Illan viimeinen hidas Ottawaa vastaan ja siitä irtosi voitto 2-1. Ei mitään kovinkaan nättiä peliä kummaltakaan, vaan tiukkaa puolustuspelaamista. Illan ekassa pelissä Ottawa lirautti pari helppoa ja vei pisteet. Nyt oli meikäläisen vuoro tehdä sama. Eka maali oli miinuskulmasta lauottu veto, jonka veskari kauhoi sisään.
Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.
Kaveri haki koko pelin ajan säbärannetta ja sai myös yhden maalin niistä, mä en tälläisiä vastustajia vastaan pelaa. Tämä tiedoksi.
Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.
Edellisessä matsissa teit rankkarissa sellaisen hitaan hiihtelyn maalia kohden, joten päätin kokeilla sitä toista osaamani torjuntaliikettä. Hyvin toimi :)Se mun rankkari oli myös nätti. Bouchard vie yli-innokkaan Nabon kahville kääntämällä kiekon rystylle. Noh, kuinka monta kertaakaan on tullut rystyllä kiskottua kiekko ohi - päätin kääntää kämmenelle. Noh, polvillaan salamana liikkunut nabo nappaa kiekon patjan reunallaan. EA:lle peukku, tosta veskan liikkumisesta. Tosi realistista.
Tätä mäkin ihmettelin hemmetin kauan, kunnes älysin itsekin kokeille noita taklauksia. Oikeasti meni varmaan lähemmäs 100 peliä, ennen kuin tajusin edes alkaa hakemaan moisia pommeja. Hemmetin typeriähän noi ovat ja aina kun uusi päivitys/tunersetti tulee, niin odottelen, että tosta pääsisi jo eroon.Niin ja nyt kun pääsi tosta realistisuudesta sanomaan, niin mikä vittu siinä on, että noita selkäänajoja saa vieläkin tehdä rangaistuksetta? Ihan käsittämätöntä, että kiekon kanssa eteenpäin menevä jätkä menee täysin levyksi, kun takakarvaaja saa jostakin supervoimat ja vetää kauhean pommin selkään avojäällä. Molemmilla liikesuunta sama. Tosi vitun realistista ja vittumaista.
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.Ducksia vastaan peli juuri menossa, ohjain tuossa pöydällä ja en aio pelata peliä loppuun.
Kaveri haki koko pelin ajan säbärannetta ja sai myös yhden maalin niistä, mä en tälläisiä vastustajia vastaan pelaa. Tämä tiedoksi.
Mä ihan oikeesti tykkään jätkän asenteesta. Vittuilu vittuiluna ja päätökset pitää. (Y)
Et oo tosissas? : D Tein Selänteellä vahingossa sen "säbäranteen", kun piti normaalia rannetta hakea, mutta sama se mulle on. : )
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.
Jos mulle tulee joku tollainen vastaan (tai joku supermiesjengi, jossa kaikki tilanteet pelataan sille supermiehelle, jonka supervetoa ei tartte edes ohjata tai ladata, vaan se lähtee kuin ohjus lavasta aina ja maalia kohden), niin ainakin yritän edes teloa sen kärkimiehet.
Hait koko saatanan pelin säbärannetta, ihan koko pelin. Välillä tuli perusrannevetoa, jota haen itsekin, paitsi jos se kielletään täällä jollain yhteispäätöksellä.
"Liikkuvat taakse ja ranneveto yläpesään" on säbä-/bugiranne ja niitä en hyväksy tässä pelissä, koska se syö peliltä kaiken mielenkiinnon ja realistisuuden tunteen, kun vastustaja hakee vain ja ainoastaan varmaa maalia.
Sanokaa tottakai myös minulle, jos haen liikaa jotain tiettyä, niin yritän korjata tuon.
Toi on jo naurettavaa pelleilyä. Siis se, että jättää sen ohjaimen siihen pöydälle ja vetää mökömököksi.
Craig Anderson on homo. Ei mulla muuta tällä kertaa.
Hmm. Kaksi alivoimamaalia Goglianolla, oliko ne säbäranteita? Ei. Tein varmaan 4-5 maalia läpiajosta, johon päästit aivan liian helpolla. Että et sä kyllä voi mistään bugimaali/rannehuorauksesta häviötäs syyttää.
Mutta nyt kysymykseen vastaus, että haitko sitä säbärannetta paljon?
Craig Anderson on homo. Ei mulla muuta tällä kertaa.
ARGH!!!
Nyt pitäis taas pojille syöttää jotain käärmekeittoja, kun ei verkko pöllyä. Carolinaa vastaan vedot 10-21 ja tukkaan 2-1 jatkoajalla. Huomionarvoista, että ensimmäinen erä, kun otetaan laskuista pois niin Carolina sai kolmessa viimeisessä neljä vetoa. Laatu ratkaisi tällä kertaa. :D