Xbox 360: NHL 10 Divari™ (Season 2)

• 14 329
  • 242

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No onhan tuo aika helkkarin korkea. Tarkoittaa sitä, että divarin 36 pelistä(19 joukkueen divari) keskeytät 5,4. Se on jo aika paljon, vaikka kuinka "lagittaisi". :)

Korkeahan tuo on. Tarkennan mun lagiselittelyitä vielä, mulla oli siis ongelmia yhteyden kanssa koko syksyn. HC Jatkoaika / Sudden Death toverit varmaan muistaakin. Sitten tajusin, että kytkimen reititykset oli viturallaan. Sen jälkeen ylimääräinen lagailu ja peleistä tippuminen on rauhottunut. DNF% laskenut hitaasti mutta varmasti 24 -> 15

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^ No tuskin Decin kohdalla tarvitsee pelätä että jättäisi divaripelejä kesken. Itse en ainakaan muista että mies olisi koskaan quittaillut näissä "oikeissa" peleissä vaan varmaan toi dnf johtuu paljon siitä että esim.on EAHSL peliä odotellessaan aikaa tappaakseen pelannut 1vs1 peliä ja on sitten jättänyt pelin kesken kun on käsky käynyt :)

Turnauksen voi toki mun puolesta aloittaa uusiksi. Se olisi Niksin kannaltakin hyvä koska on suolesta että hänellä on vissiin kaikki pelit katkennut joten vähän huono on palkkio turnauksen vetämisestä. Toki jotain vikaahan Niksin yhteyksissä taitaa väkisin olla kun tuollaista tapahtuu.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Toki jotain vikaahan Niksin yhteyksissä taitaa väkisin olla kun tuollaista tapahtuu.
Mikään muu ohjelma/peli ei ole pätkinyt, paitsi änäri.

Joinikaas uusiksi. Muuten samat tiedot, paitsi liigan lyhenteessä yksi kirjain enemmän.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
update

1.Montreal Canadiens 2. Florida Panthers.

edit. TurtleDef:n varausaika umpeutui, joten:
10. TurtleDef, GT: lutsero* -
11. Navy62, GT: Viltzup* - Buffalo Sabres
12. anatsu, GT: etisman* - Columbus Blue Jackets
13. Jääkaappi, GT: Jkaappi* - Edmonton Oilers
14. Kimifan, GT: Kimifan44* - Montreal Canadiens

Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jahas, Sinitakit sitten jopa saatiin. :).. Columbus on erittäin kiinnostunut hankkimaan top-4 puolustajan. Mielellään rightin puolen. Kaikki pelaajat ovat tällä hetkellä vapaana oikeaan hintaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kausi alkoi äsken Los Angeles Kingsiä vastaan 3-2 -voitolla. Suht tasainen peli, oma peli parani loppua kohden, ja 3. erän alun 0-1 -tappioasema muuttui 3-2 -voitoksi n. 30 sec ennen loppua, kun Bergeron tekaisi maalin edestä voittomaalin. Tärkeä voitto heti alkuun, on viime aikoina paljon kokemusta katastrofi -aluista... Carey Price (85 ovr.) on saatavilla, ehdotuksia tulemaan. : )

Linjoilla ollaan koko ilta, joten haasteita tulemaan, ei mitään potkista.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vittu ko sitä on niin paska noissa rankkareissa. Jos saatte pelin vietyä rankkareille minua vastaan, niin se on varma voitto. Olen nyt varmaan n. 10 rankkarit online-peleissä laukonut ja eikä vielä ole yhtään voittoa. Eikä sitä siis tullut nytkään Tampaa vastaan. Uskaltaisin jopa hivenen väittää Columbuksen jo ansainneen voiton, mutta ei. Tampa voitti ja sillä selvä, mutta vittu nuiden rankkareiden kanssa. Saatana.

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Siis hetkinen. Vietiinkö multa yksi voitto? Käynnistettiinkö sarja alusta? Noh, eipä tuo taida haitata. Messin pelin jälkeen voisin tulla onlineen.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kuka ikinä onkaan Kings GM, niin nyt on sellainen "once in the lifetime" tarjous tuloillaan, että mietihän päästäänkö me jonkinlaiseen kauppaan.

Eli:

CBJ: Nash+Hejda/Klesla <-> LA: Doughty+Simmonds

Myös Oilersin Coglianosta olisin kiinnostunut. Mahtaako Oilers GM haluta ketään minun rosterista?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, ei vittu voi olla totta taas... Kolmesti pataan ja se on hyvää yötä. Kun ei osaa voittaa, niin ei osaa, ihan sama mikä sarjataso. Että osaa vituttaa yks peli...

Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvin on pelit alkaneet Tampalla 3-1-1.

TB 3-2 CBJ rl

Tiukka peli jossa eka erä 1-1. Toisessa erässä sain 5min YV:n mutta heti sen aluksi Columbuksen hyökkääjä luikerteli puolustuksen läpi tekemään alivoimamaalin. Onneksi sain tuon heti kuitattua ja 2-2 tilanteessa mentiin rankkareihin asti joista sattui sitten tulemaan voitto.

TB 3-2 MON rl

Yllättäen tiukkaa oli tässäkin matsissa. Pitkään mentiin 1-1 tilanteessa ja 3.erässä sain pakilla tintattua johtomaalin. Montreal sai kuitenkin tasoitettua vähän ihmeellisellä rysty supaisulla sinne päin ja Niittymäki ei ollut ihan hereillä. Jatkoajalla oli Kimillä paremmat paikat mutta rankkareihin mentiin jossa taisi eka maali tulla 5.parissa ja voitto.

TB 2-3 BUF rl

Buffalo vei peliä enemmän tai vähemmän 59 minuuttia ja peli oli 2-0 Buffalolle. Ajassa 19.22 onnistui Downie kaventamaan yläriman, tolpan ja veskan polvisuojan kautta. Tästä seuraava hyökkäys ja sen verran jäi Purcell vapaaksi takatolpalle että sai sohittua tasoituksen ajassa 19.46. Heti perään vielä Buffalolle jäähy ja jatkoajan alkuun YV. Ylivoima olikin sitten jotain paskan ja säälittävän välimaastosta ja rankkareihin mentiin. Buffalolle riitti 1 maali ja ansaittu voitto Viltzupille.

TB 1 - 2 MIN

Oli tässäkin saumat päästä jatkoajalle mutta 3 erässä ei tasoitusyritykset päätyneet tolppaa lähemmäs. Pirun hyvin Massz0 kyllä puolusti että ihan ansaittu voitto Minnesotalle.

TB 3 - 1 CAL

Tampan pienoisessa hallinnassa mentiin pari erää mutta tiong sai kuitattua niukan 1-0 johdon tasoihin tokan erän lopulla. Kolmannen erän alussa Öhlund vei Tampan taas johtoon ja vähän tämän jälkeen tuli 3.maali joka onneksi riitti vaikka Calgaryllakin omat paikkansa oli.

Kaikki pelit olisivat oikeastaan voineet kääntyä kummalle tahansa joten tasaväkiseltä tuntuu tämä tämänkertaisen divarin porukka. Kiitos kaikille peleistä!

Navy

Jäsen
TB 2-3 BUF rl

Buffalo vei peliä enemmän tai vähemmän 59 minuuttia ja peli oli 2-0 Buffalolle. Ajassa 19.22 onnistui Downie kaventamaan yläriman, tolpan ja veskan polvisuojan kautta. Tästä seuraava hyökkäys ja sen verran jäi Purcell vapaaksi takatolpalle että sai sohittua tasoituksen ajassa 19.46. Heti perään vielä Buffalolle jäähy ja jatkoajan alkuun YV. Ylivoima olikin sitten jotain paskan ja säälittävän välimaastosta ja rankkareihin mentiin. Buffalolle riitti 1 maali ja ansaittu voitto Viltzupille.

Hyvä peli oli, siis 59 min + jatkoaika. Meinasi kyllä ohjain lentää seinään kun teit 2-2 tasoituksen ja jouduin vielä heti perään alivoimalle. Oli kyllä varmasti surkein viimeinen minuutti ikinä. Ennen jatkoaikaa piti hetki rauhoittua. Onneksi sain sitten jäähyn tapettua melko helpostikin ja selvisin rankkareille.

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
BOS - TB 1-2 SO

Tiukka vääntö oli Jargonia vastaan, ja rankuistahan se ratkaisu haettiin. Raskille meni eka veto helposti (ei bitti-Tuukka voi mitään huonolle ohjastajalle), mutta sitten tarttuikin loput. Valitettavasti hyökkääjät eivät hoitaneet tonttiaan, vaikka Krejcin veto pomppi jo maaliviivalle asti. Avauspiste kuitenkin, tästä on hyvä jatkaa.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TB 2 - 1 BOS rl

Vähmaalinen ottelu vaikka paikkoja oli kyllä varsinkin itsellä kuten ryssitty rankkari ja parit tolpat. Ilkka veivasi Bostonin nätisti johtoon tokassa erässä mutta onneksi sain tasoitettua kolmannessa ja jatkoille+rankkareille mentiin jossa riitti 1 maali voittoon.

Kuudes peli ja neljäs joka menee rankkareille joten tasaista on. Kiitos pelistä.

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
BOS - COL 1-0

Olihan taas matsi, ainut maali tuli alivoimalla Krejcin ohjurin myötä. Colorado painoi päälle, mutta Rask kesti. Maalien vähyyteen vaikuttaa tietenkin sekin, että lopussa Boston ei useasta yrityksestä huolimatta osunut edes tyhjiin. Vaan avausvoitto on nyt plakkarissa ja näillä eteenpäin. Kiitokset vastustajalle.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Seuraavat pelaajat ovat myynnissä:

Comrie (83), Cogliano (82), Gagner (82), Nilsson (79), sekä joku leftiltä ampuvista puolustajista suattaapi lähteä. Hakusessa on aloituksia joskus voittava sentteri, rightin laitahyökkääjä sekä rightin pakki kertaa kaks.

Buffalolle heitinkin jo ehdotuksen Staffordista!

Myös Oilersin Coglianosta olisin kiinnostunut. Mahtaako Oilers GM haluta ketään minun rosterista?

Pahlsson, Filatov <-> Gagner, Cogliano ?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja loistavat otteet jatkuu...

Canadiens-Red Wings 2-3
-Koko pelin ajan olin jyrän alla, lukemat mairittelevat kyllä minua. Onnekseni Halak & Price pelasi mahtavan pelin, eikä lukemat venähtäneet pahemmiksi. Täytyy kyllä olla ylpeä tästä 2-3-1 saldosta, niin paljon paskempi olen ollut joka pelissä. Eikä minua mikään nouseminen edes kiinnosta, kunhan nyt olen kahdenkymmenen parhaan joukossa tässä sarjassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy