XBox 360: Elitserien

  • 13 498
  • 205

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
XBox 360: Elitserien / Sveitsin Liiga

Taas uusi liiga? Kyllä vain. Tällä kertaa lähdetään leikkiin rakkaan naapurimaamme laadukkailla joukkueilla (lisätty myös Sveitsin liiga).

Jokainen voi sitten miettiä ennen osallistumista kannatteeko liittyä mukaan jos mielenkiinto loppuu siinä vaiheessa kun alle tulee useampi tappio. MM-kisat toki painaa päälle joten otetaan se huomioon liigan läpiviennissä.

Treidit on päällä ja muutenki samat perusasetukset mitä yleensä. Nakelkaa GT:tä tähän ketjuun ja minä muuten otan Modon!

Elitserien
Brynäs IF - Jääkaappi (Jkaappi)
Djurgårdens IF - Niksi (iNiksi)
Färjestads BK - penkinlämmittäjä (Ripa89)
Frölunda Indians - LUIGIRISSOTTO (mannnyyy)
HV 71 - Jargon (jargonizer
Linköpings HC - Hypodermic (john penaali)
Luleå HF - JjZz (jussi84)
Modo Hockey - thego (thego86)
Rögle BK
Skellefteå AIK - Tuamas (nollanieminen)
Södertälje SK - Bret The Hitman Hart (GoldnGlow)
Timrå IK - Kimifan (Kimifan44)

11/12


Sveitsin liiga
HC Ambri-Piotta - BrendanShanahan (Gesser666)
SC Bern - JiVe (Ernst Kranke)
EHC Biel - Nakki (aisankujan king)
HC Davos - Roadstar (IlkkaV)
Fribourg Gottéron HC
Geneve-Servette HC - Navy62 (Viltzup)
Kloten Flyers - McJokke (McJokke)
HC Lugano - Blasphemer (MetalArse)
Rapperswill-Jona Lakers - janbo (janbonator)
SCL Tigers
ZSC Lions - Speed (Lacku)
EV Zug - Daywalker-75 (Uuhenkujan king)

10/12
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kivahan tämäkin olisi pelata.. Pääseekö mukaan, vaikka olenkin kisoja katsomassa paikan päällä aikavälillä 8.5. - 19.5. ? Huomisen ja tuon reissun jälkeenhän sitä sitten kerkeisi pelailemaan oikein urakalla.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kivahan tämäkin olisi pelata.. Pääseekö mukaan, vaikka olenkin kisoja katsomassa paikan päällä aikavälillä 8.5. - 19.5. ?

Alustavasti kyllä. Jos jossain vaiheessa alkaa näyttää et muilla on pelit pikkuhiljaa pelattuna niin saat ikävä kyllä monoa kylkeen ja otetaan uus ukko tilalle tai jatketaan ilman. Voi olla et noi kisat verottaa sen verran aktiivisuutta et pääsetki vielä ihan hyvin mukaan.

Eli liity ihmeessä ja tuu sit kattoon 20.5 ootko vielä mukana liigassa :D
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Timrå IK - Kimifan44 - Ei lopu mielenkiinto ei, aina oon ensimmäisten joukossa pelannut kaikki pelit... : )
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Alustavasti kyllä. Jos jossain vaiheessa alkaa näyttää et muilla on pelit pikkuhiljaa pelattuna niin saat ikävä kyllä monoa kylkeen ja otetaan uus ukko tilalle tai jatketaan ilman. Voi olla et noi kisat verottaa sen verran aktiivisuutta et pääsetki vielä ihan hyvin mukaan.

Eli liity ihmeessä ja tuu sit kattoon 20.5 ootko vielä mukana liigassa :D


Ilmeisesti sama koskee minuakin. Riippuen tietysti milloin tämä alkaa. Viikonloppuna lähden viikoksi reissuun. Voisin lähteä vaikkapa Färjestadilla liikenteeseen. Live-tunnus Ripa89. Sitten vielä kaipaan tietoa kuinka tämä homma periaatteessa toimii. Mikäli jossain on valmiit ohjeet, niin voisin ottaa linkkiä vastaan. Eli sarja vissiin perustetaan tuonne EA:n livesarja-modiin? Pelit eivät ilmeisesti ole missään järjestyksessä, vaan voi pelata paikalla olevia vastaan omassa järjestyksessä? Onko jotain erikoissääntöjä, mitä ei saa käyttää. Yhtään varmaa maalintekotyyliä en esimerkiksi tiedä, joten mikäli semmoisia on ja ne on kielletty, niin olisi hyvä tietää.

e. Pelaamisen voisin aloittaa jo tänä iltana, mutta eipä taida ehtiä joukkueet kasaan. Lauantai-iltapäivään asti kykenen pelailemaan.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ilmeisesti sama koskee minuakin * click* Sitten vielä kaipaan tietoa kuinka tämä homma periaatteessa toimii.
*click*
e. Pelaamisen voisin aloittaa jo tänä iltana, mutta eipä taida ehtiä joukkueet kasaan. Lauantai-iltapäivään asti kykenen pelailemaan.

Sama homma. XBox Live-> Online Game Modes-> Online Leagues->Search Leagues

Sieltä etsit tämän liigan ja liityt mukaan. My Team kohdasta pääsee lyömään ketjut kohdilleen ja League Standings kohdasta näkee ketkä on Online ja siitä pääset myös haastamaan. Jos ei selkene niin kysele toki tarkentavia ohjeita.

Liigaan voi jo toki liittyä, mutta en ite vielä pelaa jottei nuo pleijarit ala saman tien.

HVS 71. Aloittelen pelit sunnuntaina jos passaa.

Jo vain.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kaikki näyttää ottavan svenssoni porukoita joten haluan erottua ja hypätä mukaan Kloten Flyersilla!!

Varokaa vaan Rintas Kimmo ja mm-edustaja Santala hyökkää!!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Sitten vielä kaipaan tietoa kuinka tämä homma periaatteessa toimii. Mikäli jossain on valmiit ohjeet, niin voisin ottaa linkkiä vastaan. Eli sarja vissiin perustetaan tuonne EA:n livesarja-modiin? Pelit eivät ilmeisesti ole missään järjestyksessä, vaan voi pelata paikalla olevia vastaan omassa järjestyksessä? Onko jotain erikoissääntöjä, mitä ei saa käyttää. Yhtään varmaa maalintekotyyliä en esimerkiksi tiedä, joten mikäli semmoisia on ja ne on kielletty, niin olisi hyvä tietää.

Homma on todella helppo, menet vain liigan perustamisen jälkeen päävalikon kautta -> xbox live -> online-pelimuodot -> verkkoliigat ja sieltä haet sitten liigan, ja lyöt salasanan. Sitten voit xbvox live -valikon kautta mennä "omat liigat" -kohdan kautta itse liigan päämajaan.

Päävalikosta liigan pistetilanne, niin tulee tosiaan sarjataulukko, ja kaikki ne joukkueet, jotka ovat jo rekisteröityneet liigaan. Siinä on myös kaksi ruutua; ensimmäisessä on rasti, kun pelaaja on online. Toisessa on rasti vain liigan gm:llä. Pelaajan ollessa online, painat A, jolloin avautuu valikko, josta voit kutsua kaverin liigapeliin. Mitään tiettyä järjestystä pelien pelaamiselle ei ole. Aina ennen haastamista kannattaa siitä samaisesta valikosta katsoa kaverin pelaajakortti. Pelaajakortin alakulmasta näet, onko kaveri sillä hetkellä pelaamassa jotain muuta peliä.

Mitkään maalit eivät ole kiellettyjä, kaikkia glitchejäkin vastaan voi puolustaa, jos on tarpeeksi skilliä. ; )
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kaikki näyttää ottavan svenssoni porukoita joten haluan erottua ja hypätä mukaan Kloten Flyersilla!!

Varokaa vaan Rintas Kimmo ja mm-edustaja Santala hyökkää!!

:D Lacku varas IRC:n kautta tän mut päihitit sen yhdellä minuutilla! Onnea.

E: Eli Lacku (Speed) varasi Lionsin toista kautta jos joku ihmettelee.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
:D Lacku varas IRC:n kautta tän mut päihitit sen yhdellä minuutilla! Onnea.

JEEE!! Mä tiedän et oon nopee.

Laitatko jo tänään liigaa pystyyn? Vois yön aikana jo aloitella. Mietin et voisi myös ihan kaksinkertaisena vetää läpi?
Pystyykö kaukalon koon muuttamaan nhl tyyppiseks niin ei tarvitsisi lentokentällä surffailla?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
JEEE!! Mä tiedän et oon nopee.

Laitatko jo tänään liigaa pystyyn? Vois yön aikana jo aloitella. Mietin et voisi myös ihan kaksinkertaisena vetää läpi?
Pystyykö kaukalon koon muuttamaan nhl tyyppiseks niin ei tarvitsisi lentokentällä surffailla?

Pistin jo yksinkertaisena. Ei pysty muuttamaan.

e. Kaksinkertaisella olis tullu jo 44 peliä joka ois voinu olla monelle liikaa.

e2. Färjestadilta 3-1 turpaan. Tuo Rahmi oli kyllä aivan tulessa. Ihan uskomaton äijä!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Färjestadilta 3-1 turpaan. Tuo Rahmi oli kyllä aivan tulessa. Ihan uskomaton äijä!

Olipas se taas vaikeaa pitkästä aikaa. Tuo syötön tähtääminen ei ole livessä niin helppoa. Jyrän alle jäätiin pahasti, mutta veskari oli iskussa tällä kertaa. Paikoista sisään jne. Taisit viedä laukaukset 27-13.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Otetaas DIF, kun AIK:ta ei vielä löydy pelistä. :)

GT: iNiksi

Aloitan pelit huomenna...
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Liiga-avaus suoritettu. Lackua vastaan pelattu matsi katkesi serveriongelmiin (kiitos EA) ekan erän jälkeen, mutta onneksi merkkautui mulle 1-0-johdon myötä.

Kimifanin Timråta vastaan tiukka vääntö, mikä ratkesi vasta kolmannessa erässä Timrån ylivoimamaaliin. Nyt meinaa hitusen harmittaa se oma sisäraudoista ulos kimmonnut veto, mutta harvemmimpa noita lähes maaleja lasketaan :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Flyers 1 - Foppa 2

Jokkea vastaan olin yllättäen täysin vastaantulija tässä pelissä. Ei oikein mitään saanu aikaiseksi kunnes Foppa veti täysin omilla yksilösuorituksillaan pari häkkiä ja pisteet himaan.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Liiga startattu, ja kyllä nämä lentokentällä pelattavat pelit on myrkkyä meikäläisen pelikirjalle.

Timrå @ Davos 1-0
-Tämä peli meni vielä suht käsikirjoituksen mukaan. Tasainen peli, jossa maalipaikat olivat kortilla. Ylivoimalla sain väännettyä voittomaalin.
Kloten @ Timrå 3-1
-Kuten aina jokkea vastaan pelattaessa, oli nytkin peli suht tasain. Jokella pienoinen hallinta, mutta hyvin mullekkin maalipaikkoja avautui. Kaveri pisti sisään, minä tolppiin ja päin veskaria. Ansaittu tappio anyway.

Kiitokset peleistä. Oli muuten aika hauska sattuma, että kahden pelin jälkeen kaikilla kuudella joukkueella oli 1-1-0 -statsit. :)
Tiukkaa tulee olemaan, ja voi olla, että NHL -liigojen tiukat pelit kääntyvät nyt voittojen sijaan tappioiksi. Tavoitteena on kuitenkin päästä playoffeihin!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kloten @ Timrå 3-1
-Kuten aina jokkea vastaan pelattaessa, oli nytkin peli suht tasain. Jokella pienoinen hallinta, mutta hyvin mullekkin maalipaikkoja avautui. Kaveri pisti sisään, minä tolppiin ja päin veskaria. Ansaittu tappio anyway.
Jep tiukkaahan se taas oli, mutta tosiaan nyt ensimmäistä kertaa hallitsin enemmän peliä.
Santalakin osui jopa maaliin tällä kertaa. 3-1 maali oli jo sellainen minkä kehtasi ihan hidastettuna katsoa. Maalin takaa syöttö keskellä siniviivaa ja sieltä suoraan syötöstä lämärillä tinttasi Radek Hamr aivan ylämummoon!

Flyers 1 - Foppa 2

Jokkea vastaan olin yllättäen täysin vastaantulija tässä pelissä. Ei oikein mitään saanu aikaiseksi kunnes Foppa veti täysin omilla yksilösuorituksillaan pari häkkiä ja pisteet himaan.

Joo tämä oli liigan avausottelu omalta kohdalta ja meinasi tulla päähän ajatus, että miksen minä ottanut ruotsalaista joukkuetta? Herran jestas svenssoneitten veska oli tulessa ja Santala etenkin veteli seitsemästä varmasta paikasta tolppiin ja veskaa päin.


Myös kaksi muuta matsia pelasin.

Kloten - Färjestad 9-1
Tässä sitten upposi kaikki jos edellisissä hienoista maalinteko ongelmaa oli esiintynyt. Pannaan vastustajan väsymyksen piikkiin.

Kloten - Zurich 2-0
Lacku hakkasi päätään minun loistavan huikeaan maalivahtiin Ronnie Ryygeriin. Itse sain tehtyä tarvittavat osumat voittoon.

Liiga siis aloitettu ja neljän matsin jälkeen tilastoissa komeilee 3 voittoa ja 1 tappio.
Kiitosta peleistä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
EV Zug gt:Uuhenkujan king

..Ja sit pikkuveikka haluais frölundan (ei vielä kirjoitusoikeuksia tänne). olen hänen äänikassaransa täällä siihen asti.

Frölunda Indians gt:aisankujan king <- Tuleva Nakki täällä

EDIT: Perse, liian hidas, eli veikka olis sitten Luleå HF gt:aisankujan king
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
..Ja sit pikkuveikka haluais frölundan (ei vielä kirjoitusoikeuksia tänne). olen hänen äänikassaransa täällä siihen asti.

Frölunda Indians gt:aisankujan king <- Tuleva Nakki täällä

EDIT: Perse, liian hidas, eli veikka olis sitten Luleå HF gt:aisankujan king

Ei me kyllä olla yleensä otettu ns. ulkopuolisia mukaan näihin liigoihin. Mikäli ehtii saada oikeudet ennen kuin liiga on täynnä niin tervetuloa vain, siihen asti tuo Luleå pysyy vapaana muille käyttäjille.

Ellei sitten nyt tule hirveästi soraääniä muilta osallistujilta puoltamaan veljesi osallistumista jolloin voin toki muuttaa päätöstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös