www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 598 784
  • 6 774

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä joudun selaimelta katsottaessa hakkaamaan aina F5:sta totaalisen random määrän ennenkuin lähetys tai vaikka tallenne alkaa pyörimään.
Myöhemmin sinne ilmestyi teksti missä kerrottiin, ettei lähetys näy tällä hetkellä Safari-selaimella teknisen vian vuoksi. Olivat vallan pahoillaankin asiasta.

Laitoin silloin palautetta menemään. Ei ole kuulunut vastausta.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Myöhemmin sinne ilmestyi teksti missä kerrottiin, ettei lähetys näy tällä hetkellä Safari-selaimella teknisen vian vuoksi. Olivat vallan pahoillaankin asiasta.

Laitoin silloin palautetta menemään. Ei ole kuulunut vastausta.
Huomasin tuon eilen kun katselin NFL-ottelua, tosin ongelma ei nyt maailmaa kaada kun tulikettukin löytyy mäkistä mutta onhan tuo vähe veemäinen problem.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt jo tuli tuo aktivointikoodi Lippupalvelulta.
Tuli siis ainoastaan koodi, ei muuta tietoa.

Oliko tuo koodi vai lippu? Ostin kanssa tuon ja sieltä tuli linkki josta saa ladattua PDF-muodossa lipun mutta tuleeko koodi vasta myöhemmin?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Koodi tulee erillisessä sähköpostissa. Itse kun jätin tilauksen yhdeltä iltapäivällä, niin koodi oli spostissa ennen neljää.

Ok, toivottavasti siellä on joku huomenna aamupäivällä töissä. Tapaninpäivän Tapsan tanssit pitäisi ehtiä näkemään...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei kuulunut koodia -> täytin lomakkeen aspaan -> tuli alle tunnissa sähköpostiin. Nyt on Ruutu+ koko loppurunkosarjan ajaksi
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kahteen otteeseen lähettänyt aspaan reklamaation joulukuun alun kierroksesta, jolloin pelit eivät näkyneet lainkaan. Isoa meteliä en halua nostaa, saada vain maltillisen korvauksen väliin jääneistä peleistä.

Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään vastauksia, vaikka laitoin asialliset viestit jo pari viikkoa sitten. Sen sijaan tsekkasin, että veloitus on taas lähtenyt "autopilotilla" tililtä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taisin itse saada 1+2+4pv=7pv hyvitystä noista marras/joulukuun lähetysongelmista. No ei siihen sattunut kuin yksi Ässäpeli mutta kuitenkin
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllähän tuo kannatti vähän kikkailla, niin koko kausi maksaa maksimissaan piirun alle 140 egua, ei paha hinta...
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kahteen otteeseen lähettänyt aspaan reklamaation joulukuun alun kierroksesta, jolloin pelit eivät näkyneet lainkaan. Isoa meteliä en halua nostaa, saada vain maltillisen korvauksen väliin jääneistä peleistä.

Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään vastauksia, vaikka laitoin asialliset viestit jo pari viikkoa sitten. Sen sijaan tsekkasin, että veloitus on taas lähtenyt "autopilotilla" tililtä...

Sama juttu, tuosta TPS-SaiPa -ottelusta joka meni kokonaan ohi olen lähettänyt jo kolme reklamaatiota, mutta vastausta tai hyvitystä ei ole kuulunut. Kohtaa täytyy alkaa hakea hyvitystä kuluttajaneuvojan kautta.

Paljon on tämä palvelu muuttunut alkuajoista, jolloin ongelmista laitettiin suoraan hyvitystä tilille ilman että sitä piti jatkuvasti pyydellä. Taitaa olla rahat tiukassa Nelosella...
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Olenko mä ainoa, jolla Sport - HIFK on täysin kelvoton katsottavaksi?
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Johtuuko Ruutu+ vai itse kenttätapahtumista?

Onnistuit kerrankin olemaan nokkela ja jopa hauska, onnittelut. Selostuksen perusteella vika on kenttätapahtumissa, kuvan perusteella ruudussa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Olenko mä ainoa, jolla Sport - HIFK on täysin kelvoton katsottavaksi?

Jos tarkoitat jatkuvaa "vapinaa" liikkeissä (en keksi parempaa sanaa tuota kuvaamaan) niin sama vika on täälläkin.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Jos tarkoitat jatkuvaa "vapinaa" liikkeissä (en keksi parempaa sanaa tuota kuvaamaan) niin sama vika on täälläkin.

Mulla oli toinen erä aivan kelvoton. Kuva pysähteli, muuttui pikselimössöksi, joka pyyhkiytyi pelaajien liikkeen mukaan samalla tavalla kuin kumitus toimi paint-ohjelmassa. Ne lyhyet pätkät mitä kuvasta sai selvää paljastivat sen, että kuva ja ääni eivät olleet synkassa, eivät edes lähellä. No onneksi kolmannessa rupesivat systeemit toimimaan.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Mulla oli toinen erä aivan kelvoton. Kuva pysähteli, muuttui pikselimössöksi, joka pyyhkiytyi pelaajien liikkeen mukaan samalla tavalla kuin kumitus toimi paint-ohjelmassa. Ne lyhyet pätkät mitä kuvasta sai selvää paljastivat sen, että kuva ja ääni eivät olleet synkassa, eivät edes lähellä. No onneksi kolmannessa rupesivat systeemit toimimaan.
Samaa ilmeni itellä Samsung television ruutu appissa. Puhelimella ja tietokoneella toimikin moitteetta, tästä johtuen epäilin ongelman olevan ennemminkin itse appissa. En toki testannut muita matseja tai sovelluksen toimintaa myöhemmin
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Samaa ilmeni itellä Samsung television ruutu appissa. Puhelimella ja tietokoneella toimikin moitteetta, tästä johtuen epäilin ongelman olevan ennemminkin itse appissa. En toki testannut muita matseja tai sovelluksen toimintaa myöhemmin

Itellä se oli tota paskaa Samsungin television appilla, tabilla, puhelimella ja tietokoneella. Kolmannessa erässä sitten taas homma toimi moitteetta ainakin tietokoneella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaikki muut pelit näkyy tv:n sovelluksessa hyvin paitsi juuri se mitä haluaisin katsella eli HPK-Ässät. Mikähän siinä on, että yhden pelin näkyvyys on paska, mutta muut näkyy hyvin? Läppäriltä kyllä näkyy moitteettomasti.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Soitin just samasta Ruudun asiakaspalveluun ja niin oli moni muukin. Samsungin smart tv:ssä joku ongelma, mitä tekniikka tutkii. Ja siis vain kerhon pelissä. On se nyt vittu kun Samsungin telkkaritkin jo suodattaa ton Arvosen paskakiekon katsojien saavuttamattomiin.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt Hämeenlinnasta tulee vain selostus. Tai kuvaakin tulee mutta se on vain "illan ottelut" -kuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös