XBox 360: Elitserien

  • 13 499
  • 205

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Liigaa on nyt jo siistitty ja vielä on 14 joukkuetta jäljellä. Sunnuntaina sitten lähtee sijat 9-14 joten kannattee pelailla niitä pelejä alta pois.

Toihan kuulostais siltä, että mulla on mahikset playoffeihin... Olen tainnu voittaa sarjan kärkijengit ja turpaan on tullut järjestään kaikilta taulukossa alapuolella olleilta.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kas vain, jäljellä olleet pari matsia menivätkin sen sileän tien karsimisten kautta, joten runkosarjaurakka olikin jo siinä. Lopputuloksena 7-3-3, pitäisi riittää vielä playoffeihin. Odotellaan sunnuntaita.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toihan kuulostais siltä, että mulla on mahikset playoffeihin... Olen tainnu voittaa sarjan kärkijengit ja turpaan on tullut järjestään kaikilta taulukossa alapuolella olleilta.

Ei jaksanu odotella niin nakkelin jo jumbot pihalle ja Kranke nousit kuudenneksi :D

Enää ois Kloten - Luleå pelaamatta niin päästään pleijareihin. Eli Jokke - JjZz
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ei jaksanu odotella niin nakkelin jo jumbot pihalle ja Kranke nousit kuudenneksi :D

Enää ois Kloten - Luleå pelaamatta niin päästään pleijareihin. Eli Jokke - JjZz

Eihän toi välttämättä ole maailman reiluin tapa mennä, mutta jos ei toimita, niin näitä turnauksia ei saada ikinä maaliin asti.
 

Navy

Jäsen
Eihän toi välttämättä ole maailman reiluin tapa mennä, mutta jos ei toimita, niin näitä turnauksia ei saada ikinä maaliin asti.

Voiko joku kertoa mille sijalle Geneve-Servette päätyi? GT: Viltzup
Peli on lainassa kaverilla tämän illan, enkä pysty tarkistamaan ja olisi kiva tietää sijoitus.
Kiitos jo etukäteen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eihän toi välttämättä ole maailman reiluin tapa mennä, mutta jos ei toimita, niin näitä turnauksia ei saada ikinä maaliin asti.

Nimenomaan. Taas toisaalta nyt jäi jäljelle ne pelaajat jotka ovat pärjänneet parhaita jengejä vastaan -> Jokke tosiaan tippu seittemänneksi.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Periaatteessahan sijoilla 3-7 voi vielä tulla muutoksia, riippuen tuon Kloten-Luleå -pelin tuloksesta. Jännäillään tässä ohella, että kukas sieltä tulee vastaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mites Jokke lauantaina olisit linjoilla?

Melkein ainoa mahdollisuus on heti klo15 jälkeen, koska jo klo16 pitää olla menossa toiseen paikkaan. Tiukkaa on tämä viikonloppu, mutta jos onnistuisi ainakin luovarin tuosta antamaan sinulle kun sijoituksiinhan nuo ei liioin vaikuta. Mielellään tottakai jos onnistutaan sillon kolmelt pelaamaan niin hyvä olisi.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Melkein ainoa mahdollisuus on heti klo15 jälkeen, koska jo klo16 pitää olla menossa toiseen paikkaan. Tiukkaa on tämä viikonloppu, mutta jos onnistuisi ainakin luovarin tuosta antamaan sinulle kun sijoituksiinhan nuo ei liioin vaikuta. Mielellään tottakai jos onnistutaan sillon kolmelt pelaamaan niin hyvä olisi.
Ok, yritetään silloin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ok, yritetään silloin.

Täällä oltaisi valmiina. Eiköhän vetäistä matsi alta pois niin eivät syytä meitä vilunkipelistä..

edit. Peli pelattu Klotenille näköjään erittäin tärkeä voitto. 1-0 lopputulos tiesi playoffeihin pääsyä viimeisenä joukkueena.
KOSKA näköjään kun porukkaa on tiputettu niin vain neljä joukkuetta on päässyt jatkoon.

Ainakin äsken katsoin niin pleijariparit oli
Modo - HV71
Kloten - Lugano

En tiedä pystyykö thego niitä enää muuttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
edit. Peli pelattu Klotenille näköjään erittäin tärkeä voitto. 1-0 lopputulos tiesi playoffeihin pääsyä viimeisenä joukkueena.
KOSKA näköjään kun porukkaa on tiputettu niin vain neljä joukkuetta on päässyt jatkoon.

Ainakin äsken katsoin niin pleijariparit oli
Modo - HV71
Kloten - Lugano

En tiedä pystyykö thego niitä enää muuttamaan.
no voi rähmä. Luulin ettei lopputuloksella ollut enää merkitystä. No tosissaan pelasin kuitenkin, joten ei sillä sinänsä väliä ole
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
edit. Peli pelattu Klotenille näköjään erittäin tärkeä voitto. 1-0 lopputulos tiesi playoffeihin pääsyä viimeisenä joukkueena.
KOSKA näköjään kun porukkaa on tiputettu niin vain neljä joukkuetta on päässyt jatkoon.

Ainakin äsken katsoin niin pleijariparit oli
Modo - HV71
Kloten - Lugano

En tiedä pystyykö thego niitä enää muuttamaan.

No voihan vittu. Eipä tuolle tosiaan enää mitään voi, ihan mielenkiintoinen ratkaisu tämäki EA:lta. Jargonia vastaan pääsen sit pelailemaan.

Ilkka muuten jäi maalin (tai kahden päähän) pleijareista kun oli Jargonin kanssa tasapisteissä.

E: Fopalle tehot 11+8 runkosarjasta. Mielenkiintoista sinänsä kun toiseksi parhaalla äijällä on 2+6. Ketjukaverien tehot yhteensä 1+7...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Millonkas Blasphemerin metalliahterilla sopisi pelailla pleijarit pois? Olisiko tänään? Itse olen linjoilla, joten saa laitella pelikutsuja.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Millonkas Blasphemerin metalliahterilla sopisi pelailla pleijarit pois? Olisiko tänään? Itse olen linjoilla, joten saa laitella pelikutsuja.

Perseeni sanoo, että tänään pitäisi onnistua pelailu. Vielä en tosin tiedä että mihin kellonaikaan. Montakos niitä matseja nyt olikaan, paras viidestä vai oliko peräti seitsemästäkin?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Perseeni sanoo, että tänään pitäisi onnistua pelailu. Vielä en tosin tiedä että mihin kellonaikaan. Montakos niitä matseja nyt olikaan, paras viidestä vai oliko peräti seitsemästäkin?

Uskoisin että tässä on paras viidestä. Itse varmaan taas seiskan pintaan olen linjoilla seuraavan kerran.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HV71 Modo 1-0
HV71 Modo 1-2
HV71 Modo 2-5

Pari ekaa oli todella tiukkoja pelejä mutta kolmannessa Modolta lähti kipsi maalinteosta ja numerot olivat vähän selvemmät.

Onnittelut thegolle finaalipaikasta, sen verran parempi olit että täysin ansaitusti Modo jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös