Case Florida ja viesteihin vastaamattomuus
Tämä on hieno pelimuoto. Tässä on mukavia managereita mukana. Mutta sitten on niitä, jotka ei vastaa viesteihin tai eivät pysty sosiaalisesti kommunikoimaan.
Case Florida. Kyselin peliä torstai-iltana. Ei käynyt, fifa oli tärkeämpi. Sanoin pelin menevän sitten todennäköisesti sunnuntaiseksi. No sunnuntai-aamulla ei käynyt (ok, aina ei peli sovi ja pitää lähteä) ja mies sanoi tulevansa illalla takaisin. Odottelin siinä sitten kymmeneen asti boxi auki ja ei näkynyt. Jätin CPU:n Floridalle päälle kun ajattelin että mies tulee vielä myöhemmin linjoille. Ei näkynyt. Onko se niin vaikeaa kirjoittaa vaikka sitten palstalle, ettei pääse illalla peleille.
--> lopputulos: pannu jumissa hakkaan Florida-pelin ennen Nyr-La ottelua (jos simu tulee klo 12 en ehtisi pelaamaan sitä). Boxi vielä tilttaa kolmannessa erässä ja peli keskeytyy. Menkööt simuun saatana. Taitaa olla Florida samassa divisioonassa (?) ja yhden pelin olen pelannut ihmismanageria vastaan. Tilanne olisi ollut ok, jos olisi kirjoittanut palstalle ettei pääsekkään, niin ei olisi tarvinnut pannu jumissa yrittää pelata tuota. Huono tekosyy on se, että Eino vei sähköt ja mulla on Nokia 3310 käytössä enkä pääse kännykällä nettiin...
Viesteihin vastaamattomuus. Ihan noin yleisestikkin se tuntuu olevan vaikeaa kirjoittaa palstalle tai edes johonkin, jos kirjoittaa tänne tyyliin "mulla on tosi kiireinen jakso, pari tuntia yhteensä peliaikaa, joten laittakaa vastustajat viestiä milloin käy". Vittu yhtään viestiä en ole vastaavissa tilanteissa saanut. Nyt on vasta ensimmäinen kausi menossa... Jos tämä jatkuu niin en todellakaan meinaa olla enää liigassa mukana, en jaksa yksinkertaisesti kuluttaa aikaa tälläiseen.