Topnaattori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho ja Kulman Pojat
Tuossa tapauksessa ymmärrän toki harmituksen, kun on jokin toinenkin asia hoidettavana samaan aikaan. Mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla, miksi niitä uusintoja ei saisi edes niistä takatolppa-maaleista katsella? Minulle se ainakin luo peliin tunnelmaa ja saa pelin tuntumaan sellaiselta ettei sitä vain husaistu tuosta noin. Puhtaana vittuiluna en uusintoja katsele.Mulla meinasi kanssa palaa hihat edmontonia vastaan pelaillessa, kun niitä helvetin takatolppasyöttöjä piti katsoa uusiksi ja kun vielä osuivat juuri niihin hetkiin, kun sain skidin hiljaiseksi, niin ei tosiaan olisi ollut aikaa kyyläillä niitä.
Mielestäni kaikki maalini ovat hienoja... (tähän vapaavalintainen hymiö)Ite katson lähinnä uusinnat silloin jos tulee oikeasti omasta mielestäni hieno
Tyhjään tehdyn maalisi ainakin sain katsella. Ja tosiaan en kaikkia maaleja vastustajalta katso, vain semmoiset mistä näkee teinkö jotain tosiaan väärin ja mainitsemasi hienot maalit.Ps. Et ainakaan mun maaleja uusintoina kattonut. :'(
Eiköhän tämä ole minun osaltani käsitelty, tosin tuohon yhteen kysymykseen olisi kiva kuulla vastaus. Ja mainittakoon, että Edmontonia vastaan joudutte katsomaan maaleista uusinnat, pahoittelut jo etukäteen.
Philadelphia, Dallas ja Pittsburgh, koska pelataan puuttuvat matsit?