Kirjoitin suuri syy. En suurin.
Ups.
My bad, noin tosiaan teit.
Kirjoitin suuri syy. En suurin.
Juu, en todellakaan väitä etteikö ottelutapahtuma olisi tuotteena väljähtänyt jonka asiakkaat mieluummin kokee Ruudun kautta. Parantaa pitää, tottakai. Piikittely yleisömäärien surkeudesta Ruudun taholta vaan ärsyttää, mielestäni se on omaan telttaan paskantamista jota heidän ei tulisi tehdä ja joka ei tuo halliin yhtään katsojaa lisää. Tosin onko se Ruudun tavoitekaan, voidaan toki kysyä.Ihan hyvää piikkiähän ne vaan iskevät, koska fakta se on. Liigaseurojen on herättävä siihen, että asiat ovat muuttuneet eivätkä ne palaa ennalleen edes sillä, että nousukausi taloudessa käynnistyisi huomenna. Tilanteeseen on vain yksi lääke, ja se on tämä:
Ottelutapahtuman pitää olla paikan päällä kiinnostavampi kuin tv:n/netin välityksellä. Hallilla pitää kokea jotain, jota tv:n/netin välityksellä ei voi.
Ei se ton hankalampaa ole ja siihen voi vieläpä itse vaikuttaa. Jos kuvitellaan, että se sama nakkimakkara, joka riitti 80-luvulla tai cheerleader, joka houkutti 90-luvulla tai videoscreeni, joka houkutti 00-luvulla, houkuttaaen vä jengiä tänä päivänä, ollaan todella pahasti hakoteillä.
Toimimatta miten? Ei lainkaan vai...
Hyvin on toiminut koko kauden iPadilta (joku vanha, olisko kolmonen). MacBook Airilta sen sijaan ei toimi, nykii koko ajan.Mites muilla toimii Apple tv? Ittel pyörii vähän aikaa ja sitten tulee seuraava ilmoitus: ladattaessa sisältöä tapahtui virhe.
Kaikki muu toimii paitsi livestreamit. Live lähtee käyntiin, pyörii noin sekunnin ja jämähtää paikalleen. Yhteydestä ei ole kiinni kun kuitenkin pyörii tabletissa, joka käyttää luurin hotspottia.
Sepä hienoa. No. Toivottavasti Sony saa mahdollisimman pian Android vitosen jakoon. Täytyy siihen asti pärjäillä muilla välineillä.ruudun softa ei tue android versio 4.4.4:sta livelähetyksien osalta. Kysyin aspasta, että onko tietoa mahdollisesta päivityksestä ja sieltä suunnalta luvattiin päivitys "mahdollisimman" nopeasti varmaankin playoffit 2019.
Kysyin asiaa sähköpostilla, kuulemma he haluavat tarjota edullisen vaihtoehdon tuolle 29.95€/kk. Eli kyseessä on joko vittuilua tai asiakkaan aliarvioimista. Tuo 2kk maksaisi erikseen ostettuna 59.9€ ja pleijari-passi 59€. Kummassakin ylimääräistä aikaa (toisessa 2vko ja toisessa 6vko). Jos viitsii jättää 3 peliä väliin (+ mahdolliset säälit), niin loput saa tuolla kuukauden passilla.Heh tota pleijari-passia, jos sarja venyvät äärimmilleen niin lauantaina on tasan 6vko pleijarien viimeiseen peliin ja pitäisi ostaa 12vko passi. Eli 10€/vko lätkästä. Mahtaako ensi viikolla tippua tuo aika jo?
Vaikuttaa hieman vittuilulta
Itse sain ainakin Gigantista suoraan ostamalla (tee tarjous Gigantti Outlet - Gigantti jonkun verran halvemmalla....
Ruutu-sovelluksella tulee mulla mustat reunat, mutta kun menen Ipadin nettiselaimella Ruudun sivuille ja pistän sieltä lähetyksen pyörimään, homma toimii kuin unelma. Kannattaa kokeilla.Ruutu.fi, Ipad2 ja Samsung-tv
Ostin Applen digital av-adapterin, jolla saankin jo kuvan näkymään telkkarista. Miten saan mustat reunat häviämään näytöltä?
Onko kyse ruutu-sovelluksesta, TVstä vai mistä mystisestä?
Nimimerkillä. Pudonnut teknisestä kehitykstä ihan huomaamatta.
Onko joku vielä tilaillut tuolta Gigantin Outletista koodeja? Yli 2 viikkoa kestänyt nyt toimitus, kun 4.päivä sen maksoin ja sain vahvistuksen, että toimitus tulee 2-5 arkipäivässä. Säälipleijarit jo meni, mutta toivottavasti ehtisi edes huomiseksi. (Soittelin, niin sanoivat, että 13.päivä laitettu tulemaan,) Sapettaa, kun kohta loput näkisi jo kuukauden hinnalla, mutta tässä tapauksessakin kaupalla lienee perumisoikeus..
Ok, itse puolestaan tilasin Porin Gigantista. Nyt vasta puhelimessa huomasin kysyä koodia sähköpostiin, mutta sanoivat jo lähettäneen sen matkaan. Yllättävän kauan vaan kirjeet kulkee Suomen sisällä, kun 4 arkipäivää jo mennyt..Itse sain koodin sähköpostilla, olikohan seuraavana päivänä maksusta. Taisi olla Tampereen Gigantti joka myi...
Ok, itse puolestaan tilasin Porin Gigantista. Nyt vasta puhelimessa huomasin kysyä koodia sähköpostiin, mutta sanoivat jo lähettäneen sen matkaan. Yllättävän kauan vaan kirjeet kulkee Suomen sisällä, kun 4 arkipäivää jo mennyt..
Entä onko varma, ettei lähetyksiä voi katsoa eri IP-osoitteista?