Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 090
  • 612

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Myös Winnipegin kanssa voitaisiin jatkaa n. 17min ottelu. =) Sekä Montrealia vastaan kanssa jäljellä peli.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mitens toi Montreal? Ei ole konepeluu päällä, onko mies yleensä pelit pelannut? Itsekään en enää kovin kauaa koneella ole joten menee omalta osaltani simuun jos mies ei kohta ole pelipaikoilla?
 

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
Joo eli calgary linjoilla vasta perjantaina, pistin jo liittymispyyntöä mutta seuraavan pelin kerkeen vasta perjantaina pelaamaan, joten vetäkää botteja vastaan :). Pahoittelut vielä että unohdin maanantaina laittaa konepeluun päälle.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mitens toi Montreal? Ei ole konepeluu päällä, onko mies yleensä pelit pelannut? Itsekään en enää kovin kauaa koneella ole joten menee omalta osaltani simuun jos mies ei kohta ole pelipaikoilla?
Montreal löytyi ja pelit pelattu!
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Bostonin osalta tuo maalivahdin peluutussääntö täytyy tarkistaa Raskin pelatuista otteluista (ettei ole yli 72). Chad Johnson on kahden pelin jälkeen lähetetty menolipulla Alaskaan miettimään vastausta kysymykseen "kuka minä olen?". Mies ei ainakaan tiedä olevansa maalivahti, kun uppoaa jäälämärit siniviivalta ilman maskin maskia. Toinen hyvä esimerkki on rannevedon torjuminen omaan kainaloon ja siitä maaliin.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Sama täällä Brian Elliott lähti hankkimaan kakkosveska kokemusta Columbuksesta joten katsotaan Halakin määrät myös kauden päättyessä.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louis koneella klo 17:30 ->
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitkä kaikki joukkueet tuolla oikeesti nyt on ilman gm:ää? Ihan helvetisti cpu pelejä näyttäis olevan tässä jaksossa, kyl on nättii!
 

larenso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oon nyt tässä pari päivää tapellut noiden yhteyksien kanssa, mutta millään en saa sitä kuntoon >:( Eli kun koitan liittyä noihin GMC peleihin, niin herjaa vaan että vastustaja poistui ottelusta/ tai ottelu ei saatavilla, ja sama homma kun muut koittaa liittyä mun peleihin. Kuitenkin tätä ennen pelit toimivat ihan hyvin, mutta yht'äkkiä lakkasi pelittämästä. Eli onkos jollain tietoa miten ton sais fiksattua? Jotain nat-yhteyksiä oon koittanu fiksata, mutta siitä mitään oo tullu =)
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon nyt tässä pari päivää tapellut noiden yhteyksien kanssa, mutta millään en saa sitä kuntoon >:( Eli kun koitan liittyä noihin GMC peleihin, niin herjaa vaan että vastustaja poistui ottelusta/ tai ottelu ei saatavilla, ja sama homma kun muut koittaa liittyä mun peleihin. Kuitenkin tätä ennen pelit toimivat ihan hyvin, mutta yht'äkkiä lakkasi pelittämästä. Eli onkos jollain tietoa miten ton sais fiksattua? Jotain nat-yhteyksiä oon koittanu fiksata, mutta siitä mitään oo tullu =)

Oletko kokeillu uudelleenkäynnistää modeemin? Itsellä ainakin korjaantui sillä joskus vastaava ongelma.
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Detroit linjoilla nyt. Täällä ois Winnipeg, Isles, Nashville, Carolina ja Ottawa vastassa. Tuun todennäkösesti vasta sunnuntaina pelaileen sit loput pelit pois mitä ei nyt pykee pelaan. Tulkaa kynnelle kykenevät!
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Vieläkö joku uskaltautuu yöpeleille?

Detroitin lisäksi vastassa Boston, Colorado, Ottawa ja St. Louis.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louis vielä odottelee Carolinaa, Coloradoa sekä Phoenixiä peleille. Miten porukat yleensä linjoilla?
 

Kurkijalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turtleneck
Mulla katkesi netti, kun pelasin Minnesotalla Winnipegiä vastaan. Jostain syystä näyttäisi olevan edelleen poikki, tätäkin viestiä kirjoittelen kännykän netin varassa... Onneksi matsi oli 1-1.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edit. Video or it didn't happen sanoo Faith V Vanco, antaa asian sitten olla jos tässä tarttis jotain todistusaineistoakin oikein olla.
 
Viimeksi muokattu:

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistäs tässä on oikein sitten kyse?

Alivoimalla ajan pelaamista ja siitä hyökkäyksen rakentelua, sekä jonkin verran kyseenalaisia avauksia molarilla. Eikä tuo nyt muuten itseäni niin haittaisi, mutta olisin saanut siinä vielä pienen sauman takaa-ajoon kun koko pelin olin ensin itse alivoimalla, olisi pitänyt vaan itsekin hyökätä tylysti. Faith V Vanco ei myönnä tuota ja olisi kuulemma pitänyt ottaa videota. Molareilla availu nyt on periaatteessa se ja sama mulle, voi olla että nuo ei sitten ollut niin tiukkoja paikkoja että olisi pitänyt sulkea kiekko.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alivoimalla ajan pelaamista ja siitä hyökkäyksen rakentelua, sekä jonkin verran kyseenalaisia avauksia molarilla. Eikä tuo nyt muuten itseäni niin haittaisi, mutta olisin saanut siinä vielä pienen sauman takaa-ajoon kun koko pelin olin ensin itse alivoimalla, olisi pitänyt vaan itsekin hyökätä tylysti. Faith V Vanco ei myönnä tuota ja olisi kuulemma pitänyt ottaa videota. Molareilla availu nyt on periaatteessa se ja sama mulle, voi olla että nuo ei sitten ollut niin tiukkoja paikkoja että olisi pitänyt sulkea kiekko.

Heti vaan uutta ilmoitusta, jos tällaista vielä ilmenee.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
CBJ pääsee taas huomenna illalla peleille, muutama matsi oli vielä pelattavana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös