Xbox 360: NHL 12-liiga

  • 14 645
  • 161

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari matsia tuli lätkittyä "paikallisvastustajaa" vastaan:

H: Boston @ Montreal 5-4 ot.
V: Montreal @ Boston 5-1

Tasaisia matseja. Ekassa vitutti ihan saatanasti kun kaveri tasoitti joku 5 sekkaa ennen loppua. Toisessa sain sitten onneks komian revanssiin. Kiitti peleistä.

Huomenna Montreal linjoilla neljän jälkeen, tulkaa pelaan pelejä pois niin pääsis pikkuhiljaa kohti poffeja.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ei onnistu enään liittyä liigaan?

Ainakaan salasanaa ei hyväksy meikäläisellä.

Suurimmalla osalla pelaajista on jo lähemmäs kaksikymmentä peliä pelattuna, joten näillä mennään liigan loppuun asti.

Pelejä saa muutenkin pelata. Tiiviin alun jälkeen on ollut todella hiljaista eikä pelihaastoihin saa vastausta vaikka vastustajan tila olisikin "Navigating menus".
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelejä saa muutenkin pelata. Tiiviin alun jälkeen on ollut todella hiljaista eikä pelihaastoihin saa vastausta vaikka vastustajan tila olisikin "Navigating menus".

Niimpä... Itse ainakin oletan, että jos on "navigatin menus" tilana, vastustaja hyväksyisi haasteen tai ainakin laittaisi viestiä jos ei peli käy. Turhauttavaa edes laitella haasteita kun ei niihin koskaan saa vastausta. :p

Montreal on huikeassa kolmen(!) ottelun voittoputkessa, kun Philadelphiasta irtosi kaksi voittoa ensin vieraissa 2-4 ja sitten kotihallissa 2-1 (ei hajuakaan oliko nuo oikeat lukemat).

Montrealin tilastot näyttävät tällä hetkellä 9-9-x (x=en muista)
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nyt on huttiin jo palanu käpy kiinni, joten minäkin oon taas aikalailla aina valmis liigamatsiin kun joku vaan haluu vääntää.
Itseasiassa nyt linjalle jos pelaajia löytyisi.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Montreal jatkoi runkosarja-urakkaa ja voittoputki on nyt neljän ottelun mittainen. Alkukausi oli surkea mutta vähän parempaan suuntaan on menty.

St. Louisia vastaan irtosi kotihallissa puhdas 6-0 voitto. Kaverillakin oli pari mojovaa paikkaa ja ainakin yksi veto jäi kilisemään ristikoihin, mutta maalivahtien torjunnat 10-34 kertovat myös omaa totuuttaan. Täytyy sanoa että oli paria tilannetta lukuun ottamatta hyvin pelattu matsi itseltäni, kerrankin. Kiitos pelistä!

Vielä siellä on useampaa sälliä vastaan molemmat pelit pelaamatta. Paria en ole muistaakseni kertakaan nähnyt samaan aikaan linjoilla, ja pari muuta on aina ollut pelaamassa eashl:ää tms kun on koittanut saada pelejä aikaiseksi...
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
St. Louisia vastaan irtosi kotihallissa puhdas 6-0 voitto. Kaverillakin oli pari mojovaa paikkaa ja ainakin yksi veto jäi kilisemään ristikoihin, mutta maalivahtien torjunnat 10-34 kertovat myös omaa totuuttaan. Täytyy sanoa että oli paria tilannetta lukuun ottamatta hyvin pelattu matsi itseltäni, kerrankin. Kiitos pelistä!

Kova oli vastutaja, torjunnoista todellakin näkee kuka peliä selvästi hallitsi eikä itselle jäänyt mitään saumaa. Liekö aamun ensimmäinen peli niin meni päin p*rsettä meikällä. Kiitos pelistä!

Tuli myös pelattua sarjakärki Sharksia vastaan ja jatkoaikatappio 4-3 (vai 3-4 en muista), tasainen peli oli molemmilla olisi ollut paikkoja ratkaista peli varsinaisella peliajalla sekä Oshielle tuli todella loistava onepaikka jatkoajalla ennen Pavelskin lämärimaalia. voivoi oshie kun et tehnyt...

Itselläni pelin taso laskenut kuin lehmän häntä. Taisi olla 8 voittoa ja 2 tappiota, nyt taitaa olla 10 voittoa ja 10 tappiota aika lähelle. Toivotaan parannusta peliini ja koitan olla linjoilla mahdollisimman aktiivisesti!

PS KAIKKI PELAAJAT VAIHTOKELPOISIA SAA EHDOTTAA TREIDEJÄ
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Muutamaan kertaan ollut linjoilla viime aikoina, mutta sitten on muut olleet poissa tai pelaamassa. Parina päivänä olen sitten itse pelannut muuta, kun ei ole muita näkynyt ja silloin on kutsuja tullut.

Itseasiassa nyt voisin ottaa pelin tai pari, jos joku on linjoilla. Tulkaa huutelemaan Ripa89:ä. Lupaan olla huono vastustaja! Ja tähän hymiö. Eiku...
 

trap

Jäsen
Paria "Navigating Menus" -tilassa ollutta äijää tuli taas haastelttua ilman vastakaikua. Näissä vois tosiaan jotain ilmoittaa viestillä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Paria "Navigating Menus" -tilassa ollutta äijää tuli taas haastelttua ilman vastakaikua. Näissä vois tosiaan jotain ilmoittaa viestillä.

Olen itse muutamana iltana roikkunut kanssa linjoilla koittaen saada peliä aikaiseksi. Lopulta kone on jäänyt päälle ja enpä ole huomannut tsekata viestejä, eli siellä on pari kertaa ollut joltain viestiä.

Mulle voi heittää haasteen, vaikka olisi peli menossa. Jos ei eashlää ole menossa, niin voin quitata muista matseista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh... Kunnon haista paska -pelejä Tampa Bayta vastaan. (hymiö?) Noh, pisteet jaettiin 3-3 ja kaikille jäi hyvä mieli jne.

Huomenna ja viikonlopun aikana vois Montreal tahkota lopun runkosarjan, jos vaan saadaan pelit aikaseksi.
 

trap

Jäsen
Heh... Kunnon haista paska -pelejä Tampa Bayta vastaan. (hymiö?) Noh, pisteet jaettiin 3-3 ja kaikille jäi hyvä mieli jne.

:-D Joo. Eka peli oli vähän samanlainen mitä mulla just sitä ennen, kävi hirveä hillo maalien kanssa ja pääsin johtoon. Ansaittu voitto sulle siitä. Toisessakin olin aika kusessa, mutta niin vaan saatiin raavittua voitto. Ja toi aiempi peli oli siis Washingotina vastaan, olin kyllä siinä myös selvästi huonompi, mutta veskaritkaan ei saanut oikein mitään kiinni (ekat 5 vetoa 4 maalia), ja AI-äijät otti kivasti kakkosia.

Samat sanat, mielellään runkosarja pakettiin mahdollisimman nopeasti. Mulla on varmaan top6 tai top7 kokonaan kohdattu, eli sikäli pitäisi olla mahdollisuudet pleijareihin, vaikka pelit onkin menneet 5-13-5 tjsp.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kolme peliä, kolme voittoa ja viisi peliä runkosarjaa jäljellä. Näissä kolmessa pelissä Tampaa ja Carolinaa vastaan onnistui lähes kaikki ja varsinkin ykköskenttä Ovechkin-Bäckström-Pääjärvi oli liekeissä. Joka jampan pistemäärä näissä kolmessa matsissa ylitti 10p.

Tulokset:

Washington - Tampa 10-2
Washington - Carolina 5-0
Carolina - Washington 3-4ja.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Kolme peliä, kolme voittoa ja viisi peliä runkosarjaa jäljellä. Näissä kolmessa pelissä Tampaa ja Carolinaa vastaan onnistui lähes kaikki ja varsinkin ykköskenttä Ovechkin-Bäckström-Pääjärvi oli liekeissä. Joka jampan pistemäärä näissä kolmessa matsissa ylitti 10p.

Tulokset:

Washington - Tampa 10-2
Washington - Carolina 5-0
Carolina - Washington 3-4ja.

Carolinasta päivää. Täytyy myöntää että huumori oli koetuksella, ekassa pelissä kaikki täysin vihkoon, sun ovechkinit ja pääjärvet heitti kiekkoa byyriin miten päin tahansa. Toisessa pelissä peli oli koko ajan hallussa kunnes jotenkin uskomattomasti wardi heitti kiekon omiin kun jaoin sitä sivulle?! Olen rehellinen - ja sanojeni mies - ja totean ettet ansainnut jälkimmäisestä pelistä kyllä pisteen pistettä :) Kyllä, *tutti.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Montrealin taival jatkui kahdella tappiolla Nashvillea vastaan. Molemmat pelit oli tiukkaa puolustustaistelua eikä maalipaikoilla mässäilty, siitä kertoo pelien tulokset: 0-1 rankkareiden jälkeen ja 1-2.

Ehkä pistejako 3-3 olisi ollut oikeudenmukaisinta. Toisessa pelissä. Joskin täytyy sanoa että vaikka puolustin ihan hyvin, en ajanut itseäni montaakaan kertaa ulos tilanteista jne, oli kaverilla silti molemmissa peleissä pari todella vaarallista paikkaa ja taisi tolppakin kerran kilistä. Itselläni taisi olla yksi puhdas läpiajo ja yksi puolittainen, jossa Rinne veti lämäristä haamukopin räpylällä. Molemmissa peleissä vein vedot varsin selvästi mutta eipä montaa vetoa ns. ykkössektorilta tullut. Mielikuvitus loppui hyökkäyspelissä kesken.

Toisessa pelissä Nashvillen eka maali oli nätti kuvio jonka päätteksi kiekko ikävästi lirui maaliin. Toinen maali olikin sitten sellainen että ohjain tipahti sohvalle (koska tuli ½min ennen pelin loppua)...

Kiitos joka tapauksessa matseista! Nää oli kuitenkin sellasia matseja että oli ihan mukava pelata koska aika taitava kaveri oli vastassa ja sai puolustaa todella tarkasti. Eikä ollut mitää pelleilyä kuten ajanpeluuta yms. paskaa mukana lainkaan, propsit siitä.

edit: Siellä on parilla joukkueella, kuten Vancouverilla ja New Jerseyllä aika vähän pelejä pelattuna... Ja paria jamppaa en ole ite nähnyt vielä kertaakaan onlinessa. Saas nähdä koska saadaan runkosarja loppuun, jos saadaan. :/
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
porukkaa vaan pellolle jos ei maistu pelit. Joku dedis vaan käytäntöön!

Tossa iltapäivällä kun töistä kotiudun, niin kurkkaan tuon pelattujen pelien määrän ja asetan sen mukaan deadlinen. Ne jengit jotka ovat runkosarjassa ns. alemmassa kastissa, potkin armotta pellolle mikäli tietty määrä pelejä ei kerry deadlineen mennessä.

PS: uskon että otti päähän, itse nauroin myös sille Wardin kämmille. Ja myönnetään, että ilman sitä maalia en olisi jatkoajalle asti selvinnyt :)
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
edit: Siellä on parilla joukkueella, kuten Vancouverilla ja New Jerseyllä aika vähän pelejä pelattuna... Ja paria jamppaa en ole ite nähnyt vielä kertaakaan onlinessa. Saas nähdä koska saadaan runkosarja loppuun, jos saadaan. :/

New Jersey tänään n. klo. 21 pitkästä aikaa linjoilla! FIFA on vienyt mielenkiinnon, mutta tänään voisin laittaa änärin sisään, että saadaan tätä liigaa eteenpäin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Minä taidan joutua luovuttamaan kärkihevosena.
Boksiin iski RROD ja uutta en ole ostamassa ja katselee nyt jos tuon ruoskan tuosta vielä henkiin saa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä saanut eilen yhtäkään peliä aikaiseksi ~2 tunnin aikana vaikka siellä oli pari/kolme vastustajaa onlinessa. :/ Turhauttavaa... Taidan tästä lähin vaan tyytyä odottelemaan jos joku muu sattuis laittamaan viestiä / haastamaan.

Joku deadline tähän ois hyvä asettaa, että saadaan playoffitkin tän vuoden puolella pyörimään.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Eipä saanut eilen yhtäkään peliä aikaiseksi ~2 tunnin aikana vaikka siellä oli pari/kolme vastustajaa onlinessa. :/ Turhauttavaa... Taidan tästä lähin vaan tyytyä odottelemaan jos joku muu sattuis laittamaan viestiä / haastamaan.

Joku deadline tähän ois hyvä asettaa, että saadaan playoffitkin tän vuoden puolella pyörimään.

Laitoin sinulle varmaan yli 5 kertaa haasteen, mutta ilmeisesti se ei tullut perille. Laitoin myös viestiä Liven kautta, mutta et tainnut niitä huomata. :) Sinun haasteesi tuli kaksi kertaa perille ja molemmilla kerroilla kun yritin liittyä peliin niin tuli vain teksti, että vastustaja on lähtenyt pelistä, vaikka aikaa ei juuri ehtinyt kulua.

Devils voi pelata tänään kello kahdentoista aikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös