Xbox 360: NHL 08 MM/WC-turnaus

  • 10 877
  • 165

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Lohkossa B...

Tsekki-Ruotsi 2-4

Avaus voitto odottelee edelleen itseään. Ihan kiva ottelu, vaikka Mixu82 pelasikin tämän luultavasti 0,5 jallun jälkeen, miten muuten pysyin noin hyvin mukana? No oli miten oli, ainakaan tässä pelissä ei kerennyt kärsä nousemaan otsalle. Kiitos pelistä vain.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jumalauta mikä matsi taas Kanadaa vastaan. Maaleja tehtiin vuorotahtiin, ja muutenkin oli niin tasaista vääntämistä, että kyllähän noita olisi enemmänkin vääntänyt kuin tuon 3 kappaletta.
Mulle meni nyt sarja 2-1 voiton, mutta pakko korostaa edelleenkin, että jokainen matsi olisi voinut päättyä kuinka tahansa. Tämmöisten matsien takia tätä peliä jaksaa vääntää.

Tässäpä vielä tilastoa.
Koodi:
1. 0-1 2:56 Bouwmeester (Richards)
1. 1-1 5:41 M.Koivu (O.Jokinen, J.Jokinen)
2. 1-2 12:40 Redden (Sakic, Heatley)
2. 2-2 14:10 Lehtinen (S.Kapanen, Timonen)
3. 3-2 5:29 M.Koivu
3. 3-3 7:35 Richards (Bouwmeester, Jovanovski)
JA. 4-3 4:49 S.Koivu (Lehtinen, Timonen)

Joukkue             Canada                             Finland
Pisteet             3                                  4
Laukaukset          22                                 15
Osumat              42                                 14
Rangaistusminuutit  00:00                              02:00
Ylivoimamaalit      0                                  0
Ylivoimatilaisuudet 1                                  0
Voitetut aloitukset 7                                  12
Läpiajot            0/2                                1/1
One-Timers          0/6                                2/14
Syöttö              111/132                            118/141
Rangaistukset       0/0                                0/0
Blokatut laukaukset 5                                  4
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
A-lohko

Koodi:
Suomen pistepörssi 8 ottelun jälkeen (V 3 - T 4 - JAT 1)

Teemu Selänne 6+3=9
Saku Koivu 3+5=8
Jere Lehtinen 1+4=5
Mikko Koivu 4+0=4
Jussi Jokinen 0+4=4
Olli Jokinen 2+1=3
Joni Pitkänen 0+3=3
Sami Salo 0+3=3
Kimmo Timonen 0+3=3
Sami Kapanen 0+2=2
Niklas Hagman 1+0=1
Antti Miettinen 1+0=1
Tuomo Ruutu 1+0=1
Niko Kapanen 0+1=1
Ville Peltonen 0+1=1
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukaan mahdollisesti linjoilla piakkoin?
Tämä B-lohkolainen olisi linjoilla joskus klo 16 aikoihin ja siitä eteenpäinkin vaihtelevasti jos vastustajia löytyy. Eilen ei natsannut kummassakaan liigassa yksikään kohtaaminen, kun tuossa NHL-liigassakin kaikki linjoilla illan mittaan olleet olin jo kohdannut kolmesti. Jos en ole Livessä, niin helpoiten meikäläiseen saa yhteyden sen pari päivää sitten pystyyn laitetun irc-kanavan kautta, jos nyt edes koneella satun olemaan. Muutenkin olisi nasta jos tuonne kanavalle ilmaantuisi enemmän porukkaa, koska pelien jälkeen on aina mukava heittää läppää vastustajan kanssa ihan reaaliaikaisesti, eikä pelkästään tämän palstan kautta. Mutta linjoille tosiaan n. klo 15-16 jälkeen koko illan vaihtelevasti, jos vastustajia löytyy.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Minä pääsen noin 30min kuluttua, otetaanko silloin peli?


Okei. Pitänee käynnistellä boksi kohtapuoliin, headset on jossain niin en jaksa kaivella, jospa boksi ei tilttaisi.


E; Pelit pelailtiin, Tsekki otti kaikissa kuonoon.

Ekassa 1 - 3, joka oli loppuun saakka erittäin tasainen ja tiukka. Toisessa jo selvemmät luvut slovakialle, 6 - 2. Ja kolmannessa 7 - 0. Olin erittäin onnekas kaikissa peleissä, esim viimeisessä viivalta lähtenyt veto pomppi maalin eteen pelaajista ja Marcel Hossalla on helppo työ laittaa kiekko tyhjiin. Vastaavia maaleja suurin osa :D
 
Viimeksi muokattu:

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Tsekki - Slovakia 1-3

Saamatonta viimeistelyä minulta, Hasek oli hyvä vielä tässä vaiheessa.

Tsekki - Slovakia 2-6

Hasek kävi ensin, imuroi. Vokoun tuli sitten, imuroi vielä pahemmin.

Slovakia - Tsekki 7-0

Hasek luokaton, kaikki vedot sisään järestään. Itse en saanut Budajlle mistään. Budajn nollat oli saman luokan vittuilua kun Puurulan voitto SaiPasta taannoin. Kaveri ei kyllä tuommosia otteita ole esittänyt kertaakaan Coloradossa liigassa. Ehkä se kertoo omastakin viimeistelystä kaiken oleellisen.

Olin todella huono, poislukien tuo eka, jossa olin hyvin mukana, mutta tolpat ja maalivahti oli myös vastustajalla liekeissä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kiitokset MetalMacille peleistä! Vaikka lukemat repesivätkin noin isoiksi, ei se anna koko kuvaa pelistä. Satuin olemaan vain se kuuluisa Hannu Hanhi tällä kertaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Venäjä tuolta näköjään puuttuu. Viestiä on hänelle pistetty salasanasta samaan aikaan muiden kanssa, ja onpa hän jopa viestin lukenutkin.
Joten odotellaan nyt ainakin tämän viikon loppuun asti osallistumista.

Eli niinku laitoinki oli tässä koulusta viikko lomaa ja piti sukuloimassa vähän käydä. Tänään pitäis aloittaa turnaus minun osalta about. puolen tunnin sisällä. Välissä salkkarit ja kasin jälkeen taas takaisin Liveen..

E: Ei löytyny peliseuraa vielä mutta tulen taas kasin jälkeen Liveen pörräileen.. En nimittäin voi pitää sekä konetta että boxia yhtäaikaa netissä. Enkä myös pysty pitään digiboxia ja boxia yhtäaikaa töllössä :D
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eli niinku laitoinki oli tässä koulusta viikko lomaa ja piti sukuloimassa vähän käydä. Tänään pitäis aloittaa turnaus minun osalta about. puolen tunnin sisällä. Välissä salkkarit ja kasin jälkeen taas takaisin Liveen..

Muistelinkin jonkun kirjoittaneen tuommoista, mutten laiskana ihmisenä jaksanut tarkistaa kuka näin oli tehnyt.
Hyvä homma kuitenkin, että pääset starttaamaan turnauksen tänään.

Itselläni lauantai taitaa olla seuraava pelipäivä, tämä päivä menee töissä, ja eilen tuli sen verta napinaa avokilta, että parempi pitää perjantai-ilta vapaata xboksista, ja huomioida avokkia. Saapahan sitten taas jonkun aikaa rauhassa harrastaa.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Hyvät väännöt jenkkejä vastaan oli. Tasapuolista, rankaisin jatkoajalla ylivoimalla sitten 4 - 3 voiton. Toinenkin matsi meni jatkoajalle mutta vastustajan yhteys katkesi. Sekin oli yhtätiukkaa, sekä 3 - 3 tilanteessa jatkoajalle mentäessä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruotsi-Suomi 2-3
Suomi-Ruotsi 1-7
Ruotsi-Suomi 3-4

Eka ja kolmas hemmetin hyviä ja tasaisia otteluja, joista niukat voitot. Toisessa meni maku ekan erän jälkeen (0-3), eikä enää maistunut, ja hurrit pääsi takomaan rumat lukemat. Mutta kaksi voittoa Mixu82:sta oli 2 enemmän kuin uskalsin toivoa. Kiitti peleistä!
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
3 matsia Suomea vastaan, joista ensimmäinen ja viimenen tiukkoja vääntöjä, mutta molemmat kääntyivät tällä kertaa kaverille. Ekassa matsissa hävisin ihan liikaa alotuksia, kuten aiemmin sanoin niin ne on perkuleen tärkeitä, koska menee pirusti aikaa ennenku ite saa kiekon. Toiseen matsiin tulin tappiosta sisuuntuneena ja mun hyvä alku sai vissiin kaverin pelin hieman sekaisin. Se oli multa hyvä peli kaiken kaikkiaan. Sitten kolmannessa pelissä palasin taas oikeastaan samalle tasolle ku ekassa. 2-3 tilanteessa sain kiekon hyvästä paikasta tolppaan ja kaveri tais tehä melko pian sen jälkeen 2-4:ään. Vielä pääsin maalin päähän, mutta lopussa ois pitäny saada alotusvoittoja enemmän, että ois ollu paremmat mahikset tasoihin. Mut eipä siinä mitään, kiva oli pelailla, tosin häviöt syö miestä...

Tuli vaan mieleen, että milloinkahan Thornton hyväksyis haasteen. Kummassakaan liigassa ei olla pelattu vielä keskinäisiä pelejä. Alkaa tuntua siltä, ettei pelatakaan ja siinä tapauksessa koko liigat on ihan turhia...
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt tuli meikälläki liiga avattua ja kahdella komealla voitolla.

Koodi:
CZH 1 - RUS 2

1-0 Michalek (Hemsky - Straka)
1-1 Yashin (Kozlov - Semin)
1-2 Kovalchuk (Yashin - Gontshar)

RUS 5 - CZH 1

1-0 Kovalev (Yashin) yv
2-0 Malkin (Gonchar - Ovechkin)
3-0 Fedorov (Frolov) av
3-1 Elias (Hejduk) yv
4-1 Kovalchuk (Datsyuk - Kovalev)
5-1 Ovechkin (Markov - Zhitnik)

Toisessa pelissä vastustaja katosi meikän viidennen maalin kohdalla kesken kolmannen erän. Oliko vika sit yhteydessä vai kasvoko vitutus liian suureksi? Ei sillä että oli vähän ihmeellisiä maaleja tuossa toisessa pelissä mukaan lukien kaksi ohjausmaalia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli vaan mieleen, että milloinkahan Thornton hyväksyis haasteen. Kummassakaan liigassa ei olla pelattu vielä keskinäisiä pelejä. Alkaa tuntua siltä, ettei pelatakaan ja siinä tapauksessa koko liigat on ihan turhia...

Meinaatko että 3 pelaamatonta matsia per liiga, pyyhkii pois kaikki muut pelatut matsit? No tässä maajoukkueiden kanssa tuo 3 matsia on jo prosenttuaalisestikkin isomäärä, mutta nhl puolella kun ei kaikkia pelejä saa muutenkaan pelattua, niin joku 3 matsin pelaamatta jääminen on yks ja sama.

Anna Thortonille aikaa valmistautua matseihin huolella, ja ehkäpä se hyväksyntä/haaste sieltä vielä napsahtaa. Ja jos ei napsahda niin mitäpä siinä lopulta menetät?

P.S. Ehkei Thorton halua näyttää kikkojaan sinulla runkosarjassa ;)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Anna Thortonille aikaa valmistautua matseihin huolella, ja ehkäpä se hyväksyntä/haaste sieltä vielä napsahtaa. Ja jos ei napsahda niin mitäpä siinä lopulta menetät?

Niin. Ja on välistä syytä muistaa että vaikka joku pelaaja onkin siellä Livessä ns. "online" niin se ei välttämättä tarkoita sitä että istuu sohvalla ruutua tuijottaen ja odottaen että joku heittäisi haastetta.

Niinkuin itellä kävi kun pelasin OskariB:n liigaa. Pelasin kaverin kanssa ihan oikeasti "livenä" ja yks tyyppi meän liigasta heitti haastetta koko ajan tulemaan. Lopulta sit tuli viesti: "vittu pelaa jo sieltä". En ehkä siinä vaiheessa sano kaverilleni että painu vittuun, minun pitää pelata live-liigaa. Ylipäätään tollanen kielenkäyttö on hyvin epäkohteliasta ja jätän tällä kertaa sanomatta keltä tämä viesti tuli.

EDIT: niin ja siihen Mixun viestiin että mikä kiire tässä on? ite olen vasta kaksi peliä pelannut tätä liigaa..
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Meinaatko että 3 pelaamatonta matsia per liiga, pyyhkii pois kaikki muut pelatut matsit? No tässä maajoukkueiden kanssa tuo 3 matsia on jo prosenttuaalisestikkin isomäärä, mutta nhl puolella kun ei kaikkia pelejä saa muutenkaan pelattua, niin joku 3 matsin pelaamatta jääminen on yks ja sama.

Anna Thortonille aikaa valmistautua matseihin huolella, ja ehkäpä se hyväksyntä/haaste sieltä vielä napsahtaa. Ja jos ei napsahda niin mitäpä siinä lopulta menetät?

P.S. Ehkei Thorton halua näyttää kikkojaan sinulla runkosarjassa ;)

Niin no on se sinänsä vähä outoa, että kaverilla on 50 peliä pelattuna, mut ei yhtään meikäläistä vastaan. Tossa 50 pelissä on kyllä ihan riittävästi valmistautumista, siitä ei oo kahta kysymystäkään. Vilikin voitti mut, joten Thorntonilla ja mulla vois ihan hyvin tulla tiukat väännöt. Jos ei runkosarjassa pelaa mua vastaan peliäkään, niin ei tarvi pelata kyllä pleijareitakaan...
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Niin. Ja on välistä syytä muistaa että vaikka joku pelaaja onkin siellä Livessä ns. "online" niin se ei välttämättä tarkoita sitä että istuu sohvalla ruutua tuijottaen ja odottaen että joku heittäisi haastetta.

Niinkuin itellä kävi kun pelasin OskariB:n liigaa. Pelasin kaverin kanssa ihan oikeasti "livenä" ja yks tyyppi meän liigasta heitti haastetta koko ajan tulemaan. Lopulta sit tuli viesti: "vittu pelaa jo sieltä". En ehkä siinä vaiheessa sano kaverilleni että painu vittuun, minun pitää pelata live-liigaa. Ylipäätään tollanen kielenkäyttö on hyvin epäkohteliasta ja jätän tällä kertaa sanomatta keltä tämä viesti tuli.

EDIT: niin ja siihen Mixun viestiin että mikä kiire tässä on? ite olen vasta kaksi peliä pelannut tätä liigaa..

Niin no tuossa äskeisessä viestissä viittasin lähinnä tohon toiseen liigaan eli sikäli vähä off topic.

Joo monetkaan ei livessä näytä tajuavan, että on jo peli menossa ku haastetta pukkaa koko ajan. Eivät ilmeisesti tajua kattoa pelaajakorttia. Sitte tulee tosiaan viestiä, että mikset pelaa. Kerran pistin että mitäs luulet, niin kaveri ei tajunnu sittekään.

Niin kiirehän ei sinänsä oo noita pelejä pelata. Ehkäpä se Thorntonkin jossain vaiheessa haastaa tai ottaa haasteen vastaan...
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vaan mieleen, että milloinkahan Thornton hyväksyis haasteen. Kummassakaan liigassa ei olla pelattu vielä keskinäisiä pelejä. Alkaa tuntua siltä, ettei pelatakaan ja siinä tapauksessa koko liigat on ihan turhia...
Enpä ole tänään(kään) nähnyt yhtään haastetta sieltä suunnasta, kuten en montaa aiemminkaan. Pelaan Xboxiani tietokoneen näytölläni ja useimmiten pelien ja tilastojen ylösottamisen jälkeen vaihdan takaisin tietokoneen puolelle ja jätän boxin päälle hurisemaan. Eli vaikka näyttäisi että olen paikalla, niin en olekaan. Ja mikäs kiire tässä on? En ollut ennen tätä iltaa pelannut Atlantaakaan vastaan yhtään peliä, mutta tänään sitten pelattiin kaikki kolme melkein putkeen. Eiköhän me vielä jossain vaiheessa ehditä pelit pelaamaan. Jos ei ehditä, niin ei ehditä. Eiköhän se voittaja ole kuitenkin jo selvillä kaikille etukäteenkin. Enkä se voittaja ole minä.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Enpä ole tänään(kään) nähnyt yhtään haastetta sieltä suunnasta, kuten en montaa aiemminkaan. Pelaan Xboxiani tietokoneen näytölläni ja useimmiten pelien ja tilastojen ylösottamisen jälkeen vaihdan takaisin tietokoneen puolelle ja jätän boxin päälle hurisemaan. Eli vaikka näyttäisi että olen paikalla, niin en olekaan. Ja mikäs kiire tässä on? En ollut ennen tätä iltaa pelannut Atlantaakaan vastaan yhtään peliä, mutta tänään sitten pelattiin kaikki kolme melkein putkeen. Eiköhän me vielä jossain vaiheessa ehditä pelit pelaamaan. Jos ei ehditä, niin ei ehditä. Eiköhän se voittaja ole kuitenkin jo selvillä kaikille etukäteenkin. Enkä se voittaja ole minä.. :)

Ite asiassa en kyllä tänään haastanutkaan ku yhen kerran enkä sitäkään haastetta pitänyt kovin kauaa yllä. Jospa me kerettäis kumminki ne keskinäiset pelimme jossain vaiheessa pelaamaan...

Niin ja voittoon on vielä pitkä matka kummassakin liigassa. Kovia pelejä on jäljellä vielä useita. Toki voitto on vain muutaman pelaajan kauppa, luulisin.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Koodi:
Joukkue 		Belarus 	Sweden
Pisteet 		2 		10
Laukaukset 		8 		45
Osumat 			51 		46
Rangaistusminuutit 	19:00 		17:00
Ylivoimamaalit 		1 		1
Ylivoimatilaisuudet 	1 		2
Voitetut aloitukset 	9 		18
Läpiajot 		0/1 		0/0
One-Timers 		1/6 		6/7
Syöttö 			98/120 		107/131
Rangaistukset 		0/0 		0/0
Blokatut laukaukset 	3 		1

Joukkueiden tasoero oli niin suuri, että lukemat pääsi taas repeämään aika isoiks. Näköjään one timereista tein aika hurjalla prossalla maaleja, mut olipa noita laukauksia muutenkin reilusti.
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Tsekki-Ruotsi 2-4

Avaus voitto odottelee edelleen itseään. Ihan kiva ottelu, vaikka Mixu82 pelasikin tämän luultavasti 0,5 jallun jälkeen, miten muuten pysyin noin hyvin mukana? No oli miten oli, ainakaan tässä pelissä ei kerennyt kärsä nousemaan otsalle. Kiitos pelistä vain.

No ihan selvinpäin pelasin kyllä, mutta en tainnu olla ihan parhaassa vireystilassa tällä kertaa. Tulipa sentään voitto vähä huonommallakin pelillä.

Koodi:
Tilastot 		  VIERAS 	  KOTI
=========================================================================================
Joukkue 		Sweden 		Czech Republic
Pisteet 		4 		2
Laukaukset 		25 		24
Osumat 			49 		30
Rang.min.		02:00 		06:00
Ylivoimamaalit 		2 		0
Ylivoimatilaisuudet 	3 		1
Voitetut aloitukset 	17 		10
Läpiajot 		0/1 		0/0
One-Timers 		3/13 		0/7
Syöttö 			129/152 	73/90
Rangaistukset 		0/0 		0/0
Blokatut laukaukset 	5 		13
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
B-lohkossa...

Tsekki - Venäjä 0-2

Venäjä hallitsi, enkä itse kyennyt hyödyntämään paikkojani. 2-0 maali jäi hieman mietityttämään. Maali täysin Hasekin piikkiin. Veto lähti kaukaa keskeltä, jotenin herra sai sen pomputeltua maaliin.

Venäjä - Tsekki 2-6

Huh, kerrankin onnistui kaikki, vaikka vastustaja vei kentällä tapahtumia puhtaasti. En muista, koska onnistumisia olisi tullut näin kovalla prosentilla, vielä kun miettii, että peli pyöri käytännössä minun maalin edustalla. Hasek seivaili mukavasti. Olin erittäin onnekas tässä ottelussa. Tulihan se voitto minullekin vihdoin. Kiitos peleistä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös