Jepjep. Slovakian kisat päättyivät puolivälierätappioon Itävaltaa vastaan. Hieman jäi harmittamaan lukuisat tolppalaukaukset, mutta minkäs teet. Loppulukemat 5-3. Budajin torjuntaprosentti matsista huikea 68.8%...
Onnea vaan Itävallalle jatkoon. Hyvä matsi oli.
JUnohdin ottaa maalivahtien torjunnat ylös, mutta ilmeisesti Budajilla torjuntoja 11/16? Brucklerin torjunnat lienevät jotain 17/20?
Puolivälieräottelut Suomi-Saksa ja Valko-Venäjä-Venäjä jouduin arpomaan. Välieriin jatkavat Suomi ja Venäjä, näin ollen parit ovat:
Itävalta - Suomi
USA - Venäjä
Jep, arpaonni osui jälleen kohdalleni. Ei vaan Saksa osunut linjoille samaan aikaan, vaikka eilen ja tänään päivystin iltasella boxilla.
Nyt vaan ottamaan kalikselta pataan. Koskas pelataan? Mulle sopii arki-iltaisin aika hyvin.
Koskas USA pelataan?
Mulle sopii vaikka tänään, yritän ehtiä liveen klo. 20 jälkeen.
Korjaan sen verran, että vain kolme bugimaalia :)Neljällä bugimaalilla finaaliin.
Korjaan sen verran, että vain kolme bugimaalia :)
Perus takatolpalle ja tyhjiin. Muut olivat sitten läpajosta bugiranne yläkulmaan, ja kaksi etuyläkulmaa maalille nousuista.En muista millainen se neljäs maali oli, mutta kyllä senkin täytyi bugimaali olla, en osaa nimittäin muunlaisia tehdä. :)
Laita huppumies vaikka yv:llä koska voit pelata. Mulle sopii iltaisin parhaiten.Noniin, nyt tämä turnaus lopullisesti pakettiin, pari viikkoa tässä hiljaiseloa jo onkin ollut.
Loppuottelu
Itävalta - Venäjä
Pronssiottelu
Suomi - USA
Noniin, nyt tämä turnaus lopullisesti pakettiin, pari viikkoa tässä hiljaiseloa jo onkin ollut.
Loppuottelu
Itävalta - Venäjä
Pronssiottelu
Suomi - USA
Olishan se ihan jees pelata tämä vihdoin loppuun. Aikookohan Speed vielä pelata?
Laita huppumies vaikka yv:llä koska voit pelata. Mulle sopii iltaisin parhaiten.
Totta kai! Koskas pelataan?