Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL IV)

  • 28 561
  • 499

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten olisi Kalifornian Derby tuossa n. 16.30? Siivota ehtii myöhemminkin.
Kuulostaa ihan sopivalta. Yritän olla linjoilla noihin aikoihin. Löytyykö Särjistä muuten ketään hanskojen tiputtajaa tällä hetkellä, kun rosteripäivityksessä olivat mokanneet Roenickin kahteen kenttään ja jättäneet Shelley'n kokonaan pois? Jos löytyy, niin halailuseuraa löytyy kyllä Duckseista oikeastaan joka kentällisestä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuska ei hellitä. Dallas Stars jatkaa alamäkeä ja nyt vastassa oli Minnesota Wild kolme kertaa. Tuloksena yksi voitto, yksi tappio rankkareissa ja yksi varsinaisella peliajalla. Suuret kiitokset Minnesotan kaverille (Nakke89) hyvistä peleistä ja tunnetta oli myös mukana. Se näkyy jo myllyjenkin määrässä :-) Kiitti peleistä!

Dallas Stars vs Minnesota Wild 0-1 rl (0-0, 0-0, 0-0, 0-0)
Laukaukset: 30-17
Taklaukset: 47-37
Jäähyt: 21min-15min
Pisteet: -
Tappelut: Barch vs Boogaard, Ott vs Fedoruk & Ott vs Boogaard
Yv: 0/0 - 0/2

Minnesota Wild vs Dallas Stars 1-5 (1-3, 0-0, 0-2)
Laukaukset: 17-20
Taklaukset: 52-50
Jäähyt: 7min-9min
Pisteet: Morrow 1+1, Ribeiro 0+2, Barnes 2+0, Modano 2+0, Lehtinen 0+1, Lundqvist 0+1, Boucher 0+1, Zubov 0+1, Winchester 0+1, Niskanen 0+1
Tappelut: Barch vs Fedoruk
Yv: 0/1 - 0/1

Minnesota Wild vs Dallas Stars 6-1 (4-1, 0-0, 2-0)
Laukaukset: 23-18
Taklaukset: 56-44
Jäähyt: 17min-17min
Pisteet: Lehtinen 0+1, Boucher 0+1, Ribeiro 1+0
Tappelut: Barch vs Boogaard x2, Ott vs Fedoruk
Yv: 1/1 - 1/1

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dallas Stars: 10 ottelu (5 kotona, 5 vieraissa), 2 voittoa, 6 tappio, 2 jatkoaikatappiota, 23-41, 6pts
------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Iso kiitos Parkerille! Oli tosi vaikeeta 2 ekassa pelissä päästä sun siniviivan yli, mutta kolmannessa aloin oppimaan.
Oli tosiaan mahtava pelata ku oli kunnon "gooni" kiekkoa mukana!
Toivottavasti kohdataan vielä jos ei muuten niin vois ottaa muutaman pelin kauden ulkopuolella.?

Myllythän Dallas vei aika suurella prosentilla. Taisin ihan ekassa pelissä voittaa Boogaardilla yhden ja kaikki muut hävisin.
Vielä kun tosiaan saisi Simonin jotenkin kokoonpanoon!

Edit. Niin ja tänää illalla luultavasti 21.30 olen online.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Toivottavasti kohdataan vielä jos ei muuten niin vois ottaa muutaman pelin kauden ulkopuolella.?

Myllythän Dallas vei aika suurella prosentilla. Taisin ihan ekassa pelissä voittaa Boogaardilla yhden ja kaikki muut hävisin.
Vielä kun tosiaan saisi Simonin jotenkin kokoonpanoon!
Joo ehdottomasti voidaan ottaa "harkkamatseja" joskus :-) Hyviä pelejä on aina mukava vääntää. Tuo on kyllä ikävä homma että kokoonpanoja ei voi oikein muokata. Itse olisin viime turnauksessa halunnut Godardin Calgaryssä kehiin mutta ei onnistunut :-/ Nytkin vaihtaisin puolet suomalaisista paskoista pois Dallasissa jos se vaan olisi mahdollista. Saakelin Miettiset ja Hagmanit :-)
 

Mige

Jäsen
Ikävä kyllä ei vielä tänään(kään) kilahtanut Liveä postilaatikkoon, joten Ottawa on kehissä vasta huomenna tai ylihuomenna.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kuulostaa ihan sopivalta. Yritän olla linjoilla noihin aikoihin. Löytyykö Särjistä muuten ketään hanskojen tiputtajaa tällä hetkellä, kun rosteripäivityksessä olivat mokanneet Roenickin kahteen kenttään ja jättäneet Shelley'n kokonaan pois? Jos löytyy, niin halailuseuraa löytyy kyllä Duckseista oikeastaan joka kentällisestä.

Kokeillaan jos vaikka itse IsoPaha-Joe lähtisi hippasille. Sitten kun on turvallinen johto siis. :)
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Paska" maku kyllä jäi. Kaveri lääppäisi Sundinilla (sekin vielä!) pari todella kevyttä rannetta ilman maskia längistä sisään. Pari muuta sitten ihme pomppuja maalin edestä. Paikkoja ei juuri Torontolla ollut. Itsellä sitten sitäkin enemmän, mutta ei vaan tällä kertaa uponnut. Ja rankkareissa häviän aina.

Niin rankkareissa on harvemmin maskia ja jos pelaaja on yksin maalin edessä niin en mä viitsi sitä maskimiestä alkaa odottelemaan. Ja noista pompuista, sen verran, että omaan pelityyliin kuuluu vähän joka paikasta kokeilu ja irtokiekkoihin kiinni. Välillä osuu ja välillä taas jäädään nollillle. Mutta luonto ei vaan anna periksi alkaa vääntämään näitä slappasseja ja bugirannareita edes pakkovoiton edessä. Ethän sä silloin periaatteessa pelaa ihmispelaajaa vastaan, vaan näitä pelin heikkouksia vastaan!

Hyvä esimerkki on tämä yksi Tanskalainen jannu (DewioursStern tai joku) joka livessä pyörii. Olin antanut sille käkättimeen 5-6 matsissa ja lukemat pysyi siinä normissa 3,4-1,2. No eilen otettiin taas peli ja kaveri oli harjotellu hieman tätä slappassia. Tuli tukkaan 7-0 ja JOKAINEN maali oli samanlainen slappassillä tehty. Itseäni lähinnä nauratti ja meinasin lopettaa koko touhun mutta ajattelin, että jos joku noin paljon sitä voittoa haluaa, niin olkoon!

Kaverin kanssa ajateltiin tämä asia niin, että EA:n on pakko jättää näihin peleihin aina muutama tällainen porsaanreikä. Eihän näitä pelejä myytäisi muuten kuin murto-osa, kun peli olisi liian vaikea, eikä kaikkien pelattavissa.

Että sellanen itkuvirsi tällä kertaa
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koodi:
Anaheim Ducks - San Jose Sharks 3-1 (1-0, 2-1, 0-0)

18:43 ANA 5min Parros (fighting)
18:43 SJ 5min McLaren (fighting)
19:07 ANA 1-0 Moen (Bergeron, O'Donnell)

27:58 ANA 2min 2min Moen (obstruction tripping)
28:39 SJ 2min Thornton (elbowing)
32:06 ANA 2-0 Getzlaf (Perry, Bertuzzi)
34:30 SJ 2-1 Michalek (Cheechoo)
35:09 ANA 3-1 May (Parros, Pronger)
36:32 SJ 2min Mitchell (slashing)

Ottelun tähdet:

*** Getzlaf (1+0)
** J-S Giguere (17 saves)
* May (1+0)

Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               San Jose Sharks                    Anaheim Ducks
Score              1                                  3
Shots              18                                 17
Hits               37                                 15
Penalty Minutes    09:00                              07:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 1                                  2
Faceoffs Won       10                                 12
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         1/14                               3/8
Passing            127/151                            81/101
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      8                                  11
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sellasta.

San Jose - Anaheim 5-4 ja.

Sellasia pelejä tällä kertaa. Slap-pass pilaa kaiken, mutta pelataan sitten vaan voitoista näissä. Kunnon pelit treenipeleissä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sellasia pelejä tällä kertaa. Slap-pass pilaa kaiken, mutta pelataan sitten vaan voitoista näissä. Kunnon pelit treenipeleissä.

Slap-passit on kyllä perseestä mutta niin on bugirannarit myös :-) Hyvä peli mutta toivottavasti seuraavassa versiossa päästään näistä eroon.

Dallas Stars saattaisi olla linjoilla vielä tänään tuossa seiskan aikaan joten haasteita otetaan vastaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellasta.

San Jose - Anaheim 5-4 ja.

Paskoja pelejä tällä kertaa. Slap-pass pilaa kaiken, mutta pelataan sitten vaan voitoista näissä. Kunnon pelit treenipeleissä.
Siis häh, mistä päin nyt tuulee? Itse taisin tehdä yhden lämärisyöttömaalin näissä kahdessa pelissä, enkä edes tarkalleen muista minkä? Taisi olla ensimmäisessä pelissä May'n maali, eikä sekään mikään kulmasta asti syötetty, vaan paljon lyhyempi? Toisen pelin alussa kokeilin pari kertaa myös lämärisyöttöä, mutta kun huomasin ettei niistä ole mitään hyötyä (kun katkoit ne niin hyvin), niin lopetin niiden kokeilemisen kokonaan (kummatkin toisen pelin one-timermaalini tein siinä b-pisteiden välistä, en lämärisyötöllä!). Sitä ihmettelin kyllä vähän, että miksi sinä aloit viljelemään yht'äkkiä toisessa pelissä niin paljon lämärisyöttöä ja taisit kaksi vai kolme maalia sillä tehdäkin, ml. jatkoaikamaali. Jos näitä pelejä olisi mielestäni pakko voittaa, niin tottakai minä jakelisin niitä kovia syöttöjä koko ajan, mutta kun ei todellakaan ole, luulin sen jo tulleen selville aiemmissa liiga -ja harkkapeleissä. Omasta mielestäni pelit olivat hyviä vääntöä ja kummassakin olin pitkiä toveja altavastaajana ja varsinkin toisesta pelistä saan olla tyytyväinen yhteenkin pisteeseen, vaikka voittoonkin oli toki mahdollisuudet.

edit: Ja one-timeryrityksetkin 33-12 (maalit 5-5) San Joselle. Hmm, toivottavasti vaan huono päivä tai jtn, sillä meikäläinen on ainakin tykännyt pelata teikäläistä vastaan aina.
edit2: Nyt kun mietin tarkemmin, niin taisi yksi tai kaksi lämärisyöttöyrityksistäni päätyä tolppaan, jos en väärin muista.

Koodi:
San Jose Sharks - Anaheim Ducks 5-4 ja. (1-1, 2-2, 1-1, 1-0)

04:48 ANA 0-1 Selänne (Schneider)
09:46 SJ 1-1 Mitchell (Pavelski)

21:10 ANA 1-2 Bertuzzi (Perry, S.Niedermayer)
21:57 SJ 2-2 Mitchell (Pavelski, Marleau)
29:13 SJ 3-2 Thornton (Campbell, Vlasic)
37:21 ANA 3-3 Påhlsson (R.Niedermayer, Moen)

55:56 ANA 3-4 Kunitz (Selänne, Weight)
58:35 SJ 4-4 Cheechoo (Michalek, Thornton)

63:15 SJ 4-5 Michalek (Campblee, Vlasic)

Ottelun tähdet:

*** Michalek (1+1)
** Vlasic (0+2)
* Mitchell (2+0)

Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               Anaheim Ducks                      San Jose Sharks
Score              4                                  5
Shots              12                                 24
Hits               16                                 33
Penalty Minutes    00:00                              00:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 0                                  0
Faceoffs Won       9                                  16
Breakaways         0/2                                0/0
One Timers         2/4                                4/19
Passing            76/91                              130/164
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      12                                 4
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jätkät hei, rauhottukaa nyt. Oikeesti, jos molemmat sen osaa niin antakaa palaa perkele. Mätkitte tauluun 24-24 ja laskette tehoja sit pelin jälkeen ;)

Rehellisesti täytyy sanoo että mä en taida ees osata moista slap-passia vaikka pari kertaa oon yrittäny, koitan vaan pelata omien taitojeni mukaan mut eipä mulle vielä ainakaan kukaan oo valittanu (johtuu kai siitä että häviän peleistä about 80%). Ton rannelaukauksen ehkä saatan osata mut sitä en käytä, siihen en osaa ees ite vastata miks en sitä käytä (ehkä tyhmä). Mut onko siis kaikki suoraan syötöstä tehdyt maalit kohta kielletty? Vai mitä tällä tarkotetaan? Saanhan mä ja muut kuitenkin vielä koittaa syöttää 2 vs. 1 hyökkäyksessä sille toiselle vai en? Vittumainen tilanne 2 vs. 1 hyökkäyksessä jos suoraan syötöstä ei saa tehdä ja myöskin rannelaukaus on kielletty. Mites vitussa sit?

Selittäkää joku nyt sitten tarkemmin oikeesti mikä on "kielletty", mikä vituttaa ja mikä ei niin voidaan jatkaa turnausta ilman että jonkun tarvii lähtee hakkaan joku mummo muunkin kun live-jäsenyyden takia (Saikka) =)

Ja juu, kyllä muakin ärsyttää ihan homona hävitä peli. Mä oikeesti oon yks maailman huonoin häviäjä mut pakko vaan hyväksyä se tosiasia että oon tässä pelissä paskempi kun en osaa jotain minkä joku muu osaa. Ei se kivaa ole että on tollasia bugeja mut minkä me sille mahdetaan? Ei mitään. Tai sitten kun turnausta järjestetään niin sovitaan sääntö mitä ei saa tehdä ja mitä saa ja rangaistukset rikkojille, eikö?

Ja loppuun vielä, pelaan siis St. Louisilla ja en osaa noita kyseisiä juttuja enkä niitä käytä mut en valita jos joku teistä osaa ja mua vastaan niin pelaa joten pisteitä tarjolla...
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Meikääkin lievästi sanottuna huvittaa se, että porukan mielestä tässä pelissä ei sais tehdä maaleja one timereilla, slap-passeilla, rannareilla eikä ilmeisesti millään muullakaan tavalla. :D Eiköhän noita kaikkia tehä oikeissakin peleissä ihan roppakaupalla...
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Onetimerit vituttaa toisinaan, mutta minkäs teet. Pitää vaan yrittää opiskella estämään niitä. Itse käytän paljon rannaria, mutta en pidä sitä bugimaalina. Jos osaisin bugimaalin, niin varmasti voittaisin enemmän matseja. Joskus ranne uppoaa, harvemmin tosin.

Columbus-Colorado 4-2

Katkera tappio, mutta ottelu silkkaa laatua. Kalkkiviivoilla kaaduin, ja paikkoja olisi ollut ratkoa tämä, mutta ei tällä kertaa. Hyvä matsi, erittäin hyvä!

Colorado-Anaheim 3-7

Eipä jäänyt paljoa kerrottavaa, lukemat taulullaa kertoo tarvittavan. Huvitti Anaheimin oisko nyt ollut toinen maali, missä heittäydyin syötön eteen, mutta Anaheimin kaveri löysi puolustajasta reiän ja sujautti kiekon verkkoon näppärästi pakin läpi :)

Kiitos vastustajille.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koodi:
Colorado Avalanche - Anaheim Ducks 3-7 (0-2, 1-3, 2-2)

01:32 ANA 0-1 Perry (Getzlaf, S.Niedermayer)
02:12 ANA 0-2 Selänne (Pronger, Weight)
06:35 ANA 2min Bertuzzi (tripping)
15:36 COL 2min Guite (tripping)

26:15 ANA 0-3 Bertuzzi (Perry, S.Niedermayer)
27:14 COL 1-3 Sakic (Hannan, Smyth)
29:18 COL 2min Svatos (hooking)
32:17 ANA 1-4 Perry (Getzlaf, Bertuzzi)
34:53 ANA 1-5 Selänne (Weight, Kunitz)

40:33 COL 2-5 Sakic (Clark)
42:33 ANA 2-6 Bertuzzi (S.Niedermayer, Beauchemin)
48:16 COL 3-6 Brunette
59:56 ANA 3-7 Selänne (Weight, Schneider)

Ottelun tähdet:

*** Stastny (0+0)
** Perry (2+1)
* Bertuzzi (2+1)

Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               Anaheim Ducks                      Colorado Avalanche
Score              7                                  3
Shots              31                                 17
Hits               19                                 37
Penalty Minutes    02:00                              04:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 2                                  1
Faceoffs Won       16                                 16
Breakaways         1/3                                0/0
One Timers         2/13                               0/6
Passing            126/152                            76/100
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      8                                  11
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Colorado-Boston 4-0

Hyvä peli, ja myönnän, että meni pari rannaria turhan helposti Tim Thomasille. Tasaista! Fopan paluu on ollut pettymys, todellinen floppi! Jotenkin kaverin kanssa ei saa mitään järkevää aikaseksi, paitsi korkeintaan vastustajalle ylivoima hyökkäyksiä.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus-Colorado 4-2

Katkera tappio, mutta ottelu silkkaa laatua. Kalkkiviivoilla kaaduin, ja paikkoja olisi ollut ratkoa tämä, mutta ei tällä kertaa. Hyvä matsi, erittäin hyvä!

Jep tosi hyvä ja tasainen peli oli tämäkin kuten kaikki Colorado matsit. Kiitos MetalMacille myös!

Alkuillan muut pelit:

SJ 4 - CBJ 5 rl.

Välillä olin kyllä hätää kärsimässä mutta sain puolustettua jatkoajalle ja pari rankkariakin sattui uppoamaan. Kiitos jännästä pelistä!

CBJ 7 - BOS 1

Pitkään mentiin tasoissa 1-1 mutta sitten kävi kaverilla paska munkki ja ihme pomppu omamaali 2-1 ja heti sen perään 3-1. Lopussa sitten uppos vähän kaikki. Propsit halonhakkuu-vapaasta lopusta numeroiden revettyä!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oisko tänä iltana livessä ketään, jolle käy kaikki mahdolliset maalit? Vois ottaa matsia...



Mä ainakin tuun kun vaan pääsen töistä kotiin asti. Saat hyvää treeniä taas. Mä en sua vastaan toivo kun että sulle tulis puhelu ja joudut pelaan samaan aikaan, sillon sain pitää kiekkoo ees vähän aikaa.

ps. mikä sun numeros on? ;)
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Mä ainakin tuun kun vaan pääsen töistä kotiin asti. Saat hyvää treeniä taas. Mä en sua vastaan toivo kun että sulle tulis puhelu ja joudut pelaan samaan aikaan, sillon sain pitää kiekkoo ees vähän aikaa.

ps. mikä sun numeros on? ;)

Heheh, kieltämättä sillon voi olla vaikea pelata, tosin olen saanut slap-passin onnistuun yhdelläkin kädellä! :D Oikeastaan jos totta puhutaan, niin onnistuin ainoastaan syöttämään, maalinteossa en onnistunu... :) Mä teen sitte pelkästään bugimaaleja, joten varo vaan! ;)
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Ja mä vaan tarkkailen miten sä ne teet ja opin ne sitä kautta ite.

Niin no jos kukaan katto Tapparan eka maalia tänään, niin näki että niitä tehdään oikeastikin. Mut toki, jos kattoo lätkää vähä eri tavalla... ;)

Kyllä sen oppii tekeen ku käy treenimodessa veivaamassa. Sitä ennen kannattaa ehkä kattoa se EA:n opetusvideo siitä pelin päävalikosta.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jee, Anaheimia vastaan tuli Disc Read Erroria!
Jep, otetaan peli sitten joskus kokonaan uudestaan vaikkapa lobbyn kautta. Tasoissahan sitä kuitenkin toisen erän viimeisellä minuutilla oltiin. Mulla on muuten DIU-errorit loppuneet kokonaan kun otin neuvosta vaarin ja avaan dvd-aseman käynnistyksen jälkeen ja suljen sen sitten kun boxi on käynnistynyt dashboardiin asti. Kannattaa kokeilla!

-----

Koodi:
Anaheim Ducks - Boston Bruins 4-1 (2-1, 2-0, 0-0)

01:22 ANA 1-0 Getzlaf (Perry, S.Niedermayer)
14:20 BOS 1-1 Alberts (Kessel, Bergeron)
18:37 ANA 2-1 R.Niedermayer PS
19:47 ANA 5min O'Donnell (fighting)
19:47 BOS 5min Wideman (fighting)

24:29 ANA 3-1 Selänne (Weight)
39:23 ANA 4-1 Weight (Kunitz, Selänne)

52:03 ANA 5min Bertuzzi (fighting)
52:03 BOS 5min Ward (fighting)
55:11 ANA 2min Marchant (tripping)
59:55 ANA 2min Påhlsson (obstruction tripping)

Ottelun tähdet:

*** Selänne (1+1)
** Weight (1+1)
* Giguere (23 saves)

Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               Boston Bruins                      Anaheim Ducks
Score              1                                  4
Shots              24                                 22
Hits               27                                 22
Penalty Minutes    10:00                              14:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 2                                  0
Faceoffs Won       13                                 15
Breakaways         0/0                                0/1
One Timers         0/12                               0/5
Passing            97/115                             95/115
Penalty Shots      0/0                                1/1
Blocked Shots      7                                  14
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös