Kokeilin tabilla ja kyllä sieltä HIFK-TPS mulla näkyi, joten mä ainakin kiitän.Eikä toimi. HIFK-TPS näyttää edelleen Kookoo-Tappara peliä - pitäisikö heitä kiittää siitä että kuhan nyt jotain lätkää tulee?
Pari missattua maalia ja Marttisen pommi, mut nautitaan tästä erätauosta...Ruutu toimii!!! Kehuja loistavasta palvelusta ja nopeasta korjauksesta odotellessa....
Kokeilin tabilla ja kyllä sieltä HIFK-TPS mulla näkyi, joten mä ainakin kiitän.
Pari missattua maalia ja Marttisen pommi, mut nautitaan tästä erätauosta...
Ässien kauden aloituksen huomioon ottaen ymmärrän tuskasi ja helpompi olo itsellä ilmeisestä syystä.Pari missattua maalia ja Marttisen pommi, mut nautitaan tästä erätauosta...
Mulla toiminut 19.02 asti.Juu ei nautita. 18.36 loppuu lähetys ja jatkuu 19.01. Tällä hetkellä ei nää tuolta väliltä mitään...
Juu ei nautita. 18.36 loppuu lähetys ja jatkuu 19.01. Tällä hetkellä ei nää tuolta väliltä mitään...
Mulla oli viime keväänä pitkään ongelmia kun sovellukseen tuli päivitys ja tämän jälkeen pelejä ei näkynyt muutamaan viikkoon johtuen päivityksestä jolle en itse voinut mitään. Eli vielä ei ole kehujen aika.Ässien kauden aloituksen huomioon ottaen ymmärrän tuskasi ja helpompi olo itsellä ilmeisestä syystä.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
Eli peliä voi jatkaa toisesta erästä?? Nyt sitten pitää vaan miettiä odottaako vai hyppääkö tuonne 19.01.... olisi tietty kiva katsoa ihan koko peli mutta jossei tuota pätkää tule koskaan ulos niin...
Jos kuva näkyy normaalisti ilman ongelmia, on se normisuoritus. Siitä mitään kehuja kuulu antaa. Sen sijaan jos peli näkyisi normaalisti ja esim kuvanlaatu olisi oikeasti tuo HD, niin sitten voisin jo jakaakin kehuja.
No kehutaan: Voittaa tämä sentään UrpoTV:n (from Hell!) luotettavuudessaan.Olen kuitenkin sitä mieltä, että paskaa täällä kyllä jaksetaan jakaa, mutta kehuja ei juuri koskaan. Itsellä reilu vuoden ollu Ruutu ja toiminut loistavasti SmartTV:llä, tabilla ja kahdella eri puhelimella. Ihmettelen miksi ei kaikilla näin. Kyllähän nuo televisio lähetyksetkin välillä katkeaa ja kokemuksia kyllä paljon pidemmistä odotuksista sillä puolella.
No kehutaan: Voittaa tämä sentään UrpoTV:n (from Hell!) luotettavuudessaan.
Aika erikoinen selostaja eilen Espoossa. Oli tunteella mukana, niin siitä iso plussa, mutta rupesi kesken lähetyksen kummastuttamaan kaverin jatkuva luukutus vedonlyönnistä.
Kertoi oman pitkävetorivinsä, kertaili livevedon kertoimia, alkoi selittämään auki tasoitusvedon merkitystä, seiftaamista jne.
Litmasen Jakehan on aika vahvasti vedonlyönti-ihminen, aktiivinen raviharrastaja (ja toimittaja/selostaja) myös ja onkin minulle ennestään tuttu niistä ympyröistä. Kehityskelpoinen selostaja, välillä tosin ihmetytti pitkät hiljaiset hetket. Tarkistelikohan omia vetojaan :)