Onnittelut hienosta valinnasta!
Heti kärkeen kysellään ovatko herrat M.Afinogenov ja B.Little vapaina? Tai Rich "Raptor Jesuz" Peverley?
Ja loistavat otteet jatkuu...
Canadiens-Red Wings 2-3
-Koko pelin ajan olin jyrän alla, lukemat mairittelevat kyllä minua. Onnekseni Halak & Price pelasi mahtavan pelin, eikä lukemat venähtäneet pahemmiksi. Täytyy kyllä olla ylpeä tästä 2-3-1 saldosta, niin paljon paskempi olen ollut joka pelissä. Eikä minua mikään nouseminen edes kiinnosta, kunhan nyt olen kahdenkymmenen parhaan joukossa tässä sarjassa.
Joo, löpsähti peli jotenkin ihan totaalisesti. Yleensä tämä minun taktiikka, kilpparipuolustus, pettää siinä, että se antaa tulla älyttömän lähelle maalia. Pakit vetäytyy niin lähelle maalia, että hyväkätinen vetäjä kyllä tekee niistä maalin. Sitten kun lennossa rupeaa nostamaan puolustusta ja karvausta niin vituksihan se menee. Ei mitään, oli viihdyttävä peli, kun sinä et ole niitä "kulmanyhjääjiä".. Kiitti myös sinne!TB 0-2 CAR
TB 4-1 DET
Vajaa pari erää oli todella tasaista mutta toisen erän lopun 3-1 maalin jälkeen helpotti eikä Detroit päässyt enää iholle. Ei ollut Detroitin maalivahdilla (en nyt huomannut kumpi oli) ihan paras päivä kun 3 maaleista taisi tulla rannareilla tai snapshoteilla suht kaukaa. Tai lähinnä sijoittumisessa oli sen verran feelua että jäi tilaa ylänurkkiin kun yleensä veskat aika hyvin tuollaiset napsii. Kiitos pelistä Daywalker75!
4-3-2 - Kurssin kääntämiseksi olin Trashersin kanssa kaupoilla, ja jengistä ulostettiin pahimmat edarit veke.
Andrei Kostitsyn <-> Maxim Afinogenov
Jaroslav Halak <-> Ondrej Pavelec
Dominic Moore <-> Rich Peverley
Andrei Markov <-> Pavel Kubina
Voittoputki haussa.
edit. Niin kuinka isolla porukalla noita liigakarsintoja sit pelataan? Top -3/5/8?
Tai Påhlsson+Huselius+Hejda <-> Cogliano+Gagner+joku paska pakki(Strudwick?)?
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?
Laitoin ehdotuksen..
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?
Floridalle pistetty treidipakettia. Toivottavasti paketti kelpaa sellaisenaan. Yksi korkea-arvoisempi tänne ja kolme korkea-arvoista pelaajaa sinne.
onko ketään pelaamassa 19.30 eteenpäin?