www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 598 871
  • 6 774

T Leimu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Toronto Maple Leafs ja Assan Päivystäjät
Ai, vittu mitä paskaa.....Täähän alkaa muistuttaa vanhaa kunnon UrhoTV:tä. Eiköhän nyt ois aika kirjottaa Liigalle jonkunlainen adressi, että myisivät oikeudet jollekkin semmoselle pajalle, joka pystyy oikeesti toteuttamaan nämä lähetykset ! Odotan mielenkiinnolla kun asiakaspalvelupäällikkö huomenna soittaa mulle, jos soittaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
18.36... siinä kirottu lukema josta ei eteenpäin pääse prkele!!
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pari missattua maalia ja Marttisen pommi, mut nautitaan tästä erätauosta...
Ässien kauden aloituksen huomioon ottaen ymmärrän tuskasi ja helpompi olo itsellä ilmeisestä syystä.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
 

Hoodee

Jäsen
Samaa mieltä. Jos viime kaudeltakin melkein jokasen Ässien ottelun katsoi ja niistä ehkä yhdessä tai kahdessa oli jotain isompaa ongelmaa, niin voi ei.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Juu ei nautita. 18.36 loppuu lähetys ja jatkuu 19.01. Tällä hetkellä ei nää tuolta väliltä mitään...

Eli peliä voi jatkaa toisesta erästä?? Nyt sitten pitää vaan miettiä odottaako vai hyppääkö tuonne 19.01.... olisi tietty kiva katsoa ihan koko peli mutta jossei tuota pätkää tule koskaan ulos niin...
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässien kauden aloituksen huomioon ottaen ymmärrän tuskasi ja helpompi olo itsellä ilmeisestä syystä.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
Mulla oli viime keväänä pitkään ongelmia kun sovellukseen tuli päivitys ja tämän jälkeen pelejä ei näkynyt muutamaan viikkoon johtuen päivityksestä jolle en itse voinut mitään. Eli vielä ei ole kehujen aika.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.

Jos kuva näkyy normaalisti ilman ongelmia, on se normisuoritus. Siitä mitään kehuja kuulu antaa. Sen sijaan jos peli näkyisi normaalisti ja esim kuvanlaatu olisi oikeasti tuo HD, niin sitten voisin jo jakaakin kehuja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Taas tökkii. Siirtyi mulla itsestään takaisin ekan erän loppuun..........
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli peliä voi jatkaa toisesta erästä?? Nyt sitten pitää vaan miettiä odottaako vai hyppääkö tuonne 19.01.... olisi tietty kiva katsoa ihan koko peli mutta jossei tuota pätkää tule koskaan ulos niin...

Koitan tässä toisella läppärillä tuota ja tilanne nimenomaan tuo. Ekasta erästä näkee n 1,5 minuuttia ihan lopusta (ja tietty siitä alusta ekat n 5min). Keskeltä ei näy mitään...
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos kuva näkyy normaalisti ilman ongelmia, on se normisuoritus. Siitä mitään kehuja kuulu antaa. Sen sijaan jos peli näkyisi normaalisti ja esim kuvanlaatu olisi oikeasti tuo HD, niin sitten voisin jo jakaakin kehuja.

No ehkä vaatimustasomme on erilaiset. Tätä palstaa lukiessa tulee enemmän tunne siitä, että palvelu ei toimi edes vähää alusta. Itsellä on ihan toisenlainen käsitys.
 

vilsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LA Kings
Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
No kehutaan: Voittaa tämä sentään UrpoTV:n (from Hell!) luotettavuudessaan.

Fakta on kuitenkin se, että jos maksaa "jokaisesta runkosarjapelistä" pitäisi palvelun myös tuo lupaus lunastaa. Toinen fakta, että NHL streamautuu rapakon takaa paremmalla kuvanlaadulla ja katkoja ei ole ollut koskaan - ainakaan omalla kohdalla - ei Ruudun kannalta ole imartelevaa. Taitaa olla pelkkiä puuhastelijoita koko sakki, tai sitten on vaan säästetty väärässä paikassa.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Joo ekan erän paskaa lukuunottamatta toimi taas hyvin, saakohan tuota ekan erän lähetystä enää tonne ruutuun toimivasti. Olis kiva nähdä KooKoon maali.
 

Rocko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos palautteestasi. Pyrimme käsittelemään sen mahdollisimman pian. Emme valitettavasti ehdi vastaamaan kaikkeen palautteeseen henkilökohtaisesti.


Olen ollut maksava asiakas vasta viikon. Tähänkö PASKAAN minun pitäisi muka tottua? Ei, tämä ei käy. Laitoin joka tuutin täydeltä postia liikkeelle. Jos joku vastaa jo huomenna, olen yllättynyt. Jos vakuuttavat parantavansa palvelua, joka johtaa palvelun laadun huomattavaan parantumiseen, olisin tyytyväinen. En silti pidätä hengitystäni.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.

Näinhän se menee, kun palvelu toimii ei kuluttaja (varsinkaan suomalainen) usein jaa kehuja ja kun palvelu ei toimi kunnolla, manataan kaikki. Kuluttaja odottaa toimivaa palvelua ihan itseisarvona. Se että jollain Ruutu(kin) saattaa toimia ongelmitta ja toisella pätkii vaikkei olisi vikaa omissa laitteissa, johtuu yleensä kapasiteetista. Jos kapasiteetti ei riitä, niin osalla käyttäjistä se näkyy pätkimisenä yms.

TV-lähetykset toimii keskimäärin varmemmin kuin nettilähetykset ja tämä ei tule varmasti muuttumaan mihinkään, se pitäisi jokaisen TV-kanavien sijaan Ruudun hankkivan ymmärtää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika erikoinen selostaja eilen Espoossa. Oli tunteella mukana, niin siitä iso plussa, mutta rupesi kesken lähetyksen kummastuttamaan kaverin jatkuva luukutus vedonlyönnistä.

Kertoi oman pitkävetorivinsä, kertaili livevedon kertoimia, alkoi selittämään auki tasoitusvedon merkitystä, seiftaamista jne.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Aika erikoinen selostaja eilen Espoossa. Oli tunteella mukana, niin siitä iso plussa, mutta rupesi kesken lähetyksen kummastuttamaan kaverin jatkuva luukutus vedonlyönnistä.

Kertoi oman pitkävetorivinsä, kertaili livevedon kertoimia, alkoi selittämään auki tasoitusvedon merkitystä, seiftaamista jne.

Litmasen Jakehan on aika vahvasti vedonlyönti-ihminen, aktiivinen raviharrastaja (ja toimittaja/selostaja) myös ja onkin minulle ennestään tuttu niistä ympyröistä. Kehityskelpoinen selostaja, välillä tosin ihmetytti pitkät hiljaiset hetket. Tarkistelikohan omia vetojaan :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Litmasen Jakehan on aika vahvasti vedonlyönti-ihminen, aktiivinen raviharrastaja (ja toimittaja/selostaja) myös ja onkin minulle ennestään tuttu niistä ympyröistä. Kehityskelpoinen selostaja, välillä tosin ihmetytti pitkät hiljaiset hetket. Tarkistelikohan omia vetojaan :)

Niin, ymmärsin vasta ihan ottelun lopussa, että miksi kaveri antaumuksella (oi joi oi joiiiii!) hehkutti Ässien maaleja. Siinähän kertoi loppuvaiheissa käytännössä varsin suoraan, että omalta lapulta löytyi Ässät (plus Hifk).

Hiljaisina hetkinä taisi olla tekemässä niitä seiftauksia. Sen verran paljon päivitti kertoimien muutoksia, että kyllä siellä välilehti oli auki veikkaussivuille. Olikohan muuten kyseessä Liigan yhteistyökumppanin Veikkauksen sivut, hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös