Mainos

www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

• 1 618 329
  • 6 774

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
tökkii

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Juu ei toimi. Ja niin kun mä olen tätä kehunut kun on smart-tv:n ruutu appsit ja muut härpäkkeet vihdoin toimineet. Voi ny vittu taas! Ässien harvinainen herkku eli maalikin taisi mennä ohi?

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei toimi koneella eikä padilla.

Voi jumalauta.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Ei jumalauta tätä touhua...

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, juridiset esteet
Toimii aina suurinpiirtein 15 sekuntia, sitten tökkää. Mikä helvetti tässä voi olla, että viime kaudella ainakin minulla lähes täydellisesti toiminut systeemi ei yhtäkkiä toimikaan.

Edit. Oikeastaan Sonera Viihteessä oli samankaltainen ongelma viime kauden CHL-pelien kanssa. Pyöritti aina samat 30 sekuntia alusta ja sitten loppui. Ja sama toistui kun sivun päivitti. Vika oli tietenkin laitteissani ja 50mb valokuidussani, kuinkas muutenkaan.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sama homma! Yhtäkkiä herjaa, ettei selaimesi tue kyseistä videotyyppiä. Vittu mitä paskaa!

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei toimi täälläkään...

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ei mulla oo tällasta tullu vielä Ruudun kanssa vastaan. Aiemmin pelittänyt lähes moitteettomasti. Prkle.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Eletäänkö me jotain keskiaikaa vai vuotta 2015. Vittu nelonen, kuinka vaikeeta tää on? Rahaa te kyllä osaatte ottaa vastaan. VMP!!!

Pro live-kanavat ja liigamatsit eivät lähde käyntiin. Live kanavista testasin, että ainakin Maailma ja Nappula pyörii normaalisti. Eli ei varmasti ole missään muualla vikaa kuin Nelosella. Suomessa ei osata.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eletäänkö me jotain keskiaikaa vai vuotta 2015. Vittu nelonen, kuinka vaikeeta tää on? Rahaa te kyllä osaatte ottaa vastaan. VMP!!!

No vikaa voi välillä tullakin (ei ole juuri viime aikoin tullut) mutta missä vitussa viipyy tiedote vaikka Twitter-kanavalla, että kauanko kestää korjata?

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Voi vitun Nelonen. Kerrankin kun katsoisi peliä, mikään ei toimi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy