Mutta vain hieman. Turhan väsyneenä tuli postattua edellinen viesti. B-lohkon jätin eilen tarkoituksella pois, kun siellä ei ole kolme jatkoon menijää vielä varmistunut.Speed kirjoitti:Nyt on hieman mennyt Oskarilla lohkot sekaisin. :)
Tuossa E-lohkossa on nyt A- ja C-lohkon jengejä. B-lohko taas on unohdettu täysin.
Eli jatkolohkon otteluita voi käydä jo pelaamaan? Suomi varmaan roikkuu tänään linjoilla kuuden jälkeen.
Kyllähän nekin olisi tarkoitus pois pelata. Tällä hetkellä G-lohkolaisista vain Latvia ja Tanska on "selvittänyt" alkusarjan. Kanada on siellä paikkansa varmistanut, mutta sillä on vielä yksi ottelu alkusarjaa jäljellä.Mikäs on G-lohkon tilanne, pelataanko niitä ns. "turhia" pelejä?
Ruotsi löytyy livestä varmaan tuossa 20.30-21.00. Mitenkäs USA?
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Ranskan ykköskenttä on jäänyt kiinni dopingista ja joukkue suljetaan kisoista rangaistuksena.Koskan Ranskan miehet livessä?
Mun puolesta meiän lohkon kolme muuta jengiä voi jatkaa, kun tuppaa olemaan kiireitä joka asian tiimoilta ja ekassa pelissä meni hermo oman jengin paskuuteen (mussahan ei luonnollisesti oo vikaa =)). Fransmannit siirtyvät siis syrjään, sorry.
Ääh. Mulla iski koulu taas päälle. Voidaan vaikka sopia 5-0 luovutusvoitto sulle, jos jää tästä kiinni että pystyykö jatkamaan pelejä. Yhtäkkiä vaan kaikki paska kasaantu muutamalle päivälle. Olen enemmän kuin pahoillani.
Mun puolesta meiän lohkon kolme muuta jengiä voi jatkaa, kun tuppaa olemaan kiireitä joka asian tiimoilta ja ekassa pelissä meni hermo oman jengin paskuuteen (mussahan ei luonnollisesti oo vikaa =)). Fransmannit siirtyvät siis syrjään, sorry.
Mites Kazakstan, Slovakia ja Venäjä sattuisivat olemaan suunnilleen samana päivänä linjoilla? Pelaisin mielelläni nuo välisarjan matsit yhteen putkeen niin ei joka päivä tarvitse olla päivystelemässä.
Niinpä. Ei kasetti kestänyt ja motivaatio riittänyt kun mun mielestä huippujengeillä saa kohtuuttoman edun huonompiin nähden.
Millos Mixu ehtis vetää vikan alkulohkon pelin?
Venäjä on Suomen matsin jälkeen paikalla.
Otettaisko heti vai ehditäänkö ennen kolmannen erän alkua?
mites heti pelin jälkeen?