin Zetterberg, kun se on niin helvetin väkivaltainen pelaaja ;) Juuri ennen näitä pelejä mietin, että pitäisi joku kova taklaaja tuonne pakistoon hommata, mutta taidan jättää väliin.
Sitten vielä viimeisenä yksi kysymys? Sanokaapa te viisaat, että miten tässä pelissä voi vahingoittaa tahallisesti? Pitääkö minun alkaa käyttämään sitä pökkimisnappia tästä eteenpäin, ettei minua pidetä ihan sikana?
Ettet pitäisi minua ihan moukkana, niin toivotan sinullekin onnea tuleviin peleihin ja kiitos kutsusta Galgaryyn.
Oli tarkoitus tulla pyytämään anteeksi näitä loukkaantumisia pelin jälkeen, mutta kerkesit ensin ja valitsit tien