Ni pääsekö Calgary vielä tänään boksille? Jos ei niin pelaan illalla konetta vastaan.
Montreal löytyi ja pelit pelattu!Mitens toi Montreal? Ei ole konepeluu päällä, onko mies yleensä pelit pelannut? Itsekään en enää kovin kauaa koneella ole joten menee omalta osaltani simuun jos mies ei kohta ole pelipaikoilla?
Mitkä kaikki joukkueet tuolla oikeesti nyt on ilman gm:ää? Ihan helvetisti cpu pelejä näyttäis olevan tässä jaksossa, kyl on nättii!
Oon nyt tässä pari päivää tapellut noiden yhteyksien kanssa, mutta millään en saa sitä kuntoon >:( Eli kun koitan liittyä noihin GMC peleihin, niin herjaa vaan että vastustaja poistui ottelusta/ tai ottelu ei saatavilla, ja sama homma kun muut koittaa liittyä mun peleihin. Kuitenkin tätä ennen pelit toimivat ihan hyvin, mutta yht'äkkiä lakkasi pelittämästä. Eli onkos jollain tietoa miten ton sais fiksattua? Jotain nat-yhteyksiä oon koittanu fiksata, mutta siitä mitään oo tullu =)
Vieläkö joku uskaltautuu yöpeleille?
Detroitin lisäksi vastassa Boston, Colorado, Ottawa ja St. Louis.
St. Louis vielä odottelee Carolinaa, Coloradoa sekä Phoenixiä peleille. Miten porukat yleensä linjoilla?
Edit. Video or it didn't happen sanoo Faith V Vanco, antaa asian sitten olla jos tässä tarttis jotain todistusaineistoakin oikein olla.
Mistäs tässä on oikein sitten kyse?
Alivoimalla ajan pelaamista ja siitä hyökkäyksen rakentelua, sekä jonkin verran kyseenalaisia avauksia molarilla. Eikä tuo nyt muuten itseäni niin haittaisi, mutta olisin saanut siinä vielä pienen sauman takaa-ajoon kun koko pelin olin ensin itse alivoimalla, olisi pitänyt vaan itsekin hyökätä tylysti. Faith V Vanco ei myönnä tuota ja olisi kuulemma pitänyt ottaa videota. Molareilla availu nyt on periaatteessa se ja sama mulle, voi olla että nuo ei sitten ollut niin tiukkoja paikkoja että olisi pitänyt sulkea kiekko.