Mun mielestä noissa kuuluu mennä silleen, että se, joka saa pisteet änärin liigatilastoille saa ne myös NHLGameriin (eli se, jolta ei katkennut yhteys).
Toki voi käyttää myös keskinäistä sovintoa, kuten tehtiin Pardonoon kanssa. Hän johti lopussa 3-2 ja siltä katkes yhteys. Seuraava peli alotettiin hänen 1-0 johdosta ja aikaisempaa peliä ei tilastoitu.
Mun mielestä aika raaka peli toi ylempi ehdotus. Esimerkkinä vaikkapa tuo meikäläisen netti kun on vähän arvaamaton, just äskenkin oli aamuyheksästä asti katki, TAAS. Mutta ei siitä sen enempää, onneksi joni22:n kanssa sovittiin uusintamatsi. Noh sehän olikin aikamoista suokiekkoa pelin päättyessä 0-1 rankkareitten jälkeen jonin voittoon. Oltais kyllä tosiaan voitukin aloittaa aiemmin katkenneista lukemista muttei tullut juuri sillä hetkellä mieleen. Kiitokset kuitenkin uusinnasta, ja myös aikaisemmasta kamppailusta jonille, tasaisia olivat molemmat.
Eilisillan toiset äärimmäisen tasaiset taistelut käytiin Ernst Kranken kanssa, toisen voitin 3-2 rl toisen päättyessä 1-2 Kranken voittoon. Molemmat pelit ratkesivat kolmannen erän tahtomaaleihin. Meikäläisen 2-2 tasoitus osuma ensimmäisessä pelissä varsinkin oli melko erikoinen, Hensick ajoi maalin kulmalle, puolustaja kävi hieman tönäisemässä kiekon liuetessa maalille. Vahti oli tietysti rähmällään, joten heti kauhee tökkiminen kiekkoa päin :D. Meni kuitenkin sisään ja rankkareissa tuli se kaivattu onnistuminen. Hienoja pelejä, kiitokset niistäkin.
Thegolta löytyi hyvä vaihtoehdotus pakeista, Cumiskey ja Peltier matkasivat pois "Tollo" Tollefsenin ja Pelekhanovin tilalta. Olen kauppaan tyytyväinen, "Tollo" on pelannut mainiosti, kuin myös Pelekhanov, josta sai oivan rightin puolustajan.
Ehdotuksia saa toki lähettää lisää pelaajistani, eritoten hyökkääjiä saa kysellä, vaihdossa toisiin hyökkääjiin. Hensickin nyt ainakin laitan samantien suojattujen listalle, ja periaatteessa siellä ovat myös nämä alempien ketjujen kaverit ellei tule erinomaisen loistokasta vaihtoehdotusta.
Willsie,
Stewart ja
Sertich ovat erityisesti nyt hyviä hakuja vailla.