www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 599 340
  • 6 774
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tuohan on joku kanta-asiakas tarjous, kuukauden maksuvälilä hinta olisi 24,95 €. Hinta nousee jatkuvasti, mutta itse tuote sen kuin huononee -> Liiga ja Nelosen lätkätarjonta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tyhmä kysymys:saako ton kausikorttilaisen tarjouksen sanoa irti 12kk:n aikana,vai jatkuuko automaattisesti vuoden päästä? Kiitos vastauksesta!
Voit irtisanoa vaikka samana päivänä, jolloin ei jatku tuon kiinteän 12kk jälkeen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Sama tuli itselle, 22,45€ 3kk laskutusvälillä ja usanomat kotiin. En kyllä ota tuota, koska on 12kk sopimus.
Mietin itse samaa. Sinällään kait "paras" tarjous mitä nyt on mutta tosiaan 12kk soppari. En älyä miksi Ruutu ei myy Liigakausi nimistä pakettia eli sen n9kk kestävän nipun. No joo.. hölmöä se heidän puolesta varmaan olisi mutta moni jättää varmasti tilaamatta myös kun on 12kk kiinnitys. Kohtahan tuo kausi jo alkaa ja joku paketti kait se pitäisi ottaa.. joutuuko nöyrtymään kuukaudeksi tuolla 29.90 vai odottelisiko vielä jotain tarjousta ennen kuin kiekko putoaa jäähän?
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
22,45€/kk kolmen kuukauden laskutusvälillä alkaa olemaan jo sellainen hinta, minkä oikeasti voi jo maksaakin. Lisäksi, kun tuohon lisätään viihdesisällöt ja Urheilusanomat, niin eihän tuo pahalta kuulosta. Varsinkin, kun parina viime vuotena olen kaapelissa maksanut sen n. 30€/kk, 12 kuukauden määräaikaisesta.

Ilmeisesti Chromecast ja Ruutu+ on ollut ihan toimiva yhdistelmä?
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
22,45€/kk kolmen kuukauden laskutusvälillä alkaa olemaan jo sellainen hinta, minkä oikeasti voi jo maksaakin. Lisäksi, kun tuohon lisätään viihdesisällöt ja Urheilusanomat, niin eihän tuo pahalta kuulosta. Varsinkin, kun parina viime vuotena olen kaapelissa maksanut sen n. 30€/kk, 12 kuukauden määräaikaisesta.

Ilmeisesti Chromecast ja Ruutu+ on ollut ihan toimiva yhdistelmä?

Joo, tuossa oli kokonaista hinta 12kk 290 euroa ja siihen urheilusanomat päälle. Periaatteessa tuo hinta on OK jos tykkää tuota lehteä lukea mutta ärsyttää tuo helvetin pakkomyynti, joten en siltikään tartu. Ostan vaikka mielummin kerran kuukaudessa kauden, vaikka olisi kalliimpi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä myynyt mulle vuoden sopparia tuolla hinnalla, jos olisi ollut 6kk, olisin ottanut. Tunkki Ruudun 3kk väli-tarjoukselle täältäkin.
 

Koge

Jäsen
Jotenkin käsittämätöntä, että toisille asiakkaille viilataan hinnasta 50% pois. En kuitenkaan usko, että Liiga tai itse joukkueet tuota eroa kuittaavat.
Ei se ole käsittämätöntä, vaan normaalia hintadiskriminointia. Kausikortin omistajan maksuhalukkuus on muita pienempi, koska hän näkee jo kotiottelut paikan päällä. Myös opiskelija-alennukset perustuvat hintadiskriminointiin, onhan opiskelijan maksukyky pienempi. Erityisesti Ruudun kaltaisessa palvelussa hintadiskriminaatiota kannattaa harjoittaa, koska muuttuvat kustannukset ovat pienet ja kiinteät kustannukset suuret.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
22,45€/kk kolmen kuukauden laskutusvälillä alkaa olemaan jo sellainen hinta, minkä oikeasti voi jo maksaakin.

Hae R-kioskilta 3 kuukauden lahjakortti hintaan 74,95e. Jouluna seuraava lahjakortti ja sitten pudotuspelit normihinnalla 29,95. Koko liigakaudesta tulee tällöin alle 180e:n paketti. Ei noihin vuoden määräaikaisiin kannata tarttua pelkästään lätkän takia.
 

the karpov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siinä tarjouksessa luki selvästi, että ei voi hyödyntää jo voimassa olevaan sopimukseen.

Sain tänään vihdoin Anvialta tarjouksen NelonenPro+Extra-paketista.
Kiinteä diili, 12kk ja hinta 34,95€/kk.

Muilla kaapeliyhtiöillä yhtä heikkoja tarjouksia?!?

Tolla hintaa kärvistelen ehdottomasti tolla Ruutu+ -40% diilillä, vaikka Ruutu-palvelua vihaankin. Ero on järkyttävän suuri!

Etkö saa sitä tuolla hintaa sitten toistaiseksi voimassaolevana? Itse otin tuohon hintaan sen Elisalta ja tietenkin lakkautan sen liigakauden loputtua. Eli sulla 12 x 14,95 e = 179,4 e ja mulla 7(katson loppuun asti) x 34,95 e = 244,65 (209,7 e runkosarja). Eroa vähän on (n.30 e - 65 e) mutta tuon verran maksan mielelläni kun saan matsit kaapeliin..
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Huomasin sellaisen asian, että Chromecastilla ei pysty toistamaan kaikkea sisältöä mm. livekanavia ja jotain sarjoja. Onko näin ollut aina vai odottaako cc:n käyttäjiä yllätys, kun kausi alkaa?

Te jotka olette tämän kausikorttitarjouksen lunastaneet niin onko Ruutu-koodin aktivoinnille takarajaa? Tuo lokakuun viimeinen päivä ilmeisesti tarkoittaa sitä, että siihen mennessä se pitää toimistolta hankkia.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Etkö saa sitä tuolla hintaa sitten toistaiseksi voimassaolevana? Itse otin tuohon hintaan sen Elisalta ja tietenkin lakkautan sen liigakauden loputtua. Eli sulla 12 x 14,95 e = 179,4 e ja mulla 7(katson loppuun asti) x 34,95 e = 244,65 (209,7 e runkosarja). Eroa vähän on (n.30 e - 65 e) mutta tuon verran maksan mielelläni kun saan matsit kaapeliin..
Ei Anvailta saa mitään tollasta. Monopoliasema ja muutenkin sikakallis putiikki. Tuo on ainoa, mitä tarjoavat. Paskan myivät.

Asiasta toiseen... eli tuosta Ruutu+ tarjouksesta eri seurojen kausikorttilaisille. Seurat saa kuulemma jotain provikkaa per myyty Ruutu+ paketti, jolla puolestaan eliminoidaan edes jossain määrin menetettyjä lipputuloja.
 

Bamb1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Asiasta toiseen... eli tuosta Ruutu+ tarjouksesta eri seurojen kausikorttilaisille. Seurat saa kuulemma jotain provikkaa per myyty Ruutu+ paketti, jolla puolestaan eliminoidaan edes jossain määrin menetettyjä lipputuloja.
Mistähän olet tämmöistä mahtanut "kuulla". Luulenpa että on omia kuvitelmiasi.
 
Siinä tarjouksessa luki selvästi, että ei voi hyödyntää jo voimassa olevaan sopimukseen.
Kiitos huolenpidosta, mutta osaan kyllä lukea. Ehkä argumentoin asiani huonosti, mutta tarkoitus oli perua 12kk sopimus, vaikkei se mahdollista pitäisi olla ja uusia tuolla etuhinnalla.
Juuri soitin ruutu+ aspaan. Jonotin 21 minuuttia ja 24 sekuntia kunnes puhelimeen vastattiin.
Kysyin asiaa ja neiti kävi kysymässä esimieheltään asiasta. Kuulemma onnistui. 3KK Laskutusvälillä olin jo maksanut neljäsosan, mutta sen jälkeen paketti onnistui päivittää tuohon kausikorttietuhintaan. Eli mulle 12KK paketti tulee maksamaan 210€. Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, koska olin jo varautunut haukkumaan koko kioskin.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Oliko nyt mahdollista ostaa Ruutu+ palvelua kuukaudeksi kerrallaan vai oliko tuo 3 kk setti minimi?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kuukaudeksi saa 29.95e. Tämän aion itsekin nyt perjantaina ottaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tänään tuli sähköpostiin Ruutu + kausaritarjous. 12 kuukauden diili hintaan 179,4 e, joten kuukausimaksu olisi 14,95 e. Tarjous voimassa 30/10 saakka.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Itsellä ainakin tuo Chromecast ei oikein tahtonut pelata Ruudun kanssa, kuva nyki niin paljon ettei ollut kovin mielekästä katsoa. Näin siis viime syksynä, keväämmällä en kokeillut. Netflixit, YLE Areenat sunmuut pyörii moitteetta joten taisi vika olla Ruudun puolella.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsellä ainakin tuo Chromecast ei oikein tahtonut pelata Ruudun kanssa, kuva nyki niin paljon ettei ollut kovin mielekästä katsoa. Näin siis viime syksynä, keväämmällä en kokeillut. Netflixit, YLE Areenat sunmuut pyörii moitteetta joten taisi vika olla Ruudun puolella.

Laita chromecast toimimaan 50hz kuvataajuudella, tässä ketjussa joku aikaisemmin sellaista minulle neuvoi. En ole vielä päässyt testaamaan mutta toivon mukaan tämä vinkki tekee Ruutu+:n katselusta Chromecastin kautta nautinnollisempaa.

EDIT! Kuvanlaatu hyvä ja 50/60 Hz nykimistä ei esiinny. Juuri tilasin Ruutu+:n 12kk ajaksi 14.95€/kk hintaan.

-Tinke
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Itsellä ainakin tuo Chromecast ei oikein tahtonut pelata Ruudun kanssa, kuva nyki niin paljon ettei ollut kovin mielekästä katsoa. Näin siis viime syksynä, keväämmällä en kokeillut. Netflixit, YLE Areenat sunmuut pyörii moitteetta joten taisi vika olla Ruudun puolella.

Itselläni ihan sama ongelma, jos käytti sitä Cast Screen ominaisuutta. Mutta Ruudun omalla natiivi Chromecast-plugarilla homma alkoi toimimaan hienosti ja edelleenkin oikein näppärä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Siis onko niin ettei kaikilla ole älykännykkää vai mihin te tietokonetta tarvitsette Chromecastin ja Ruudun kanssa? Play-napin painamisen jälkeenhän sitä ohjauslaitetta ei tarvitse mihinkään ja voi vaikka sammuttaa jos sen on avannut vaikkapa tabletilla. Voi myös avata PC:n chrome-selaimella ja edellä mainitulla pluginillä, mutta avauksen jälkeen live-lähetys ei tarvitse pc:tä lainkaan, vaan Chromecast striimaa itse striiminsä netistä WLAN-yhteyden kautta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä ole JYP:n suunnalta tullut mitään Ruudun tarjousta eivätkä ole vastanneet kun kysyin asiasta. VMP jos tuota myydään vain joidenkin joukkueiden kausikorttilaisille, hohhoijaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onko joku jo rekisteröinyt ton alennuskoodin? Mulla herjaa ainakin omaani, että on jo käytetty. Hyvin vaan pelaa!
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä ole JYP:n suunnalta tullut mitään Ruudun tarjousta eivätkä ole vastanneet kun kysyin asiasta. VMP jos tuota myydään vain joidenkin joukkueiden kausikorttilaisille, hohhoijaa.
Eiköhän tuo ole mahdollista jokaiselle seuralle. Eriasia sitten on se että haluaako seura hyödyntää tuota tarjousta, en tosin ymmärrä että miksi ei haluaisi koska kyse on kausikorttilaisista.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis onko niin ettei kaikilla ole älykännykkää vai mihin te tietokonetta tarvitsette Chromecastin ja Ruudun kanssa? Play-napin painamisen jälkeenhän sitä ohjauslaitetta ei tarvitse mihinkään ja voi vaikka sammuttaa jos sen on avannut vaikkapa tabletilla. Voi myös avata PC:n chrome-selaimella ja edellä mainitulla pluginillä, mutta avauksen jälkeen live-lähetys ei tarvitse pc:tä lainkaan, vaan Chromecast striimaa itse striiminsä netistä WLAN-yhteyden kautta.

Aivan näin. Se kännykkä/tabletti/PC toimii vain kaukosäätimenä ja streami menee suoraan WiFin kautta Chromecastiin. Jos taas käytätä peilausta niin asia on tietenkin eri sillä peilaat sitä kuvaa mitä laitetta käytät TV-ruudulle. Käyttäkää Chromecastin omaa Ruutu-appsia niin toimii parhaiten, ei todellakaan sitä peilausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös