Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Tuohan on joku kanta-asiakas tarjous, kuukauden maksuvälilä hinta olisi 24,95 €. Hinta nousee jatkuvasti, mutta itse tuote sen kuin huononee -> Liiga ja Nelosen lätkätarjonta.
Voit irtisanoa vaikka samana päivänä, jolloin ei jatku tuon kiinteän 12kk jälkeen.Tyhmä kysymys:saako ton kausikorttilaisen tarjouksen sanoa irti 12kk:n aikana,vai jatkuuko automaattisesti vuoden päästä? Kiitos vastauksesta!
Mietin itse samaa. Sinällään kait "paras" tarjous mitä nyt on mutta tosiaan 12kk soppari. En älyä miksi Ruutu ei myy Liigakausi nimistä pakettia eli sen n9kk kestävän nipun. No joo.. hölmöä se heidän puolesta varmaan olisi mutta moni jättää varmasti tilaamatta myös kun on 12kk kiinnitys. Kohtahan tuo kausi jo alkaa ja joku paketti kait se pitäisi ottaa.. joutuuko nöyrtymään kuukaudeksi tuolla 29.90 vai odottelisiko vielä jotain tarjousta ennen kuin kiekko putoaa jäähän?Sama tuli itselle, 22,45€ 3kk laskutusvälillä ja usanomat kotiin. En kyllä ota tuota, koska on 12kk sopimus.
22,45€/kk kolmen kuukauden laskutusvälillä alkaa olemaan jo sellainen hinta, minkä oikeasti voi jo maksaakin. Lisäksi, kun tuohon lisätään viihdesisällöt ja Urheilusanomat, niin eihän tuo pahalta kuulosta. Varsinkin, kun parina viime vuotena olen kaapelissa maksanut sen n. 30€/kk, 12 kuukauden määräaikaisesta.
Ilmeisesti Chromecast ja Ruutu+ on ollut ihan toimiva yhdistelmä?
Ei se ole käsittämätöntä, vaan normaalia hintadiskriminointia. Kausikortin omistajan maksuhalukkuus on muita pienempi, koska hän näkee jo kotiottelut paikan päällä. Myös opiskelija-alennukset perustuvat hintadiskriminointiin, onhan opiskelijan maksukyky pienempi. Erityisesti Ruudun kaltaisessa palvelussa hintadiskriminaatiota kannattaa harjoittaa, koska muuttuvat kustannukset ovat pienet ja kiinteät kustannukset suuret.Jotenkin käsittämätöntä, että toisille asiakkaille viilataan hinnasta 50% pois. En kuitenkaan usko, että Liiga tai itse joukkueet tuota eroa kuittaavat.
22,45€/kk kolmen kuukauden laskutusvälillä alkaa olemaan jo sellainen hinta, minkä oikeasti voi jo maksaakin.
Siinä tarjouksessa luki selvästi, että ei voi hyödyntää jo voimassa olevaan sopimukseen.
Sain tänään vihdoin Anvialta tarjouksen NelonenPro+Extra-paketista.
Kiinteä diili, 12kk ja hinta 34,95€/kk.
Muilla kaapeliyhtiöillä yhtä heikkoja tarjouksia?!?
Tolla hintaa kärvistelen ehdottomasti tolla Ruutu+ -40% diilillä, vaikka Ruutu-palvelua vihaankin. Ero on järkyttävän suuri!
Ei Anvailta saa mitään tollasta. Monopoliasema ja muutenkin sikakallis putiikki. Tuo on ainoa, mitä tarjoavat. Paskan myivät.Etkö saa sitä tuolla hintaa sitten toistaiseksi voimassaolevana? Itse otin tuohon hintaan sen Elisalta ja tietenkin lakkautan sen liigakauden loputtua. Eli sulla 12 x 14,95 e = 179,4 e ja mulla 7(katson loppuun asti) x 34,95 e = 244,65 (209,7 e runkosarja). Eroa vähän on (n.30 e - 65 e) mutta tuon verran maksan mielelläni kun saan matsit kaapeliin..
Mistähän olet tämmöistä mahtanut "kuulla". Luulenpa että on omia kuvitelmiasi.Asiasta toiseen... eli tuosta Ruutu+ tarjouksesta eri seurojen kausikorttilaisille. Seurat saa kuulemma jotain provikkaa per myyty Ruutu+ paketti, jolla puolestaan eliminoidaan edes jossain määrin menetettyjä lipputuloja.
Kiitos huolenpidosta, mutta osaan kyllä lukea. Ehkä argumentoin asiani huonosti, mutta tarkoitus oli perua 12kk sopimus, vaikkei se mahdollista pitäisi olla ja uusia tuolla etuhinnalla.Siinä tarjouksessa luki selvästi, että ei voi hyödyntää jo voimassa olevaan sopimukseen.
Itsellä ainakin tuo Chromecast ei oikein tahtonut pelata Ruudun kanssa, kuva nyki niin paljon ettei ollut kovin mielekästä katsoa. Näin siis viime syksynä, keväämmällä en kokeillut. Netflixit, YLE Areenat sunmuut pyörii moitteetta joten taisi vika olla Ruudun puolella.
Itsellä ainakin tuo Chromecast ei oikein tahtonut pelata Ruudun kanssa, kuva nyki niin paljon ettei ollut kovin mielekästä katsoa. Näin siis viime syksynä, keväämmällä en kokeillut. Netflixit, YLE Areenat sunmuut pyörii moitteetta joten taisi vika olla Ruudun puolella.
Eiköhän tuo ole mahdollista jokaiselle seuralle. Eriasia sitten on se että haluaako seura hyödyntää tuota tarjousta, en tosin ymmärrä että miksi ei haluaisi koska kyse on kausikorttilaisista.Eipä ole JYP:n suunnalta tullut mitään Ruudun tarjousta eivätkä ole vastanneet kun kysyin asiasta. VMP jos tuota myydään vain joidenkin joukkueiden kausikorttilaisille, hohhoijaa.
Siis onko niin ettei kaikilla ole älykännykkää vai mihin te tietokonetta tarvitsette Chromecastin ja Ruudun kanssa? Play-napin painamisen jälkeenhän sitä ohjauslaitetta ei tarvitse mihinkään ja voi vaikka sammuttaa jos sen on avannut vaikkapa tabletilla. Voi myös avata PC:n chrome-selaimella ja edellä mainitulla pluginillä, mutta avauksen jälkeen live-lähetys ei tarvitse pc:tä lainkaan, vaan Chromecast striimaa itse striiminsä netistä WLAN-yhteyden kautta.