Xbox 360: NHL 12-liiga vol. 2

  • 5 380
  • 79

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Mulla meinasi kanssa palaa hihat edmontonia vastaan pelaillessa, kun niitä helvetin takatolppasyöttöjä piti katsoa uusiksi ja kun vielä osuivat juuri niihin hetkiin, kun sain skidin hiljaiseksi, niin ei tosiaan olisi ollut aikaa kyyläillä niitä.
Tuossa tapauksessa ymmärrän toki harmituksen, kun on jokin toinenkin asia hoidettavana samaan aikaan. Mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla, miksi niitä uusintoja ei saisi edes niistä takatolppa-maaleista katsella? Minulle se ainakin luo peliin tunnelmaa ja saa pelin tuntumaan sellaiselta ettei sitä vain husaistu tuosta noin. Puhtaana vittuiluna en uusintoja katsele.

Ite katson lähinnä uusinnat silloin jos tulee oikeasti omasta mielestäni hieno
Mielestäni kaikki maalini ovat hienoja... (tähän vapaavalintainen hymiö)

Ps. Et ainakaan mun maaleja uusintoina kattonut. :'(
Tyhjään tehdyn maalisi ainakin sain katsella. Ja tosiaan en kaikkia maaleja vastustajalta katso, vain semmoiset mistä näkee teinkö jotain tosiaan väärin ja mainitsemasi hienot maalit.

Eiköhän tämä ole minun osaltani käsitelty, tosin tuohon yhteen kysymykseen olisi kiva kuulla vastaus. Ja mainittakoon, että Edmontonia vastaan joudutte katsomaan maaleista uusinnat, pahoittelut jo etukäteen.

Philadelphia, Dallas ja Pittsburgh, koska pelataan puuttuvat matsit?
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Milloin sopisi matsit Pittsburg, Calgary ja Los Angeles? Sori Fensba, kun en eilen ehtinyt vastaamaan oli peli kesken ja sen jälkeen olikin jo kiire.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Kolmea vikaa vois kyllä skarpata. Kaikilla alle 2 peliä pelattu, kun muilla on enää joitakin pelejä jäljellä.

Philly voisi tänään ottaa pari matsia 20:00 aikoihin ja huomenna 10.00 eteenpäin ollaan myös linjoilla. Laittakaa vaikka yv:tä, jos joku haluaa huomenna pelailla päiväsaikaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Milloin sopisi matsit Pittsburg, Calgary ja Los Angeles? Sori Fensba, kun en eilen ehtinyt vastaamaan oli peli kesken ja sen jälkeen olikin jo kiire.

Yritän olla linjoilla joskus klo 21:30 alkaen.

Fensba tais eilen haastaa, mutta en ehtinyt ottamaan haastetta vastaan. Kolmatta erää oli silloin jotain pari minuuttia jäljellä ja en sitä viitsinyt vetäistä puihin siinä kohden. Jos olisin ollut ekassa tai tokassa erässä, niin voin ihan huoleti ottaa vähän dnf:ää ja tulla pelaamaan liigaa.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Lähdin menee liigasta. Loppu minun 1vs1 pelit myös samalla. Uuden Battlefieldin jälkeen alkanut tämä lagailu. Liikkeet tulee myöhässä. Ei paljoa, mutta tarpeeksi. Ja nämä kaikki vain 1vs1 peleissä. Kiitos vaan siitä EA.
Viimeiseksi olisin todennäköisesti jäännyt liigassa, ilman ongelmiakiin.
Ja eniten ihmetyttää miksi eashl:ssä ei ole samanlaista ongelmaa(?).

Pahoittelut tästä poistumisesta kaikille.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Olipahan ihmeellinen loppu matsissa Dallasia vastaan. Otin jäähyn muutama minuutti ennen loppua, kun johdin vierasmatsia 3-1. Vastustaja pausetti ja sen ajan käytin tehokkaasti Elitserien ja Europa Leaguen tilannekatsaukseen.

Voitin aloituksen ja lähdin ylöspäin. Piti toimittaa kiekko päätyyn puolesta kentästä, mutta eihän siellä ollut veskaria ja niinpä lämäri upposi tyhjään maaliin. Huomasin tuon siis vasta siinä vaiheessa kun kiekko oli jo menossa maaliin.

No tämä ei sitten riittänytkään Dallasille, vaan vielä samalla yv:llä tuli kavennus ja heti perään toinen. Vikan minuutin alkaessa tulikin sitten tasoitus. Tuon jälkeen Dallas pääsi vielä kerran hyvään paikkaan, kunnes ihan lopussa pääsin hyökkäykseen. Kahvitus sinisellä ja toisessa laidassa ukko hyvin mukana, jonne passi ja lämäri suoraan syötöstä. 1.2 sekkaa taulussa ja 4-5 Kingseille. Todellisuuden nimissä se tasuri ei olisi ollut mikään vääryys.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo sori, oma aktiivisuus ollut nyt vähän huonoa, kun netti ei ole toiminut kunnolla.

Tänään tuli pelattua kolme peliä (kaksi Edmontonia ja yksi Washingtonia vastaan) ja tiukkojen vaiheiden jälkeen näistä napsahti kolme voittoa tilille. Kaksi otteluista päättyi vaivaisella maalin erolla ja yksi ratkesi vasta loppuhetkillä. Hyvät pelit ja tosissaan sai kyllä taistella, että voitot irtosivat.

Näköjään tappio tullut sarakkeeseen, kun netti pätkäs ensimmäisessä ottelussa. No tuskinpa se menoa haittaa. Huomenna olen päivällä valmis pelaamaan, mutta illalla en kerkiä. Lauantaina saatan olla linjoilla, mutta sunnuntai-ilta on ainakin varattu änärille.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Koitetaanpas nyt aktivoitua taas. Dallasilla ei taida olla montaakaan peliä vielä pelattuna.

Eilen pelatiin Calgaryn kanssa rästimatsi pois alta ja siinä pisteet vei Calgary 1-0 -voitolla. Eipä oikein päässyt paikoille ja niinpä ansaitusti pisteet Flamesille.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskas Bostonille, Dallasille ja Pittsburghille sopisi ottaa matsit Calgarya vastaan? Mulle ei alkuiltapelit oikein onnistu muksun takia mutta periaatteessa joka ilta voin tulla linjoille about 21 - 21.30 aikoihin ja siitä noin puoleen yöhön käy.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Koskas Bostonille, Dallasille ja Pittsburghille sopisi ottaa matsit Calgarya vastaan? Mulle ei alkuiltapelit oikein onnistu muksun takia mutta periaatteessa joka ilta voin tulla linjoille about 21 - 21.30 aikoihin ja siitä noin puoleen yöhön käy.

Otetaanko tänään, mulla oli Boston? Mulle käy ihan hyvin tossa 21-->. Nyt on pikkujoulut hetkeksi lusittu, joten pystyn taas omistautumaan liigalle. Paha yhdistelmä tuo palkka+veronpalautukset+sairasloma+pikkujoulukausi, pahaa tekee.

Muutaman kerran on tullut haaste kesken offline pelin. Yleensä jos offlinessa pelaan niin pelailen kaverin kanssa jolloin ei kehtaa liigapelejä vetää, ettei frendin aika käy pitkäksi.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otetaanko tänään, mulla oli Boston? Mulle käy ihan hyvin tossa 21-->. Nyt on pikkujoulut hetkeksi lusittu, joten pystyn taas omistautumaan liigalle. Paha yhdistelmä tuo palkka+veronpalautukset+sairasloma+pikkujoulukausi, pahaa tekee.

Muutaman kerran on tullut haaste kesken offline pelin. Yleensä jos offlinessa pelaan niin pelailen kaverin kanssa jolloin ei kehtaa liigapelejä vetää, ettei frendin aika käy pitkäksi.

Jep, otetaan vaan tänään :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eipä olisi kuin kolme peliä jäljellä. Kaksi Dallasia ja yksi Pittsburghia vastaan. Dallasin pelaajalle laittelin eilen pelipyyntöä ja viestiä kun näytti navigoivan menuja -> ei vastausta.
 

trap

Jäsen
Pelit pelattu aikoja sitten kaikkia muita vastaan pl. Pittsburgh (pelannut yhteensä 5 matsia) ja Dallas (4 matsia). Harmi että mennyt taas tällaiseksi vetkutteluksi.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Minulta puuttu vielä Dallas, Pittsburgh sekä Kings. Yksi matsi jäi pelaamatta Phillya vastaan, mutta ohjastaja taisi lopettaa. Dallasia olen itsekkin tavoitellut kun samaanaikaan osuttu boxille. Täällä voitaisiin sopia ihan tarkkoja aikoja koska pelata? Minulle käy lähtökohtaisesti koska vaan, en kuitenkaan meinaa himassa boksia pelaten viettää koko viikonloppua eli olisi kiva jos täällä saisi ajat sovittua.

Edit. Tänään tuli pelailtua Calgarya vastaan molemmat pelit. Ensimmäinen ottelupari josta korjasin kaksi voittoa, toinen tosin arpa-rankkareilla. Kiitokset hyvästä vastuksesta, oli selkeästi parhaimmat pelit tähän asti. Tasaista vääntöä jotka olisivat voineet päättyä miten tahansa. Varsinkin ensimmäinen jossa tasotin pelin viimeisellä minuutilla ja lopulta voitin vasta rankkareilla. Molemmat puolustivat tasaisen tiiviisti. Kumpikin hyökkäsi erilaisilla variaatiolla eli ei haettu niitä "varmoja" maaleja. Pelit jopa näyttivät mielestäni jääkiekolta. Vetoja kaikilta sektoreilta, kovia pommeja sekä kaksi hyvin pelannutta maalivahtia takasivat mukavan peli kokemuksen. Mielestäni tulokset olivat oikeutettuja, mutta ottelut olisivat voineet kääntyä myös Calgarylle. Isot kiitokset peleistä!
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuli pelailtua Calgarya vastaan molemmat pelit. Ensimmäinen ottelupari josta korjasin kaksi voittoa, toinen tosin arpa-rankkareilla. Kiitokset hyvästä vastuksesta, oli selkeästi parhaimmat pelit tähän asti. Tasaista vääntöä jotka olisivat voineet päättyä miten tahansa. Varsinkin ensimmäinen jossa tasotin pelin viimeisellä minuutilla ja lopulta voitin vasta rankkareilla. Molemmat puolustivat tasaisen tiiviisti. Kumpikin hyökkäsi erilaisilla variaatiolla eli ei haettu niitä "varmoja" maaleja. Pelit jopa näyttivät mielestäni jääkiekolta. Vetoja kaikilta sektoreilta, kovia pommeja sekä kaksi hyvin pelannutta maalivahtia takasivat mukavan peli kokemuksen. Mielestäni tulokset olivat oikeutettuja, mutta ottelut olisivat voineet kääntyä myös Calgarylle. Isot kiitokset peleistä!

Oli hyvät pelit juu ja respectit reilulle vastustajalle. Aika hyvin sain pidettyä sut pois paikoilta ekassa pelissä mutta valitettavasti sattui sitten vikalla minuutilla merkkausvirhe josta pääsit tasoittamaan. Olihan siinä hyvät saumat jatkoajan YV:llä hoitaa peli himaan mutta viuhui lämärit tällä kertaa ohi maalin.

Toinen peli oli ehkä enemmän sun hallintaa mutta oli siinäkin saumat tasoitukseen ihan vikalle minuutille asti kunnes teit 2-0 maalin. Ei vaan uponnut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin huomenna pelata 16-18.30 ja 21-22. Voiko Pittsburgh, Dallas, Carolina tai Los Angeles tulla pelaamaan?

Koitanpa tulla Carolinalla pelaamaan 21 maissa pelit pois tänään!

edit: Ensimmäinen peli katkesi harmillisesti muutama minuutti ennen kolmannen erän päätöstä kun vastustajalta meni sähköt kämpästä. :| Taisi olla vielä peli 1-1 tasatilanteessa. Toinen peli päättyi Carolinan voittoon muistaakseni 5-1. Peli oli lukemia huomattavasti tasaisempi ja Ward piti meikäläistä pystyssä useaan otteeseen, aivan kuten ekassakin pelissä.

Vielä taitaa jotain jengiä vastaan olla pelit pelaamatta, vastustajaa en muista kertaakaan nähneeni onlinessa. Runkkarille vois taasen asettaa jonkinlaisen deadlinen?
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Olen paikalla ja voin pelata. Toivotaan vain ettei tule lisää sähkökatkoja. Hävisin jo yhden pelin sen takia.

Pelattiin tuolloin pari peliä Minnesotan kanssa ja itse ihmettelin jälkimmisen matsin vikan erän aikana, että mitäs hittoa uo terassin joulvalo oikein välkkyy... Hetki menitajutessa, että oli vissiin aika liki, että olisi peliin räpsynyt poikki, kun sähkönsyötössä selkeästi oli hieman ongelmia.

Kings pyrkii linjoille tänän illalla kympin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös