Perdonoo pääsee luovutuksella tästä parista jatkoon, liveaika on loppunut eikä ole kiinnostusta hommata lisäaikaa.1.Perdonoo - 16.Grizzle
Perdonoo pääsee luovutuksella tästä parista jatkoon, liveaika on loppunut eikä ole kiinnostusta hommata lisäaikaa.1.Perdonoo - 16.Grizzle
1.Perdonoo - 16.Grizzle 2-0 (luovutus)
2.sumppi90 - 15.Lacku 2-0 (luovutus)
3.McJokke - 14.Gesser
4.Peteliuz - 13.Lord Eikka
5.Kranke - 12.Schadowan 0-2
6.Lihasade - 11.watussi
7.Oskari B - 10.Roark 0-2 (luovutus)
8.Jargon - 9.JayRustee 2-0 (luovutus?)
Tässä otteluparien tilanne. Koittakaahan pelailla matsit pois tai ilmoittakaa jos ei aika/innostus riitä, boxi on paskana, koira söi ohjaimen tms.
Näistä Jokke jatkoon voitoin 2-1.
Hyvät pelit gesseriä vastaan ja ansaitusti voiton ottikin ekasta matsista. Sitten ymmärsin kuinka gesseriä vastaan kannattaa pelata ja sain otettua seuraavista kahdesta matsista voitot. Tasaista oli kiitokset peleistä :)
Tasaisia matseja molemmat, pomppi vaan mulle tällä kertaa. Hyvät matsit, tack!Lihasade jatkoon voitoin 2-0.
Pelit päättyivät 4-1 sekä 3-1. Ensimmäinen peli oli kaverin hallintaa, toki siinäkin oli hetkensä. Toisessa olisi ollut saumat vaikka voittoon. Ei vaan paikoista saatu sisään.
Siitokset vastustajalle!
Kukas seuraavaksi vastassa?
Niin eli mulla Perdonoo vastassa, tiukkaa tulossa siis taas kerran. Ilmotteleppa millon voidaan pelata, ens viikolla varmaan joskus?
Ei välttämättä. Jos Lord Eikka peittoaa Peteliuzen niin silloin hän pelaa Perdonoota vastaan joten odotellaan nyt tuon vikankin parin tulos.
Mekin koitetaan saada pelit pelattua JatRusteen kanssa joten tämäkin pari auki.
EDIT:
Hershey 4 - 0 Hartford
Hershey 1 - 2 Hartford
Hershey 1 - 2 Hartford OT
JayRustee jatkoon tästä parista. Ensimmäisen pelin voitin aika selvästi mutta oli kyllä pirun tiukat pelit nuo kaksi viimeistä. Kolmannen matsin jatkoajalla ajassa 3.46 päästi Mike Oullette sitten Hersheyn kesälomalle kovalla lämärillä.
Kiitoksia rehdeistä peleistä ja tsemiä jatkoon!
Heti kun Eikka vastailee yksityisviestiin, jossa kyselin mahdollista aikataulua pelien pois pelaamiseen niin saadaan toi meidän pari uunista ulos.
Koskas löytäisitte sen verran kahdenkeskeistä laatuaikaa että saisitte pelinne pelattua? Kysymys siis lähinnä Eikalle.
Pleijarit jatkuvat siis sitten kun tämäkin pari selvillä.
Eikka laitteli miulle yksityisviestillä että voin mennä parista jatkoon.
Jep, infoan sitten kun mulle käy. Sunnuntaina ainakin varmasti, ehkä jo aiemmin.Heitä Vili mulle viestiä täällä tai FB:ssä, että millon olisi mahikset pelailla pois? Tänään käy esim. klo 18 jälkeen, huomenna klo 15 jälkeen ja sitten alkaakin kesäloma, eli oikeastaan mihin aikaan vaan päivälläkin käy.
Jep, infoan sitten kun mulle käy. Sunnuntaina ainakin varmasti, ehkä jo aiemmin.
....
Ja sitten asiaan millonkas JayRusteelle käy matsit?
Mökkeilyn takia olen ollut JA:n ulottomissa. Loppuviikon olen ihan kotosalla, joten matsit sopii periaatteessa ihan milloin vaan...