Xbox 360: NHL 12-liiga

  • 14 649
  • 161

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Tulipas sitä vielä illalla käytyä ottamasa kuonoon Flyerssiltä ja Hurricanesilta.

Molemmissa peleissä olin selvä altavastaaja, eikä oikein mitään mahdollisuuksia ollut.

Kiitokset hyvistä peleistä!

EDIT: Huhhuh riittääpäs draamaa!

Aluksi peli Predatorssia vastaan ja sieltä rankkareiden jälkeen 1-2 kuokkaan.
Jatkoajalla sain kiekon ylärimaan 2 sekuntia ennen loppua siitä kun olisi mennyt sisään... rankkareissa kikkani eivät pureneet ja extrapojo Predatorsseille

Heti putkeen toinen peli Flyerssiä vastaan. Ensimmäiset kaksi erää tiukkaa vääntöä maalipaikkoja ollessa molemmilla, mutta onnistuin käyttämään omat paikkani paremmin tilanteen ollessa kahden erän jälkeen 4-1. Onnistuin kuitenkin kusemaan johtoasemani viimeisellä minuutilla tilanteesta 4-2 ->> 4-4.

Jatkoajalla David Perron kuitenkin ratkaisi pelin hyväkseni.

Kiitos TODELLA tiukoista peleistä!

EDIT 2:
Pelattiimpas vielä toinen peli Hurricanesin kanssa. 0-4 turpiinhan sieltä tuli..

Carolina paukutti 4 maalia avauserään ja Halakin luukulle. Viimeiset 2 erää sitten taputeltiin nollanollaa..

Kiitokset hyvästä pelistä!
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
GAMe 1:

Varsinainen peliaika tasan 3-3, todella tiukkaa vääntöä molemmilla kohtailaisen hyviä maalipaikkoja. Itse onnistuin turhimaan 2 rankkaria.
Jatkoajalla tais JackieMoon saada kiekon maaliviivalle asti kahden tolpan kautta, muttei maalin asti kuitenkaan ja ratkaisu venyi rankkareille. Ainoana onnistujana kisassa oli TJ Oshie ja näin 2 pistettä Bluesille ja 1 Wildille

Game 2:

Tulihan se ensimmäinen tappiokin. Loppulukemat 2-5 Wildille. Kova yritykseni saada maalia 2-3 tappioasemasta ei onnistunut ja vastustaja iski 2 maalia loppuminuuteilla.

Kiitokset peleistä Jackiemoonille, kova oli vastustaja!

Kiitos itsellesi. Oli kyllä tosi hyvät pelit!

Niistä ketä vastaan olen pelannut niin sä olet ollut kyllä kaikista paras PELAAJA. Moni muu on ollu semmosta mailannosto-helvettiä että ihan hitusen menee hommasta maku. Ihan sama missä olet niin toinen vaan nostaa mailaa 24/7, vittu mitä paskaa ja ihanan realistista. Hämäriä ja humalaisia muistoja illasta jäi illasta myös... Joku koitteli niitä harvinaisen mulkkuja maaleja, eli heittää lörppy siniseltä ja sitte riparit sisään kun molarit ei niitä haltuun ota. Samaa shittiä kun edellisessäkin änärissä. Illan viimenen matsi kääntyi tappioksi kun netti tökki niin perkeleesti. Siihen ne pelit sitten oli lopetettavakin. Ei sillä, hyvä tais olla kyllä vastustajakin...

Kyssäreitä:
-Saako tehdä treidejä?
-Montako kertaa pelataan jokaista joukkuetta vastaan? Jotkut kun kutsuili kolmanteenkin peliin ja itse olen ymmärtänyt että sarja on x 2.
-Voiko toinen joukkue olla kaikissa peleissä kotijoukkue? Eikö olis ihan reilua olla se vuorotellen.
-Mitä jos netti pätkäsee kesken matsin, eli onko se sitten voi voi ja kättä housuun? Ainakin eilen serverit kettuili ihan kiitettävästi.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pienen sekaannuksen takia saan pelin vasta ensi viikon puolessa välissä, mutta sitten pelailen kyllä aktiivisesti pelejä pois.

edit. Yllättäen tuote olikin varastosta loppunut, joten en uskalla sanoa tarkkaa päivämäärää milloin voisin aloittaa pelailun. Jos täällä on vielä joku innokas ilman paikkaa niin voisin kyllä antaa paikkani hänelle.
 
Viimeksi muokattu:

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Pelattiimpas vielä toinen peli Hurricanesin kanssa. 0-4 turpiinhan sieltä tuli..

Carolina paukutti 4 maalia avauserään ja Halakin luukulle. Viimeiset 2 erää sitten taputeltiin nollanollaa..

Kiitokset hyvästä pelistä!

Joo oli kyllä aikamoinen ensimmäinen erä, kaikki upposi ja onnistui. Taisiko mulla ollu 6 vetoa joista 4 upposi? Tosin okei, kyllähän ne oli ihan tekemällä tehtyjä mutta kuiteskin.. :) Loppu peli mulla ainakin meni vähän läpysttelyksi ja pyrin vaan kontrolloimaan kiekkoa ja välttää päästämään vastustajaa ylivoimahyökkäyksiin.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jäikös joku rannalle ruikuttamaan? Multa vois vapautua paikka kun ei aika välttämättä riitäkkään pelaamaan vaaditussa ajassa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Kylläpäs oli maalit tiukassa Kingsin ja Pensin välisessä ensimmäisessä matsissa. JKaapin Pens hallitsi matsia läpi ottelun, sain painetta hyökkäyspäähän ainoastaan ylivoimalla. Ottelun voittomaalin teinkin sitten n. 20sek ennen loppua Suomen oman pojan Matt Niskasen istuessa kakkosta ja voitin 0-1.

E: Seuraava matsi sitten vieraissa olikin selkeä tappio lukemin 1-5.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Viimeinkin uusi online pass ja homma toimii. Kymppiminsan päästä minä valmiina ensimmäisiin peleihin.

e. GT: Ripa89
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Noniin, eilen sain minäkin aloitettua liigan 4 ottelulla vanhoja kunnon rivalry pelaajia vastaan.
Ensin 2 ottelua JiVen Nashvilleä vastaan. Ensimmäisestä tuloksena 5-1 tappio ja toisessa sitten 5-4 ja. voitto. Olin oikeastaan aivan hukassa molemmat ottelut eikä oikein missään vaiheessa tuntunut, että peli olisi ollu minun hallussa. Toisessa ottelussa mystinen herääminen kolmannessa erässä ottelun ollessa jo 4-0 nasuleille ja siitä nousu kylkeen kiinni viimeisellä minuutilla.

Toiset kaksi ottelua oli Jääkaapin Penssiä vastaan, joista tuloksena nihkeä 2-1 kotivoitto ja rouhea 7-0 vierastappio. Ei ollut kummassakaan mitään jakoja, mutta onneksi edes sai puolitettua pisteet tästäkin.

Johtopäätöksenä näiden 4 ensimmäisen livepelin jälkeen tuntuu, että tässä versiossa on hurjassa apua jos on kotijoukkue. Molemmat voitot siis otin kotona ja vieraissa tuli sitten kylmää kyytiä oikein kunnolla. Jospa sitä taas ajan mittaan oppisi tätäkin pelaamaan. Taktiikkaa minulla ei tuntunut olevan nyt missään ottelussa.

Kiitos vastustajille olihan se taas mukavaa vaikka turpaan tulikin. Tänään kahden jälkeen linjoille.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
JKaapin pingviinit oli kova vastus, mutta onnistuin kampeamaan voiton 4-3 lukemin. Tiukkaa vääntöä oli viimoseen asti - koska toinen peli? :)

PS. Canesin viivelähdöt oli myrkkyä! =D
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäikös joku rannalle ruikuttamaan? Multa vois vapautua paikka kun ei aika välttämättä riitäkkään pelaamaan vaaditussa ajassa.

Minä kyllä voisin ottaa Sabresin haltuun, jos Loonie ei tosissaan ehdi pelailla? Aikaa mulla kyllä on ainakin :)

Ehditkö jo kuitenkin liittyä liigaan?

GT: decireko
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Lackun devilsiä ja juteenin avsia vastaan yhdet pelit pelattu ja Devilsille jatkoaika tappio kärsittynä ja Avsille sitten varsinaisella ihan 4-3 lukemin tappio.
Mä oon vaan viel aivan hukassa tässä. Tuntuu ettei mikään onnistu ja taktiikkaahan mulla ei tunnu olevan nimeksikään, yv ei toimi, omiin vuotaa kokoajan.
Nooh jospa yrittäisin lohduttautua ja selitellä, että kaikki vastustajat on ollut liigan kärkiporukoita.........
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mä olen pelannut niin vähän eläviä vastaan, ettei oikeen homma toimi. Varsinkin onlinessa on todella vaikeaa ja tukkaan tulee rankasti. Joku ehtii vielä nopeasti voittamaan, jos haluaa. Poistun treeneihin seiskan aikaan.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turnaus avattu Buffalon osalta:

Sharks - Sabres 2-3 rl.
Sabres - Sharks 1-2 rl.

Oilers - Sabres 2-1 ja.
Sabres - Oilers 3-4 rl.

Ainakin tuli pisteitä napsittua joka pelistä, vielä kun osaisi kääntää tiukat pelit voitoksi. Kiitokset peleistä, tasaisia vääntöjä
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan nyt saatana taas. Oiskohan ollut toinen erä menossa Joken Sharkseja vastaan, mun 3-2 johdossa ja yhteys EA:n palvelimille *poks* -> 0-3 häviö. Oli kyllä melkoista hawaijikiekkoa tuohon saakka, en ainakaan ite osaa puolustamista sitten yhtään tässä uudessa änärissä (vielä).

Tänään Habs linjoilla joskus puoli seittemän jälkeen koko illan, tulkaas pelaileen.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Voihan nyt saatana taas. Oiskohan ollut toinen erä menossa Joken Sharkseja vastaan, mun 3-2 johdossa ja yhteys EA:n palvelimille *poks* -> 0-3 häviö. Oli kyllä melkoista hawaijikiekkoa tuohon saakka, en ainakaan ite osaa puolustamista sitten yhtään tässä uudessa änärissä (vielä).

Tänään Habs linjoilla joskus puoli seittemän jälkeen koko illan, tulkaas pelaileen.

Joo, harmitti hieman kun katkes. Oli mukavaa coast to coastia menossa ja ois voinu ihan kumpaan suuntaan vaan kääntyä peli. Nooh tänään vois vaikka illallla toisen osan ottaa jos täl kertaa päästäis loppuun asti.

Sharks on kuin onkin viime viestin jälkeen päässyt himpunverran paremmin peliin sisään ja tällä hetkellä tilasto näyttää 7-3-3.
Taktiikkaa ei ole vieläkin tai jos on niin sen nimi on hallittu kaaos. Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Tällä hetkellä porskutetaan 5 pelin voittoputkessa.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Täytyy antaa propsit kaikille joita vastaan Hurricanes(GT:utaNishu) jo ehtinyt pelata, peli on näyttäny ihan jääkiekolta! Hemmetin tasaisia vääntöjä ollut järjestään, mitä nyt muutamassa pelissä olen päässyt karkaamaan otteluiden alussa tai vastaavasti pelaajillani on ollut ladon_ovi-syndrooma ja Wardilla kiekko polttanut ja omissa on helissyt.

Jatketaan harjoituksia, tänään varmaan linjoilla iltasella - mikäli jotakuta kiinnostaa ottaa miehestä mittaa! :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Epätoivoisia treidiehotuksia viljelty taas joka suuntaan. Etsin itselleni paria laituria, joten tarjouksia saa heittää. Semin ja Ovy irtoaa isommilla kaupoilla, joissa molemmille tulee win-to-win situation. Bäckströmiä oon tarjonnut mm. Juteenille Duchenea vastaan, joten koko ykköskenttä voidaan tarvittaessa treidata kokonaan uuteen.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Änäri tulikin jo tänään kotiovelle, joten Ducks aloittaa pelinsä varmaan tänään illalla, jos vastustajia löytyy :)
 

trap

Jäsen
Kerrottakoon myös että Tampa Bay aloittaa pelinsä luultavasti perjantaina. Torstaina tulee hilloa liveen, mutta ilta menee aika myöhäiseksi Lahden reissun takia.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Habs linjoilla ja koitin muutamalle jo haastetta pistää, muttei vastausta kuulunut. Kuseeko online tällä hetkellä? Jos ei niin pelaamaan sieltä! :)

edit, pelattuja pelejä:

H: Sharks @ Canadiens 5-2
V: Flames @ Canadiens 0-4
V: Avalanche @ Canadiens 3-4 OT.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös