Xbox 360: Jatkoajan NHL 09 MM-turnaus

  • 19 052
  • 202

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Tänään sopii illemmalla...vähän vaikea sanoa vielä tarkkaaa aikaa, mutta kymmenestä eteen päin olen satavarmasti paikalla.

En päässyt liveen la-su, koska netti ei toiminut eikä ole tietoa toimiiko vieläkään. Oliskohan mahdollista saada hieman lisäaikaa tuolle? Jos saan netin toimimaan, niin pystyn kyllä melkein minä iltana tahansa pelaamaan tuon pelin pois alta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei olla satuttu Saksan kanssa linjoille samaan aikaan... Mun puolesta peli voidaan arpoa, mutta illalla voin sen myös pelata, jos Saksa on onlinessä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Oliskohan mahdollista saada hieman lisäaikaa tuolle? Jos saan netin toimimaan, niin pystyn kyllä melkein minä iltana tahansa pelaamaan tuon pelin pois alta.
Ei olla satuttu Saksan kanssa linjoille samaan aikaan... Mun puolesta peli voidaan arpoa, mutta illalla voin sen myös pelata, jos Saksa on onlinessä.

Pari päivää saatte lisäaikaa, mikäli teiltä löytyy motivaatiota pelata turnaus loppuun asti.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Pari päivää saatte lisäaikaa, mikäli teiltä löytyy motivaatiota pelata turnaus loppuun asti.

Täältä ainakin löytyy motivaatiota pelata turnaus loppuun asti. Valitettavan usein jäävät vaan kesken nämä turnaukset, olivat joukkueet sitten mitkä tahansa ja turnaus kuinka lyhyt tahansa. Nettikin toimii taas, joten mitään estettä pelaamiselle ei ole.
 

MDK

Jäsen
Jepjep. Slovakian kisat päättyivät puolivälierätappioon Itävaltaa vastaan. Hieman jäi harmittamaan lukuisat tolppalaukaukset, mutta minkäs teet. Loppulukemat 5-3. Budajin torjuntaprosentti matsista huikea 68.8%...

Onnea vaan Itävallalle jatkoon. Hyvä matsi oli.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Jepjep. Slovakian kisat päättyivät puolivälierätappioon Itävaltaa vastaan. Hieman jäi harmittamaan lukuisat tolppalaukaukset, mutta minkäs teet. Loppulukemat 5-3. Budajin torjuntaprosentti matsista huikea 68.8%...

Onnea vaan Itävallalle jatkoon. Hyvä matsi oli.

Juu olihan sulla siinä paikkoja, olis ihan hyvin voinu kääntyä sullekin. Ite pääsin pari kertaa läpiajoon, mutta en näköjään osaa Itävallan pojilla edelleenkään tehdä niistä maaleja, kädet ei jotenkin vaan riitä. =) Muista tilanteista sentään laitoin aika hyvällä prosentilla maaleja niinkuin Budajin torjuntaprosentistakin voi päätellä. Kiitokset hyvästä vastuksesta!

Unohdin ottaa maalivahtien torjunnat ylös, mutta ilmeisesti Budajilla torjuntoja 11/16? Brucklerin torjunnat lienevät jotain 17/20?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Puolivälieräottelut Suomi-Saksa ja Valko-Venäjä-Venäjä jouduin arpomaan. Välieriin jatkavat Suomi ja Venäjä, näin ollen parit ovat:

Itävalta - Suomi
USA - Venäjä
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep, arpaonni osui jälleen kohdalleni. Ei vaan Saksa osunut linjoille samaan aikaan, vaikka eilen ja tänään päivystin iltasella boxilla.

Nyt vaan ottamaan kalikselta pataan. Koskas pelataan? Mulle sopii arki-iltaisin aika hyvin.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Jep, arpaonni osui jälleen kohdalleni. Ei vaan Saksa osunut linjoille samaan aikaan, vaikka eilen ja tänään päivystin iltasella boxilla.

Nyt vaan ottamaan kalikselta pataan. Koskas pelataan? Mulle sopii arki-iltaisin aika hyvin.

Itellenikin passaa arki-illat parhaiten. Tänään ehtisin liveen ehkä siinä klo 21.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Venäjä eteni finaaliin ja odottelee vastustajaksi voittajaa ottelusta Itävalta - Suomi. Milloinkas kerkeäisitte pelaamaan tuon pois alta?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle käy arki-illat aika hyvin. Sopisiko Itävallalle huomenna n. klo 20.00 -->
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
No niin toinenkin välierä pelattu. Neljällä bugimaalilla finaaliin.

Suomi-Itävalta 0-4

Millos pelataan finaali?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muista millainen se neljäs maali oli, mutta kyllä senkin täytyi bugimaali olla, en osaa nimittäin muunlaisia tehdä. :)
Perus takatolpalle ja tyhjiin. Muut olivat sitten läpajosta bugiranne yläkulmaan, ja kaksi etuyläkulmaa maalille nousuista.

Parempi pelin voitti, ei siinä mitään. Mutta meni heti fiilis sen läpiajomaalin jälkeen.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
No niin eiköhän tämäkin turnaus olis aika lyödä pakettiin pelaamalla se viimeinen matsi? Olis varmaan eka jatkoajan turnaus/liiga, joka on pelattu loppuun asti. :) Millos Venäjälle käy peli? Veikkaan, ettei koskaan... :D
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Noniin, nyt tämä turnaus lopullisesti pakettiin, pari viikkoa tässä hiljaiseloa jo onkin ollut.

Loppuottelu
Itävalta - Venäjä

Pronssiottelu
Suomi - USA
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, nyt tämä turnaus lopullisesti pakettiin, pari viikkoa tässä hiljaiseloa jo onkin ollut.

Loppuottelu
Itävalta - Venäjä

Pronssiottelu
Suomi - USA
Laita huppumies vaikka yv:llä koska voit pelata. Mulle sopii iltaisin parhaiten.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös