Voi jeesus millä vuoden pullamaalilla irtosi hikinen 1-0 voitto Davosista. Laitahyökkäjällä nousen laidasta alueelle ja heitän manuaalilätyllä poikittaissyöttöä maalille. Kiekko osuu Davosin pakin luistimeen ja pakki juuri sopivasti kaartaa luistimillaan, jolloin sen kaarroksen suuntaisesti kiekko kulkeutuu luistimien mukana ihanasti maalin etukulmasta sisään ohi hölmistyneen maalivahdin. Noh, pelissä maalipaikat meni mulle aika selvästi mutta ei uponnut joten ihan ansaittu voitto.
Toisessa pelissä tulikin 9-0 kuokkaan Timrålta. Mitään saumaa ei ollut, keleen hyvin kimifan puollusti tai sitten mua vaan väsyttää niin hitosti ettei tuosta tullut yksinkertaisesti mitään. Timrålla taasen uppos joka paikasta ja lukemat repsahti, samoin pari maalia tuli läpiajosta kun koitin itse torjua maalivahdilla - heikoin tuloksin.
Kiitos matseista, jatketaan huomenna (ehkä).
Tuli vielä kolmaskin peli pelattua, Södertäljesta tiukka 3-2 voitto rankkareissa. Meikäläisen pelaajat kilautteli tyhjästä maalista tai muuten vaan tolppaa n. 4-5 kertaa, mutta irtosi sentään voitto pidemmän kaavan kaatta. Paikkoja toki oli kaverillakin. Muutaman kerran oli kyllä ihan tarkoituksella hakua lörö siniviivalta -> moken "aito" ripari ja siitä sisään -maalia mutta onneks ei onnistunut... Kiitti pelistä!