Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 247
  • 612

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Carolinalla taitaa olla joku 10 ottelun tappioputki ihmispelaajia vastaan. Joko EASHL:n pelailu on johtanu käsittämättömän paskaan pelaamiseen, tai sitten pelityyli on muuttunut niin paljon ettei nykyiset taktiikat enää yksinkertaisesti sovi. Avausmaali omiin ja turhautuminen taattu, maalinteko kun tuntuu taas niin helvetin vaikeelta.

Treidejä voisi vaikka ehotella, niin saisi jotain pientä iloa synkkään marraskuuhun. Faulk, Sekera (loukkaantuneena vielä kymmenisen peliä, eli ensi jaksossa pelikunnossa) pakistosta ja hyökkäyksestä Tlusty, Larose voisivat vaihtua. Kehittyvä PP ja kehittyvä leftin OL voisi kiinnostaa.

No onnistuitpahan ainakin katkaisemaan umpisurkean esityksen tarjonneen Columbuksen 10 ottelun mittaiseksi kasvaneen pisteputken. Dubinskyn poissaolo näkyy uskomattoman paljon, suurempi menetys kuin mitä Gaborik oli.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Oli sitten pari pelaajaa loukkaantunut simu ottelussa (Ennis ja Foligno). Siis miten tämä homma oikein menee. Eli joka torstai klo.12 pelataan loput ottelut simuna, mitä ei olla keritty pelaamaan ihmistä/konetta vastaan siihen mennessä? Ymmärsinkö oikein? Ja siis yksi jakso kestää siis kuinka pitkään? Sori tyhmyyteni, mutta en ole koskaan ennen pelannut tätä pelimuotoa. Muutenkin on kyllä vielä hakemista noiden pelin valikkojen kanssa. Mutta todella kiinnostava pelimuoto on kyllä kyseessä.

edit. Colorado on vissiin ilman GM:ää ja tässä jaksossa vastassa, joten saako ottelun jo pelata konetta vastaan pois?
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oli sitten pari pelaajaa loukkaantunut simu ottelussa (Ennis ja Foligno). Siis miten tämä homma oikein menee. Eli joka torstai klo.12 pelataan loput ottelut simuna, mitä ei olla keritty pelaamaan ihmistä/konetta vastaan siihen mennessä? Ymmärsinkö oikein? Ja siis yksi jakso kestää siis kuinka pitkään? Sori tyhmyyteni, mutta en ole koskaan ennen pelannut tätä pelimuotoa. Muutenkin on kyllä vielä hakemista noiden pelin valikkojen kanssa. Mutta todella kiinnostava pelimuoto on kyllä kyseessä.

edit. Colorado on vissiin ilman GM:ää ja tässä jaksossa vastassa, joten saako ottelun jo pelata konetta vastaan pois?

Simuloinnit olleet ma ja to klo 12 päivällä, eli su ja ke illat/yötkin on vielä aikaa pelailla. Tämä tulee kuitenkin muuttumaan mikäli uutta komissaaria ei löydy, sillä itsellä on nyt viikonloppuna muutto edessä ja ensi viikolla alkaa työt. Koska korvaavaa komissaaria ei ole ilmoittautunut, niin jatkossa mennään ilmeisesti sen mukaan miten minun aikataululle käy. Ja kyllä saat pelata coloradon konetta vastaan.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Oli sitten pari pelaajaa loukkaantunut simu ottelussa (Ennis ja Foligno). Siis miten tämä homma oikein menee. Eli joka torstai klo.12 pelataan loput ottelut simuna, mitä ei olla keritty pelaamaan ihmistä/konetta vastaan siihen mennessä? Ymmärsinkö oikein? Ja siis yksi jakso kestää siis kuinka pitkään? Sori tyhmyyteni, mutta en ole koskaan ennen pelannut tätä pelimuotoa. Muutenkin on kyllä vielä hakemista noiden pelin valikkojen kanssa. Mutta todella kiinnostava pelimuoto on kyllä kyseessä.

edit. Colorado on vissiin ilman GM:ää ja tässä jaksossa vastassa, joten saako ottelun jo pelata konetta vastaan pois?
Jokainen jakso kestää 4-8 peliä? vähän vaihdellen. Olen ainakin itse ottanut käytännön että jos vastustajasta ei ole mitään kuulunut jakson aikana kun olen pelejä esim. täällä jatkoajassa kysellyt niin olen viimeisenä iltana ennen simua (Keskiviikko ja Sunnuntai) pelannut klo 21 jälkeen pelit pois konetta vastaan.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louisilla vastassa vielä Ottawa, Boston sekä Winnipeg. Milloinkas pääsette pelille?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kiitoksia tiedoista. Niin siis eli noilla jaksoilla ei ole mitään tiettyä aikaa esim. 3-5 päivää vaan ne menee otteluiden mukaan. Kieltämättä kuullostaa aika oudolta, mutta yritetään päästä hommaan sisään. Mitenkäs noi tuloksien päivämäärät heittää ihan miten sattuun tuossa tulokset sivulla? Mutta joo kyllähän tähän oppii, kun vaan nyt ymmärtää homman.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitoksia tiedoista. Niin siis eli noilla jaksoilla ei ole mitään tiettyä aikaa esim. 3-5 päivää vaan ne menee otteluiden mukaan. Kieltämättä kuullostaa aika oudolta, mutta yritetään päästä hommaan sisään. Mitenkäs noi tuloksien päivämäärät heittää ihan miten sattuun tuossa tulokset sivulla? Mutta joo kyllähän tähän oppii, kun vaan nyt ymmärtää homman.

1 sykli on siis 2 viikkoa tässä meidän liigan asetuksissa, eli jokaisessa jaksossa on aina 2 viikon ottelut kunkin joukkueen otteluaikataulusta. Seuraavaan jaksoon siirtymiset on aina nyt ollut sitten ma ja to.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Toronto ilmoittaa, etten ehdi pelaamaan ennen sunnuntai-iltaa, koska en ole kotona. Kuitenkin veljeni voi pelailla tunnuksellani boksilla, joten älkää ihmetelkö, jos olen online enkä vastaa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
St. Louisilla vastassa vielä Ottawa, Boston sekä Winnipeg. Milloinkas pääsette pelille?

Bostonin manageri vääntää joukkueelle taktiikkapapereita tänään ja huomenna klo 13.30-05.30. Näin ollen Boston on jäällä vasta sunnuntaina joskus yhden jälkeen. Sunnuntaina ei pitäisi olla ohjelmassa kodin ulkopuolella muuta kuin uimahalli-reissu, joten pääsen silloin hyvin peleille.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Penguins saattaa tälle illalle vielä käväistä linjoilla, mutta viimeistään sitten sunnuntaina peleillä. Muutto huomenna, niin pitää kamat laittaa kasaan tälle illalle.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Capitals kanssa vasta sunnuntaina peleillä. Laitoin jo livessä viestiä lopuille vastustajille, miten itselle tuolloin sopii.

Kannattaisiko komissaarin nyt laittaa jollekin muulle komissaarin oikeudet? Jos kiirettä pukkaa muuton / työn takia. Ja yleensä saattaa kestää tovi kunnes saa netin pelittään uudessa osoitteessa.

Itse olen lähes aina 12 aikoihin kotona maanantaisin ja torstaisin, niin voisin ottaa VÄLIAIKAISEN pestin, jos nyt todellakaan ei ole muita halukkaita tällä hetkellä?? Joskus harvoin on aamuvuoro, jolloin pääsisin vasta 15.00 aikoihin simuloimaan.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Capitals kanssa vasta sunnuntaina peleillä. Laitoin jo livessä viestiä lopuille vastustajille, miten itselle tuolloin sopii.

Kannattaisiko komissaarin nyt laittaa jollekin muulle komissaarin oikeudet? Jos kiirettä pukkaa muuton / työn takia. Ja yleensä saattaa kestää tovi kunnes saa netin pelittään uudessa osoitteessa.

Itse olen lähes aina 12 aikoihin kotona maanantaisin ja torstaisin, niin voisin ottaa VÄLIAIKAISEN pestin, jos nyt todellakaan ei ole muita halukkaita tällä hetkellä?? Joskus harvoin on aamuvuoro, jolloin pääsisin vasta 15.00 aikoihin simuloimaan.

Nettiliittymä on jo ennakkoon hoidettu, joten siltäosin ei pitäisi olla ongelmaa, mutta jatkossa en tosiaan pysty simuloimaan kuin iltaisin, jos ei joku toinen ota komissaarin tehtäviä hoitaakseen. Ja en todellakaan silloin ole odottelemassa 12 aikaan yöllä, että joku ehtii pelata pelinsä pois.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
PITx2, OTT ja EDM ottelut enää puuttuvat tästä jaksosta. Olen online n.klo22 asti.
 

huoh

Jäsen
Älkää pelatko Rangersin konetta vastaan, tuun heti pelailee, ko Komissaari ehtii vahvistaa hyväksymisen liigaan. Olen sitten tänään peleillä puolille öin.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Potkikaa Ottawa pois, ellei ole jo. Olen ollut viimeisen viikon sängynpohjalla ja lääkärissä. Nyt huomasin, että live-aikakin on loppunut, enkä hae lisää hetkeen, joten eroaminen on paras ratkaisu tällähetkellä.
Kiitokset peleistä!
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Winnipeg, Vancouver, San Jose, Kings, Anaheim, Phoenix.

Tänään mielellään suurin osa matseista pois. Huomen illalla ei kerkiä.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En ole nyt joutanut komissaarin hommia hoitamaan tuon muuton takia, mutta nyt on muutto hoidettu, mutta kaikki tavarat ei ole vielä paikallaan. Koitan saada boksin tässä tulille, niin voin hyväksyä rangersin liittymispyynnön ja laittaa komissaarin oikeudet toiselle. Simu voisi olla vaikka huomenna illalla, niin ehtii porukka pelata pelejä.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mihinköhän aikaan voi odotella Edmontonia ja Columbusta peleille?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Pahoittelut tän jakson passiivisuudesta Columbuksen suunnalta. Koko vkl vietetty tyttöystävän vanhempien luona, eikä ole oikein voinut alkaa boxia virittelemään olohuoneeseen... Mitenköhän sen simuloinnin suhteen, tuleeko puolilta päivin vai venytetäänkö iltaan niin kuin komissaari aiemmin ehdotteli.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Case Florida ja viesteihin vastaamattomuus

Tämä on hieno pelimuoto. Tässä on mukavia managereita mukana. Mutta sitten on niitä, jotka ei vastaa viesteihin tai eivät pysty sosiaalisesti kommunikoimaan.

Case Florida. Kyselin peliä torstai-iltana. Ei käynyt, fifa oli tärkeämpi. Sanoin pelin menevän sitten todennäköisesti sunnuntaiseksi. No sunnuntai-aamulla ei käynyt (ok, aina ei peli sovi ja pitää lähteä) ja mies sanoi tulevansa illalla takaisin. Odottelin siinä sitten kymmeneen asti boxi auki ja ei näkynyt. Jätin CPU:n Floridalle päälle kun ajattelin että mies tulee vielä myöhemmin linjoille. Ei näkynyt. Onko se niin vaikeaa kirjoittaa vaikka sitten palstalle, ettei pääse illalla peleille.
--> lopputulos: pannu jumissa hakkaan Florida-pelin ennen Nyr-La ottelua (jos simu tulee klo 12 en ehtisi pelaamaan sitä). Boxi vielä tilttaa kolmannessa erässä ja peli keskeytyy. Menkööt simuun saatana. Taitaa olla Florida samassa divisioonassa (?) ja yhden pelin olen pelannut ihmismanageria vastaan. Tilanne olisi ollut ok, jos olisi kirjoittanut palstalle ettei pääsekkään, niin ei olisi tarvinnut pannu jumissa yrittää pelata tuota. Huono tekosyy on se, että Eino vei sähköt ja mulla on Nokia 3310 käytössä enkä pääse kännykällä nettiin...

Viesteihin vastaamattomuus. Ihan noin yleisestikkin se tuntuu olevan vaikeaa kirjoittaa palstalle tai edes johonkin, jos kirjoittaa tänne tyyliin "mulla on tosi kiireinen jakso, pari tuntia yhteensä peliaikaa, joten laittakaa vastustajat viestiä milloin käy". Vittu yhtään viestiä en ole vastaavissa tilanteissa saanut. Nyt on vasta ensimmäinen kausi menossa... Jos tämä jatkuu niin en todellakaan meinaa olla enää liigassa mukana, en jaksa yksinkertaisesti kuluttaa aikaa tälläiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös