Jackie Moon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vihreet ja punaset.
GAMe 1:
Varsinainen peliaika tasan 3-3, todella tiukkaa vääntöä molemmilla kohtailaisen hyviä maalipaikkoja. Itse onnistuin turhimaan 2 rankkaria.
Jatkoajalla tais JackieMoon saada kiekon maaliviivalle asti kahden tolpan kautta, muttei maalin asti kuitenkaan ja ratkaisu venyi rankkareille. Ainoana onnistujana kisassa oli TJ Oshie ja näin 2 pistettä Bluesille ja 1 Wildille
Game 2:
Tulihan se ensimmäinen tappiokin. Loppulukemat 2-5 Wildille. Kova yritykseni saada maalia 2-3 tappioasemasta ei onnistunut ja vastustaja iski 2 maalia loppuminuuteilla.
Kiitokset peleistä Jackiemoonille, kova oli vastustaja!
Kiitos itsellesi. Oli kyllä tosi hyvät pelit!
Niistä ketä vastaan olen pelannut niin sä olet ollut kyllä kaikista paras PELAAJA. Moni muu on ollu semmosta mailannosto-helvettiä että ihan hitusen menee hommasta maku. Ihan sama missä olet niin toinen vaan nostaa mailaa 24/7, vittu mitä paskaa ja ihanan realistista. Hämäriä ja humalaisia muistoja illasta jäi illasta myös... Joku koitteli niitä harvinaisen mulkkuja maaleja, eli heittää lörppy siniseltä ja sitte riparit sisään kun molarit ei niitä haltuun ota. Samaa shittiä kun edellisessäkin änärissä. Illan viimenen matsi kääntyi tappioksi kun netti tökki niin perkeleesti. Siihen ne pelit sitten oli lopetettavakin. Ei sillä, hyvä tais olla kyllä vastustajakin...
Kyssäreitä:
-Saako tehdä treidejä?
-Montako kertaa pelataan jokaista joukkuetta vastaan? Jotkut kun kutsuili kolmanteenkin peliin ja itse olen ymmärtänyt että sarja on x 2.
-Voiko toinen joukkue olla kaikissa peleissä kotijoukkue? Eikö olis ihan reilua olla se vuorotellen.
-Mitä jos netti pätkäsee kesken matsin, eli onko se sitten voi voi ja kättä housuun? Ainakin eilen serverit kettuili ihan kiitettävästi.