Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL IV)

  • 28 644
  • 499

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pari peliä Columbusta vastaan. Tasaista oli. Mukava oli pelata tasokasta vastustajaa vastaan mutta itse pelaaminen oli kyllä perseestä. Ainakin omalla kohdalla. Peli pätki ihan hitosti ja välillä kaverit teki 1-2 sekunnin viiveellä kaiken. Eipä ole ennen tullut tälläistä jumimista vastaan tässä pelissä? Olo oli kuin olisi pelannut nuhapumppu pc:llä tät peliä. Kiitos peleistä :-)

Dallas Stars vs Columbus Blue Jackets 2-1 ja (0-0, 0-1, 1-0, 1-0)
Laukaukset: 28-15
Taklaukset: 51-28
Jäähyt: 4min - 4min
Pisteet: Miettinen 1+1, Boucher 1+0, Zubov 0+1, Ribeiro 0+1, Morrow 0+1
Tappelut: -
Yv: 0/2 - 0/2
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Columbus Blue Jackets vs Dallas Stars 5-4 ja (0-1, 2-1, 2-2, 1-0)
Laukaukset: 17-32
Taklaukset: 41-45
Jäähyt: 4min - 2min
Pisteet: Robidas 0+2, Lehtinen 2+0, Richards 0+1, Modano 0+1, Boucher 1+0, Morrow 0+1, Miettinen 1+0, Zubov 0+1
Tappelut: -
Yv: 1/1 - 1/2
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari peliä Columbusta vastaan. Tasaista oli. Mukava oli pelata tasokasta vastustajaa vastaan mutta itse pelaaminen oli kyllä perseestä. Ainakin omalla kohdalla. Peli pätki ihan hitosti ja välillä kaverit teki 1-2 sekunnin viiveellä kaiken. Eipä ole ennen tullut tälläistä jumimista vastaan tässä pelissä? Olo oli kuin olisi pelannut nuhapumppu pc:llä tät peliä. Kiitos peleistä :-)

Juu kiitokset itsellesi! Hyvät matsit vaikka yhteys oli kyllä ihan perseestä. Ihme juttu koska ei mulla yleensä ole pahemmin lagia ollut.

Ihan tasaista vääntöä oli vaikka olit kyllä painostavampi osapuoli jos ainakin laukauksia katsotaan. Hieno tasoitus sulta tokan matsin lopussa kun tais olla 6 sekkaa pelikellossa. Sain sentään vähän balsamia haavoille kun tuli jatkoaika voitto siinä.

Eka matsi muuten joka pelattiin ihan turnauksen alussa, niin voitin sen 8-1. Jätkä on kyllä kehittynyt ihan urakalla ja toisaalta minä varmaan taantunut :)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eka matsi muuten joka pelattiin ihan turnauksen alussa, niin voitin sen 8-1. Jätkä on kyllä kehittynyt ihan urakalla ja toisaalta minä varmaan taantunut :)
No viime turnauksessa pääsin 8 parhaan joukkoon joten mä luulen että kehitys on mennyt vaan alaspäin tai sitten muut ovat painaneet vaan ohi :-) Kyllä Turcon piikkiin voi monta tappiota laittaa. Aivan ihme imasuja välillä. Kyllä Kipperiin pystyi aina luottamaan Calgaryn aikoina ;-)

Mutta jäbän kans on mukava pelata ja jos passaa niin otetaan joskus treenimatseja?

Vielä pari hidasta tälle iltaa. Turco taas Tampa pelissä päästi pari kolme niin ihme maalia että teki mieli mennä itse tilalle. Tampa pelasi toisaalta hyvin ja ansaittu voitto hänelle suotakoon. Kiitos myös hyvästä pelistä TekoK:lle :-)

Toisessa pelissä oli mahtavan tasaista. Kyllä täytyy sanoa että on Islandersilla hyvä kaveri (Jewnaberry) ohjaimen takana. Aika hyvää peliä pelasit Ja kiitokset myös sinne hyvästä pelistä. Lopussa väkisin sain pidettyä johtoni vaikka tiukille meni. Kiitti! :-)

Dallas Stars vs Tampa Bay Lightning 3-6 (2-3, 0-1, 1-2)
Laukaukset: 19-24
Taklaukset: 63-44
Jäähyt: 4min - 4min
Pisteet: Barch 0+1, Winchester 1+0, Boucher 0+1, Robidas 0+1, Richards 0+1, Hagman 1+0, Lehtinen 1+0, Ott 0+1, Morrow 0+1, Modano 0+1
Tappelut: -
Yv: 0/2 - 0/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------
New York Islanders vs Dallas Stars 3-4 (1-1, 0-1, 2-2)
Laukaukset: 21-23
Taklaukset: 40-42
Jäähyt: 2min - 2min
Pisteet: Modano 1+2, Richards 1+1, Robidas 1+1, Norström 0+1, Miettinen 1+0, Lehtinen 0+1, Lundqvist 0+1
Tappelut: -
Yv: 0/1 - 1/1
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Tämän illan pelit meni seuraavasti:

Montreal - Minnesota 9-1
Montreal - Washington 7-5
Montreal - Buffalo 4-1
Montreal - Buffalo 6-1

Minnesotaa vastaan kävi silleen erikoisesti, että tein 9 maalia, vaikka sain vain 14 vetoa kohti maalia. Kohtuu hyvä torjuntaprosentti vastustajan maalivahdeilla. :)

Tuossa ekassa pelissä Buffaloa vastaan kaveri pelas kyllä hyvin. Menin eka johtoon, mut kaveri tuli tasoihin. Aika lopussa sain johtomaalin ja toisiks viimenen oli sitte aika ratkaiseva. Viimenen olikin sitte pelkkää kosmetiikkaa.

Washingtonin kaveria vastaan oli tällä kertaa vähä tiukempaa ku ekassa kohtaamisessa. Siinäkin tosin repäisin kaulan johonki 7-2:een mut kaveri nousi vielä parin maalin päähän. Tässä pelissä laukaisutarkkuus oli 7/13. :D

Kiitti kaikille peleistä!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TTuossa ekassa pelissä Buffaloa vastaan kaveri pelas kyllä hyvin. Menin eka johtoon, mut kaveri tuli tasoihin. Aika lopussa sain johtomaalin ja toisiks viimenen oli sitte aika ratkaiseva. Viimenen olikin sitte pelkkää kosmetiikkaa.

Jeesh, olin itsekin sitä mieltä että pelasin vallan mainiosti (etenkin omaan tasoon nähden) ekassa matsissa. Vitutti, että kuitenkin vielä kusin taas kerran tuollaisen tasaisen pelin, mutta toisaalta tuntui hyvältä että pystyi sun kaltaisen ylivoimaisuuden kerrankin haastamaan... :) Eniten pisti pariin otteeseen koputtamaan se, kun ei saa millään vaihdettua ajoissa pelaajaa maalin edessä seisovaan pakkiin vaikka kuinka liipasinta hakkaat, että sais edes yritettyä katkaista syötön/slappassin takakulmalla seisovalle vastustajan hyökkääjälle - tietokone kun ei tee mitään eleettä pitääkseen sitä vapaata "kaveria", saati katkaistakseen syötön.

Toinen peli menikin ihan pelleilyksi, sori jos rupesi ärsyttämäänkin... Ei vaan jaksanut enää yhtään keskittyä, 3-0 vaikutti jo niin gameover-tilanteelta ja väsyttikin pirusti kun jauhanut jo monta tuntia putkeen änäriä.

Muut pelit tänään:

NYI - BUF 4-6
BUF - TOR 6-1

Kiitos kaikille peleistä, huomenna ehkä lisää.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Washingtonin kaveria vastaan oli tällä kertaa vähä tiukempaa ku ekassa kohtaamisessa. Siinäkin tosin repäisin kaulan johonki 7-2:een mut kaveri nousi vielä parin maalin päähän. Tässä pelissä laukaisutarkkuus oli 7/13. :D

Joo nyt oli jo vähän järkevämpi vääntö kun pää toimi eikä ollut motivaatio-ongelmaa. Kaksi erää pysyin hyvin kärryillä. 4-3 oli kahden erän jälkeen. Sain ylivoiman kolmannen erän alkuun ja paukutit pari alivoimamaalia alle minuuttiin ja kasetti ei kestänyt. Lopussa sain riipastua jonku kolme maalia kun vähän löysäsit. Mut opin taas, viimeinen onkin sit mun kotipeli. Katotaan joko oikeasti saan pistettyä kampoihin.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Toisessa pelissä oli mahtavan tasaista. Kyllä täytyy sanoa että on Islandersilla hyvä kaveri (Jewnaberry) ohjaimen takana. Aika hyvää peliä pelasit Ja kiitokset myös sinne hyvästä pelistä. Lopussa väkisin sain pidettyä johtoni vaikka tiukille meni. Kiitti! :-)

Tämä tuntui olevan aika pitkälle meikäläisen pelien teema tänä iltana. Monessa pelissä olin maalin-kahden tappiolla ja kirin puoliväkisin NYI:n puukäsillä tasoihin mutta niin vain joko DiPietro päätti antaa lahjan tai vastustaja pelasin puolustuksen vielä kertaalleen solmuun jonka jälkeen meikäläinen rypisteli vikalla minuutilla muutaman maalipaikan joissa lähimmillään osuttiin poikki ja sivurautoihin. Tänään tämmöisiä pelejä muistaakseni ainakin sinua (Dallas), Tampaa sekä Torontoa vastaan.

Oli ihan pakko vielä tossa ottaa pari matsia Anaheimillä muuten vain ja täytyy sanoa että meinas itkettää se pelaamisen helppous joukkueella jossa on kolmisen ketjullista parempia pelaajia kuin NYI:ssä :D


Sharkseja vastaan myös oikein jänniä vääntöjä oli. Taisi mennä ensimmäinen rankkareilla mulle 7-6, toisen voitin 5-3(?) ja kolmannessa olinkin sitten pokeritermejä lainaten "downswingissä", noin ~4 matsia putkeen hävinneenä ja muutenkin luovuttaneena ja kaveri pelas yksinkertaisesti paremmin voittaen 4-0. Tänään koeteltiin meikäläisen vitutuskerrointa muutamaan otteeseen oikeen olan takaa. Noh, näillä mennään mitä on saatu!

Kiitos peleistä ja loppuviikosta lisää :-)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli sitten pelattua 2 viimeistä peliä alta pois San Josea vastaan.

1. peli

Koodi:
Tilastot            VIERAS                             KOTI
=========================================================================================
Joukkue             Vancouver Canucks                  San Jose Sharks
Pisteet             2                                  3
Laukaukset          16                                 33
Osumat              32                                 43
Rangaistusminuutit  08:00                              04:00
Ylivoimamaalit      1                                  0
Ylivoimatilaisuudet 2                                  4
Voitetut aloitukset 11                                 12
Läpiajot            0/1                                0/2
One-Timers          0/10                               2/19
Syöttö              95/117                             127/158
Rangaistukset       0/0                                0/0
Blokatut laukaukset 5                                  7

2. peli
Koodi:
Tilastot            VIERAS                             KOTI
=========================================================================================
Joukkue             Vancouver Canucks                  San Jose Sharks
Pisteet             2                                  1
Laukaukset          16                                 20
Osumat              29                                 44
Rangaistusminuutit  02:00                              02:00
Ylivoimamaalit      0                                  1
Ylivoimatilaisuudet 1                                  1
Voitetut aloitukset 7                                  15
Läpiajot            0/0                                0/0
One-Timers          0/9                                0/9
Syöttö              79/92                              98/114
Rangaistukset       0/0                                0/0
Blokatut laukaukset 1                                  3

Semmoset pelit sitten tällä kertaa. Toisen pelin voitin Sedinin "tuurimaalilla", ja sumppupuolustuksella. Kingiä vastaan on kyllä paha pelata, kun ei ole yhtään aikaa rakentaa peliä. No mutta nyt on henkisesti tärkeä voitto äijästä otettu, joten jatkossa kyyti on kylmää...minulle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pari loistavaa peliä Repeä vastaan. Mutta kolmannessa pelissä yhteys menee yhtäkkiä poikki. Tais serverit kaatua? Helvetti noiden kanssa. Muutenkin kolmannessa pelissä sattui sellainen että tein maalin mutta kiekko ei käynyt sielläpäinkään :-) Mites repe otetaanko lobbyn kautta uudestaan tuo kolmas peli kunhan serverit taas vörkkii?

Vancouver Canucks vs Dallas Stars 5-4 (2-0, 3-4, 0-0)
Laukaukset: 19-25
Taklaukset: 42-40
Jäähyt: 8min - 2min
Pisteet: Lehtinen 1+1, Boucher 1+1, Zubov 0+2, Richards 0+1, Daley 0+1, Robidas 1+0, Ribeiro 0+1, Morrow 1+0
Tappelut: -
Yv: 1/1 - 3/4
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dallas Stars vs Vancouver Canucks 2-1 ja (0-1, 0-0, 1-0, 1-0)
Laukaukset: 26-24
Taklaukset: 58-37
Jäähyt: 10min - 6min
Pisteet: Boucher 0+2, Ribeiro 0+1, Morrow 1+0, Modano 1+0 & Richards 0+1
Tappelut: -
Yv: 1/3 - 1/5
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vihdoinkin pääsi pelaamaan Parkeria vastaan, ja sitten EA:n paskaserveri katkaisee yhteyden kolmannessa matsissa. Tuossa kyseissä matsissa Parkerin ainokainen siihen asti ei mennyt edes maaliin, hidastuksessa näkyi selvä ylärima laukaus.
EA saa haistaa pitkän paskan.

Peleistä sen verran, että eka peli oli maalijuhlaa. Dallaskin onnistui tekemään 4 maalia, vaikka paikkoja ollut kuin ehkä kahteen. Mutta niin vain Luongo piti Dallasin pelissä mukana.
Toinen matsi sitten meni jatkoajalle asti, kiitos maalivahtien loistopelin. Siinä sitten Modano pääsi pistämään maalin edestä vapaasti sisään, kiitos selkeän kiekottoman pelaajan estämisen hetkeä aikaisemmin. Tuomarit on perseestä ;)
Kolmannessa sitten Turco näyttä osaamistaan 2 päästetyn maalin verran, jonka jälkeen tuli Dallasille EA:n erikoinen, jonka jälkee Holmqvist(?) näyttää osaamistaan tekemällä Myllykset/Salot.
Hyviä matseja ja tasaisia matseja, joidenka takia näitä turnauksia jaksaa vääntää.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mites repe otetaanko lobbyn kautta uudestaan tuo kolmas peli kunhan serverit taas vörkkii?

Mitä merkitystä sillä on, kun sinulle on merkattu jo voitto tilastoihin tuosta? Ei noita lobbyn kautta pelattuja pelejä kukaan kuitenkaan ota huomioon tilastoissa, kunhan tulee pudotuspelien aika.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mitä merkitystä sillä on, kun sinulle on merkattu jo voitto tilastoihin tuosta? Ei noita lobbyn kautta pelattuja pelejä kukaan kuitenkaan ota huomioon tilastoissa, kunhan tulee pudotuspelien aika.
Ai on? No ei tää nyt näin pidä mennä. Tommy vois vaikka kysellä jokaiselta runkosarjan lopussa joukkueiden tilastot kun näitä tilttauksia on kuitenkin aika paljon. Ja niistä ne voitot jaetaan arpa kädessä aina jollekin.

Ei muuta kuin uutta matsia ja Tommy elä katso sitten runkosarjan lopussa vaan niitä EA:n ilmoittamia voittotilastoja :-)
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
VAN- DET 3-1

Olipas nihkeä. EI mitään yritystä ollu mun joukkueella ja ei se vastustajakaan loistanu erityisesti. Hasekki imi taas ne pakolliset pari ja oma maalinteko tökkii. Pelit sujuu ihan hyvin, mutta Detroitilla tulee jatkuvasti turpaan =) Ei sovi tiimi mulle. Ei enää edes vituta.

DET - VAN 3-1

Sain sitten revanssini. Jos ei taidolla, niin sitten tuurilla voitetaan. Lopussa vastustaja lähti kesken pelin, kun sain 3-1 taululle. Molemmat pelit olivat tiukkoja ja kumpikin olisi voinut voittaa. Tappioputki katki =)

Kiitti pelistä!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves
NJ - DAL 6-2

Päivän ensimmäinen peli, olin paikoin todella hukassa mutta Brodeur maalissa kesti. Parit säkä- ja räkämaali toivat kuitenkin onneksi ansaitsemattoman voiton.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
VAN- DET 3-1

Olipas nihkeä. EI mitään yritystä ollu mun joukkueella ja ei se vastustajakaan loistanu erityisesti. Hasekki imi taas ne pakolliset pari ja oma maalinteko tökkii. Pelit sujuu ihan hyvin, mutta Detroitilla tulee jatkuvasti turpaan =) Ei sovi tiimi mulle. Ei enää edes vituta.

Kiitti pelistä!

Kyllä on täydellistä idiotismia syyttää maalivahtia, jos minä saa iskeä kolmesta maalistani kaksi suoraansyötöstä lähietäisyydellä maalista. Ja sitten kun vielä ollaan puolustuskannalla 3 kertaa enemmän kuin hyökkäys, niin ei ole ihmekkään ettei maalejakaan oikein tule.

Toisessa pelissä Hasek oli taas niin paska, että antoi sinulle mahdollisuudet voittaa, vaikka et juurikaan omalta alueelta pois päässyt koko pelin aikana.
Mutta onnittelut voitosta kuitenkin.

Mutta joo, eiköhän tämä päivä ole taas minun osalta taputeltu. Ei passaa vittuuntua liikaa tässä vaiheessa turnausta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pari peliä tuli lisää pelattua. Devilsejä vastaan oli vaikea saada omaa peliä käyntiin ja Brodeur otti pari hyvää koppia. Mutta Devils käytti paikat loistavasti hyödyksi ja minusta ansaitsin voiton vaikkakaan lukemat ei koko totuutta pelistä kerro :-) Kiitos hyvästä pelistä!

Toisessa pelissä Detroitin mies vaan häipyi yhtäkkiä kun olin tehnyt 3-0 maalin? Eli voitto tästä minulle. En tiedä keskeyttikö tahallaan vai menikö sillä netti jumiin mutta ihmetystä herätti kuitenkin. Peli oli aika tasaista mutta Hasek kieltämättä teki Marty Turcot pari kertaa ja päästi helpolla maalin. Ei ole kuitenkaan Lemmun tapaista jättää leikkiä kesken. Kiitokset kuitenkin kahden erän pelistä!


Dallas Stars vs New Jersey Devils 2-6 (0-1, 2-1, 0-4)
Laukaukset: 14-24
Taklaukset: 39-40
Jäähyt: 12min - 12min
Pisteet: Morrow 0+1, Norström 0+1, Boucher 1+0, Daley 0+1, Zubov 0+1, Lehtinen 1+0
Tappelut: Winchester vs White & Barch vs Vishnevski
Yv: 1/1 - 0/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detroit Red Wings vs Dallas Stars 0-3 (0-2, 0-1, 0-0)
Laukaukset: 10-6
Taklaukset: 12-16
Jäähyt: 2min - 2min
Pisteet: Barnes 0+2, Zubov 0+1, Boucher 1+0, Daley 1+0, Ott 1+0, Lehtinen 0+1, Lundqvist 0+1, Ribeiro 0+1
Tappelut: -
Yv: 0/1 - 1/1
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Kyllä on täydellistä idiotismia syyttää maalivahtia, jos minä saa iskeä kolmesta maalistani kaksi suoraansyötöstä lähietäisyydellä maalista. Ja sitten kun vielä ollaan puolustuskannalla 3 kertaa enemmän kuin hyökkäys, niin ei ole ihmekkään ettei maalejakaan oikein tule.

Toisessa pelissä Hasek oli taas niin paska, että antoi sinulle mahdollisuudet voittaa, vaikka et juurikaan omalta alueelta pois päässyt koko pelin aikana.
Mutta onnittelut voitosta kuitenkin.

Mutta joo, eiköhän tämä päivä ole taas minun osalta taputeltu. Ei passaa vittuuntua liikaa tässä vaiheessa turnausta.

Vedothan oli 23-23 siinä pelissä. Olihan se kiekko mun päässä ja pyöritit sitä hienosti kulmissa ja sillee. Vetoja ja maalipaikkoja kyllä oli minullakin paljon. Kaikkihan on molarilla periaatteessa otettavissa, jos peli vaan niin haluaa. Tokassa pelissä taisin voitta vedot kuitenkin jollain 5 muistaakseni =) Joten kait mä jotenkin sieltä omasta päästä pois pääsin ja olihan niitä maalipaikkoja aina. En mä omasta päästä niitä vetoja tehny. Sä vaan pyöritit enemmän ja pidit kiekko hallussa niissä kulmissa.

Olit ekassa pelissä parempi ja tokassa mulla meni enemmän maaliin.

Mulla taas vitutusta aiheutti 2 kivaa naarmua keskikehikossa kun pelasin mazaa80 vastaan ja peli tilttas. Sori siitä! Saa nähdä uskaltaako tota peliä enää sisään laittaa edes...
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Pari peliä tuli lisää pelattua. Devilsejä vastaan oli vaikea saada omaa peliä käyntiin ja Brodeur otti pari hyvää koppia. Mutta Devils käytti paikat loistavasti hyödyksi ja minusta ansaitsin voiton vaikkakaan lukemat ei koko totuutta pelistä kerro :-) Kiitos hyvästä pelistä!

Toisessa pelissä Detroitin mies vaan häipyi yhtäkkiä kun olin tehnyt 3-0 maalin? Eli voitto tästä minulle. En tiedä keskeyttikö tahallaan vai menikö sillä netti jumiin mutta ihmetystä herätti kuitenkin. Peli oli aika tasaista mutta Hasek kieltämättä teki Marty Turcot pari kertaa ja päästi helpolla maalin. Ei ole kuitenkaan Lemmun tapaista jättää leikkiä kesken. Kiitokset kuitenkin kahden erän pelistä!


Dallas Stars vs New Jersey Devils 2-6 (0-1, 2-1, 0-4)
Laukaukset: 14-24
Taklaukset: 39-40
Jäähyt: 12min - 12min
Pisteet: Morrow 0+1, Norström 0+1, Boucher 1+0, Daley 0+1, Zubov 0+1, Lehtinen 1+0
Tappelut: Winchester vs White & Barch vs Vishnevski
Yv: 1/1 - 0/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detroit Red Wings vs Dallas Stars 0-3 (0-2, 0-1, 0-0)
Laukaukset: 10-6
Taklaukset: 12-16
Jäähyt: 2min - 2min
Pisteet: Barnes 0+2, Zubov 0+1, Boucher 1+0, Daley 1+0, Ott 1+0, Lehtinen 0+1, Lundqvist 0+1, Ribeiro 0+1
Tappelut: -
Yv: 0/1 - 1/1

Se oli mun ensimmäinen luovutus itseasiassa... Voi kattoa tilastoistakin, ettei niitä pahemmin ole. Pahoittelen silti kovasti asiaa! Nyt peli meni tilttiin, kun yritin molaria vaihtaa hasekin imurointi riitti. Sitten jämähti peli. Kun avasin levykelkan huomasin pari isoa halkeamaa sisäpuopuolella peliä. Sano uskaltaako tuota peliä enää sisään laittaa, vai pitääkö uus ostaa kun tilipäivä koettaa?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Se oli mun ensimmäinen luovutus itseasiassa... Voi kattoa tilastoistakin, ettei niitä pahemmin ole. Pahoittelen silti kovasti asiaa!
Juu ei mitään :-) Hasek ei taas ollut mistään kotoisin tuossa pelissä. Mikään ei vituta niin paljon kuin jos maalivahti ei saa etes rantapalloa kiinni :-)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vedothan oli 23-23 siinä pelissä.

Valehtelematta noista sun vedoista vähintään 15, oli mallia alueelle sisään ja veto suorasta luistelusta. Ainoa maaliskin oli vastaan tyyppinen räiskäisy, jonka Luongo sitten imuttelu maaliin huolella.
Perkeleen hyvin sinä puolustat, ja joskus saat hyökkäyspelin samalla tasolle puolustuksen kanssa, niin olet jatkoajan TOP-5 pelaajien joukossa.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Valehtelematta noista sun vedoista vähintään 15, oli mallia alueelle sisään ja veto suorasta luistelusta. Ainoa maaliskin oli vastaan tyyppinen räiskäisy, jonka Luongo sitten imuttelu maaliin huolella.
Perkeleen hyvin sinä puolustat, ja joskus saat hyökkäyspelin samalla tasolle puolustuksen kanssa, niin olet jatkoajan TOP-5 pelaajien joukossa.

Suurin osa mun vedoistahan on sitä, että heitän vaan molarilla kiekon ja koitan riparille päästä. Aloitus on tarkoitus saada vastustajan päätyyn, mistä sitten kiekko taas itselle saada. Luongo kyllä haparoi ihan ihmeellisesti. Melkein jokaisesta lähivedosta minkä sain, meni sisään tai molari pomputti sulla ihan ihmeellisesti.

Mun hyökkäyspeli perustuu tuuriin ja ylivoimiin =) Mulla on vaikeuksia kaikkia vastaan päästä alueelle. Sen kun saan ratkaistua, niin ehkä sais maalejakin.

Hyvin sä hyökkäsit kyllä ja paljon sun vetoja jouduin blokkaamaan. Oot selvästi menny eteenpäin sitten viime pelien. Otetaan se vika peli sitten joskus paremmalla ajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös