Xbox 360: NHL 08 MM/WC-turnaus

  • 10 875
  • 165

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
On tullut pelattua muutamia maajoukkue harkkapelejä, ja näistä sitten syttyi kipinä nettiturnaukseen maajoukkueilla.
No itsestäänhän tätä ei voi toteuttaa, joten nyt alkuun pitäisi kartoittaa halukkaat, ja luoda oikeanlainen systeemi parhaiden pelien takaamiseksi.

Itse mietiskelin tuota systeemiä sillä tavalla, yhdessä lohkossa olisi 8 joukkueitta, johtuen hyvien maajoukkueiden vähäisestä määrästä.
Ja ajattelin että 2 lohkoa jos saisi täyteen, niin sillä saisi hyvät karsintapelit, ja varsinaisen lohkovaiheen + pudotuspelit käytyä.
Molemmissa lohkoissa saisi siis olla kaikki kovat maat mukana, ja 4 parasta jatkaisi karsintalohkoista jatkolohkoon ja sitä myöten myös pudotuspeleihin.
Jatkolohkoa ennen sitten pitäisi pelata karsintaottelut joukkueiden valintaa silmällä pitäen. Itse ajattelin, että lohkovoittajat pelaavat vastakkain jne, ja voittaja saa valita ekana ja häviäjä tokana joukkueen, täten lohko nelosten häviäjä valitsisi joukkueensa viimeisenä.

Pelin asetukset olisi muutoin samat kun NHL-turnauksen puolella, mutta säännöt olisi tottakai maajoukkueilla kansainväliset.

Siispä nyt voi jo ilmoittaa halukkuudesta, ja myös joukkueen saa varata. Huomioikaa myös että kun on tarkoitus vetää nuo karsintalohkot läpi, niin pitää myös laittaa kumpaako (A vai B lohkoon) ilmoittautuu.
Myös ideoita siitä mitenkä homma olisi parempi hoitaa, otetaan vastaan ja otetaan käyttöön tarpeen vaatiessa.

Ja varaampa tässä nyt samalla itselleni A lohkoon Suomen.

Joukkueet:

A-lohko:
1. Suomi - repe_joke
2. Ruotsi - Velho#39
3. Tsekki - TeroK
4. Latvia - OskariB
5. Venäjä - thego
6. USA - Tommy
7. Kanada - S.Fox
8. Slovakia - Saikka

B-lohko:
1. Kanada - Thornton
2. Venäjä - King
3. Tsekki - MetalMac
4. Slovakia - Jonisti
5. Ruotsi - Mixu82
6. USA - nakke89
7. Suomi - Vili#16
8. Valko-Venäjä - pete99
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan asiallisen kuuloinen idea. Känädä. Laitetaan nyt B-rappuun, jos näillä mennään. Itse en ole pelannut peliäkään muilla kuin NHL-joukkueille tähän mennessä, mutta vaihtelu virkistää.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hiio-hoi.


SWEDEN!!! Ja luonnollisesti A-lohko


Ihan vaan vittuillakseni sen otan kun häviän kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oikeesti ihan hyvä idea välillä pelata maajoukkueillakin. toivotaan vaan ettei lähde käsistä nää turnauksien availut mutta varmuuden vuoksi jos on lähtemässä niin varaan SM-Liigaan Kerhon, Elitserieniin HV 71 ja farmista Wilkes-Barre. ;)


Asiaan. Tuleeko tähän sit kans joku salasana kun joukkueet selvillä ettei tule ylimääräsiä mukaan?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Asiaan. Tuleeko tähän sit kans joku salasana kun joukkueet selvillä ettei tule ylimääräsiä mukaan?

Juu, mä voin heittää sitten vaikka privana tuon A-lohkon tyypeille salasanan. Jonkun muun pitänee ottaa tuo B-lohkon luonti asiakseen, ja se voinee tehdä saman jutun.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
A-lohkoon Latvialla. Jos joku haluaa tänä iltana ottaa harjoitusmatsia, niin pyörin Livessä Gamertagilla OskariB.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
USA.
Lohko A.

Kenun tammikuinen lainaus tähän:
Suosittelisin muuten käyttämään NHL Gameria tilastoinnissa.

Tässä esimerkki FHR:n liigasta: http://www.nhlgamer.com/index.php?p=league&id=149

Playoffsitkin löytyy: http://www.nhlgamer.com/?p=league&id=138

Eri liigamuotoja: http://www.nhlgamer.com/?p=faq

Olen admin tuolla, joten ei ole mitään ongelmaa tehdä tuonne liigaa.

Tuonne ilmotetaan joka matsista:
- joukkueet
- maalit
- laukaukset
- yv kerrat
- yv maalit
- av maalit
- mahdollinen jatkoaika -checkbox

Kaikki tarvittavathan tulee halutessa matsin jälkeen sähköpostitse, paitsi av-maalit. Aika vaivatonta siis. Sitten vaan esim. kotijoukkue raportoi aina, ellei muuta sovita.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
King on B-lohkossa. Luetaan säännöt. ;)

Kieltämättä itsekin aluksi ihmettelin.


Katohan, olinpas tällä kertaa idiootti. ilmeisesti tuli aamusta vaan se tunne että pääsen jotain kommentoimaan. Sorry.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Slovakia mulle, muut hyvät yllättäen jo viety :) B-lohkoon ilmeisesti?

Molempiin mahtuu ja B-lohkoon taitaa olla jopa Slovakiaakin kovempia maita jäljellä.
Pistä sut nyt kuitenkin tohon B-lohkoon Slovakialla, mutta ilmoita jos muutat mielesi.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
A-Lohkoon Slovakian kanssa. Gabo-Demitra-Hossa, aj shaatana.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Voihan ne toki pelata mistä tahansa päin mutta käsittääkseni pitää olla XBox-360 jossa NHL08 ja Live Gold-jäsenyys..

Onko tähän muuten ilmoittautunut ketään joka pelas OskariB:n verkkoliigassa ja siellä rökitti meikäläistä 11-0? *hymiö*

Etkös Nashvillellä kyseistä turnausta pelannut? Katselin noita vanhoja tuloksia ja olit Fishsteak82:lle hävinnyt 9-0 sekä minulla 9-1.

A-lohko taitaa olla nyt täynnä, joten eiköhän kohta aloitella pelaamaan otteluita pois.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Hmm...siis hetkinen. Ymmärsinkö oikein? Voisinko ängetä Kanadalla A-lohkoon? Jos voin niin, sitten näin teen, jos en niin jatkan Slovakialla B:ssä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Etkös Nashvillellä kyseistä turnausta pelannut? Katselin noita vanhoja tuloksia ja olit Fishsteak82:lle hävinnyt 9-0 sekä minulla 9-1.

Nimenomaan :D Siinä liigassa rupes tosissaan vituttamaan kun oli pelejä joissa laukaukset meni minun hyväksi jotain 35-11, mutta maalit tyyliin 0-7. Eli olen ihan paska puolustamaan ja vielä huonompi hyökkäämään.. Mut jos tää turnaus menis vähän paremmin kun on huomattavasti parempi joukkue ja vähän enemmän tullu reenattua tätä XBox-änäriä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös