Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 872
  • 836

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu! Kerrankin oli mahdollisuudet kaataa yksi näistä liigan tähän mennessä vaikeimmista vastustajista mutta kun ei vaan itellä taidot riitä ja taas tuli ainakin 2/2 läpiajossa jäädyttyä. Winnipegiltä siis lopulta 3-2 turpaan. Peilissä miellytti eniten Bogosianin housuunpaskominen oman maalin takana jonka seurauksena Hetley pääsi napauttamaan 3-2 kavennuksen tyhjiin. Pistettäkään ei kuitenkaan tulijaisina joten Toronton ankea taivallus jatkuu. Kiitti matsista.

edit: Ja heti perään kurapaska-rankkareilla 1-2 tappio Bostonille. Ei tästä tuu mitään. Pitikin tehä läpiajossa jotain muuta kuin kokeilla etukulmamaalia.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pahoittelen Lake79:n kanssa äsken käytyä matsia. Paloi kiinni omaan huonouteen joten tein näitä paskamaaleja sitten. Ei tule toistumaan enää.

Paskamaaleja? Aika perusmaalejahan noi oli, samoja mitä itse teen pääosin, kun yksinkertaisesti tuossa ei muuten juuri maaleja saa aikaan. Ainoa mitä itse vihaan, on säbäranteet ja ne vituttaakin sitten huolella, jos niillä ratkaistaan pelejä.

Luongolta huono peli, kaikki meni kärkeen ja sitten katkesi selkäranka. Ensi kaudella kaikki peliin, tämä kausi mennään niin, että nyt edes joku kunnia yritetään säilyttää.

Ps. Lainattu toisesta ketjusta, kun tämä on se oikea pelien jälkkäriketju.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Paskamaaleja? Aika perusmaalejahan noi oli, samoja mitä itse teen pääosin, kun yksinkertaisesti tuossa ei muuten juuri maaleja saa aikaan. Ainoa mitä itse vihaan, on säbäranteet ja ne vituttaakin sitten huolella, jos niillä ratkaistaan pelejä.

No joo, lähinnä tarkoitin niitä kahta maalia, joista toisen laitoin etukulmaan ja toisen takakulmaan. Itse en oikein vaan tykkää siitä, että on tälläisiä tapoja joilla saa lähes varmasti kiekon verkkoon ja sen takia kutsun niitä paskamaaleiksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No joo, lähinnä tarkoitin niitä kahta maalia, joista toisen laitoin etukulmaan ja toisen takakulmaan. Itse en oikein vaan tykkää siitä, että on tälläisiä tapoja joilla saa lähes varmasti kiekon verkkoon ja sen takia kutsun niitä paskamaaleiksi.

Jep. Mua ei haitannut, ainoa mikä haittasi, oli oma kuseminen jälleen pakiston suhteen.

Vaikea tässä pelissä on tehdä pelkästään ns. hyviä maaleja, se on täysi mahdottomuus, jos voittaa haluaa edes vähän alusta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eniten noissa maaleissa kiristää imo että esim. suorat "perusvedot" hyvältäkään paikalta kaarien välistä ei uppoa, ihan sama kuka on ampumassa. Etenkin räpylällä moket ottaa noi aina kuin marjat. Säbäranteet on sitten homma erikseen. Lisäksi onetimerien tehokkuutta on laskettu aivan liikaakin. Harmi ettei tässä pelissä kannata pelata "oikean näköistä" lätkää vaan ennemmin käyttää hyödyksi AI:n heikkouksia ja muita pelistä löytyviä aukkoja - siis jos voitto on pääasia.

Pääasiassa kuitenkin ollut ihan viihdyttäviä pelejä tässäkin liigassa eli tää ei ollut mitään varsinaista itkua vaan ihan yleistä harmistusta kyseistä peliä kohtaan. (seli seli :-)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jaha, pari kertaa otettiin tukkapöllyä taas. Rangersilta jatkoilla 3-2 (mun Loktionov tasotti ihanalla ranteella sinisen jälkeen kolmannessa erässä) ja Capseilta puhtaasti peppuun 0-3 (Annoin voittaa kun eilen sitä harmitti niin kovin).

Vi**u, pitäis lopettaa kokonaan pelaaminen konetta vastaan, lähtee välillä ihan puhtaasti vahingossa se ranneheitto sinisen jälkeen. Konetta vastaan vittuillakseni sitä yritän toisinaan jos ei mikään meinaa mennä, nyt meni. No, Mige sai täyden pistepotin joten en usko älyttömästi harmittavan?

Lake79 pelas hyvän matsin, mä olin jotenkin potkun jäljessä monessa tilanteessa ja olihan se neekeri (Luongo) ihan hyvässä vedossa kans.
 

Mige

Jäsen
Jaha, pari kertaa otettiin tukkapöllyä taas. Rangersilta jatkoilla 3-2 (mun Loktionov tasotti ihanalla ranteella sinisen jälkeen kolmannessa erässä).
Vi**u, pitäis lopettaa kokonaan pelaaminen konetta vastaan, lähtee välillä ihan puhtaasti vahingossa se ranneheitto sinisen jälkeen. Konetta vastaan vittuillakseni sitä yritän toisinaan jos ei mikään meinaa mennä, nyt meni. No, Mige sai täyden pistepotin joten en usko älyttömästi harmittavan?
Ei mitään. Jengi hakee noita aika paljon muutenkin, tosi harvoinhan ne menee ja tällä kertaa sattu osumaan. Ei tossa mun mielestä mitään vikaa ole, olin just jyräämässä sua ja olit yksin vissiin kolmea vastaan, kyllä siinä voi sen kiekon mun mielestä heittää maalille.

Pari muutakin matsia pelattu tänään Bruinsia ja Lightningia vastaan, näistä voitot lukemin 6-1 ja 5-1. Hyviä matseja molemmat, kiitti peleistä!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kolme matsia alta pois. Ottawalta kuokkaan en muista paljon. Sen jälkeen Tampa Baylta kuokkaan rankipotkuilla ja viiimeisenä helppo voitto Rangersista. Aika fyysisiä matseja kaikki.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Edmontonin jakso paketissa. 8 ottelua, 6 voittoa ja 2 tappiota. Jakson alkuun hävittiin nuo 2 ottelua ja sitten vaihtukin 6 ottelun voittoputkeen.

Eka peli St.Louisilta tukkaan 2-0, ei kovin hyvä matsi meikäläiseltä ollut.

Tuplamatsit Minnesotaa vastaan, ekasta 3-1 turpaan, tokasta 4-2 voitto. Minnesotan kanssa mukavasti taklauksia kertyy, eikä nääkää pelit ollu poikkeuksia.

Tän päivän eka matsi oli Columbusta vastaan, jossa oli tärkeät pisteet jaossa pudotuspelipaikkaa silmällä pitäen. Columbus meni johtoon Bollin riparihäkillä, tasoihin ja ohi mentiin, 13.7 sekuntia ennen kolmannen erän loppua Helm ujuttaa jostain pienestä raosta 2-1 voittomaalin, Smyth kaunisteli vielä lukuja tyhjiin 3-1.

Toisena vastaan asettui Philadelphia. Tästä ottelusta tärkeät 2 pinnaa mukaan, 3-1 voitolla tästäkin.

Seuraavaksi Colorado, jonka kanssa tiukkoja matseja ollut. Kovalla prosentilla rangottiin vastustajan virheistä ja 2 vai 3 läpärimaalia iskettiin taululle ja 5-2 voitolla pinnat mukaan.

Sitten jakson ehdoton helmi, Los Angeles Kingsiä vastaan matsi. Matsi oli huikean intensiivinen, ei taklauksia puuttunut ja tiukkaa vääntöö koko ajan. 1-0 voitto haettiin Zubruksen ohjauksella. Vaatimaton tuuletus pääsi kun summeri pärähti ja Neuvirth maalilla kesti ryöpytyksen.

Viimeinen matsi Dallasia vastaan, 3-0 voitto sieltä ja Neuvirthille toinen nollapeli putkeen joka haastaa selvästi Schneiderin ykkösmaalivahtiutta. Myös Benn loukkaantui 49 matsiksi eli on loppukauden sivussa, korkeintaan ihan viimeisiin SC-finaaleihin pääsee jos Dallas sinne asti tiensä raivaa.

Nyt näyttäis oma pelikin pääsevän pikkusen uomiinsa ja pienellä tuurillakin on ollut asiaan osuutta. Mukava tässä lätkytellä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Illan viimeinen hidas Ottawaa vastaan ja siitä irtosi voitto 2-1. Ei mitään kovinkaan nättiä peliä kummaltakaan, vaan tiukkaa puolustuspelaamista. Illan ekassa pelissä Ottawa lirautti pari helppoa ja vei pisteet. Nyt oli meikäläisen vuoro tehdä sama. Eka maali oli miinuskulmasta lauottu veto, jonka veskari kauhoi sisään.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Illan viimeinen hidas Ottawaa vastaan ja siitä irtosi voitto 2-1. Ei mitään kovinkaan nättiä peliä kummaltakaan, vaan tiukkaa puolustuspelaamista. Illan ekassa pelissä Ottawa lirautti pari helppoa ja vei pisteet. Nyt oli meikäläisen vuoro tehdä sama. Eka maali oli miinuskulmasta lauottu veto, jonka veskari kauhoi sisään.

Se mun rankkari oli myös nätti. Bouchard vie yli-innokkaan Nabon kahville kääntämällä kiekon rystylle. Noh, kuinka monta kertaakaan on tullut rystyllä kiskottua kiekko ohi - päätin kääntää kämmenelle. Noh, polvillaan salamana liikkunut nabo nappaa kiekon patjan reunallaan. EA:lle peukku, tosta veskan liikkumisesta. Tosi realistista.

Mutta muuten kiva peli taas Krankea vastaan. Oli siinä paikat itselläkin tehdä pari maalia lisää, muttei mennyt rimaa lähemmäs.

Niin ja nyt kun pääsi tosta realistisuudesta sanomaan, niin mikä vittu siinä on, että noita selkäänajoja saa vieläkin tehdä rangaistuksetta? Ihan käsittämätöntä, että kiekon kanssa eteenpäin menevä jätkä menee täysin levyksi, kun takakarvaaja saa jostakin supervoimat ja vetää kauhean pommin selkään avojäällä. Molemmilla liikesuunta sama. Tosi vitun realistista ja vittumaista.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Nashvilleä vastaan voitto 3-2 vieraissa. Olipas outo peli, pelkkiä ranne maaleja kummallakin osapuolella. Hallintaa oli mulla yli 12min, mutta eipä paljon vetään päässy, Nashville puolusti hyvin parhaita vetosektoreita. Hyvä peli!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.

Kaveri haki koko pelin ajan säbärannetta ja sai myös yhden maalin niistä, mä en tälläisiä vastustajia vastaan pelaa. Tämä tiedoksi.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.

Kaveri haki koko pelin ajan säbärannetta ja sai myös yhden maalin niistä, mä en tälläisiä vastustajia vastaan pelaa. Tämä tiedoksi.

Et oo tosissas? : D Tein Selänteellä vahingossa sen "säbäranteen", kun piti normaalia rannetta hakea, mutta sama se mulle on. : )

Edit. Mene katsomaan uusinnoista kaikki maalit, niin yksi on säbäranne, juuri tuo mistä sanoinkin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Se mun rankkari oli myös nätti. Bouchard vie yli-innokkaan Nabon kahville kääntämällä kiekon rystylle. Noh, kuinka monta kertaakaan on tullut rystyllä kiskottua kiekko ohi - päätin kääntää kämmenelle. Noh, polvillaan salamana liikkunut nabo nappaa kiekon patjan reunallaan. EA:lle peukku, tosta veskan liikkumisesta. Tosi realistista.
Edellisessä matsissa teit rankkarissa sellaisen hitaan hiihtelyn maalia kohden, joten päätin kokeilla sitä toista osaamani torjuntaliikettä. Hyvin toimi :)

Niin ja nyt kun pääsi tosta realistisuudesta sanomaan, niin mikä vittu siinä on, että noita selkäänajoja saa vieläkin tehdä rangaistuksetta? Ihan käsittämätöntä, että kiekon kanssa eteenpäin menevä jätkä menee täysin levyksi, kun takakarvaaja saa jostakin supervoimat ja vetää kauhean pommin selkään avojäällä. Molemmilla liikesuunta sama. Tosi vitun realistista ja vittumaista.
Tätä mäkin ihmettelin hemmetin kauan, kunnes älysin itsekin kokeille noita taklauksia. Oikeasti meni varmaan lähemmäs 100 peliä, ennen kuin tajusin edes alkaa hakemaan moisia pommeja. Hemmetin typeriähän noi ovat ja aina kun uusi päivitys/tunersetti tulee, niin odottelen, että tosta pääsisi jo eroon.


Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.

Kaveri haki koko pelin ajan säbärannetta ja sai myös yhden maalin niistä, mä en tälläisiä vastustajia vastaan pelaa. Tämä tiedoksi.
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.

Jos mulle tulee joku tollainen vastaan (tai joku supermiesjengi, jossa kaikki tilanteet pelataan sille supermiehelle, jonka supervetoa ei tartte edes ohjata tai ladata, vaan se lähtee kuin ohjus lavasta aina ja maalia kohden), niin ainakin yritän edes teloa sen kärkimiehet.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mä ihan oikeesti tykkään jätkän asenteesta. Vittuilu vittuiluna ja päätökset pitää. (Y)

Juu, no eipä meikäläistä hirveesti haittaa jos kaveri ei pelaa loppuun. Sainpahan helpon voiton ja Hillerille nollan. : D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Et oo tosissas? : D Tein Selänteellä vahingossa sen "säbäranteen", kun piti normaalia rannetta hakea, mutta sama se mulle on. : )

Hait koko saatanan pelin säbärannetta, ihan koko pelin. Välillä tuli perusrannevetoa, jota haen itsekin, paitsi jos se kielletään täällä jollain yhteispäätöksellä.

"Liikkuvat taakse ja ranneveto yläpesään" on säbä-/bugiranne ja niitä en hyväksy tässä pelissä, koska se syö peliltä kaiken mielenkiinnon ja realistisuuden tunteen, kun vastustaja hakee vain ja ainoastaan varmaa maalia.

Sanokaa tottakai myös minulle, jos haen liikaa jotain tiettyä, niin yritän korjata tuon.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.

Jos mulle tulee joku tollainen vastaan (tai joku supermiesjengi, jossa kaikki tilanteet pelataan sille supermiehelle, jonka supervetoa ei tartte edes ohjata tai ladata, vaan se lähtee kuin ohjus lavasta aina ja maalia kohden), niin ainakin yritän edes teloa sen kärkimiehet.


Ja tässä oli kyseessä "supermies" Selänne.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Hait koko saatanan pelin säbärannetta, ihan koko pelin. Välillä tuli perusrannevetoa, jota haen itsekin, paitsi jos se kielletään täällä jollain yhteispäätöksellä.

"Liikkuvat taakse ja ranneveto yläpesään" on säbä-/bugiranne ja niitä en hyväksy tässä pelissä, koska se syö peliltä kaiken mielenkiinnon ja realistisuuden tunteen, kun vastustaja hakee vain ja ainoastaan varmaa maalia.

Sanokaa tottakai myös minulle, jos haen liikaa jotain tiettyä, niin yritän korjata tuon.

Hmm. Kaksi alivoimamaalia Goglianolla, oliko ne säbäranteita? Ei. Tein varmaan 4-5 maalia läpiajosta, johon päästit aivan liian helpolla. Että et sä kyllä voi mistään bugimaali/rannehuorauksesta häviötäs syyttää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.

Tiedän että on ja paras tapa on hoitaa nimenomaan niin, että parhaat ukot saikulle, joskaan tämä ei ole kertaakaan allekirjoittaneella kunnolla vielä toiminut, kaikki ne 3 kertaa mitä olen tainnut tuota tällä kaudella hakea.

Nyt reagointi oli tämä, kun kasetti paloi totaalisesti kiinni. Se on sellaista.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Hmm. Kaksi alivoimamaalia Goglianolla, oliko ne säbäranteita? Ei. Tein varmaan 4-5 maalia läpiajosta, johon päästit aivan liian helpolla. Että et sä kyllä voi mistään bugimaali/rannehuorauksesta häviötäs syyttää.

Mutta nyt kysymykseen vastaus, että haitko sitä säbärannetta paljon?
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mutta nyt kysymykseen vastaus, että haitko sitä säbärannetta paljon?

Jos et tuosta lauseesta sitä saa selville, niin ihme on. Mutta enpä hakenut, se voi toki näyttää siltä, kun tulen alueelle niin vispaan sitä mailanohjaus tattia niin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös