Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 235
  • 612

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
calgary olisi vielä ennen kymmentä tulossa linjoille (teikää ja edmontonia vastaan pelit viel :) jos et kerkeä enää pelaamaan silloin niin pelaa pois heti vaan niin ei mene simuun!
T:matti myöhäinen
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Koitetaas ny saada porukalla noi vapaat GM:n paikat täytettyä!

Colorado, Los Angeles, Islanders, Tampa Bay, (Florida) vapaana!
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louis peleillä vasta todennäköisesti sunnuntai esikoisen syntymän johdosta.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
St. Louis peleillä vasta todennäköisesti sunnuntai esikoisen syntymän johdosta.

Heikohko tekosyy pelaamattomuuteen! Ei vaan, onnea ensimmäisestä vekarasta!

Carolina nyt jonkun aikaa online, aamulla duuniin ja sitten pieneen reissuun. Maanantaina illasta vasta takaisin kotona, joten pahoittelut vastustajille.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Vaikka pelaa NHL:ää niin siltikö voi saada naisia? No leikki leikkinä ja onnittelut täältäkin suunnalta :)

Ensiks tuli naiset ja sitten GMC / EASHL pelit ja sen jälkeen ihmetellään kun hameväellä menee hermot pelaamiseen :)

Vitsi vitsinä, elikkä onnea vain Bluesin managerille esikoisesta!

Capitals on kyläilemässä porukoilla maanantaihin asti. Toki otin boxin mukaan, joten vastustajien kanssa voidaan sopia vaikka yv:llä pelien ajankohdista. (On tääkin naurettavaa että boxikin piti ottaa mukaan) :)
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louis siis tänään jälleen pelillä. Dallasin kanssa saatiin ottelu jo pelattua mutta mitenkäs, Columbus, Calgary, Edmonton, Vancouver sekä Minnesota?
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
San Jose ja Rangers jäljellä ! Toivottavasti ei joudu taas bottia vastaan läpsimään, kaksi peliä jo ollut tässä jaksossa.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Capitals pääsee puolen yön aikoihin (ehkä vähän aikaisemmin) linjoille. Joten vastustajat voivat pelata bottia vastaan JOS ei itse pääse tuolloin peleille. Vaihtoehtoisesti voin itsekin pelata botti matsin jos ei itseä nappaa.

Pahoittelut vastustajille epäaktiivisuudesta tässä jaksossa. Ottawa, Minnesota ja Buffalo taisi olla jäljellä olevat vastustajat.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Milloin Anaheim on tulossa linjoille?

On tämä ihmeellinen peli. Oli joku 5-6 pelin tappioputki, sitten loukkaantuivat ensiksi Krejci ja sitten Bergeron. Sentterikalustolla Savard-Kelly-Campbell-Spooner on tullut nyt viisi voittoa putkeen, ml. Lännen ykkösen ja kakkosen voittaminen. Savard & Kelly tehnyt maaleja vuorotahtiin!

Uusi hankinta Martin Erat on myös piristänyt peliä, kahteen peliin 1+2 tehot. Toinen uusi Eric Fehr ehti pelata vain erän verran kunnes hänet kolattiin rumasti selkään ilman jäähyä (17 ottelua saikkua). Tuona aikana miestä ehdittiin jo hehkuttamaan kolmesta loistavasta blokista samalla alivoimalla!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
San Jose hetken kuluttua linjoilla.
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Detroit online, vastassa San Jose ja Toronto.

E. Onko Toronto tulossa linjoille vai lätkyttelenkö konetta vastaan?
 
Viimeksi muokattu:

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Ottawa linjoilla ja olisi kiva saada nyt viimeistään matseja hoidettua.
Vastassa vielä: Washington, Montreal, Colorado ja Nashville.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Löytyykö sitä uutta komissaaria? Jos ei ala löytyä, niin pitää laittaa randomina jollekkin managerille komissaarin oikeudet. Itse en kohta jouda hommaa enää hoitamaan, ja ei kyllä enää jaksaisikaan sillä muut managerit ei tee tätä kovin helpoksi.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Jeps, meni sitten 3 peliä simuun! Vancouver, Calgary sekä Edmonton. Olin eilen käytännössä koko illan koneelle ja eipä noita joukkueita siellä aktiivisena näkynyt. Vancouverille laitoin viestiä mutta ei siihen vastannut. Calgary oli ainoa jolla oli konepeluu päällä, mutta en kerennyt enää sitä pelaamaan illalla ja nyt oli simu tullut joten se jäi sen takia pelaamatta. Vancouveria ei vaan pelit kiinnostanut ja Edmonton ei ollut koneella muutamiin päiviin ollutkaan.

Pakko vähän avautua, eli

1. Miksi sitä konepeluuta ei voida asettaa päälle? Mielestäni sen pitäisi olla pakollista jokaiselle joukkueelle ja pitäisi asettaa sääntö että mikäli ei erikseen ole ilmoittanut saa konetta vastaan pelata simua edeltävänä iltana klo 18 alkaen.

2. Mikä tekee viesteihin vastaamisesta niin vaikeata? Täällä on monta joukkuetta joille viestiä kun lähettää ei saa mitään vastausta?

3. Miksi ei voi ilmoittaa esim. tänne jatkoaikaan mikäli ei peleille pääse?

Ärsyttää suunnattomasti koska tämä on upea pelimuoto mutta muutama mätä omena pilaa tätä toiminnallaan, mun mielestä vaan helpommin jengi pihalle jos tunaroi eikä noudata sääntöjä.

Onko muuten Kärppä89 mahdollista että komissäärejä olisi esim. 2kpl? Silloin olisi helpompaa tehdä päätöksiä ulos potkimisien kanssa yms, eikä tarvitsisi aina järjestää kyselyä kaikkien kesken vaan komissäärit päättäisivät yksimielisesti miten toimitaan?

Btw, kiitos onnitteluista tännekin suuntaan. =)
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Redrebelille: Kävin onlinessa useammankin kerran illan aikana. Olisi varmaan pitänyt laittaa viestiä, haastoin sut 2 kertaa mutta et tullut kummallakaan kerralla. Jos itse olen livessä mutta en vastaa viesteihin, kannattaa pistää mulle yv:tä täällä jatkiksen puolella. Mulla on boksi ja tietokone kiinni samassa näytössä, joten liveviestit ei välttämättä tule heti perille.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko muuten Kärppä89 mahdollista että komissäärejä olisi esim. 2kpl? Silloin olisi helpompaa tehdä päätöksiä ulos potkimisien kanssa yms, eikä tarvitsisi aina järjestää kyselyä kaikkien kesken vaan komissäärit päättäisivät yksimielisesti miten toimitaan?

Btw, kiitos onnitteluista tännekin suuntaan. =)

Ei käsittääkseni ole mahdollista.
 

huoh

Jäsen
On tullut itelläkin ihmeteltyä, että miksi niihin viesteihin ei voi vastata. Floridan GM näky olevan online useampana päivänä ja laitoin muutaman viestin kaverille, että pääseekö peleille. Yhteenkään viestiin ei mitään vastausta. Miksi pitää ruveta pelaamaan tätä pelimuotoa, jos ei ole innostusta pelata tai edes vastata viesteihin? Kummastuttaa.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Redrebelille: Kävin onlinessa useammankin kerran illan aikana. Olisi varmaan pitänyt laittaa viestiä, haastoin sut 2 kertaa mutta et tullut kummallakaan kerralla. Jos itse olen livessä mutta en vastaa viesteihin, kannattaa pistää mulle yv:tä täällä jatkiksen puolella. Mulla on boksi ja tietokone kiinni samassa näytössä, joten liveviestit ei välttämättä tule heti perille.
Kiitos tiedosta, harmi että meni ohi. Tämä on nyt tästä eteenpäin tiedossa että näin on mutta tosiaan jos itselläni on tuo kone päällä niin en välttämättä koko ajan tuijota sitä ja nuo pelipyynnöthän katoavat viesteistä. Jos olisin sen huomannut niin olisin varmaan pommittanut sua enemmänkin.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Komissaari näköjään potkaissut meikäläisen aamulla liigasta että pääsi pelaamaan konetta vastaan. Älkää siis mielellään pelatko botti-Vancouveria vastaan, pyrin pääsemään peleille heti kun uusi liittymispyyntö hyväksytään...
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Pääsiskös tähän systeemiin vielä mukaan? Aikaa olisi riittävästi pelailla. Aika tuntematon pelimuoto, mutta katotaa miten homma lähtee käyntiin. Miten tähän liitytään ja mitkä joukkueet on vapaana?. BusinessInk82 on tagi.

Edit. Otin Buffalon käyttööni ja odotan hyväksymispäätöstä.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Pääsiskös tähän systeemiin vielä mukaan? Aikaa olisi riittävästi pelailla. Aika tuntematon pelimuoto, mutta katotaa miten homma lähtee käyntiin. Miten tähän liitytään ja mitkä joukkueet on vapaana?. BusinessInk82 on tagi.

Edit. Otin Buffalon käyttööni ja odotan hyväksymispäätöstä.
Hieno pelimuoto on kysessä joten suuresti tervetuloa EASHL joukkuetoveri. Käy tsekkaamassa säännöt ensimmäisestä viestistä ja ei muuta kuin mukaan peleihin!
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Tervetuloa Sim_Sam, EASHL joukkuetoveri!

Näyttäisi olevan Capitalsilla marathon jakso: BUF, SJ, PIT, CBJ, NYR, OTT, NJ ja MTL olisi vastassa. Ja sitten tietenkin olen iltavuorossa koko viikon.. Capitals paikalla tässä jaksossa : Tänään Nyt - 13.15, 23.30- 01.00. Keskiviikkona 11-13 ja 22-00. Ilmoitelkaahan vastustajat joko tänne tai yv: llä milloin pääsisitte peleillä.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louisilla jäljellä vielä Anaheim sekä Detroit. Huikea jakso ollut ja nyt 4 pelin voittoputkessa joukkue seilaa. Eilen kaatuivat Rangers, Kings, Devils sekä Coyotes, Come on Blues!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös