Mainos

Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL II)

• 18 202
  • 310

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
En myöskään kannata classicilla pelaamista.

Itse nautin suunnattomasti uusilla kontrolleilla pelaamisesta, eikä mikään ole parempaa kuin mokata maalipaikka käsien jäätyessä. :)

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United

Itse nautin suunnattomasti uusilla kontrolleilla pelaamisesta, eikä mikään ole parempaa kuin mokata maalipaikka käsien jäätyessä. :)

Huh, aika hurja jätkä uusilla kontrolleilla. Olisin voinut vaikka lyödä vetoa, että äijä hakkasi vanhoilla säädöillä! :)

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ïtse pelailen classic näppäimillä mutta paskat niistä mitään hyötyä ainakaan minulla ole :-) Sen verran käsi olen vielä tässä pelissä. Pakkohan se jossain vaiheessa on uudetkin jutskat kokeilla mutta oppis eka näillä vanhoilla pelaamaan. Edellinen NHL taisi olla 04 mitä pelasin :-)

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham

Huh, aika hurja jätkä uusilla kontrolleilla. Olisin voinut vaikka lyödä vetoa, että äijä hakkasi vanhoilla säädöillä! :)

Mistä nää oikein puhuu? En ole vielä jaksanut manuaalia kaivaa sen vertaa, että olisin manuaalivaihdot opetellut.

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa

Väänsin 07:aa 5 kautta Dynastya simuloimatta otteluakaan. Siitä sai vähän tuntumaa. 08:n touchi on vähän erilainen, ja siihen onkin mennyt aikaa totutellessa.

Tappio oli lähellä, kun Stars kävi kylässä. Lundqvistin ja Dallasin epäonnen takia Rangers piti pintansa Dallasin hyvillä hetkillä ja Rangers saikin vähäksi aikaa hurmoksen päälle kolmannessa erässä, viimeistellen tehokkaasti.

Dallas Star @ New York Rangers 3-5

Kiitos pelistä!

Onko muilla muuten esiintynyt tänä iltana lagia? Mulla oli tossa Stars pelissä ja muistaakseni sitä edeltävässä pelissä aavistuksen lagia aina välillä. Mietin vaan, onko vika täällä, vaiko muualla.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko muilla muuten esiintynyt tänä iltana lagia? Mulla oli tossa Stars pelissä ja muistaakseni sitä edeltävässä pelissä aavistuksen lagia aina välillä. Mietin vaan, onko vika täällä, vaiko muualla.

On muuallakin. Meidän keskinäisen pelin kolmannesta erästä ekat kymmenen minuuttia mentiin täysin pätkittäin. Pelattavuus säilyi nippa nappa. Eli kyllä se nykii täälläkin.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä nää oikein puhuu? En ole vielä jaksanut manuaalia kaivaa sen vertaa, että olisin manuaalivaihdot opetellut.

Puhutaan siis controllisäädöistä. Vanhat sääädöt ovat ns. classic -säädöt, jossa laukominen, syöttäminen ja taklaaminen tapahtuu napeista (joku voi selittää paremmin). Uudet säädöt ovat siis nuo default-säädöt, jossa pelaaja laukoo ja luistelee tateista. Ainoastaan syöttö on napissa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mulla on käynyt tässä nyt jokaisessa pelissä oikeastaan niin, että kun haastan jotakin peliin ja edetään siihen ns. joukkueen valintaruutuun, ei siitä pääsekään enää eteenpäin. Mutta kun mut haastetaan, kaikki sujuukin ihan normaalisti. Olen siis joutunut jokaisen pelin pelaamaan vierasjoukkueena. Onko kellään tietoa, mistä voisi kiikastaa?

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Tjoo, tänään monikin (Zdeno ainakin) taisi haastaa peliin mutta serkkupojat hakkasi tossa änäriä niin en pystynyt pelaamaan.

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Voi vitunvittu, taas tuli tuo otteluraportti bugi, kun eka erä oli pelattu ja tilanne 1-0, johdin laukauksia joten tuosta ottelusta ois voinu tullakki jtn mun osalta.

Jos tuo boksi vielä jatkaa tuota vittuilua niin se on varma että kohta on ohjain ikkunasta läpi.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelaan kautta yhden pelin ja palaan taas hetkeksi päivystämään josko liigaan eksyisi haastettavia...

Boston siellä oli vielä ainakin äsken, mutta kaveri katosi johonkin...

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Noniin, tuli sitten otettua uusiksi tuo äskeinen maksi ja voitin sen 6-2 "MODET" HUOMIOIKAA TUO TULOS KO KATSOTAAN LOPULLISTA SARJATAULUKKOA?

Sen jälkeen pelasin matsin Minnesotaa vastaan, kahden erän jälkeen 4-1 johto ja
TAAS tulee se helv*tin otteluraporttibugi ja sitten kolmaserä pelattiin puoliksi sokkona. Voitin kuitenkin 5-3

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
älkeen pelasin matsin Minnesotaa vastaan, kahden erän jälkeen 4-1 johto ja TAAS tulee se helv*tin otteluraporttibugi ja sitten kolmaserä pelattiin puoliksi sokkona. Voitin kuitenkin 5-3

Ja mulla on kasetti taas jumissa. Perkele sentään, että joskus tulee niitä pelejä, ettei miehet ota millään takatolpilla päivystäviä kiinni vaikka yrittäisi kuinka taklata. Muutenkin taas oli oikea koomailupeli.

Noh, tulta päin, vaikka hiukset ovatkin lähteneet tappioiden myötä päästä aikaa sitten.

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Tietääkseni turnauksen ylläpitäjällä on oikeudet muokata noita tuloksia, tai ainakin poistaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saavun onlineen ihan aikuisten oikeasti tuossa 22:30 jälkeen, katsotaan sitten lisää. Hiton kiireet ja väsyjumitus.

Edit: Valvon kahteen asti "netissä", kun alkaa Rangers-Ottawa, joten enköhän 3-5 peliä tänään pelaa...

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Näistä jos joku olisi linjoilla puolen yön nurkilla, niin saapi haastaa.
Detroit
Dallas
Pittsburgh Penguins

Tietty, jos joku muukin on tuolloin linjoilla, niin haastetta tulemaan vaan. Kinkun paistumista on pakko valvoa...

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Haha mikä matsi San Josea vastaan, ei kyllä naurata mutta johdin 2-0. Peli oli hallussa yms.

Sitten ne tekiki 2 maalia, ajattelin et kyl tää jatkoajalle saadaan ja siitä voitto. Niin mitä tämä tekee maalin 16sek ennen loppua. Minä hallitsin ja sinä korjasit pisteet :D

EDIT. Alan varmistella paikkaa PO:n ulkopuolelta :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins-Boston 0-1, huh huh kun oli vientiä Bostonin puolelta, laukaukset 12-27, kun kahden erän jälkeen olivat 3-jotain.

3. Erässä sitten Ruutu-Cristensen-Hall-kenttä herätti Penguinsin taistelemaan, kun tähän asti oli kaikki syötöt ja hyökkäykset Bostonin puolesta tapettu lähes täydellisesti, loistavaa pelaamista... Täytyy todellakin tunnustaa etten kyllä riitä nettipeleissä ainakaan vielä, kun tottunut tuota medium-konetta vastaan pelaamaan.

Edit: Kipe kyllä ansaitsi voiton, ei mitään jakoa.

Calgary-Penguins 4-1, eipä ollut Fleury muuri enää, joskin 2-3 maalia tuli poikittaissyötöistä ja laukauksista suoraan syötöstä maalinedestä. Syöttölinjat pitää opetella katkomaan paremmin.

Penguins-Atlanta 1-6.

TULIHAN SE VOITTO VIHDOIN!! Penguins-Minnesota 3-1, 2-0 oli pitkään peli ja hirvitti kyllä kun Minnesota tuli riittävän ajoissa kolmatta erää 2-1:n. Mutta onneksi sitten lopussa Wildin pakki (Schultz?) ohjasi kiekon komeasti omiin ja peli ratkesi. Huh.

Molemmilta mokeilta kyllä hyvät pelit...

Viimeksi muokattu:

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Vain voitto merkitsee :D

Penguins vs. Bruins

Bruins hallitsi 2 ensimmäistä erää aivan täysin, laukaukset 23-3 Bruinsille. Tilanne 0-0.

Kolmanteen erään mentäessä hiipi epäusko että enkö saa mistään maalia (2 erän aikana läpiajoja tuhlattu varmaan viistoista(15!) )
Erän aikana painostin entiseen malliin, sitten Recchi (?) saa kiekon ja pääsee läpi,
ei auta kun kampata pelaaja ja siitähän se rankkari tulee, Recchi missaa rankkarin ja 0-0 jatketaan.

Alkaa ottelun viimeinen minuutti, tulee jäähy minulle tai niin ainakin luulin. Minulle 5-4 ylivoima ja aloitus hyökkäyspäädyssä. Siitä siipaisu sivulle ja Sturm tykittää kiekon maaliin kun peliaikaa jäljellä 33,3sek.

1-0 voitto taskuun, laukaukset minulle 12-27 ja hyökkäysalueaika minulla oli jtn 14min.

ps. Fleury on MUURI :D

Joo, tuli pelattua kans matsi Flamesia vastaan jossa pelihuumori loppui aivan täysin, olin yksin läpi ja toinen kampittaa ja tästähän pitäs tulla jäähy tai rankkari. Ei tullut mitään ja vastustaja teki vastahyökkäyksestä maalin.

Sitten se pääsikin käsistä ja lopputulos 10-2

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
PIT - ATL 1-6 (1-2, 0-2, 0-2)
Se oli sellainen peli sitten, kovin aggressiivisesti pelasi Pittsburgh.
Helposti tuli 2 vs 1 -hyökkäyksiä tai läpiajoja. Kuitenkin ihan kiva ottelu näin jouluaattoon.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Flames - Pens 4-1
Flames - Bruins 10-2

Pelasin kokeilumielessä toisen matsin Tommyn pelikirjalla ja ihan hyvin upposi. 10-0 oli tilanne viimeisellä minuutilla, mutta Metro pääsi kuittaamaan pari kertaa alivoimalla. Siihen loppuun vielä perinteiset kolme tyrmäystä tappeluista ja homma oli paketissa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
PIT - ATL 1-6 (1-2, 0-2, 0-2)
Se oli sellainen peli sitten, kovin aggressiivisesti pelasi Pittsburgh.
Helposti tuli 2 vs 1 -hyökkäyksiä tai läpiajoja. Kuitenkin ihan kiva ottelu näin jouluaattoon.

Tuli joo, meidän jätkät ei kinkkua syö, vaan harjoittelevat sitä syötönkatkoa ja man-to-man-karvausta :P

Edit: Peli vielä Nucksia vastaan tänään ja sitten lopetan kyllä tältä yöltä/illalta.

Jouluna olen illat kotona ja voin turnausta jatkaa...

Edit2: Ihmettelen miten Bostonia viety noin helposti, tuntui itseäni vastaan niin älyttömältä vastustajalta ettei mitään rajaa...

Penguins-Vancouver 1-3, kyllä mua taas vietiin, vaikkakin osan pelistä sainkin pistettyä kampoihin. Öitä.

Viimeksi muokattu:

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ohhoh. Tuli vähän HPK-fiilis, kun hävisin Penseille 3-1. Tuntui, että painostin ja loin tuhannen taalan paikkoja, mutta maaleja en kyllä jostain syystä osaa tehdä. 2-0:sta maalin päähän läpiajosta ja heti perään meinasin rokottaa tasoihin. Sitten 3-1-osuma 30 sekuntia ennen summeria kesken kirivaihteen ja millä tavalla! Kaveri syöttää poikittaissyötön, joka muuttaa suuntaa verkon perukoille, peittämään tulleen pakin jalasta. Velipoika vieressä kehui tietävänsä juuri sillä hetkellä, että linjan toisessa päässä naurettiin makeasti.

Kertokaas ihmiset vinkkejä oikeasti tuohon maalintekoon?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy