XBox 360: Elitserien

  • 13 751
  • 205
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ilmeisesti pitäisi pelata peli uudestaan! Hieno systeemi. Itselläni lagi aivan saatanasti, enkä uskaltanut tehdä yhtään mitään.

Huomasinkin välillä, että pysähdyit ja niin tein sitten itsekin. Syytä en tiennyt, mutta ajattelin, että enpä rupea ratkomaan peliä niillä hetkillä. Mulle sopii uusintamatsi tietenkin, mikäli se on käytäntönä näissä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Pari matsia vielä.

Kloten - Skellefteå 4-2
Tiukka matsi ja tällä kertaa ratkesi minun hyväksi. Santala&Rintanen oli hyvässä tikissä.

Kloten - Södertälje 5-1
Aikalailla minun hallintaa ja ratkaisijoita löytyi laajalla rintamalla. Pakki Von Gunten oli ykköstähti 2+0 tehoilla ja myös kerkesi hanskaamaankin jonkun ruottalaisen kanssa.

Kaksi treidiäkin tuli tehtyä juurikin yllä olevien vastustajien kanssa. Skellefteåån lähti Frederic Rothen joka jäi pienelle peliajalla ja just nyt ei ollu enää käyttöä hänelle. Tilalle tuli ehkä arvoiltaan heikompi, mutta sitäkin karismaattisempi ruotsalainen Mustamies Yared Hagos. On kyllä niin hauskan näköinen kaveri, että pelipaikka löytyi suoraan kakkosvitjasta.
Södertäljen kanssa sitten toinen kauppa joka varmasti auttoi molempia. Södertälje sai kaipaamaansa nopeutta ja aloitustaitoa ja itse sain suht hyvän laukojan kakkosen sentteriksi. Eli tervemenoa Michel Zeiter ja tervetuloa Petri Pakaslahti!!

Kiitos molemmille matseista ja kaupoista.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Krankea vastaan tasainen matsi, josta tappio tuloksena maalein 4-3.

Vittu mitä peliä oli kyllä. Omiin jäähyihin hävisin totaalisesti ja hermot menetin vielä pahemmin tuohon pelityyliin tällä kertaa. Pelkkää halinalleilua laidan vieressä ja rb dumppia ristikulmaan ja senhän tietää ettei nuo konepakit niihin älyä kääntyä. Taktisesti siis hieno voitto krankelle.
Toivottavasti kohdataan pleijareissa, mä kostan ton ;) mulkku. Kiitos.
Mulla taas vastaavasti paloi hihat ihan totaalisesti siihen jatkuvaan pokecheckkiin ja mailannostoon. Vaikka niistä taisi 8 kakkosta ja yksi vitonen tulla, niin siltikin jäi pari-kolme käsillelyöntiä viheltämättä. Kyllä tossa muutenkin voi puolustaa kun pelkällä RB:n rämppäämisellä...
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Huoh, mikä peli äsken. Uuhenkujan Kingiä vastaan tuossa pelasin. Sulander imaisi jokaisesta vähänkin maalipaikkaa muistuttaneesta tilanteesta maalin. Markkanen toisessa päässä otti melkein kaikki kiinni. Tosin aika usein tiellä oli myös se kolmen heittäytyneen pelaajan muuri aivan maalin edessä. Aivan jäätävän huono tuuri kävi kyllä, pari kertaa aivan tyhjä maali, mutta tolppa oli tiellä.

4-2 päättyi Uuhenkujan Kingeille.
Joo, muutama meni sulolle aika helposti... Sain koko ajan pidettyä pientä kaulaa, joten pystyin pelaamaan puolustustusvoittoista peliä ja iskemään sitten vastahyökkäyksillä, joka sitten olikin erittäin toimivaa. Eihän tuo mitenkään näyttävää peliä ollut minulta.

Siitä päästäänkin mister Ernst Krankeen. Onneksi Boumedienne(?) sai pelin ensimmäisestä hyökkäyksestä vedetty maalin. On nimittäin todella hajottavaa pelata, kun vastustaja liimaa aina laitaan kiinni. Rikkoo tehokkaasti sekä peliä, että pelaajaa. Matsi oli tiukka ja meni rankuille. Hävisin sitten ne...

Kyllähän tämä on paljon siistimpää, kun pelaajilla on samantasoiset joukkueet. Ei ole yksilösuorittajia ála Ove, Kane, Crosby. Heti pelit tulevat tasaisemmiksi.

EDIT: kirotusvirheet poies...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, joten minulle Ambri-Piotta, jos vielä vapaana tai periaatteessa ihan sama mikä noista Sveitsin liigan vapaana olevista jengeistä :D .

BrendanShanahan/Gesser666
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mulla taas vastaavasti paloi hihat ihan totaalisesti siihen jatkuvaan pokecheckkiin ja mailannostoon. Vaikka niistä taisi 8 kakkosta ja yksi vitonen tulla, niin siltikin jäi pari-kolme käsillelyöntiä viheltämättä. Kyllä tossa muutenkin voi puolustaa kun pelkällä RB:n rämppäämisellä...

Eli tais olla kunnon verenpaineen nostatus peli molemmille. No näytä tulee joskus, onhan meillä kuitenkin ollu aina ennen ihan väännöt ja varmasti jatkossakin tulee olemaan. Tuo vaan tosiaan kun ei tuomarit tossa pelissä vihellä ollenkaan noita kiinnipitämisiä niin tuolla taktiikalla saa tehokkaasti otettua äijät pelistä pois.
Mut tosiaan nou haar fliilings.

Kloten linjoilla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hlinka lähti vaihdossa Niksin tiimin Tjärnqvistiin. Saas nähdä tuoko piristystä Linköpingsin hyökkäyspelaamiseen, kun Tjärnqvistikin on kuitenkin grinder kuten Hlinka. Hlavaciinkin pari vaihtoehdotusta oli tullut mutten vielä lämmennyt. Eikö noista muiden joukkueiden pelaajista muuten tosiaan näe mitään muita tietoja kuin tuon skillinumeron ja "SKA"? Ois ihan kiva tietää millasesta pelaajatyypistä on kyse ennen noita vaihtoja, ei kuitenkaan mitään hajua esim jostain M. Ottossonista ihan perstuntumalta... :)

Linköpings linjoilla pari tuntia!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eikö noista muiden joukkueiden pelaajista muuten tosiaan näe mitään muita tietoja kuin tuon skillinumeron ja "SKA"? Ois ihan kiva tietää millasesta pelaajatyypistä on kyse ennen noita vaihtoja, ei kuitenkaan mitään hajua esim jostain M. Ottossonista ihan perstuntumalta... :)

Linköpings linjoilla pari tuntia!

Ei tuota kautta, mutta kannattaa käydä tarkistamassa aina pelaajan arvot sun muut mitkä kiinnostaa niin Oma nhl -> kokoonpanojen hallinta ->joukkueen kokoonpanot -> ja sieltä sitten oma tiimi.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt irtosi Linköpingsille jopa pari voittoakin, eli ehkäpä treidi toi jotain uutta. Tsekkaan uudet treidit tänään myöhäisiltana / huomenna, nyt duuniin.

Genevelle puolestaan tuli hävittyä 1-0 ihan vitun hienon maalin jälkeen. Rystölöröveto sinisen jälkeen ja Norrena hörppää, kyllä sylettää.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, joten minulle Ambri-Piotta, jos vielä vapaana tai periaatteessa ihan sama mikä noista Sveitsin liigan vapaana olevista jengeistä :D

Kyl toi avausviesti pitäis olla ihan ajan tasalla ja laitoin sulle Ambrin. Vielä ois Ruottin puolelta Rögleä tarjolla ja Sveitsistä neljä eri joukkuetta.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Etsitään joukkuetta, jota kiinnostaisi treidailla.

Tarjolla:

T. Eriksson (74)
K. Ottoson (78 [Odotellaan josko saisi Hlavacin])
M. Zigomanis (74)

T. Pettersson (PP, 73)
D. Printz (PP, 76)

Myös Holmqvistia ja Nilsonia vois treidailla pois. Tosin tällä hetkellä odotellaan josko saisi Abbottin veljekset tänne.

Vaihdossa jotain... Joku suomalainen pakki+hyökkääjä olisi kiva.
 
Viimeksi muokattu:

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Ja sitten tulikin kolmen matsin tappioputki. MoDolta, Klotenilta ja Södertäljeltä kaikilta päihin. Södertälje-matsi meni pitkälti Davosin hallinnassa, mutta kaveri teki vastahyökkäyksistä ne tarvittavat häkit. Näitä osumia edesauttoi Genonille osunut heikko ilta. Täysin maskiton kaukovetokin upposi iloisesti. Siihen vielä kaveriksi oman viimeistelyn toimimattomuus, niin matsi oli taputeltu. Vaan tästä noustaan vielä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ja sitten tulikin kolmen matsin tappioputki. MoDolta, Klotenilta ja Södertäljeltä kaikilta päihin.

Vähän tuo lagi häiritsi, mutta ihan hyvä peli saatiin aikaiseksi. Pikkarainen ja Tuokko tais iskeä maalit.

Lackua vastaan sitten oli sellanen taistelu et oon ihan tyytyväinen tohon yhteen pisteeseen.

Tuokko muuten vaihtui johonki Belliin tai mikä se oli ja lisää treidejä voi ehdotella. Foppa, Salmelainen ja Lindström ovat ne koskemattomat.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tuokko muuten vaihtui johonki Belliin tai mikä se oli ja lisää treidejä voi ehdotella. Foppa, Salmelainen ja Lindström ovat ne koskemattomat.

Tuota hyväksyitkö molemmat tarjoukset vai pelkästään tuon? Vähän tarkoitin että se olisi pakettitarjous ollut. Eli Bell ja Se joku toinen sulle ja mulle Sköder ja Tuokko. Koska tuo Tuokkohan on itsekseen aivan perseestä :D
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jos jotakuta kiinnostaa peli Timråta vastaan, niin viestiä kehiin. Aikaa on aina Penguinsin pelin alkuun saakka...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuota hyväksyitkö molemmat tarjoukset vai pelkästään tuon? Vähän tarkoitin että se olisi pakettitarjous ollut. Eli Bell ja Se joku toinen sulle ja mulle Sköder ja Tuokko. Koska tuo Tuokkohan on itsekseen aivan perseestä :D

Ai vittu :D Joo vähän ihmettelinki tuota.. pistäpä se toinen vielä uudestaan niin hyväksyn senki.

E: Krankesta aivan uskomaton 1-0 voitto jatkoajalla. Ei ollu oikein mitään jakoa koko pelissä ja yritin vain yhden pisteen taistella himaan. Jatkoajalla Krankelle läpiajo, täydellinen jäätyminen ja ite nakkasin heti seuraavasta hyökkäyksestä niin löysän kudin mitä tuon Timanderin säbämailasta irtos ja sinnehän se meni!
 
Viimeksi muokattu:

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Tappioputki katkesi Davosin kaadettua Bernin 2-0. Homma ratkesi pitkälti maalivahteihin, sillä molemmat Davosin osumat menivät pitkälti 2-0:n jälkeen vaihtoon komennetun Bührerin piikkiin. Vaikka Bern painoi päälle kuin yleinen syyttäjä, niin Södertälje-matsin nöyryytyksestä toipunut Genoni taas poimi Davosin luukulla kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Playoff-taistelu jatkuu näillä eväillä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi jeesus millä vuoden pullamaalilla irtosi hikinen 1-0 voitto Davosista. Laitahyökkäjällä nousen laidasta alueelle ja heitän manuaalilätyllä poikittaissyöttöä maalille. Kiekko osuu Davosin pakin luistimeen ja pakki juuri sopivasti kaartaa luistimillaan, jolloin sen kaarroksen suuntaisesti kiekko kulkeutuu luistimien mukana ihanasti maalin etukulmasta sisään ohi hölmistyneen maalivahdin. Noh, pelissä maalipaikat meni mulle aika selvästi mutta ei uponnut joten ihan ansaittu voitto.

Toisessa pelissä tulikin 9-0 kuokkaan Timrålta. Mitään saumaa ei ollut, keleen hyvin kimifan puollusti tai sitten mua vaan väsyttää niin hitosti ettei tuosta tullut yksinkertaisesti mitään. Timrålla taasen uppos joka paikasta ja lukemat repsahti, samoin pari maalia tuli läpiajosta kun koitin itse torjua maalivahdilla - heikoin tuloksin.

Kiitos matseista, jatketaan huomenna (ehkä).

Tuli vielä kolmaskin peli pelattua, Södertäljesta tiukka 3-2 voitto rankkareissa. Meikäläisen pelaajat kilautteli tyhjästä maalista tai muuten vaan tolppaa n. 4-5 kertaa, mutta irtosi sentään voitto pidemmän kaavan kaatta. Paikkoja toki oli kaverillakin. Muutaman kerran oli kyllä ihan tarkoituksella hakua lörö siniviivalta -> moken "aito" ripari ja siitä sisään -maalia mutta onneks ei onnistunut... Kiitti pelistä!
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Toisessa pelissä tulikin 9-0 kuokkaan Timrålta. Mitään saumaa ei ollut, keleen hyvin kimifan puollusti tai sitten mua vaan väsyttää niin hitosti ettei tuosta tullut yksinkertaisesti mitään. Timrålla taasen uppos joka paikasta ja lukemat repsahti, samoin pari maalia tuli läpiajosta kun koitin itse torjua maalivahdilla - heikoin tuloksin..

Tuloksesta huolimatta ihan tasainen peli. Kävi karmea joulu noiden maalipaikkojen kanssa, ja kolmannessa sain kaunisteltua numeroita, kun meni vähän pelailuksi. Mutta piristi kyllä päivää, kun olen tänään hakannut änäriä ihan urakalla, ja ihan vituiksi mennyt joka peli. Kiitos pelistä! : )
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Voi jeesus millä vuoden pullamaalilla irtosi hikinen 1-0 voitto Davosista. Laitahyökkäjällä nousen laidasta alueelle ja heitän manuaalilätyllä poikittaissyöttöä maalille. Kiekko osuu Davosin pakin luistimeen ja pakki juuri sopivasti kaartaa luistimillaan, jolloin sen kaarroksen suuntaisesti kiekko kulkeutuu luistimien mukana ihanasti maalin etukulmasta sisään ohi hölmistyneen maalivahdin. Noh, pelissä maalipaikat meni mulle aika selvästi mutta ei uponnut joten ihan ansaittu voitto.

Kyseinen maali kyllä söi miestä ja pahasti, mutta tosiaan paikat huomioiden ansaittu voitto Linköpingille. Mieltä lämmitti heti perään otettu niinikään 1-0-voitto Skellefteåsta. Maalihanoja pitäisi kyllä saada paremmin auki, matsit kun päättyvät järkiään futislukemiin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Zug - MoDo 0-2

Ei ehkä paras hetki käydä pelaamassa peliä. Ko**upullo ja hävitty peli Tanskalle alla, niin ei peli ollut ihan hanskassa. Selitys sinänsä, mutta vastustaja oli parempi. En vain päässyt kunnon hyökkäyksiin ja vastustajan pakit pelasi hyvin.

"Ehkä pelissä odotin McTavishilta eilen enemmän, mutta pitkässä runkosarjassa näitä häviöitä tulee väkisin myös kotipeleissä."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös